Volgens mij delen jullie voorronde EL met Twente hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Andersom slimmerik. WIJ zijn groot en wij delen niks met jullie
Wat hadden 'jullie' vanavond dan uit te delenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Andersom slimmerik. WIJ zijn groot en wij delen niks met jullie
Daarom is het voor bepaalde lui ook zo grappig.quote:
Oh, je voelt je aangesproken? Of wou je ontkennen dat er veel van dat soort figuren op Fok zitten?quote:
Ga toch weg man. Ik zie geregeld dat irritante naampje van jou opduiken als er wat te gallen valt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef need2009 het volgende:
[..]
Trieste reacties. Ik heb staan juichen toen ajax doorging tegen fiorentina en staan balen toen ze tegen OM eruit gingen.
En dan noemen ze mij kansloos.
Alsof psv'ers, feyenoorders en ook tukkers en klappers zich niet de ballen uit hun broek lachtten wanneer Ajax zich weer eens blameerdequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Xummon het volgende:
denk dat de ajacieden het gewoon op zich afroepen dat mensen strax weer staan te juichen als ze europa uitvliegen, ze roepen het namelijk gewoon op zich af, met hun zielige gedrag hier
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Twente faalde vandaag om na de 1-0 door te drukken. Daar hadden ze optimaal van moeten profiteren aangezien toen Sporting zwaar wankelde. Dat je het vervolgens tot de laatste minuut probeert vol te houden door volledig terug te zakken is vragen om problemen. Ofwel: Twente krijgt de deksel op de neus.
Je naam en de tekst daaronderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef sportinguista het volgende:
He, ik kom net thuis. Hoeveel is het geworden?
Ik hoef niet te lachen, ik lach om die mensen hier die zo over de zeik zijn dat ze niet door zijn en dat het nergens op slaat dat er om Nederlandse clubs gelachen word, echter als het andersom gebeurt is het wel leuk, dus wie de bal kaatst kan hem op zn minst terug verwachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef knep het volgende:
[..]
Wat 'jullie', ik ben niet eens voor Twente, ik ben voor PSV (ja lach maar).
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Adidah het volgende:
Ik gun alleen Ajax successen. En Volendam.
Ik vind het enigszins vreemd voor een ex-prof die wekelijks meent te weten hoe een speler moet spelen. Tevens is hij werkzaam bij Twente, dus hij zou een voorbeeld moeten zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boeiend? 27% van de Nederlanders rookt.
Ik speel niet eens op de PC, laat staan dat gedrocht genaamd WoW. Faalhaas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik hier niet, nu blijkt maar weer waarom niet, maar never mind. Ik zag in een ander post dat je Wow speelt, dus je bent gewoon een contactgestoorde internettroll.
Zo'n argument gebruiken om het goed te praten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof psv'ers, feyenoorders en ook tukkers en klappers zich niet de ballen uit hun broek lachtten wanneer Ajax zich weer eens blameerde
Roemquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat hadden 'jullie' vanavond dan uit te delen?
Maar wij hebben het hoofdtoernooi wel bereiktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef need2009 het volgende:
[..]
Prima kerel. Mag ik je ff aan herrineren dat ik TROTS ben dan we vanavond voor de 2DE keer vCL voetballen.
We weten allemaal hoe ajax het heeft gedaan de laatste 2 keer. En dat tegen MINDERE tegenstanders!!!
[inkoppertje] ajax wel dan [/inkoppertje]quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Paul het volgende:
Anywaytjes Twente had niets te zoeken in de CL
Dat is idd net zo kansloos, daarom moet je er als Ajacied ook boven kunnen staan. Blijkbaar lukt dat niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alsof psv'ers, feyenoorders en ook tukkers en klappers zich niet de ballen uit hun broek lachtten wanneer Ajax zich weer eens blameerde
Lees het nog een keer na. Geen zin om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dan klopt wat je zegt toch niet?
Preciesssssssssss. En al die tukkers die krom lachen van het lachen want ZIJ zouden wel ff de CL ingaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef TiMPiN het volgende:
Jammer voor de spelers en mcclaren(vind het een geweldige kerel)
Munstermann daarentegen gun ik 't van harte
Blijf dat maar posten om je internetvriendjes te behouden. Wij weten wel beter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik speel niet eens op de PC, laat staan dat gedrocht genaamd WoW. Faalhaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |