Daar gaat het toch niet om? STINKPORTUGALquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef N.i.c.k het volgende:
GEEN troll; maar ik snap niet dat mensen dit een onterechte uitslag kunnen vinden.
Het is kut dat de goal in de laatste minuut valt, maarja. Over twee wedstrijden kan ik ook niet inzien dat Twente beter was.
Dat weet ik, maar daar ging de post die ik quotte niet over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, Nederland krijgt sowieso een bepaald bedrag en dat is nu volledig voor AZ.
Ja.. supporter van AJAX.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort mening begrijp ik dus serieus niet![]()
Dus als Ajax niks presteert is de eerste prioriteit om andere Nederlandse clubs uitgeschakeld te zien?En dat noemt zich dan supporter? Raar wereldje dan.
Begint ie weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd tegen ons dus nu krijg je het terug.
Lul niet, jullie zijn over de zeik, en terecht, maar ga niet beweren dat andere Nederlandse clubs er profijt bij hebben als FC Twente door gaat in de CL. Als Feyenoord geen kanker presteert hebben wij der geen zak aan, al wint jullie FC de CL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef knep het volgende:
[..]
Het gaat niet om dit ene geval maar om het principe.
Nee, dat is altijd een prioriteit bij mij. Ik gun alleen Ajax dingen, de rest ken lekker de boom inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit soort mening begrijp ik dus serieus niet![]()
Dus als Ajax niks presteert is de eerste prioriteit om andere Nederlandse clubs uitgeschakeld te zien?En dat noemt zich dan supporter? Raar wereldje dan.
Want zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd tegen ons dus nu krijg je het terug.
En dat ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb niets een zo'n hekel aan Twente maar ik gun het die Monsterman met zijn grote troepbek gewoon niet![]()
gast als je het hier een juichstemming vind heb je het echt niet goed begrepen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Bananenman het volgende:
Beetje zielig al die juichende nerds hier inderdaad. Maarja was ook wel te verwachten met alle teletekst-Ajacieden die Fok rijk is![]()
Dat betekent dus dat het je meer moer zou moeten schelen wat Twente doet, maar blijkbaar is hetquote:
In de categorie: Jan van Halst is kaal? Of leek het maar zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Merkie het volgende:
Jan van Halst rookt? Of leek het maar zo.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Bananenman het volgende:
alle teletekst-Ajacieden die Fok rijk is![]()
Boeiend? 27% van de Nederlanders rookt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Merkie het volgende:
Jan van Halst rookt? Of leek het maar zo.
Het is meer andersom hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Blawh het volgende:
Sinds wanneer is Twente trouwens een rivaal van Ajax? Toch niet vanwege 2 of 3 transfersoapjes?
En die gaan ook niet presteren in de CL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jammer, nou gaat AZ er met de CL tv pot vandoor
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de reactie van grote vriend Angstgengerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb niets een zo'n hekel aan Twente maar ik gun het die Monsterman met zijn grote troepbek gewoon niet![]()
Zo vaak kom ik hier niet, nu blijkt maar weer waarom niet, maar never mind. Ik zag in een ander post dat je Wow speelt, dus je bent gewoon een contactgestoorde internettroll.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wacht even. Jij bent toch diegene die zich na al die jaren pas verbaast over het feit dat dit soort merkwaardige taferelen zich hier voordoen?
Werkelijk waar, jij bent nog dommer.
Ik vind het wel kut hoor, maar ik zei al aan het begin van de tweede helft dat ze teveel achteruit gingen ipv proberen de bal in de ploeg te houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Wel opvallend dat het merendeel van de juicherts Ajacieden zijn. Beetje jammer.
Als je Ajacied ben kan het je echt geen ruk boeien wat welke andere NLs club dan ook doet
(op F'noord na dan, maar da'slogisch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |