Twente, want ze scoren hem zelf hoor HAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Bevin het volgende:
[..]
Godverdomme man, kankerzooi, je zou e bijna afvragen wie hier de duitsers zijn
Ze hebben geen enkel uitgespeelde kans gehad. Hoezo terecht?? Het enige wat je Twente kan verwijten is dat ze zelf niet zijn gaan voetballen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En terecht. Twente was gewoon niet goed genoeg klaar.
Sporting is terecht door.
Preciesssquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit dusAls Ajax speelt is iedereen anti en nu huilen he?
Volgens mij 120+1?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef wallofdolls het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zat er natuurlijk aan te komen. Ik riep toen die keeper naar voren liep al: NEE DOELPUNT!
Trappen we (Nederlanders) er toch weer in.
En mijn trauma van 5 jaar geleden (Garcia 120+4: 3-2) is weer terug![]()
.
Kut jongens
Jij hebt er ECHT kijk opquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef EchoAlpha het volgende:
doordat Twente met 11 man anti-voetbal zat te spelen
Maar 10 miljoen dit jaar ipv 27miljoen vorig jaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:
En alle CL centjes gaan naar Alkmaar.
Ik weet ook wel dat een hoop mensen hopen dat Ajax in Europa onderuit gaat. Dat vind ik ook kansloos, maar daar moet je boven staan. Je bent zelf net zo kansloos als je gaat hopen dat andere Nederlandse ploegen eruit gaan. Het siert je om ook de andere ploegen te steunen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Wat zeur je nou manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan je net zei en verder is het ook lulkoek aangezien Twente als het doorgegaan was zeker was geweest van de poulefase in de EL.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zie wat ik net zei.. voor de punten is t beter dat ze in de EL terecht komen.
Nee je kan beter geld aan een dierenasiel geven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Xummon het volgende:
juichen als een nederlandse club uit europa vliegt, is allleen voor de dommen
geldT*quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe minder de nederlandse clubs in europa presteren hoe minder de kans is dat ze op het hoogste niveau uit kunnen komen EN DAT GELD OOK VOOR AJAX
Dom gedrag omdat anderen zich dom gedragen is nog steeds dom gedrag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb staan juichen voor de tv.
Vorig seizoen stond de rest te juichen toen Ajax verloor..Dikke vinger naar jullie nu
Twente heeft de hele wedstrijd achteruit gelopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben geen enkel uitgespeelde kans gehad. Hoezo terecht?? Het enige wat je Twente kan verwijten is dat ze zelf niet zijn gaan voetballen.
Ze hebben meer tijd met 11 man in de eigen 16 gestaan dan met 4 man op de helft van de tegenstanderquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Preciesss
Optiefen met dat nederlandse voetbal, Ajax of anders niks!
mwa. heel veel minuten hebben ze niet gespeeld op de helft van de tegenstander.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef TheArt het volgende:
En het is des te zuurder omdat Twente niet minder was. Er kan dus niet gezegd worden dat het Nederlandse voetbal in dit geval niet goed genoeg is en dat ze terecht zijn uitgeschakeld.
Ajax heeft geld? Waar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef Xummon het volgende:
[..]
hoe minder de nederlandse clubs in europa presteren hoe minder de kans is dat ze op het hoogste niveau uit kunnen komen EN DAT GELD OOK VOOR AJAX
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat een hoop mensen hopen dat Ajax in Europa onderuit gaat. Dat vind ik ook kansloos, maar daar moet je boven staan. Je bent zelf net zo kansloos als je gaat hopen dat andere Nederlandse ploegen eruit gaan. Het siert je om ook de andere ploegen te steunen.
Maar ik lach wel als laatstequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Dom gedrag omdat anderen zich dom gedragen is nog steeds dom gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |