En Sporting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit dus. AJAX of NIKS!![]()
Damn it ik kan het clublied van Sporting niet vinden op Youtube
Tegen dat anti-voetbal doe je vrijwel niks.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oja, want die hebben zoveel kansen gecreeerd. Flikker toch op man
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef need2009 het volgende:
[..]
Trieste reacties. Ik heb staan juichen toen ajax doorging tegen fiorentina en staan balen toen ze tegen OM eruit gingen.
En dan noemen ze mij kansloos.
Ik snap niet dat je daar niet boven kan staan. Als mensen juichen als Ajax wordt uitgeschakeld dan heb ik altijd het gevoel dat men zich afzet tegen de grootste club van Nederland. Laat ze lekker lullen. Ajacieden die ze nu ' terugpakken' hebben helemaal geen trots.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een drukte.
Je had de reactie eens moeten zien als Ajax daar vanavond had gestaan. Ik wil niet zeggen dat ik achter zijn mening sta, maar begrijpen doe ik het wel.
Voor het Nederlands voetbal vind ik het balen, maar aan de andere kant, er lopen hier genoeg zuigertjes die zich Twente supporter noemen waarvan ik nu wel eens hun gezicht zou willen zien.
Moet je kijken als dat kanker Twente erin was gebleven, dan was de rest van NL kut, stelletje moraalridders eerste klasse.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
bestaan er dan slimme ajacieden?????
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Xummon het volgende:
[..]
bestaan er dan slimme ajacieden?????
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sporting had precies hetzelfde gedaan als ze in de uitgangspositie van Twente waren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Tegen dat anti-voetbal doe je vrijwel niks.
Het is saai en kut om naar te kijken. Terecht dat Twente eruit is geflikkerd.
Ja want als Fc koning Twente door had geweest hadden wij als Feyenoord er zeker wat aan gehad, kom op zeg HAHAHAquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef knep het volgende:
Tja, je rivalen niets gunnen.
Als die rivalen niets presteren worden de mogelijkheden van je eigen club ook onderuit gehaald.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
hadden ze Wielaert nog maar, dan was dit niet gebeurd
Die is echt te oud. Snap niet waarom Twente geen goede spits gehaald heeft.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:51 schreef Saekerhett het volgende:
Oja, N'Kufo liep er de hele wedstrijd ook bij als een fucking zoutzak met rollator
Het toont juist aan dat Ajax niet meer is wat het geweest is vrees ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef GGMM het volgende:
Laat ze lekker lullen. Ajacieden die ze nu ' terugpakken' hebben helemaal geen trots.
Nja, als Ajax had gespeeld vanavond hadden ze onder een andere nick als Feyenoordsupporter aan het trollen geweestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Wel opvallend dat het merendeel van de juicherts Ajacieden zijn. Beetje jammer.
Als je Ajacied ben kan het je echt geen ruk boeien wat welke andere NLs club dan ook doet
(op F'noord na dan, maar da'slogisch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |