Dat was het al een tijdje hoor. Vraag maar aan Doc: Die Portugezen deugen niet. Toen niet en nu nog steeds niet.quote:
En nog 4 keer dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over een tijdje speelt de nummer 2 gewoon EL in NL, doordat Twente nu wat minder punten haalt. Slimme jongen hoor.
Nee die Portugezen waren briljantquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
JAJAJAJAJAJAAJJAJ GEWELDIG
KUT TWENTE
OPGETYFT
180 minuten achterin anti-voetbal en een grote bek. opgetyft!
Het woord NSB'ER is nog te goed voor jou.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Als Messi meedeed hadden ze er meer gemaakt, als telt niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef Wilskracht het volgende:
Als Wisgerhof die bal niet raakt dan heeft Michailov die bal gewoon
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Mja, dat wel iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, maar je wist gewoon dat het ging gebeuren.
kneusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Nou in principe zou het voor NL nog niet eens zo slecht zijn want Twente gaat in de EL meer punten voor Nederland verdienen dan dat ze in de CL zouden doen... het is alleen zo sneu de manier waarop ze er nu uit vliegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over een tijdje speelt de nummer 2 gewoon EL in NL, doordat Twente nu wat minder punten haalt. Slimme jongen hoor.
Dat is misschien wel beter want de nummer 2 zou zich toch nooit weten te plaatsen door die nieuwe opzetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Flikker toch op manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
Wat boeit bij het Nederlandse voetbal nou en al die punten? Er is maar 1 club die ik wat gun en dat is AJAXen een beetje Cambuur
![]()
Als de Nederlandse clubs niks presteren, speelt Ajax straks uberhaupt geen Europees voetbal meer. Snap je dat niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
Wat boeit bij het Nederlandse voetbal nou en al die punten? Er is maar 1 club die ik wat gun en dat is AJAXen een beetje Cambuur
![]()
Tegen 11 man achterin doe je vrij weinig. Ik zie liever een club die gewoon speelt ipv dat kut achterin gezit. We hebben dat al jaren gezien met PSV en nu doet Twente dat ook...Verloren..Mooi zo..en terechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Nee die Portugezen waren briljant
Gast, ben je nou zo dom? Je wilt toch dat wij, als Ajax, gvd gewoon CL kunnen voetballen? Ook als we 2de worden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Hai trollquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef EchoAlpha het volgende:
KUT TWENTE
OPGETYFT
Als andere clubs in Nederland niks presteren kan Ajax straks ook geen CL meer in. Loop niet zo met je domheid te koop.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Twente heeft nog (kwalificatie voor groepsfase) Europa League he, maar wel triest dat AZ onze enige CL-deelnemer is dit jaar ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:40 schreef dronkeykong het volgende:
KUT....en dan heb je nu nog AZ over
En wat kan jou Sporting dan boeien?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Met dank aan Platini(jaja ook aan de NL clubs zelf, maar die Fransman maakt het er niet makkelijker op)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef Leatherface het volgende:
Erg jammer. Het Nederlandse voetbal raakt zo ook steeds verder achterop.
Wel twee clubs uit Roemenie, Oekraine en dat soort landen, en Nederland raakt steeds meer in het slop.
Dat vind ik nou zo jammer he, elkaar helemaal niks gunnen en juichen als ze uitgeschakeld worden...triest...quote:
Alsof Twente in de CL meer punten zou behalen dan in de ELquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Als de Nederlandse clubs niks presteren, speelt Ajax straks uberhaupt geen Europees voetbal meer. Snap je dat niet?
Ja waar die 5 minuten voor nodig waren begrijp ik echt nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef knep het volgende:
Al die Portugeze mooiboys weer omvallen om zo die 5 minuten bij elkaar te rapen.
Ik heb staan juichen voor de tv.quote:
je bent werkelijk te dom voor woordenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Nu lieg jij.. Ik gunde Sporting vanaf het begin de overwinning en dus heb ik het recht om nu uit mn dak te gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo jammer he, elkaar helemaal niks gunnen en juichen als ze uitgeschakeld worden...triest...
Die kut-Portugezen deugen niet!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was het al een tijdje hoor. Vraag maar aan Doc: Die Portugezen deugen niet. Toen niet en nu nog steeds niet.
Ik ben in de NL competitie ook uitsluitend voor Ajax. Maar waarom vindt je dit zo leuk? Dit is echt een enorme domper voor de Nederland in Europa.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Twente moet maar afwachten of ze nu nog die 6 wedstrijden krijgen, terwijl ze anders al zeker waren. Dit is gewoon superslecht voor de NL punten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou in principe zou het voor NL nog niet eens zo slecht zijn want Twente gaat in de EL meer punten voor Nederland verdienen dan dat ze in de CL zouden doen... het is alleen zo sneu de manier waarop ze er nu uit vliegen
Denk je dat Sporting niet zo zou spelen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Tegen 11 man achterin doe je vrij weinig. Ik zie liever een club die gewoon speelt ipv dat kut achterin gezit. We hebben dat al jaren gezien met PSV en nu doet Twente dat ook...Verloren..Mooi zo..en terecht
Joh rot ff op naar je favoriete landje danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb staan juichen voor de tv.
Vorig seizoen stond de rest te juichen toen Ajax verloor..Dikke vinger naar jullie nu
Als ze dit gewonnen hadden hadden ze al in de groepsfase EL gezeten, nu niet. Praat je domheid niet goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Alsof Twente in de CL meer punten zou behalen dan in de EL
Dit dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vorig seizoen stond de rest te juichen toen Ajax verloor..Dikke vinger naar jullie nu
En terecht. Twente was gewoon niet goed genoeg klaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:42 schreef Leatherface het volgende:
Erg jammer. Het Nederlandse voetbal raakt zo ook steeds verder achterop.
Wel twee clubs uit Roemenie, Oekraine en dat soort landen, en Nederland raakt steeds meer in het slop.
De rest?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Mwa Twente speelde prima alleen die laatste 10 minuten wtf alle rust was weg en mensen gingen doldwaas met de bal lopen rennen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef TheArt het volgende:
En het is des te zuurder omdat Twente niet minder was. Er kan dus niet gezegd worden dat het Nederlandse voetbal in dit geval niet goed genoeg is en dat ze terecht zijn uitgeschakeld.
Zie wat ik net zei.. voor de punten is t beter dat ze in de EL terecht komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben in de NL competitie ook uitsluitend voor Ajax. Maar waarom vindt je dit zo leuk? Dit is echt een enorme domper voor de Nederland in Europa.
In de 2e wereldoorlog hadden ze een naam voor mensen zoals jij
hoe minder de nederlandse clubs in europa presteren hoe minder de kans is dat ze op het hoogste niveau uit kunnen komen EN DAT GELD OOK VOOR AJAXquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:41 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En nog 4 keer dit.
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Denk je dat Sporting niet zo zou spelen?
Ik ben zelf ajacied, jammer dat mensen als ik de dupe worden van zulke misbaksels als jij.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:43 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Verbaast me idd niet dat dit Sporting met 12-1 in de poepert genaaid werd door Bayernquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Chadi het volgende:
Het was onterecht maar Twente was ook slordig hoor. Een ploeg die wat zuiniger omgaat met de bal had Twente allang uitgespeeld.
Godverdomme man, kankerzooi, je zou e bijna afvragen wie hier de duitsers zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Rikketik het volgende:
Natuurlijk in de 94e minuut. Kutportugezen.
Dat is wel kutquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef venomsnake het volgende:
En alle CL centjes gaan naar Alkmaar.
Je bewijst ook steeds meer dat je niet serieus te nemen bentquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En terecht. Twente was gewoon niet goed genoeg klaar.
Sporting is terecht door.
Bij een overwinning waren ze zeker van EL groepsfase, nu niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zie wat ik net zei.. voor de punten is t beter dat ze in de EL terecht komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |