Tot het andersom was geweest.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die uitregel. Dat doelpunten dan 2x tellen.
Kinderachtig. Dat je de rivaal van je club niks gunt kan ik me voorstellen. Ik zou nooit van mijn leven juichen voor MVV als het Europa Cup zou spelen (quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Preciesss
Optiefen met dat nederlandse voetbal, Ajax of anders niks!
15-85 ofzo...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef Doc het volgende:
Ik ben wel benieuwd overigens wat de verhouding balbezit was
Welkom op FOK!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef GGMM het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik in dit soort topics zsm weg ben na een wedstrijd. Wat een domme mensen zijn hier zeg. Echt ongelooflijk.
Op dit moment denk ik dat Twente Feyenoord compleet de pan in hakt, maar goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
zelfs feyenoord won van Sporting![]()
twente!
Feyenoord is dan ook de bazenclub van Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
zelfs feyenoord won van Sporting![]()
twente!
Ik gun mijn rivalen niets, dus ook niet in europaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kinderachtig. Dat je de rivaal van je club niks gunt kan ik me voorstellen. Ik zou nooit van mijn leven juichen voor MVV als het Europa Cup zou spelen (), maar daarbuiten ben ik altijd voor de Nederlandse club.
Wat een drukte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zelf ajacied, jammer dat mensen als ik de dupe worden van zulke misbaksels als jij.
Dat anderen van jou geen andere mening over Twente mogen hebben zegt ook wel genoegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:48 schreef GGMM het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik in dit soort topics zsm weg ben na een wedstrijd. Wat een domme mensen zijn hier zeg. Echt ongelooflijk.
Ok, dat mag, maar waarom?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef cheqy het volgende:
Kutzooi.
Maar ik vind het eigenlijk wel weer leuk voor users als need2009 of hoe die ook heet.
Goh, dan mogen ze die Champions League-tune voor in de Kuip wel weer eens gaan opzoeken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook de bazenclub van Nederland.
Feyenoord wordt dit jaar kampioen.
Feyenoord gaat volgend jaar de CL in.
Ben je voor Heracles?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik gun mijn rivalen niets, dus ook niet in europa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |