Twente, want ze scoren hem zelf hoor HAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Bevin het volgende:
[..]
Godverdomme man, kankerzooi, je zou e bijna afvragen wie hier de duitsers zijn
Ze hebben geen enkel uitgespeelde kans gehad. Hoezo terecht?? Het enige wat je Twente kan verwijten is dat ze zelf niet zijn gaan voetballen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En terecht. Twente was gewoon niet goed genoeg klaar.
Sporting is terecht door.
Preciesssquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit dusAls Ajax speelt is iedereen anti en nu huilen he?
Volgens mij 120+1?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef wallofdolls het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zat er natuurlijk aan te komen. Ik riep toen die keeper naar voren liep al: NEE DOELPUNT!
Trappen we (Nederlanders) er toch weer in.
En mijn trauma van 5 jaar geleden (Garcia 120+4: 3-2) is weer terug![]()
.
Kut jongens
Jij hebt er ECHT kijk opquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef EchoAlpha het volgende:
doordat Twente met 11 man anti-voetbal zat te spelen
Maar 10 miljoen dit jaar ipv 27miljoen vorig jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:
En alle CL centjes gaan naar Alkmaar.
Ik weet ook wel dat een hoop mensen hopen dat Ajax in Europa onderuit gaat. Dat vind ik ook kansloos, maar daar moet je boven staan. Je bent zelf net zo kansloos als je gaat hopen dat andere Nederlandse ploegen eruit gaan. Het siert je om ook de andere ploegen te steunen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat zeur je nou manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan je net zei en verder is het ook lulkoek aangezien Twente als het doorgegaan was zeker was geweest van de poulefase in de EL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zie wat ik net zei.. voor de punten is t beter dat ze in de EL terecht komen.
Nee je kan beter geld aan een dierenasiel geven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Xummon het volgende:
juichen als een nederlandse club uit europa vliegt, is allleen voor de dommen
geldT*quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe minder de nederlandse clubs in europa presteren hoe minder de kans is dat ze op het hoogste niveau uit kunnen komen EN DAT GELD OOK VOOR AJAX
Dom gedrag omdat anderen zich dom gedragen is nog steeds dom gedrag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb staan juichen voor de tv.
Vorig seizoen stond de rest te juichen toen Ajax verloor..Dikke vinger naar jullie nu
Twente heeft de hele wedstrijd achteruit gelopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkel uitgespeelde kans gehad. Hoezo terecht?? Het enige wat je Twente kan verwijten is dat ze zelf niet zijn gaan voetballen.
Ze hebben meer tijd met 11 man in de eigen 16 gestaan dan met 4 man op de helft van de tegenstanderquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Preciesss
Optiefen met dat nederlandse voetbal, Ajax of anders niks!
mwa. heel veel minuten hebben ze niet gespeeld op de helft van de tegenstander.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef TheArt het volgende:
En het is des te zuurder omdat Twente niet minder was. Er kan dus niet gezegd worden dat het Nederlandse voetbal in dit geval niet goed genoeg is en dat ze terecht zijn uitgeschakeld.
Ajax heeft geld? Waar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe minder de nederlandse clubs in europa presteren hoe minder de kans is dat ze op het hoogste niveau uit kunnen komen EN DAT GELD OOK VOOR AJAX
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat een hoop mensen hopen dat Ajax in Europa onderuit gaat. Dat vind ik ook kansloos, maar daar moet je boven staan. Je bent zelf net zo kansloos als je gaat hopen dat andere Nederlandse ploegen eruit gaan. Het siert je om ook de andere ploegen te steunen.
Maar ik lach wel als laatstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Dom gedrag omdat anderen zich dom gedragen is nog steeds dom gedrag.
Tot het andersom was geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die uitregel. Dat doelpunten dan 2x tellen.
Kinderachtig. Dat je de rivaal van je club niks gunt kan ik me voorstellen. Ik zou nooit van mijn leven juichen voor MVV als het Europa Cup zou spelen (quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Preciesss
Optiefen met dat nederlandse voetbal, Ajax of anders niks!
15-85 ofzo...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef Doc het volgende:
Ik ben wel benieuwd overigens wat de verhouding balbezit was
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef GGMM het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik in dit soort topics zsm weg ben na een wedstrijd. Wat een domme mensen zijn hier zeg. Echt ongelooflijk.
Op dit moment denk ik dat Twente Feyenoord compleet de pan in hakt, maar goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
zelfs feyenoord won van Sporting![]()
twente!
Feyenoord is dan ook de bazenclub van Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
zelfs feyenoord won van Sporting![]()
twente!
Ik gun mijn rivalen niets, dus ook niet in europaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kinderachtig. Dat je de rivaal van je club niks gunt kan ik me voorstellen. Ik zou nooit van mijn leven juichen voor MVV als het Europa Cup zou spelen (), maar daarbuiten ben ik altijd voor de Nederlandse club.
Wat een drukte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zelf ajacied, jammer dat mensen als ik de dupe worden van zulke misbaksels als jij.
Dat anderen van jou geen andere mening over Twente mogen hebben zegt ook wel genoegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef GGMM het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik in dit soort topics zsm weg ben na een wedstrijd. Wat een domme mensen zijn hier zeg. Echt ongelooflijk.
Ok, dat mag, maar waarom?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef cheqy het volgende:
Kutzooi.
Maar ik vind het eigenlijk wel weer leuk voor users als need2009 of hoe die ook heet.
Goh, dan mogen ze die Champions League-tune voor in de Kuip wel weer eens gaan opzoeken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook de bazenclub van Nederland.
Feyenoord wordt dit jaar kampioen.
Feyenoord gaat volgend jaar de CL in.
Ben je voor Heracles?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik gun mijn rivalen niets, dus ook niet in europa
Inderdaad, dat soort juichende supporters moet ik nu ook wel om gniffelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een drukte.
Je had de reactie eens moeten zien als Ajax daar vanavond had gestaan. Ik wil niet zeggen dat ik achter zijn mening sta, maar begrijpen doe ik het wel.
Voor het Nederlands voetbal vind ik het balen, maar aan de andere kant, er lopen hier genoeg zuigertjes die zich Twente supporter noemen waarvan ik nu wel eens hun gezicht zou willen zien.
J begrijpt mijn post kennelijk niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oja, want die hebben zoveel kansen gecreeerd. Flikker toch op manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En terecht. Twente was gewoon niet goed genoeg klaar.
Sporting is terecht door.
Dit dus. AJAX of NIKS!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ja man, en Ronaldinho gaat naar Ajax.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Op dit moment denk ik dat Twente Feyenoord compleet de pan in hakt, maar goed.
Je moet eens aan de gemiddelde tukker vragen waar ie een hekel aan heeftquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Voor het laatst horen we zijn stem nog.
Hij speelt ook nog eens World of Warcraftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de domste ajacied van allemaal.
Ik print hem uit en ik veeg mn reet er morgenochtend mee afquote:
Het is net politiek he!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Omdat jij vooraan stond vorig jaar, toen Ajax uitgeschakeld werd, om even lekker iedereen uit te lachen.quote:
Trieste reacties. Ik heb staan juichen toen ajax doorging tegen fiorentina en staan balen toen ze tegen OM eruit gingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een drukte.
Je had de reactie eens moeten zien als Ajax daar vanavond had gestaan. Ik wil niet zeggen dat ik achter zijn mening sta, maar begrijpen doe ik het wel.
Voor het Nederlands voetbal vind ik het balen, maar aan de andere kant, er lopen hier genoeg zuigertjes die zich Twente supporter noemen waarvan ik nu wel eens hun gezicht zou willen zien.
Hij is inderdaad ver afgezakt, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja man, en Ronaldinho gaat naar Ajax.
Idd, die is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, N'Kufo liep er de hele wedstrijd ook bij als een fucking zoutzak met rollator
bestaan er dan slimme ajacieden?????quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de domste ajacied van allemaal.
Heineken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet eens aan de gemiddelde tukker vragen waar ie een hekel aan heeft.
En Sporting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit dus. AJAX of NIKS!![]()
Damn it ik kan het clublied van Sporting niet vinden op Youtube
Tegen dat anti-voetbal doe je vrijwel niks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oja, want die hebben zoveel kansen gecreeerd. Flikker toch op man
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef need2009 het volgende:
[..]
Trieste reacties. Ik heb staan juichen toen ajax doorging tegen fiorentina en staan balen toen ze tegen OM eruit gingen.
En dan noemen ze mij kansloos.
Ik snap niet dat je daar niet boven kan staan. Als mensen juichen als Ajax wordt uitgeschakeld dan heb ik altijd het gevoel dat men zich afzet tegen de grootste club van Nederland. Laat ze lekker lullen. Ajacieden die ze nu ' terugpakken' hebben helemaal geen trots.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een drukte.
Moet je kijken als dat kanker Twente erin was gebleven, dan was de rest van NL kut, stelletje moraalridders eerste klasse.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
bestaan er dan slimme ajacieden?????
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
bestaan er dan slimme ajacieden?????
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporting had precies hetzelfde gedaan als ze in de uitgangspositie van Twente waren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Tegen dat anti-voetbal doe je vrijwel niks.
Het is saai en kut om naar te kijken. Terecht dat Twente eruit is geflikkerd.
Ja want als Fc koning Twente door had geweest hadden wij als Feyenoord er zeker wat aan gehad, kom op zeg HAHAHAquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef knep het volgende:
Tja, je rivalen niets gunnen.
Als die rivalen niets presteren worden de mogelijkheden van je eigen club ook onderuit gehaald.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hadden ze Wielaert nog maar, dan was dit niet gebeurd
Die is echt te oud. Snap niet waarom Twente geen goede spits gehaald heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, N'Kufo liep er de hele wedstrijd ook bij als een fucking zoutzak met rollator
Het toont juist aan dat Ajax niet meer is wat het geweest is vrees ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
Laat ze lekker lullen. Ajacieden die ze nu ' terugpakken' hebben helemaal geen trots.
Nja, als Ajax had gespeeld vanavond hadden ze onder een andere nick als Feyenoordsupporter aan het trollen geweestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Wel opvallend dat het merendeel van de juicherts Ajacieden zijn. Beetje jammer.
Als je Ajacied ben kan het je echt geen ruk boeien wat welke andere NLs club dan ook doet
(op F'noord na dan, maar da'slogisch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |