Ik denk omdat we zo vaak zijn uitgelachen door deze zelfde mensen dat we het nu terug doen... En dan vinden ze het een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Wel opvallend dat het merendeel van de juicherts Ajacieden zijn. Beetje jammer.
Als je Ajacied ben kan het je echt geen ruk boeien wat welke andere NLs club dan ook doet
(op F'noord na dan, maar da'slogisch)
Prima kerel. Mag ik je ff aan herrineren dat ik TROTS ben dan we vanavond voor de 2DE keer vCL voetballen.quote:
Tuurlijk, je gaat er rekening mee houden dat de keeper scoort, dat gebeurt immers wekelijksquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Wilskracht het volgende:
Dan had natuurlijk een lange speler er in moeten gooien om de keeper te dekken die in de 94e minuut naar voren gaat.
Over wat dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar ging de post die ik quotte niet over.
Komt ook omdat wij gewoon de meeste "supporters" hebben op Fokquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef Doc het volgende:
Wel opvallend dat het merendeel van de juicherts Ajacieden zijn. Beetje jammer.
Als je Ajacied ben kan het je echt geen ruk boeien wat welke andere NLs club dan ook doet
(op F'noord na dan, maar da'slogisch)
Andersom slimmerik. WIJ zijn groot en wij delen niks met julliequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Want zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijk.
Ajax én Sporting?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Nee, dat is altijd een prioriteit bij mij. Ik gun alleen Ajax dingen, de rest ken lekker de boom in
En toch weer even naar Amsterdam wijzenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef need2009 het volgende:
[..]
Prima kerel. Mag ik je ff aan herrineren dat ik TROTS ben dan we vanavond voor de 2DE keer vCL voetballen.
We weten allemaal hoe ajax het heeft gedaan de laatste 2 keer. En dat tegen MINDERE tegenstanders!!!
Iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Xummon het volgende:
denk dat de ajacieden het gewoon op zich afroepen dat mensen strax weer staan te juichen als ze europa uitvliegen, ze roepen het namelijk gewoon op zich af, met hun zielige gedrag hier
Eensquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
Alleen al die door actie is Boulah voor altijd een held
Ja, dan klopt wat je zegt toch niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welke wedstrijd uitgezonden wordt..
Wat 'jullie', ik ben niet eens voor Twente, ik ben voor PSV (ja lach maarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Lul niet, jullie zijn over de zeik, en terecht, maar ga niet beweren dat andere Nederlandse clubs er profijt bij hebben als FC Twente door gaat in de CL. Als Feyenoord geen kanker presteert hebben wij der geen zak aan, al wint jullie FC de CL.
Twente faalde vandaag om na de 1-0 door te drukken. Daar hadden ze optimaal van moeten profiteren aangezien toen Sporting zwaar wankelde. Dat je het vervolgens tot de laatste minuut probeert vol te houden door volledig terug te zakken is vragen om problemen. Ofwel: Twente krijgt de deksel op de neus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef N.i.c.k het volgende:
GEEN troll; maar ik snap niet dat mensen dit een onterechte uitslag kunnen vinden.
Het is kut dat de goal in de laatste minuut valt, maarja. Over twee wedstrijden kan ik ook niet inzien dat Twente beter was.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tuurlijk, je gaat er rekening mee houden dat de keeper scoort, dat gebeurt immers wekelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |