Inderdaad. Ik betrapte mezelf er ook op dat ik vol vertrouwen zat te kijken als FC Groningen aanviel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:10 schreef Black-Death het volgende:
Gewoon een goede, degelijke overwinning gisteren
Klopt, ik had na de 0-1 echt niet meer het gevoel dat we punten zouden verliezen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik betrapte mezelf er ook op dat ik vol vertrouwen zat te kijken als FC Groningen aanviel.
Owja zaterdagquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Zaterdag maar eens lekker aan de doelsaldo werken.
Sorry!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dat Mash er geen in had..
Ho ho! Laten we na 1 prima overwinning niet meteen van de daken schreeuwen dat we RKC "wel even oprollen"quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
KwaliteitsOP!
Tegen RKC gaat Ajax laten zien dat ze aanvallend ook rendement kunnen hebben. 7-1!
Ga je voor de wedstrijd de park nog checken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat was een tijdje terug ook al op TV, herhalingen ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef MassimO het volgende:
Andere Tijden Sport Ned 1 00:10
De Long van Ajax werd hij genoemd: Nico Rijnders. Vanwege zijn waanzinnige loopvermogen op het middenveld. Altijd maar buffelen. Voor Cruijff, Keizer en Swart. In 1971 wint hij met het gouden Ajax de eerste Europacup. Acht keer speelt hij voor het Nederlands elftal. Een film over het tragische leven van oud-Ajacied Nico Rijnders die op 28-jarige leeftijd stierf. Zijn hart had hem al een paar keer in de steek gelaten, waardoor hij zijn voetballoopbaan voortijdig moest beëindigen. Tot op de dag van vandaag zijn er raadsels en geruchten rond het leven en de dood van Ajax-voetballer Nico Rijnders. Waarom heeft niemand hem kunnen helpen en zijn er medische missers gemaakt?
dat word kijken dus vanavond.
In dat geval wel dan , stond iig niets van bij dat het om een herhaling ging.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat was een tijdje terug ook al op TV, herhalingen ofzo?
Mocht je geen zin hebben om tot middernacht te wachten:quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef MassimO het volgende:
[..]
In dat geval wel dan , stond iig niets van bij dat het om een herhaling ging.
Voor de mensen die dat gemist hebben dan.
Sowieso de moeite waard om te kijken, zoals alle uitzendingen van Andere Tijden (Sport).quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef MassimO het volgende:
De Long van Ajax werd hij genoemd: Nico Rijnders. Vanwege zijn waanzinnige loopvermogen op het middenveld. Altijd maar buffelen. Voor Cruijff, Keizer en Swart. In 1971 wint hij met het gouden Ajax de eerste Europacup. Acht keer speelt hij voor het Nederlands elftal. Een film over het tragische leven van oud-Ajacied Nico Rijnders die op 28-jarige leeftijd stierf. Zijn hart had hem al een paar keer in de steek gelaten, waardoor hij zijn voetballoopbaan voortijdig moest beëindigen. Tot op de dag van vandaag zijn er raadsels en geruchten rond het leven en de dood van Ajax-voetballer Nico Rijnders. Waarom heeft niemand hem kunnen helpen en zijn er medische missers gemaakt?
Volgens mij rond de 40.000 gemiddeld.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef mash_ het volgende:
Even een vraagje, hoeveel seizoen kaarten verkoopt ajax nou ongeveer per jaar?
volgens mij komen er vrijdag weer buien aanzetten. Maar hopelijk komt daar nog verandering in. Zin in zaterdag ja. Lekker stappen daarna.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Heb zin in zaterdag, met een beetje geluk is het nog schitterend weer ook.
Yup met die geile goal tegen Willem II.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Rejected het volgende:
Sulejmani met de openingstreffer van het seizoen! Vorig seizoen ook toch?
Typische Ajacied-uitspraak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Marco van Basten is een held.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Barca het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijd tegen RKC. Al verwacht ik niet dat de Waalwijkers een goede graadmeter zullen zijn. Denk zwakker dan Groningen. En zij zijn ten opzichte van vorig seizoen minder goed.
Echter, we verloren vorig seizoen van een aantal zwakke ploegen. Jol's tactische keuze pakte goed uit. Hij lijkt me een coach die meer tactisch inzicht heeft dan die kutclown van vorig seizoen. Zijn opstellingen en wissels zijn hopelijk logischer. Al moet ik bekennen dat de keuze voor Rommedahl me had verbaasd.
als voetballer ja, niet als trainerquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Rejected het volgende:
[..]
Marco van Basten is een held.
Verder heb je helemaal gelijk.
Barca, ik zeg het niet graag, maar ik ben het met je eens. Ik had ook m'n twijfels bij Rommedahl, maar het doet me goed om te zien dat de situatie nu eindelijk daar is dat de trainer er meer verstand van heeft dan wij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Barca het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijd tegen RKC. Al verwacht ik niet dat de Waalwijkers een goede graadmeter zullen zijn. Denk zwakker dan Groningen. En zij zijn ten opzichte van vorig seizoen minder goed.
Echter, we verloren vorig seizoen van een aantal zwakke ploegen. Jol's tactische keuze pakte goed uit. Hij lijkt me een coach die meer tactisch inzicht heeft dan die kutclown van vorig seizoen. Zijn opstellingen en wissels zijn hopelijk logischer. Al moet ik bekennen dat de keuze voor Rommedahl me had verbaasd.
423 dus? Ik ken een paar mensen die daar staan ja, sta zelf aan de andere kant van die wand, de sfeer op 425/425 gaat gek worden zaterdag, eerste thuis wedstrijd sowieso altijdquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Bullebak het volgende:
Ook echt zin in zaterdag ja. Ben benieuwd hoe de sfeer is op vak 425, maar dan naast de scheidingswand van 410. Iemand ervaring van vorig seizoen?
Herhaling, heb hem al eens gezien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef MassimO het volgende:
Hij bedoelt de helft van vak 425 die aan de andere kant van de scheidingswand zit. 425 is dus in 2en opgedeeld. 423 is de andere kant.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:26 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
423 dus? Ik ken een paar mensen die daar staan ja, sta zelf aan de andere kant van die wand, de sfeer op 425/425 gaat gek worden zaterdag, eerste thuis wedstrijd sowieso altijdEr zijn ook extra drums bij gekomen geloof ik. Nu nog hopen dat het weer meezit!
Waarom is 425 eigenlijk in tweeën gedeeld? Het is toch heel 425 en een deel van 424 of heb ik dat fout?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij bedoelt de helft van vak 425 die aan de andere kant van de scheidingswand zit. 425 is dus in 2en opgedeeld. 423 is de andere kant.
Nog mooier is het als geluk daar niks mee te doen heeft. Ik schat zowel Twente als Ajax sterker in op dit moment.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
De echte graadmeter is in Eindhoven. Met een beetje geluk zetten we die boeren op 8 punten.
Je hebt gelijk, ik draaide het om in gedachten. Mijn fout. Maar dan zou Bullebak 426 bedoelen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom is 425 eigenlijk in tweeën gedeeld? Het is toch heel 425 en een deel van 424 of heb ik dat fout?
Niet te vroeg juichen. Dat doen we al jaren en iedere keer weer laat Ajax ons in de steek. Sowieso lopen dingen altijd anders dan je denkt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
De echte graadmeter is in Eindhoven. Met een beetje geluk zetten we die boeren op 8 punten.
Dat bedoel ik inddquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij bedoelt de helft van vak 425 die aan de andere kant van de scheidingswand zit. 425 is dus in 2en opgedeeld. 423 is de andere kant.
[ afbeelding ]
Nee, 425 wordt in 2-en gedeeld middels een scheidingswand. Tenminste, er staat toch echt 425 op mn sccquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik draaide het om in gedachten. Mijn fout. Maar dan zou Bullebak 426 bedoelen?Of anders 424.
Eigenlijk nooit echt op gelet. Weet alleen dat we anderhalf vak hebben. Zou ook niet weten waar mijn plek in het vak is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nee, 425 wordt in 2-en gedeeld middels een scheidingswand. Tenminste, er staat toch echt 425 op mn sccZo is mij dat ook uitgelegd door die Ajax dame.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat fijn trouwens dat de OP teruggebracht is tot dit ene plaatje.
Op je mobiel het Ajax-topic doorscrollen was haast topsport.
Ben nu ook paar maanden lid, maar Ajax Life stelt niet echt heel veel voor af en toe staan er wat leuke interviews in en leuke stukjes tekst.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. ik heb nu een gewone Club Card (woon te ver van het stadion) en overweeg om een SCC aan te vragen. Dan heb je voorrang en je krijgt Ajax Life erbij.. is dat tijdschrift het waard om te krijgen?
En de treinkaartjes moeten goedkoper worden zodat ik ook vaker kan komen![]()
Klopt, maar tussen 423 en 424 staat een 3 meter hoge scheidingswand.. die bij 425 kan je gewoon overheen lopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nee, 425 wordt in 2-en gedeeld middels een scheidingswand. Tenminste, er staat toch echt 425 op mn sccZo is mij dat ook uitgelegd door die Ajax dame.
foto doet het nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Klopt, maar tussen 423 en 424 staat een 3 meter hoge scheidingswand.. die bij 425 kan je gewoon overheen lopen
Hier goed te zien:
[ afbeelding ]
Voor Ajax life hoef je het niet tedoenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. ik heb nu een gewone Club Card (woon te ver van het stadion) en overweeg om een SCC aan te vragen. Dan heb je voorrang en je krijgt Ajax Life erbij.. is dat tijdschrift het waard om te krijgen?
En de treinkaartjes moeten goedkoper worden zodat ik ook vaker kan komen![]()
De beste reden is dat je voorrang hebt op alle CC houders, dus eerder kaartje -> goedkoper kaartje -> bespaard geldquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor Ajax life hoef je het niet tedoenMaar je sponsored ook de club. Dus dat is sowieso wel een goedereden
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ben nu ook paar maanden lid, maar Ajax Life stelt niet echt heel veel voor af en toe staan er wat leuke interviews in en leuke stukjes tekst.
Bedankt, zal m morgen aanvragenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor Ajax life hoef je het niet tedoenMaar je sponsored ook de club. Dus dat is sowieso wel een goedereden
Dat is ook de enige reden dat ik SCC kaart hebquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:05 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
De beste reden is dat je voorrang hebt op alle CC houders, dus eerder kaartje -> goedkoper kaartje -> bespaard geld
Dat dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik SCC kaart hebals ik kaartje wou kopen met m'n CC waren ze al weer uitverkocht
Verhalen? Bedoel je geruchten over spelers?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef w00h00 het volgende:
Net terug van vakantie. Ik werd helemaal wild van de verhalen in de telegraaf dus zojuist maar ff kaarten voor RKC thuis besteld.
Iemand even een update voor me?
Voor Enoh, die vond ik niks hoor gisteren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef MaxC het volgende:
Zaterdag moet Aissati er natuurlijk in maar voor wie? Zowel, Urby, Rommedahl als Enoh hebben een goede wedstrijd gespeeld.
Rommedahl mag er wel uit, die stond erin om Stenman achterin te houden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vond Enoh echt niet zo heel slecht, alleen zaterdag is het niet nodig om met 2 verdedigende middenvelders te spelen. Dus Aissati voor Enoh zaterdag, voor de rest precies dezelfde opstelling.
quote:Jol wil nog steeds versterking
3 augustus 2009 RvN
Hoewel de competitie inmiddels alweer begonnen is, is Martin Jol nog steeds op zoek naar versterking. In dat verband worden met name de posities van centrale verdediger en van de vleugelspitsen genoemd. In De Telegraaf bevestigde Jol die wens. "We blijven proberen om ons te versterken."
Klopt, maar aan de andere kant hoef je ook geen medelijden met de spelers te hebben. Zij behoren dat te weten als je naar Real gaat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Schandalige club Real Madrid. Echt schandalig.
De keuze voor Renis Rommellaar pakte goed uit. Assist + doelpunt. Zijn optreden op het AT kwam op mij over als puur geluk, én zijn verkeerde terugspeelbal als pure onkunde maar tegen Groningen betaalde hij het vertrouwen dat Jol in hem heeft mooi terug aan onze Shrek.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Barca, ik zeg het niet graag, maar ik ben het met je eens. Ik had ook m'n twijfels bij Rommedahl, maar het doet me goed om te zien dat de situatie nu eindelijk daar is dat de trainer er meer verstand van heeft dan wij.![]()
Ja, pannenkoek deed het goed in 4 jaren oranje en 1 jaar Ajax.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Rejected het volgende:
[..]
Marco van Basten is een held.
Verder heb je helemaal gelijk.
Thx BoNiquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Mocht je geen zin hebben om tot middernacht te wachten:
http://anderetijdensport.(...)jacied-nico-rijnders
quote:Ajax: KJH niet vergeten, Drenthe te duur
AFC Ajax heeft de hoop op de komst van Klaas-Jan Huntelaar nog niet opgegeven. De Amsterdamse voetbalclub wacht tot het allerlaatste moment. Als AC Milan de aanvaller niet overneemt, dan doet Ajax nog eenmaal een poging de international naar de hoofdstad te halen.
Lees ook:
Huntelaar niet terug naar Ajax
Dat meldden bronnen dichtbij de Amsterdammers.
Ajax verlangt dat Real Madrid een kwart van het salaris van Huntelaar op zich neemt. Per jaar verdient de aanvaller 3,8 miljoen euro bruto. Dat is veel te hoog naar Nederlandse maatstaven.
Royston Drenthe
Afgelopen week heeft Ajax ook bij Real geïnformeerd naar de diensten van Royston Drenthe. Obstakel is het salaris van de voormalige Feyenoorder. Drenthe verdient per jaar drie miljoen euro bruto in Madrid.
We lijken goed bezig. Maar ... nog 33 competitiewedstrijden voor de boeg. Nog niet gespeeld in het bekertoernooi en de EL.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Wooldoor het volgende:
Heel dat gedoe met Rommedahl getuigd er gewoon al van dat er eindelijk veranderingen zijn bij Ajax. Eerst al de omschakeling naar 4-4-2 en nu je team aanpassen op de tegenstander als dat nodig is. Het is gewoon de laatste jaren duidelijk dat Ajax het gewoon niet kan om zich niks van de tegenstander aan te trekken en puur te kijken naar eigen kracht.
Nou, ik hoop dat het uiteindelijk gaat lukken. En ... als er 1 schaap over Dé Dam is ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Rejected het volgende:
Huntelaar naar Ajax.
Kon hij veel beter naar Stuttgart eigenlijk.
quote:Javier Martina wordt al jaren gezien als een talent van Ajax, maar meer dan dat wordt het niet. De rechtsbuiten komt nauwelijks aan spelen toe en wil om die reden vertrekken bij Ajax. Zijn contract loopt tot medio 2010. Onder Martin Jol krijgt Martina geen speelminuten.
"Maar tussen willen en kunnen zit een wereld van verschil", reageert zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf tegenover Sportweek. "De transfermarkt zit nog muurvast." De buitenspeler kreeg van Ajax te horen dat hij mocht vertrekken 'tegen de juiste prijs'. "Javier staat overal open. We wachten maar af."
Laat maar gaan, verhuren heeft toch geen zin meer en de concurrentie is moordend voor hem en denk niet dat hij daar zo tussen komt.quote:
Ja. En Sneijder? Ik lees net op NU sport dat hij niet naar Inter gaat. Real Madrid wil hem niet laten gaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef bloodysunday het volgende:
Het geld moet gewoon weer binnen stromen, zo kun je die kut salarissen ook weer betalen. CL is volgend jaar een echte must (logisch dat is het ieder jaar) en zorgen voor hoofdtoernooi geld binnen halen en dat is goed besteden en niet 3e rangs spelers halen. Als Huntelaar of vdVaart daarbij kunnen helpen zou dat geniaal worden zodat Ajax weer een Europese topclub gaat worden en dat iedereen weer in z'n broek schijt wanneer ze tegen Ajax moeten.
huntelaar 10x liever dan Royston Drenthequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Rejected het volgende:
Huntelaar naar Ajax.
Kon hij veel beter naar Stuttgart eigenlijk.
Een club als Ajax zou dat natuurlijk altijd proberen. Nee heb je toch al en ja kun je krijgen. Bij Ajax zijn ze 100% verzekerd op speeltijd. Ze zullen natuurlijk alleen geen salarisvermindering willen. En sportief gezien ga je er ook niet echt op vooruit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja. En Sneijder? Ik lees net op NU sport dat hij niet naar Inter gaat. Real Madrid wil hem niet laten gaan?
och ik snap dat niet hoor. Als ik zo`n speler was met al zo veel miljoenen op je rekening. dan zou ik liever in Nederland bij een Nederlandse top club spelen. Dan in het buitenland waar je nog meer verdient maar nooit aan spelen toekomt. en ook nog is ver bent van je familie enzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een club als Ajax zou dat natuurlijk altijd proberen. Nee heb je toch al en ja kun je krijgen. Bij Ajax zijn ze 100% verzekerd op speeltijd. Ze zullen natuurlijk alleen geen salarisvermindering willen. En sportief gezien ga je er ook niet echt op vooruit.
Yolanthe wil echt niet zo dicht bij Volendam gaan wonen hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja. En Sneijder? Ik lees net op NU sport dat hij niet naar Inter gaat. Real Madrid wil hem niet laten gaan?
Ik ook niet maarja het gebeurt wel bij die spelers. Kijk jij maar is wanneer je 3 miljoen op je rekening gestort krijgtquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
och ik snap dat niet hoor. Als ik zo`n speler was met al zo veel miljoenen op je rekening. dan zou ik liever in Nederland bij een Nederlandse top club spelen. Dan in het buitenland waar je nog meer verdient maar nooit aan spelen toekomt. en ook nog is ver bent van je familie enzo
7 miljoen in het laatje.quote:AC Milan fans may finally get some of the reinforcements they have been asking for, as unsettled Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar is close to joining the club, according to Sportbox.ru.
On Sunday, it emerged that the Spanish giants were ready to give the Italian preferential treatment regarding the Dutch player and it appears that is indeed the case as the club's have reportedly agreed a deal worth approximately ¤11 million.
Stuttgart had previously offered ¤18m, but could not come to personal terms with the 25-year-old.Rossoneri coach Leonardo has constantly told the press that his squad was too small and needed reinforcements.
The club's lacklustre pre-season, where they endured losses to Bayern Munich, Inter, Chelsea, Club America, and Boca Juniors seems to have prompted vice-president Adriano Galliani to act on the transfer market.Huntelaar bagged eight goals in 20 appearances after joining los Blancos in January last season, but has become surplus to requirements after the arrivals of Cristiano Ronaldo, Kaka, and Karim Benzema.
mooiquote:
Ga er maar van uit dat het gewoon doorgaat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:07 schreef Dvm86 het volgende:
Edit: jongens lees dat bericht eens. Naar verluidt is hij dicht bij een overgang naar Milan. (nog) niets zeker dus.
Gezien de voorbereiding; nee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:05 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het zeer opmerkelijk vind dat Oleguer en Lindgren buiten de selectie worden gelaten?![]()
Lindgren heeft amper gespeeld in de voorbereiding toch?quote:
Wie moest er dan uit volgens jou?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Lindgren heeft amper gespeeld in de voorbereiding toch?
Oleguer daarentegen speelde matig in de voorbereiding, maar om hem nou buiten de selectie te laten?
bespaar jezelf de moeitequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Barca het volgende:
Straks maar ff weer een columnpie broddelen.
Als Toby en Mitchell dit jaar gaan doorbreken dan ben ik blij.quote:
Zaterdagquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Rijpie het volgende:
Wanneer zal Atouba zijn debuut maken?
Leuk dat je zo meeleeft maar het is geen enkele moeite!quote:
Er gaan er echt wel wat verhuurd worden hoor. Jol kijkt gewoon rustig welke jongens die nodig heeft, hij heeft toch tot 1 september de tijd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:32 schreef Wooldoor het volgende:
Het zal me echt verbazen als Ajax niet een aantal spelers gaat verhuren, je ziet gewoon op dat moment waar een speler staat. Slijngaard en Poepon kwamen tekort, Vermaelen en Vertonghen hebben het gehaald. Anders blijf je maar kutten met zulke spelers die alleen maar in het tweede spelen.
Ik verwacht dat er de laatste week van de transferperiode nog wel wat gebeurt bij Ajax, de markt komt namelijk moeilijk op gang.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:48 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Er gaan er echt wel wat verhuurd worden hoor. Jol kijkt gewoon rustig welke jongens die nodig heeft, hij heeft toch tot 1 september de tijd.
Ach so, dacht dat het allebei van die hoge krengen warenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Klopt, maar tussen 423 en 424 staat een 3 meter hoge scheidingswand.. die bij 425 kan je gewoon overheen lopen
Hier goed te zien:
[ afbeelding ]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
kan iemand me even voorrekenen hoe de transfer van Huntelaar 7 miljoen voor Ajax oplevert, ik ben het effe kwijt
Nee totaal niet denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:05 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het zeer opmerkelijk vind dat Oleguer en Lindgren buiten de selectie worden gelaten?![]()
Zal wel kloppen en lijkt me ook logisch aangezien je de bonussen dan niet meer krijgt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.
Toby wordt echt een toppertje bij Donald moet ik het nog maar is zien aangezien zijn concurrentie erg groot is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Als Toby en Mitchell dit jaar gaan doorbreken dan ben ik blij.
Mooi om te zien dat Toby het zo goed doet.
In de formatie vdWiel - Oleguer - Alderweireld - Atoubaquote:
Uitgebreid betekent het dat er in totaal 7 miljoen aan bonussen was afgesproken, maar blijkbaar heeft Ajax ook een optie bedongen dat zodra Huntelaar verkocht wordt binnen die termijn Ajax sowieso de volle mep (7 miljoen) van die bonussen krijgtquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.
Echt talent komt altijd boven drijven, zeker onder Jol.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Toby wordt echt een toppertje bij Donald moet ik het nog maar is zien aangezien zijn concurrentie erg groot is.
Wat waren die zeer zwakke punten dan? Het was nog verre van optimaal, maar zeer zwakke punten heb ik toch echt niet kunnen ontdekken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:28 schreef Chadi het volgende:
Wel jammer zo'n goal getter erbij is gewoon super.
Nog 33 wedstrijden te gaan 99 punten nog te behalen max. Ajax moet naar de volgende wedstrijd leven en die met goed resultaat afsluiten. Ajax kende zondag zowel zeer zwakke als sterke punten tegen FCG.
en daar is 1 reden voor; de aanval van FCG. Dat ons zwakke punt niet aanvallend ligt weet iedereen. Tegen een goede aanval moeten we het maar eens zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat waren die zeer zwakke punten dan? Het was nog verre van optimaal, maar zeer zwakke punten heb ik toch echt niet kunnen ontdekken.
Positiespel was echt om te janken. Het niet op kunnen bouwen vanuit achter. Backs van Ajax die ik aanvallend en opbouwend niet gezien heb. etc etc En ja het is een eerste wedstrijd maar ik ben er nog niet kapot vanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat waren die zeer zwakke punten dan? Het was nog verre van optimaal, maar zeer zwakke punten heb ik toch echt niet kunnen ontdekken.
Doet hij toch goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus als KJH voor 17 miljoen naar AC gaat, waren z'n goals 1.25 miljoen per stuk waard.
Mwah ik vond het de 2e helft al een stuk beter dan de eerste helft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Positiespel was echt om te janken. Het niet op kunnen bouwen vanuit achter. Backs van Ajax die ik aanvallend en opbouwend niet gezien heb. etc etc En ja het is een eerste wedstrijd maar ik ben er nog niet kapot van
Oleguer bewijst nog wel waarom hij een basisplaats zou moeten hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Übrigens! Ik denk dat er nog genoeg speeltijd komt voor vooral Oleguer en Lindgren. Blessures genoeg bij Ajax en aangezien we op drie fronten meedraaien komend seizoen (Eredivisie, Beker en Europa League) hebben we heel wat spelers nodig.
Ja, iemand met een vooruitziende blik die verstand heeft van het wereldje.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Als we die miljoenen voor Huntelaar gaan krijgen is er toch erg sterk onderhandeld destijds
Of anders winst voor Twente. Hopelijk verneukt PSV het dan nog in Bulgarije en je hebt daar chaos/crisis in de tent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Laat het maar snel zaterdag zijn. En hopelijk een gelijkspelletje voor PSV en Twente.
Ik vind dat wel goed eigenlijk, met opkomende backs hebben we ook niet echt veel potten gebroken de laatste paar jaren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Positiespel was echt om te janken. Het niet op kunnen bouwen vanuit achter. Backs van Ajax die ik aanvallend en opbouwend niet gezien heb. etc etc En ja het is een eerste wedstrijd maar ik ben er nog niet kapot van
En dan volgt daarna nog eens PSV - Ajaxquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of anders winst voor Twente. Hopelijk verneukt PSV het dan nog in Bulgarije en je hebt daar chaos/crisis in de tent.![]()
Net op tijd, ben benieuwd hoe Fredje Slis dat gaan managsjlen.
Ik zie Ajax dan wel weer een wanprestatie neerzetten hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan volgt daarna nog eens PSV - Ajax.
Ik denk niet.. Misschien gek, maar ik schat psv minder in dan vorig seizoen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:
In het meest gunstige geval doet psv dus een "Ajaxje" en krijgt het een moeilijk te verwerken tik zo vroeg in het seizoen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan volgt daarna nog eens PSV - Ajax.
Van AZ verwacht ik niet meer dan plek 3, Koeman is een kanjer in het verneuken van teams. Die gaan de eerste seizoenshelft nog wel prima spelen maar dat brokkelt echt wel af. Bovendien heb ik via-via gehoord dat het niet botert tussen bepaalde spelers en Koeman zelf. Het zou me niets verbazen als het daar gaat rommelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk niet.. Misschien gek, maar ik schat psv minder in dan vorig seizoen.
Misschien heel dom, maar dat merken we aan het einde van het seizoen wel..
Verwacht zelf veel van Twente dit seizoen.. En AZ natuurlijk, als Koeman tenminste niet zo veel blijft goochelen met dat elftal.
Mja, ik verwacht ook wel een kampioenschap eigenlijk.quote:
Ik ben het helemaal met je eens, ben benieuwd hoe we over een half jaar hierop kunnen terug kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van AZ verwacht ik niet meer dan plek 3, Koeman is een kanjer in het verneuken van teams. Die gaan de eerste seizoenshelft nog wel prima spelen maar dat brokkelt echt wel af. Bovendien heb ik via-via gehoord dat het niet botert tussen bepaalde spelers en Koeman zelf. Het zou me niets verbazen als het daar gaat rommelen.
PSV had vorig seizoen al een matig plekkie-4 elftal, en Ooijer is op z'n retour. Engelaar is overschat, Simons wordt elk jaar slechter, de aanval is bijzonder matig maar vlak ze nooit uit. Bovendien heeft Rutten het charisma van een walnoot. Totaal geen uitstraling, en ik vind het überhaupt geen goede coach.
FC Twente wordt de outsider, die hebben met Ruiz een topper binnengehaald en die Stoch valt me ook niet tegen. Serieus, als we dit jaar geen kampioen worden worden we het nooit meer. En ja, dit roep ik elk jaar. En ja, ik meen het elk jaar. En ik meen het ook weer dit jaar.
Kan zomaar onverwacht uit de hoek komen. Als AZ het ene seizoen 13e eindigt en het seizoen daarop kampioen wordt, dan kan Feyenoord dat ook wel. Bid God op mijn blote knietjes van niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, ik verwacht dat Been F'noord wel weer op de rails krijgt.. Maar dit seizoen denk ik nog niet.
Nou ja, er zit een heel ander verhaal achter die 13de plek natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kan zomaar onverwacht uit de hoek komen. Als AZ het ene seizoen 13e eindigt en het seizoen daarop kampioen wordt, dan kan Feyenoord dat ook wel. Bid God op mijn blote knietjes van niet.
Verkeerde mentaliteit , want voetballen kon/kan hij welquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef EvanderSno het volgende:
Ik lees nu net trouwens dat Mido terug is naar Zamalek in Egypte.
Die is ook ver gezakt zeg.
Ik ben blij dat hij niet naar Ajax is gekomen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef Barca het volgende:
[..]
1. PSV = 2e helft vorig seizoen Toivonen gehaald, die goed speelt in combinatie met swAfellay en Doedelzak. Deze zomer Pingelaar gecontracteerd die graag samen speelt met swAfellay. Rutten is een goede coach. Geven traditioneel weinig tot niets weg. Kwaliteit in alle linies.
2. Twente = Vangen het vertrek van Braafheid, Elia en Arnautovic denk ik goed op met hun aankopen. Spelen erg goed als team.
3. AZ = Erg goed team. Zullen De Zeeuw wellicht gaan missen, maar houden voldoende kwaliteit over. Beschikken over erg goede aanvallers.
4. Ajax = De Zeeuw is een versterking, maar de ploeg is verdedigend ontzettend slecht!
5. Feyenoord = Degelijk, Been is een goede coach, maar komen kwaliteit tekort voor de top 3.
6. NAC = Niet goed, niet slecht.
7. Heerenveen = Gaan Pranjic missen!
8. Groningen = Gaan Berg missen!
9. Utrecht = Tja ... wat zal ik zeggen? Ricky lijkt me een goede aankoop.
10. NEC = Gaan Been missen!
11. Willem II = Door de tricolore worden dit seizoen veel wedstrijden verloren!
12. Vitesse = Gaan Van Wolfswinkel missen!
13. Heracles = Verbeek doet erg zijn best, maar dit is een soort overgangsjaar?
14. Sparta = Wat moet ik daar van zeggen? Hugo ... dit wordt geen geweldig seizoen! hahaha!
15. ADO = Met Aso wordt het zo zo en niet meer.
16. VVV = Halen bij de VVV kaarten voor speurtochten en fietspuzzelroutes, maar het helpt niet bij het speuren naar toppers. Het is puzzelen, zeker als Honda in de winterstop zegt "Sayonora!"
17. Roda JC = Gaan dit seizoen via de nacompetitie terecht degraderen. Iets wat deze zomer al had moeten gebeuren. Eigenlijk naar de amateurs!
18. RKC = Promoveren en meteen degraderen!
Die gasten zitten er ALTIJD naast, het is alleen maar goed dat ze nu wat anders voorspellen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef navigator het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen, net als elk jaar toch![]()
Dat ze bij VI allemaal PSV getipt hebben snap ik echt niet, PSV heeft echt een heel matig elftal en als Engelaar je vedette is. tsja
Nu wordt hij een God in eigen land.. Daar valt ook wel wat voor te zeggen gezien zijn stijl..quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef EvanderSno het volgende:
Ik lees nu net trouwens dat Mido terug is naar Zamalek in Egypte.
Die is ook ver gezakt zeg.
Ik ben blij dat hij niet naar Ajax is gekomen.
Kijken hoe hij het met zijn ferrari doet in Caïro, als je ergens niet met een dure bak moet rijden...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nu wordt hij een God in eigen land.. Daar valt ook wel wat voor te zeggen gezien zijn stijl...
En dan Afellay verkopen vlak voor de transferdeadlinequote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of anders winst voor Twente. Hopelijk verneukt PSV het dan nog in Bulgarije en je hebt daar chaos/crisis in de tent.![]()
Tuurlijk, tegen tegenstanders die minder gevaarlijk voor onze verdediging zijn. En misschien dat Aissati ook op de vleugels uit de voeten kan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef rja het volgende:
Zou Aissati nog terug in de basis komen ?
Ik vond hem niet slecht spelen verleden seizoen.
Zou ook niet goed zijn voor zijn ontwikkeling.
Wacht even, dit klopt zoals gewoonlijk weer van geen kant. Om verschillende redenen.quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef rja het volgende:
Zou Aissati nog terug in de basis komen ?
Ik vond hem niet slecht spelen verleden seizoen.
Zou ook niet goed zijn voor zijn ontwikkeling.
amenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.
Lijkt mij niet dat Jol met 2 DMF's gaat spelen als RKC of een ADO naar de ArenA komt.
Denk dat hij het alleen in dit soort lastige wedstrijden doet. Aissati is een fantastische voetballer, dat zal Jol ook wel zien.
Ik vind het juist goed dat hij zulke harde keuzes maakt, resultaat uber alles.
Als Ajax-fan ga je er altijd van uit dat je club kampioen wordt, en zeker als je club er absoluut niet op achter uit is gegaan tov vorig seizoen (Wat Dr.Daggla ook aangeeft). Gelukkig ben je geen ajax fanquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef Barca het volgende:
Positiespel is niet alleen opkomende backs. Verre van zelfs. Positiespel hangt meer samen met de veldbezetting op de juiste momenten: het veld groot of klein, breed of smal maken. De juiste druk zetten, of afstand bewaren voor de afvallende bal. Goed staan zodat je niet te veel hoeft open te draaien. Een positie kiezen van waaruit je efficiënt en effectief kunt doordekken. Een positie kiezen waarin je goede combinaties kunt uitvoeren en goede passes kunt geven.
Dat alles was de afgelopen seizoenen en recent op het Amsterdam Tournament heel slecht verzorgd. Om te janken.
Ik zou het moeten nakijken maar volgens mij heb ik voorspeld:
1. PSV
2. Twente
3. AZ
4. Ajax
5. Feyenoord
Ja dus.
[..]
quote:'FC Groningen wil Van der Heijden huren'
Jan Arie van der Heijden staat in de belangstelling van FC Groningen. De noorderlingen willen de 21-jarige middenvelder het komende seizoen huren van Ajax, meldt De Telegraaf.
Van der Heijden heeft in de Amsterdam Arena geen uitzicht op een vaste basisplaats en wordt mogelijk een jaar elders gestald. Wanneer Ajax zijn goedkeuring geeft voor een verhuur, zal hij met zijn zaakwaarnemer Sören Lerby overleggen wat het beste is voor zijn toekomst.
FC Groningen is één van zijn opties. De eredivisionist heeft zich volgens het dagblad na de wedstrijd tegen Ajax gemeld bij Danny Blind en polste vervolgens bij Lerby of Van der Heijden interesse heeft. Ook Willem II zou de middenvelder een jaar willen huren.
Van der Heijden speelde tot dusver twee keer in de hoofdmacht van Ajax. Afgelopen seizoen kwam hij door een blessure niet in actie voor zijn club.
Lijkt me prima, maar laat ze maar goed betalen. Andersom moeten we bij de subtop ook maar eens het onderste uit de kan gaan halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Wooldoor het volgende:
Interesse verlegt van Sarpong naar van der Heijden?
[..]
Verhuurquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Lijkt me prima, maar laat ze maar goed betalen. Andersom moeten we bij de subtop ook maar eens het onderste uit de kan gaan halen.
Ze hadden toch een anti-top 2 verbond?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Wooldoor het volgende:
Interesse verlegt van Sarpong naar van der Heijden?
[..]
Precies. Groningen mag lekker 120% salaris gaan betalen, inclusief een tonnetje of 3 aan initiele premie voordat we daar eens over gaan nadenken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze hadden toch een anti-top 2 verbond?
Dat werkt dan 2 kanten op he.
Precies. En @ Cavalier: denk je dat verhuur gratis is? Groningen wilde eerst Zonneveld van PSV huren maar hebben dat niet doorgezet omdat PSV teveel vroeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze hadden toch een anti-top 2 verbond?
Dat werkt dan 2 kanten op he.
Er zijn een stuk of 12 clubs waar je hem beter aan kan verhuren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:56 schreef Wooldoor het volgende:
Klopt, alleen werkt het voor Ajax natuurlijk ook zeer positief om spelers te verhuren mits ze over veel speeltijd gaan beschikken.
2 keer nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:14 schreef Catch22- het volgende:
Probeer je tekst nog eens te lezen en te herschrijven.
of ben je dyslectisch?
Ik zie hem idd veel liever naar Willem II gaan dan naar Groningen. Hoogstwaarschijnlijk meer kans op speeltijd, al hebben ze bij Groningen dringend een linkshalf nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 12 clubs waar je hem beter aan kan verhuren.
Doe maar Heracles ofzo.
Hij is erg lang (een jaar) geblesseerd geweest. Het is daarom zaak dat hij veel speelt. Maar die gast is supertalentvol. Echt geen gevalletje Martina.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:29 schreef navigator het volgende:
van der Heijden is toch ook al weer 21, hoog tijd dat die jongen minuten gaat maken, bij Ajax of anders in de verhuur anders vrees ik een gevalletje Martina?
Is hij wel zo goed dan? Echt grote talenten staan er 9 van de 10 keer rond hun achttiende a negentiende in.
Hij was natuurlijk bijna een heel jaar geblesseerd ja, ff vergeten. Hij moet dit jaar wel veel minuten gaan maken anders zie ik vwb slagen bij Ajax wel somber in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Hij is erg lang (een jaar) geblesseerd geweest. Het is daarom zaak dat hij veel speelt. Maar die gast is supertalentvol. Echt geen gevalletje Martina.
Ik hoop echt dat hij komt!quote:Ajax heeft interesse in Zeljko Petrovic, zo meldt het Algemeen Dagblad dinsdag.
Petrovic was het afgelopen seizoen assistent-trainer bij Hamburger SV, waar Martin Jol toen hoofdtrainer was. Momenteel zwaait Jol de scepter bij Ajax, waar John van 't Schip en Danny Blind zijn assistenten zijn.
Ook bij Feyenoord was Petrovic ooit werkzaam als assistent. In Rotterdam was hij de secondant van Ruud Gullit. Als hoofdtrainer had de Montenegrijn het Portugese Boavista en RKC Waalwijk onder zijn hoede.
Gedurende zijn profloopbaan speelde Petrovic als middenvelder voor de Nederlandse clubs FC Den Bosch, RKC Waalwijk en PSV.
Ik zie liever een speler komen in plaats van assistent #4quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat hij komt!
Bron: Goal.com
you´ve got to be kiddingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet slim om zoveel talenten te verhuren.. Je mag er best een paar bij houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:25 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben het wel eens met wat Kraaij gisteren ter sprake bracht. Wij hebben een gebrek aan scorende middenvelders, wat het vreemd maakt dat Jol heeft aangegeven het huidige middenveld niet meer te willen versterken. Zoals gisteren ook werd gezegd: Emanuelson is een prima speler, maar weinig effectief. We hebben maar een aanvallende middenvelder van formaat. De Jong is namelijk alles behalve basiswaardig laat staan een degelijke vervanger voor Aissati.
Behoudt deze spelers:
Enoh
Gabri
Vertonghen
Aissati
Emanuelson (bij goed bod verkopen)
De Zeeuw
Donald
Verkopen/verhuren:
Lindgren
Van der Heijden
Blind
De Jong
Anita
Sno
Sarpong
Vooral door doorstroming van de eigen jeugd komt het dat we zo'n overschot aan (defensieve) middenvelders hebben. Naast de overbodig zware druk op de begroting zijn deze spelers (nog) niet goed genoeg zijn voor het eerste, moet Ajax er alles aan doen om ze te verhuren zodat we er volgend seizoen wat aan hebben. Wie verkocht kunnen worden in dat lijstje spreekt voor zich.
Persoonlijk ben ik weg van Honda, ook afgelopen seizoen in de Jupiler League vond ik het een geweldenaar. Huntelaar en De Zeeuw komen ook uit diezelfde league overigens. Met het aanbod van talent dat Ajax kan verhuren, moet er wel een mogelijkheid bestaan hem te halen. Het liefst ook nog Rasmus Elm, maar dat zal helaas wel weer teveel van het goede zijn.
Wat een berichtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je heel, heel, heel erg graag enkele spelers van Ajax op huurbasis bij Heracles wil hebben hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Is er (los van Anita) al een speler die bang is te weinig speelminuten te krijgen?
Daarmee doel ik op eventuele verhuur.
Tsjone wtf meen je dat nou echt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Die hebben we ook nog jaquote:Manucharyan op huurbasis naar Haarlem
Ajax leent Edgar Manucharyan voorlopig uit aan eerstedivisionist Haarlem. De 22-jarige Armeniër werd vier jaar geleden als groot talent naar Amsterdam gehaald. Bij Ajax zit Manucharyan echter al tijden op een dood spoor.
De aanvaller kwam vervolgens met Haarlem tot overeenstemming, nadat het CWI vanochtend aangaf dat de tijdelijke overstap (werkvergunning) geen probleem is. Manucharyan is weliswaar een niet EU-speler, maar voetbalt al meer dan drie jaar in Nederland.
"Het is belangrijk dat Edgar weer aan spelen toekomt", verklaarde zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker de tijdelijke overgang. "Hij hoopt zich op deze manier in de kijker te kunnen spelen bij andere clubs."
Mede dankzij blessures kwam Manucharyan bij Ajax weinig in actie. Tot op heden gaf in negen competitieduels acte de présence in het shirt van de Amsterdammers.
Hapquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je heel, heel, heel erg graag enkele spelers van Ajax op huurbasis bij Heracles wil hebben hoor.
Hebben ze in Haarlem ook een Holland Casino dan?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:42 schreef zjroentje het volgende:
Het AD meldt helemaal niks over Petrovic.
En ik hoop echt dat hij nooit komt.
Zo zonde, de wedstrijden dat hij speelde zag je gewoon dat die jongen echt veel talent had.. Ik snap echt niet waarom hij nooit een kans heeft gehad bij bv van Basten.quote:
Hij brak toch telkens iets op het moment dat hij op het punt van doorbreken stond?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Zo zonde, de wedstrijden dat hij speelde zag je gewoon dat die jongen echt veel talent had.. Ik snap echt niet waarom hij nooit een kans heeft gehad bij bv van Basten.
quote:Ook Zeljko Petrovic weg bij HSV
HAMBURG - Zeljko Petrovic vertrekt bij Hamburger SV. De clubleiding wil met hem verder als assistent-trainer, maar Petrovic heeft laten weten dat hij in navolging van hoofdtrainer Martin Jol weg gaat.
Zeljko Petrovic. FOTO PRO SHOTS
Petrovic vormde afgelopen seizoen samen met Cock Jol, Ricardo Moniz en conditietrainer Michael Lindeman de staf naast Jol bij HSV. Van het kwartet blijft nu alleen Moniz in Hamburg achter.
Heb je de datum van dat bericht ook gezien?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:22 schreef buddyb het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)vic_weg_bij_HSV.html
[..]
![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83386quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef buddyb het volgende:
nee dus.
wel apart dat het niet op de site staat. vraag me waar voetbalzone het dan vandaan haalt.
misschien dat het alleen in de papieren editie staat ofzo?
quote:Ajax-trainer ziek na zege
AMSTERDAM - Nadat Ajax-trainer Martin Jol maandagmiddag al de training aan zich voorbij liet gaan, was hij ook dinsdag niet aanwezig op sportcomplex De Toekomst. De oefenmeester ligt thuis met koorts op bed.
De training van Ajax wordt geleid door Michael Lindeman, Danny Blind, John van 't Schip en Carlo L'Ami. Op de oefensessie kwamen zoveel meer toeschouwers af dan verwacht, dat Ajax zelfs dranghekken moest plaatsen.
Ziet er inderdaad erg vet uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef bloodysunday het volgende:
Leuk stuk op Ajax.nl over de verbouwing van De Toekomst.
Ik denk dat het op die pagina staat waar alle clubs een kader hebben. Want het staat echt in het AD. Artikel van 50 woorden ofzo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef buddyb het volgende:
nee dus.
wel apart dat het niet op de site staat. vraag me waar voetbalzone het dan vandaan haalt.
misschien dat het alleen in de papieren editie staat ofzo?
Petrovic is in verband met Jol toch geen gekke naam en eentje die bij de eerste roddels over Jol al naar boven kwam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:43 schreef Pannengkoek het volgende:
Het heeft er inmiddels alle schijn van dat er bij Ajax mensen in het bestuur zitten die een warm gevoel krijgen bij mensen die een voorliefde voor een bepaalde club in rottedom hebben.
Nadat er eerder deze week weer geruchten de kop op staken dat Ajax geïntereseerd zou zijn in Roystom Drenthe, blijkt nu dat Ajax graag Zeurkous Petrovic aan de technische staf zou toevoegen.
Waar moet dat naar toe met onze club?
bron afca.nl
quote:
Ajax zoekt nieuwe clubs voor aanstormende talenten
Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 12:32
Als het aan de clubleiding van Ajax ligt is Edgar Manucharyan (Haarlem) niet de laatste speler die dit seizoen op huurbasis buiten Amsterdam gaat spelen. De hoofdstedelingen hebben zoals ieder jaar het doel om enkele talenten te laten rijpen en zijn nog op zoek naar nieuwe clubs voor een aantal jongelingen. Over een gebrek aan interesse hebben deze aanstormende talenten niet te klagen. Volgens AD/Sportwereld mogen Jan-Arie van der Heijden, Daley Blind, Darko Bodul en Jeffrey Sarpong dit seizoen verhuurd worden. Van der Heijden staat in de belangstelling van FC Groningen en Willem II, terwijl Sparta Rotterdam wel heil ziet in de komst van Bodul. De Kasteelheren zullen echter eerst een speler moeten verkopen voordat de aanvaller van Jong Ajax gehuurd kan worden.
“We bekijken voor welke jongens het goed zou zijn om wekelijks in de eredivisie te spelen bij een goede club”, zegt Danny Blind. De assistent weet dat Ajax ook op zoek zal moeten naar oplossingen voor spelers die buiten de boot dreigen te vallen. Javier Martina heeft bijvoorbeeld al aangegeven dat hij wil vertrekken en Evander Sno wacht op duidelijkheid. “Evander is 22 jaar en op die leeftijd moet je ergens voetballen. We horen graag wat Ajax met hem wil”, zegt zaakwaarnemer Chiel Dekker.
quote:Sulejmani traint apart door lichte knieblessure
04 augustus 2009
Miralem Sulejmani heeft dinsdag een deel van de groepstraining laten schieten. De aanvaller van Ajax kampt met een lichte irritatie aan zijn knie. Uit voorzorg deed hij niet mee aan de partijvorm.
Sulejmani zal zaterdag tegen RKC Waalwijk vermoedelijk wel kunnen spelen. De Serviër nam afgelopen zondag in de gewonnen uitwedstrijd tegen FC Groningen (0-2) de openingstreffer voor zijn rekening.
Ik dacht dat Lindeman zou zorgen dat er geen blessures meer zouden zijn met zijn speciale spierkoeltechnieken. Maar de combinatie Lindeman - Goedhart pakt denk ik niet goed uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De hand is zichtbaar
Word een grote technische staf dan, maar als dat de prestaties omhoog haalt niks mis mee. Ik denk dat er ook veel meer individueel getraind moet worden dus in dat oogpunt is een extra trainer niet erg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef denthemen het volgende:
Als Jol Petro er bij wilt hebben dan zal hij goede ervaringen met hem hebben, heb er dus niets op tegen
Ja, maar Roystom Drenthe, komop manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Schanulleke het volgende:
Als Jol goede ervaring heeft met een assistent moet hij die lekker halen als het waarde toevoegt. Zelfs als ze een Feijenoordverleden hebben.
Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Over het paard getild kutjoch, vraagt veel te veel, werkelijk alles is fout aan hem. En dan heb ik z'n gouden tand nog niet eens genoemd. Nu wel.
Whoehahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Petrovic?![]()
Ajax ies mijn kloep, ekt, iek ben groot fan en ik houd van die kloep.'
()
Omdat dat niet mag in Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Silenus het volgende:
Sowieso niet aan AZ, Twente, PSV en Feyenoord verhuren, de rest mag wel mits ze niet tegen ons opgesteld worden. Ik snap niet waarom die regel niet in zo'n contractje opgesteld wordt.
Ik hoorde Heracles al voorbij komen. Die helden mogen ze altijd huren van ons.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef navigator het volgende:
Dan blijft er niet zo veel meer over Aanvoerder, of wil je ze allemaal in de Jupiler League stallen?!
Kan je alleen maar een gentlemen's agreement van maken. In het buitenland heb ik er wel vaker van gehoord dat ze zulke spelers dan niet opstellen.quote:
Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Als we spelers gaan verhuren, niet meer aan NAC en RKC want daar heb ik nog slechte herinneringen aan. Ook niet aan onze concurrenten en subtoppers. Laten we het onszelf nou niet moeilijk gaan maken.
Want uiteraard blokkeert de kwaliteit van onze talenten 100% zeker als we ze bij een club als Roda JC stallen. Dat is per definitie zo. Staat zwart op wit. Een gegeven. Een feit waar niet aan valt te tornen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...
zoals Danny Blind zegmaar. Een spitsentrainer is misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Als je er dan iemand bijneemt, doe dan een spitsentrainer of een oud-topverdediger die gericht met de verdedigers gaat werken. Maar zo'n maffe RKC-Montenegrijn, wat moeten we daar nou mee?
Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Dvm86 het volgende:
Vrijdag is er een loting voor de EL als ik me niet vergis. Weten wij dan ook tegen wie er eind augustus gespeeld zal worden?
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.
Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.quote:Slovan Bratislava
Levski Sofia
Lech Poznań
Ko¨ice
Rapid Wien
Slovan Liberec
Legia Warsaw
Austria Wien
CSKA Sofia
M¦K ´ilina
Sigma Olomouc
Club Brugge
Teplice
Racing Genk
Hertha BSC
Fulham
Lille
Bohquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Ik zit mezelf echt al maanden te verheugen op de loting.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bohheb nu al zin in het Europese seizoen
genoten bij Fiorentina thuis
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.
Had voor mezelf al een lijstje van eventuele tegenstanders gemaakt waar ik zeker wel heenga:
[..]
Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.
Voor de rest zouden het dure reisjes worden of naar uithoeken van Europa.
Jep. Ben benieuwd of de loting ook te volgen valt op tv (eurosport? tijd?) 13.30 op Eurosport.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef MaxC het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk dit jaar?
4e Voorronde en danGroepsfase?
Of weer iets heel anders?
Die was inderdaad vetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bohheb nu al zin in het Europese seizoen
genoten bij Fiorentina thuis
Ik kan nu voordelig (105 EUR) naar Helsinki vliegen met KLM, dan is Lahti ook zeker te doen. Hoop het echt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.
Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Riro het volgende:
Hoop ook dat het dichtbij wordt. Heb niet zo veel geld meer om ergens heen te vliegen. In de poulefase ook nog 4 uitwedstrijden waarvan ik sowieso naar 1 en misschien wel 2 of 3 wil.
Jammer weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Petrovic kan wel eens snel rond zijn.
Ik dacht 5 maar je hebt gelijk inderdaad. Dat scheelt weer met kiezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.
Prima scheidsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef NoizEkick het volgende:
Luinge fluit de wedstrijd tegen RKC.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9242
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.
Lathi-Helsinki is 110 kilometer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?
Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Moet hij wel fit zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?
Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Honda > Aissati.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk komt Honda nog, we hebben echt een scorende middenvelder nodig...
Inderdaad, ik vind 12 middenvelders een beetje karig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk komt Honda nog, we hebben echt een scorende middenvelder nodig...
Ik vind 50 goals per seizoen karig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind 12 middenvelders een beetje karig.
Makkelijk met de bus of trein te bereizen. Betaalbaar en goede verbindingen. En het Finse landschap is ook niet zo erg om 1,5 uur aan te staren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig scoorden we in...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind 50 goals per seizoen karig.
Hmm, in dat geval blijf ik maar thuis denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wel lelijke kutkleuren heeft die club en die spelers zijn echte lillekerds.
Toen hadden we een goalgetter, en Sneijder nog het seizoen '06-'07 en Perez die ook wel eens scoorde vanaf het middenveld. Het laatste seizoen niet meer en gelijk minder goals.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig scoorden we in...
'08-'09 74 goals (het meest van iedereen)
'07-'08 94 goals (het meest van iedereen)
'06-'07 84 goals (het meest van iedereen)
En toch werden we in deze jaren geen kampioen. Ra ra, hoe komt dat.
Het (kunst)gras, de wedstrijdleiding, het weer, de beurscrisis, Yolanthe, verzuurde melk, enz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig scoorden we in...
'08-'09 74 goals (het meest van iedereen)
'07-'08 94 goals (het meest van iedereen)
'06-'07 84 goals (het meest van iedereen)
En toch werden we in deze jaren geen kampioen. Ra ra, hoe komt dat.
En zo geil als boter kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval blijf ik maar thuis denk ik.
Het voordeel van Finland is dat de mannen er kneiterlelijk zijn en de vrouwen kneiterknap. (De talloze gothics die het straatbeeld ontsieren even niet meegeteld dan)
Waarom zijn we dan geen kampioen geworden in die jaren? Beetje raar toch, als je de hele tijd de meeste doelpunten maakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toen hadden we een goalgetter, en Sneijder nog het seizoen '06-'07 en Perez die ook wel eens scoorde vanaf het middenveld. Het laatste seizoen niet meer en gelijk minder goals.
Dus je bevestigt mijn punt
Mee eens. Types als Sno voegen weinig toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind 12 middenvelders een beetje karig.
Ik ben er natuurlijk niet op tegen dat er middenvelders gaan scoren, maar we zitten nu met 12 contractspelers op het middenveld. Waarom moet er nóg één bij? Koop dan nog een centrumspits erbij, en een goede centrale verdediger. Daar pak je namelijk punten mee die je afgelopen jaren weggaf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef versteegrob het volgende:
Goed stuk silenus maar wat als Suarez niet mee doet? Er zijn nu gewoon weinig scorende spelers binnen de selectie. Kijk maar is de aflevering van VI gisteravond, de statistieken van de middenvelders was om te huilen !
Ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Als de tijden een beetje gunstig zijn, ga ik naar allebei idd.
Elke keer als ik jouw naam zie in dit topic verwacht ik een nieuwsbericht van minstens 3 dagen oudquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef versteegrob het volgende:
Jol heeft ook gezegt dat die een buitenspeler en een CV wilt hebben, komt goed, geduld !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar gaat HET jaar worden, zal me meer gaan verdiepen en beloof plechtig bij te lezen, alle wedstrijden te volgen en te genieten van m'n clubje !
Hoera
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:02 schreef Suijk het volgende:
En je dacht, dat post ik maar even, dan kan ik de laatste 3 posts nog mooi even volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |