Dat was het al een tijdje hoor. Vraag maar aan Doc: Die Portugezen deugen niet. Toen niet en nu nog steeds niet.quote:
En nog 4 keer dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over een tijdje speelt de nummer 2 gewoon EL in NL, doordat Twente nu wat minder punten haalt. Slimme jongen hoor.
Nee die Portugezen waren briljantquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
JAJAJAJAJAJAAJJAJ GEWELDIG
KUT TWENTE
OPGETYFT
180 minuten achterin anti-voetbal en een grote bek. opgetyft!
Het woord NSB'ER is nog te goed voor jou.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Als Messi meedeed hadden ze er meer gemaakt, als telt niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
Als Wisgerhof die bal niet raakt dan heeft Michailov die bal gewoon
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Mja, dat wel iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, maar je wist gewoon dat het ging gebeuren.
kneusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Nou in principe zou het voor NL nog niet eens zo slecht zijn want Twente gaat in de EL meer punten voor Nederland verdienen dan dat ze in de CL zouden doen... het is alleen zo sneu de manier waarop ze er nu uit vliegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over een tijdje speelt de nummer 2 gewoon EL in NL, doordat Twente nu wat minder punten haalt. Slimme jongen hoor.
Dat is misschien wel beter want de nummer 2 zou zich toch nooit weten te plaatsen door die nieuwe opzetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
Wat boeit bij het Nederlandse voetbal nou en al die punten? Er is maar 1 club die ik wat gun en dat is AJAXen een beetje Cambuur
![]()
Als de Nederlandse clubs niks presteren, speelt Ajax straks uberhaupt geen Europees voetbal meer. Snap je dat niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
Wat boeit bij het Nederlandse voetbal nou en al die punten? Er is maar 1 club die ik wat gun en dat is AJAXen een beetje Cambuur
![]()
Tegen 11 man achterin doe je vrij weinig. Ik zie liever een club die gewoon speelt ipv dat kut achterin gezit. We hebben dat al jaren gezien met PSV en nu doet Twente dat ook...Verloren..Mooi zo..en terechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee die Portugezen waren briljant
Gast, ben je nou zo dom? Je wilt toch dat wij, als Ajax, gvd gewoon CL kunnen voetballen? Ook als we 2de worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Hai trollquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Als andere clubs in Nederland niks presteren kan Ajax straks ook geen CL meer in. Loop niet zo met je domheid te koop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Twente heeft nog (kwalificatie voor groepsfase) Europa League he, maar wel triest dat AZ onze enige CL-deelnemer is dit jaar ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef dronkeykong het volgende:
KUT....en dan heb je nu nog AZ over
En wat kan jou Sporting dan boeien?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Met dank aan Platini(jaja ook aan de NL clubs zelf, maar die Fransman maakt het er niet makkelijker op)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef Leatherface het volgende:
Erg jammer. Het Nederlandse voetbal raakt zo ook steeds verder achterop.
Wel twee clubs uit Roemenie, Oekraine en dat soort landen, en Nederland raakt steeds meer in het slop.
Dat vind ik nou zo jammer he, elkaar helemaal niks gunnen en juichen als ze uitgeschakeld worden...triest...quote:
Alsof Twente in de CL meer punten zou behalen dan in de ELquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als de Nederlandse clubs niks presteren, speelt Ajax straks uberhaupt geen Europees voetbal meer. Snap je dat niet?
Ja waar die 5 minuten voor nodig waren begrijp ik echt nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef knep het volgende:
Al die Portugeze mooiboys weer omvallen om zo die 5 minuten bij elkaar te rapen.
Ik heb staan juichen voor de tv.quote:
je bent werkelijk te dom voor woordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Nu lieg jij.. Ik gunde Sporting vanaf het begin de overwinning en dus heb ik het recht om nu uit mn dak te gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo jammer he, elkaar helemaal niks gunnen en juichen als ze uitgeschakeld worden...triest...
Die kut-Portugezen deugen niet!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje hoor. Vraag maar aan Doc: Die Portugezen deugen niet. Toen niet en nu nog steeds niet.
Ik ben in de NL competitie ook uitsluitend voor Ajax. Maar waarom vindt je dit zo leuk? Dit is echt een enorme domper voor de Nederland in Europa.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Twente moet maar afwachten of ze nu nog die 6 wedstrijden krijgen, terwijl ze anders al zeker waren. Dit is gewoon superslecht voor de NL punten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou in principe zou het voor NL nog niet eens zo slecht zijn want Twente gaat in de EL meer punten voor Nederland verdienen dan dat ze in de CL zouden doen... het is alleen zo sneu de manier waarop ze er nu uit vliegen
Denk je dat Sporting niet zo zou spelen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Tegen 11 man achterin doe je vrij weinig. Ik zie liever een club die gewoon speelt ipv dat kut achterin gezit. We hebben dat al jaren gezien met PSV en nu doet Twente dat ook...Verloren..Mooi zo..en terecht
Joh rot ff op naar je favoriete landje danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb staan juichen voor de tv.
Vorig seizoen stond de rest te juichen toen Ajax verloor..Dikke vinger naar jullie nu
Als ze dit gewonnen hadden hadden ze al in de groepsfase EL gezeten, nu niet. Praat je domheid niet goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Alsof Twente in de CL meer punten zou behalen dan in de EL
Dit dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vorig seizoen stond de rest te juichen toen Ajax verloor..Dikke vinger naar jullie nu
En terecht. Twente was gewoon niet goed genoeg klaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef Leatherface het volgende:
Erg jammer. Het Nederlandse voetbal raakt zo ook steeds verder achterop.
Wel twee clubs uit Roemenie, Oekraine en dat soort landen, en Nederland raakt steeds meer in het slop.
De rest?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Mwa Twente speelde prima alleen die laatste 10 minuten wtf alle rust was weg en mensen gingen doldwaas met de bal lopen rennen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef TheArt het volgende:
En het is des te zuurder omdat Twente niet minder was. Er kan dus niet gezegd worden dat het Nederlandse voetbal in dit geval niet goed genoeg is en dat ze terecht zijn uitgeschakeld.
Zie wat ik net zei.. voor de punten is t beter dat ze in de EL terecht komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben in de NL competitie ook uitsluitend voor Ajax. Maar waarom vindt je dit zo leuk? Dit is echt een enorme domper voor de Nederland in Europa.
In de 2e wereldoorlog hadden ze een naam voor mensen zoals jij
hoe minder de nederlandse clubs in europa presteren hoe minder de kans is dat ze op het hoogste niveau uit kunnen komen EN DAT GELD OOK VOOR AJAXquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Denk je dat Sporting niet zo zou spelen?
Ik ben zelf ajacied, jammer dat mensen als ik de dupe worden van zulke misbaksels als jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Verbaast me idd niet dat dit Sporting met 12-1 in de poepert genaaid werd door Bayernquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
Het was onterecht maar Twente was ook slordig hoor. Een ploeg die wat zuiniger omgaat met de bal had Twente allang uitgespeeld.
Godverdomme man, kankerzooi, je zou e bijna afvragen wie hier de duitsers zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Rikketik het volgende:
Natuurlijk in de 94e minuut. Kutportugezen.
Dat is wel kutquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:
En alle CL centjes gaan naar Alkmaar.
Je bewijst ook steeds meer dat je niet serieus te nemen bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En terecht. Twente was gewoon niet goed genoeg klaar.
Sporting is terecht door.
Bij een overwinning waren ze zeker van EL groepsfase, nu niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zie wat ik net zei.. voor de punten is t beter dat ze in de EL terecht komen.
Twente, want ze scoren hem zelf hoor HAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Bevin het volgende:
[..]
Godverdomme man, kankerzooi, je zou e bijna afvragen wie hier de duitsers zijn
Ze hebben geen enkel uitgespeelde kans gehad. Hoezo terecht?? Het enige wat je Twente kan verwijten is dat ze zelf niet zijn gaan voetballen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Preciesssquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit dusAls Ajax speelt is iedereen anti en nu huilen he?
Volgens mij 120+1?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef wallofdolls het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zat er natuurlijk aan te komen. Ik riep toen die keeper naar voren liep al: NEE DOELPUNT!
Trappen we (Nederlanders) er toch weer in.
En mijn trauma van 5 jaar geleden (Garcia 120+4: 3-2) is weer terug![]()
.
Kut jongens
Jij hebt er ECHT kijk opquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef EchoAlpha het volgende:
doordat Twente met 11 man anti-voetbal zat te spelen
Maar 10 miljoen dit jaar ipv 27miljoen vorig jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:
En alle CL centjes gaan naar Alkmaar.
Ik weet ook wel dat een hoop mensen hopen dat Ajax in Europa onderuit gaat. Dat vind ik ook kansloos, maar daar moet je boven staan. Je bent zelf net zo kansloos als je gaat hopen dat andere Nederlandse ploegen eruit gaan. Het siert je om ook de andere ploegen te steunen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat zeur je nou manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan je net zei en verder is het ook lulkoek aangezien Twente als het doorgegaan was zeker was geweest van de poulefase in de EL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zie wat ik net zei.. voor de punten is t beter dat ze in de EL terecht komen.
Nee je kan beter geld aan een dierenasiel geven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Xummon het volgende:
juichen als een nederlandse club uit europa vliegt, is allleen voor de dommen
geldT*quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe minder de nederlandse clubs in europa presteren hoe minder de kans is dat ze op het hoogste niveau uit kunnen komen EN DAT GELD OOK VOOR AJAX
Dom gedrag omdat anderen zich dom gedragen is nog steeds dom gedrag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Twente heeft de hele wedstrijd achteruit gelopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkel uitgespeelde kans gehad. Hoezo terecht?? Het enige wat je Twente kan verwijten is dat ze zelf niet zijn gaan voetballen.
Ze hebben meer tijd met 11 man in de eigen 16 gestaan dan met 4 man op de helft van de tegenstanderquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Preciesss
Optiefen met dat nederlandse voetbal, Ajax of anders niks!
mwa. heel veel minuten hebben ze niet gespeeld op de helft van de tegenstander.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef TheArt het volgende:
En het is des te zuurder omdat Twente niet minder was. Er kan dus niet gezegd worden dat het Nederlandse voetbal in dit geval niet goed genoeg is en dat ze terecht zijn uitgeschakeld.
Ajax heeft geld? Waar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe minder de nederlandse clubs in europa presteren hoe minder de kans is dat ze op het hoogste niveau uit kunnen komen EN DAT GELD OOK VOOR AJAX
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat een hoop mensen hopen dat Ajax in Europa onderuit gaat. Dat vind ik ook kansloos, maar daar moet je boven staan. Je bent zelf net zo kansloos als je gaat hopen dat andere Nederlandse ploegen eruit gaan. Het siert je om ook de andere ploegen te steunen.
Maar ik lach wel als laatstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Dom gedrag omdat anderen zich dom gedragen is nog steeds dom gedrag.
Tot het andersom was geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die uitregel. Dat doelpunten dan 2x tellen.
Kinderachtig. Dat je de rivaal van je club niks gunt kan ik me voorstellen. Ik zou nooit van mijn leven juichen voor MVV als het Europa Cup zou spelen (quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Preciesss
Optiefen met dat nederlandse voetbal, Ajax of anders niks!
15-85 ofzo...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef Doc het volgende:
Ik ben wel benieuwd overigens wat de verhouding balbezit was
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef GGMM het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik in dit soort topics zsm weg ben na een wedstrijd. Wat een domme mensen zijn hier zeg. Echt ongelooflijk.
Op dit moment denk ik dat Twente Feyenoord compleet de pan in hakt, maar goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
zelfs feyenoord won van Sporting![]()
twente!
Feyenoord is dan ook de bazenclub van Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
zelfs feyenoord won van Sporting![]()
twente!
Ik gun mijn rivalen niets, dus ook niet in europaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kinderachtig. Dat je de rivaal van je club niks gunt kan ik me voorstellen. Ik zou nooit van mijn leven juichen voor MVV als het Europa Cup zou spelen (), maar daarbuiten ben ik altijd voor de Nederlandse club.
Wat een drukte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zelf ajacied, jammer dat mensen als ik de dupe worden van zulke misbaksels als jij.
Dat anderen van jou geen andere mening over Twente mogen hebben zegt ook wel genoegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef GGMM het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik in dit soort topics zsm weg ben na een wedstrijd. Wat een domme mensen zijn hier zeg. Echt ongelooflijk.
Ok, dat mag, maar waarom?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef cheqy het volgende:
Kutzooi.
Maar ik vind het eigenlijk wel weer leuk voor users als need2009 of hoe die ook heet.
Goh, dan mogen ze die Champions League-tune voor in de Kuip wel weer eens gaan opzoeken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook de bazenclub van Nederland.
Feyenoord wordt dit jaar kampioen.
Feyenoord gaat volgend jaar de CL in.
Ben je voor Heracles?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik gun mijn rivalen niets, dus ook niet in europa
Inderdaad, dat soort juichende supporters moet ik nu ook wel om gniffelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een drukte.
Je had de reactie eens moeten zien als Ajax daar vanavond had gestaan. Ik wil niet zeggen dat ik achter zijn mening sta, maar begrijpen doe ik het wel.
Voor het Nederlands voetbal vind ik het balen, maar aan de andere kant, er lopen hier genoeg zuigertjes die zich Twente supporter noemen waarvan ik nu wel eens hun gezicht zou willen zien.
J begrijpt mijn post kennelijk niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oja, want die hebben zoveel kansen gecreeerd. Flikker toch op manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit dus. AJAX of NIKS!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja man, en Ronaldinho gaat naar Ajax.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik dat Twente Feyenoord compleet de pan in hakt, maar goed.
Je moet eens aan de gemiddelde tukker vragen waar ie een hekel aan heeftquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor het laatst horen we zijn stem nog.
Hij speelt ook nog eens World of Warcraftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de domste ajacied van allemaal.
Ik print hem uit en ik veeg mn reet er morgenochtend mee afquote:
Het is net politiek he!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Omdat jij vooraan stond vorig jaar, toen Ajax uitgeschakeld werd, om even lekker iedereen uit te lachen.quote:
Trieste reacties. Ik heb staan juichen toen ajax doorging tegen fiorentina en staan balen toen ze tegen OM eruit gingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een drukte.
Je had de reactie eens moeten zien als Ajax daar vanavond had gestaan. Ik wil niet zeggen dat ik achter zijn mening sta, maar begrijpen doe ik het wel.
Voor het Nederlands voetbal vind ik het balen, maar aan de andere kant, er lopen hier genoeg zuigertjes die zich Twente supporter noemen waarvan ik nu wel eens hun gezicht zou willen zien.
Hij is inderdaad ver afgezakt, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja man, en Ronaldinho gaat naar Ajax.
Idd, die is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, N'Kufo liep er de hele wedstrijd ook bij als een fucking zoutzak met rollator
bestaan er dan slimme ajacieden?????quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heineken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet eens aan de gemiddelde tukker vragen waar ie een hekel aan heeft.
En Sporting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit dus. AJAX of NIKS!![]()
Damn it ik kan het clublied van Sporting niet vinden op Youtube
Tegen dat anti-voetbal doe je vrijwel niks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oja, want die hebben zoveel kansen gecreeerd. Flikker toch op man
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef need2009 het volgende:
[..]
Trieste reacties. Ik heb staan juichen toen ajax doorging tegen fiorentina en staan balen toen ze tegen OM eruit gingen.
En dan noemen ze mij kansloos.
Ik snap niet dat je daar niet boven kan staan. Als mensen juichen als Ajax wordt uitgeschakeld dan heb ik altijd het gevoel dat men zich afzet tegen de grootste club van Nederland. Laat ze lekker lullen. Ajacieden die ze nu ' terugpakken' hebben helemaal geen trots.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een drukte.
Moet je kijken als dat kanker Twente erin was gebleven, dan was de rest van NL kut, stelletje moraalridders eerste klasse.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
bestaan er dan slimme ajacieden?????
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
bestaan er dan slimme ajacieden?????
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporting had precies hetzelfde gedaan als ze in de uitgangspositie van Twente waren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Tegen dat anti-voetbal doe je vrijwel niks.
Het is saai en kut om naar te kijken. Terecht dat Twente eruit is geflikkerd.
Ja want als Fc koning Twente door had geweest hadden wij als Feyenoord er zeker wat aan gehad, kom op zeg HAHAHAquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef knep het volgende:
Tja, je rivalen niets gunnen.
Als die rivalen niets presteren worden de mogelijkheden van je eigen club ook onderuit gehaald.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hadden ze Wielaert nog maar, dan was dit niet gebeurd
Die is echt te oud. Snap niet waarom Twente geen goede spits gehaald heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, N'Kufo liep er de hele wedstrijd ook bij als een fucking zoutzak met rollator
Het toont juist aan dat Ajax niet meer is wat het geweest is vrees ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
Laat ze lekker lullen. Ajacieden die ze nu ' terugpakken' hebben helemaal geen trots.
Nja, als Ajax had gespeeld vanavond hadden ze onder een andere nick als Feyenoordsupporter aan het trollen geweestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Wel opvallend dat het merendeel van de juicherts Ajacieden zijn. Beetje jammer.
Als je Ajacied ben kan het je echt geen ruk boeien wat welke andere NLs club dan ook doet
(op F'noord na dan, maar da'slogisch)
Ik erger me minder aan hun dan Twentequote:
Ajax verliest == nog meer trollenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Huil niet Ajax had deze uitslag eens moeten neerzetten.
zeer sneue nederlaag trouwens
Er is 2 dagen met CL, al een tijdje geloof ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jammer, nou gaat AZ er met de CL tv pot vandoor
Dit soort mening begrijp ik dus serieus nietquote:
Wacht even. Jij bent toch diegene die zich na al die jaren pas verbaast over het feit dat dit soort merkwaardige taferelen zich hier voordoen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je dan wel weer goed gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
En hadden wij een echte verdediger kunnen kopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Als ze niet uitkijken hebben ze volgend jaar geen licentiequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook de bazenclub van Nederland.
Feyenoord wordt dit jaar kampioen.
Feyenoord gaat volgend jaar de CL in.
Alleen al die door actie is Boulah voor altijd een heldquote:
Het gaat niet om dit ene geval maar om het principe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja want als Fc koning Twente door had geweest hadden wij als Feyenoord er zeker wat aan gehad, kom op zeg HAHAHA
Jullie zijn altijd tegen ons dus nu krijg je het terug.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Als je Ajacied ben kan het je echt geen ruk boeien wat welke andere NLs club dan ook doet
Exactquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het toont juist aan dat Ajax niet meer is wat het geweest is vrees ik.
Dat komt omdat Ajax zo dramatisch is de laatste jaren. Dat zijn ze niet gewend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Ik heb niets een zo'n hekel aan Twente maar ik gun het die Monsterman met zijn grote troepbek gewoon nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Dat maakt niks uit, Nederland krijgt sowieso een bepaald bedrag en dat is nu volledig voor AZ.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is 2 dagen met CL, al een tijdje geloof ik.
Eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Bananenman het volgende:
Beetje zielig al die juichende nerds hier inderdaad. Maarja was ook wel te verwachten met alle teletekst-Ajacieden die Fok rijk is![]()
Die grap had ik al gemaaktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Daar gaat het toch niet om? STINKPORTUGALquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef N.i.c.k het volgende:
GEEN troll; maar ik snap niet dat mensen dit een onterechte uitslag kunnen vinden.
Het is kut dat de goal in de laatste minuut valt, maarja. Over twee wedstrijden kan ik ook niet inzien dat Twente beter was.
Dat weet ik, maar daar ging de post die ik quotte niet over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, Nederland krijgt sowieso een bepaald bedrag en dat is nu volledig voor AZ.
Ja.. supporter van AJAX.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort mening begrijp ik dus serieus niet![]()
Dus als Ajax niks presteert is de eerste prioriteit om andere Nederlandse clubs uitgeschakeld te zien?En dat noemt zich dan supporter? Raar wereldje dan.
Begint ie weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd tegen ons dus nu krijg je het terug.
Lul niet, jullie zijn over de zeik, en terecht, maar ga niet beweren dat andere Nederlandse clubs er profijt bij hebben als FC Twente door gaat in de CL. Als Feyenoord geen kanker presteert hebben wij der geen zak aan, al wint jullie FC de CL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef knep het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit ene geval maar om het principe.
Nee, dat is altijd een prioriteit bij mij. Ik gun alleen Ajax dingen, de rest ken lekker de boom inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort mening begrijp ik dus serieus niet![]()
Dus als Ajax niks presteert is de eerste prioriteit om andere Nederlandse clubs uitgeschakeld te zien?En dat noemt zich dan supporter? Raar wereldje dan.
Want zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd tegen ons dus nu krijg je het terug.
En dat ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb niets een zo'n hekel aan Twente maar ik gun het die Monsterman met zijn grote troepbek gewoon niet![]()
gast als je het hier een juichstemming vind heb je het echt niet goed begrepen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Bananenman het volgende:
Beetje zielig al die juichende nerds hier inderdaad. Maarja was ook wel te verwachten met alle teletekst-Ajacieden die Fok rijk is![]()
Dat betekent dus dat het je meer moer zou moeten schelen wat Twente doet, maar blijkbaar is hetquote:
In de categorie: Jan van Halst is kaal? Of leek het maar zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Merkie het volgende:
Jan van Halst rookt? Of leek het maar zo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Bananenman het volgende:
alle teletekst-Ajacieden die Fok rijk is![]()
Boeiend? 27% van de Nederlanders rookt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Merkie het volgende:
Jan van Halst rookt? Of leek het maar zo.
Het is meer andersom hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Blawh het volgende:
Sinds wanneer is Twente trouwens een rivaal van Ajax? Toch niet vanwege 2 of 3 transfersoapjes?
En die gaan ook niet presteren in de CL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jammer, nou gaat AZ er met de CL tv pot vandoor
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de reactie van grote vriend Angstgengerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb niets een zo'n hekel aan Twente maar ik gun het die Monsterman met zijn grote troepbek gewoon niet![]()
Zo vaak kom ik hier niet, nu blijkt maar weer waarom niet, maar never mind. Ik zag in een ander post dat je Wow speelt, dus je bent gewoon een contactgestoorde internettroll.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent toch diegene die zich na al die jaren pas verbaast over het feit dat dit soort merkwaardige taferelen zich hier voordoen?
Werkelijk waar, jij bent nog dommer.
Ik vind het wel kut hoor, maar ik zei al aan het begin van de tweede helft dat ze teveel achteruit gingen ipv proberen de bal in de ploeg te houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Ik denk omdat we zo vaak zijn uitgelachen door deze zelfde mensen dat we het nu terug doen... En dan vinden ze het een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Prima kerel. Mag ik je ff aan herrineren dat ik TROTS ben dan we vanavond voor de 2DE keer vCL voetballen.quote:
Tuurlijk, je gaat er rekening mee houden dat de keeper scoort, dat gebeurt immers wekelijksquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Wilskracht het volgende:
Dan had natuurlijk een lange speler er in moeten gooien om de keeper te dekken die in de 94e minuut naar voren gaat.
Over wat dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar ging de post die ik quotte niet over.
Komt ook omdat wij gewoon de meeste "supporters" hebben op Fokquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Andersom slimmerik. WIJ zijn groot en wij delen niks met julliequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Want zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijk.
Ajax én Sporting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, dat is altijd een prioriteit bij mij. Ik gun alleen Ajax dingen, de rest ken lekker de boom in
En toch weer even naar Amsterdam wijzenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef need2009 het volgende:
[..]
Prima kerel. Mag ik je ff aan herrineren dat ik TROTS ben dan we vanavond voor de 2DE keer vCL voetballen.
We weten allemaal hoe ajax het heeft gedaan de laatste 2 keer. En dat tegen MINDERE tegenstanders!!!
Iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Xummon het volgende:
denk dat de ajacieden het gewoon op zich afroepen dat mensen strax weer staan te juichen als ze europa uitvliegen, ze roepen het namelijk gewoon op zich af, met hun zielige gedrag hier
Eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Alleen al die door actie is Boulah voor altijd een held
Ja, dan klopt wat je zegt toch niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd uitgezonden wordt..
Wat 'jullie', ik ben niet eens voor Twente, ik ben voor PSV (ja lach maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Lul niet, jullie zijn over de zeik, en terecht, maar ga niet beweren dat andere Nederlandse clubs er profijt bij hebben als FC Twente door gaat in de CL. Als Feyenoord geen kanker presteert hebben wij der geen zak aan, al wint jullie FC de CL.
Twente faalde vandaag om na de 1-0 door te drukken. Daar hadden ze optimaal van moeten profiteren aangezien toen Sporting zwaar wankelde. Dat je het vervolgens tot de laatste minuut probeert vol te houden door volledig terug te zakken is vragen om problemen. Ofwel: Twente krijgt de deksel op de neus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef N.i.c.k het volgende:
GEEN troll; maar ik snap niet dat mensen dit een onterechte uitslag kunnen vinden.
Het is kut dat de goal in de laatste minuut valt, maarja. Over twee wedstrijden kan ik ook niet inzien dat Twente beter was.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je gaat er rekening mee houden dat de keeper scoort, dat gebeurt immers wekelijks.
Volgens mij delen jullie voorronde EL met Twente hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Andersom slimmerik. WIJ zijn groot en wij delen niks met jullie
Wat hadden 'jullie' vanavond dan uit te delenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Andersom slimmerik. WIJ zijn groot en wij delen niks met jullie
Daarom is het voor bepaalde lui ook zo grappig.quote:
Oh, je voelt je aangesproken? Of wou je ontkennen dat er veel van dat soort figuren op Fok zitten?quote:
Ga toch weg man. Ik zie geregeld dat irritante naampje van jou opduiken als er wat te gallen valt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef need2009 het volgende:
[..]
Trieste reacties. Ik heb staan juichen toen ajax doorging tegen fiorentina en staan balen toen ze tegen OM eruit gingen.
En dan noemen ze mij kansloos.
Alsof psv'ers, feyenoorders en ook tukkers en klappers zich niet de ballen uit hun broek lachtten wanneer Ajax zich weer eens blameerdequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Xummon het volgende:
denk dat de ajacieden het gewoon op zich afroepen dat mensen strax weer staan te juichen als ze europa uitvliegen, ze roepen het namelijk gewoon op zich af, met hun zielige gedrag hier
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Twente faalde vandaag om na de 1-0 door te drukken. Daar hadden ze optimaal van moeten profiteren aangezien toen Sporting zwaar wankelde. Dat je het vervolgens tot de laatste minuut probeert vol te houden door volledig terug te zakken is vragen om problemen. Ofwel: Twente krijgt de deksel op de neus.
Je naam en de tekst daaronderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef sportinguista het volgende:
He, ik kom net thuis. Hoeveel is het geworden?
Ik hoef niet te lachen, ik lach om die mensen hier die zo over de zeik zijn dat ze niet door zijn en dat het nergens op slaat dat er om Nederlandse clubs gelachen word, echter als het andersom gebeurt is het wel leuk, dus wie de bal kaatst kan hem op zn minst terug verwachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef knep het volgende:
[..]
Wat 'jullie', ik ben niet eens voor Twente, ik ben voor PSV (ja lach maar).
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Adidah het volgende:
Ik gun alleen Ajax successen. En Volendam.
Ik vind het enigszins vreemd voor een ex-prof die wekelijks meent te weten hoe een speler moet spelen. Tevens is hij werkzaam bij Twente, dus hij zou een voorbeeld moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boeiend? 27% van de Nederlanders rookt.
Ik speel niet eens op de PC, laat staan dat gedrocht genaamd WoW. Faalhaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier niet, nu blijkt maar weer waarom niet, maar never mind. Ik zag in een ander post dat je Wow speelt, dus je bent gewoon een contactgestoorde internettroll.
Zo'n argument gebruiken om het goed te praten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof psv'ers, feyenoorders en ook tukkers en klappers zich niet de ballen uit hun broek lachtten wanneer Ajax zich weer eens blameerde
Roemquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat hadden 'jullie' vanavond dan uit te delen?
Maar wij hebben het hoofdtoernooi wel bereiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef need2009 het volgende:
[..]
Prima kerel. Mag ik je ff aan herrineren dat ik TROTS ben dan we vanavond voor de 2DE keer vCL voetballen.
We weten allemaal hoe ajax het heeft gedaan de laatste 2 keer. En dat tegen MINDERE tegenstanders!!!
[inkoppertje] ajax wel dan [/inkoppertje]quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Paul het volgende:
Anywaytjes Twente had niets te zoeken in de CL
Dat is idd net zo kansloos, daarom moet je er als Ajacied ook boven kunnen staan. Blijkbaar lukt dat niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof psv'ers, feyenoorders en ook tukkers en klappers zich niet de ballen uit hun broek lachtten wanneer Ajax zich weer eens blameerde
Lees het nog een keer na. Geen zin om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dan klopt wat je zegt toch niet?
Preciesssssssssss. En al die tukkers die krom lachen van het lachen want ZIJ zouden wel ff de CL ingaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef TiMPiN het volgende:
Jammer voor de spelers en mcclaren(vind het een geweldige kerel)
Munstermann daarentegen gun ik 't van harte
Blijf dat maar posten om je internetvriendjes te behouden. Wij weten wel beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik speel niet eens op de PC, laat staan dat gedrocht genaamd WoW. Faalhaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |