abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71588437
http://www.sportwereld.nl(...)vic_weg_bij_HSV.html
quote:
Ook Zeljko Petrovic weg bij HSV
HAMBURG - Zeljko Petrovic vertrekt bij Hamburger SV. De clubleiding wil met hem verder als assistent-trainer, maar Petrovic heeft laten weten dat hij in navolging van hoofdtrainer Martin Jol weg gaat.

Zeljko Petrovic. FOTO PRO SHOTS
Petrovic vormde afgelopen seizoen samen met Cock Jol, Ricardo Moniz en conditietrainer Michael Lindeman de staf naast Jol bij HSV. Van het kwartet blijft nu alleen Moniz in Hamburg achter.
pi_71588542
quote:
Heb je de datum van dat bericht ook gezien?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71588551
‘Petrovic volgt Jol alsnog richting Amsterdam’
Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 11:17
Zeljko Petrovic verkast mogelijk alsnog naar Ajax. De Montenegrijn was het afgelopen seizoen werkzaam bij Hamburger SV als assistent van Martin Jol, maar nadat de coach besloot in te gaan op een aanbieding van Ajax bleef hij werkloos achter. Waar het in eerste instantie niet tot een hereniging tussen beiden leek te komen, meldt AD/Sportwereld dinsdag dat een nieuwe samenwerking toch weer in het vat zit.

De krant zegt te weten dat de Amsterdammers de voormalig speler van onder meer PSV en RKC Waalwijk graag bij de technische staf willen halen. Het afgelopen seizoen functioneerde Petro bij HSV naar tevredenheid van Jol, die hem echter niet meteen meenam naar de hoofdstad. Destijds gaf Petrovic zelf te kennen dat niet vreemd te vinden. “Ik wil niet dat Martin me haalt als vriend, maar alleen als ik een toegevoegde waarde heb”, zei hij.

Na twee werkmaanden bij Ajax zou Jol alsnog tot het inzicht zijn gekomen dat hij zijn technische kader uit wil breiden. Petrovic zelf, die ook werkzaam was als assistent van Ruud Gullit bij Feyenoord en op eigen benen stond bij het Portugese Boavista en RKC Waalwijk, heeft nog niet gereageerd op de geruchten.

voetbalzone
AJAX AMSTERDAM!
pi_71588623
nee dus.

wel apart dat het niet op de site staat. vraag me waar voetbalzone het dan vandaan haalt.

misschien dat het alleen in de papieren editie staat ofzo?
pi_71588678
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef buddyb het volgende:
nee dus.

wel apart dat het niet op de site staat. vraag me waar voetbalzone het dan vandaan haalt.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=83386
AJAX AMSTERDAM!
pi_71588703
Manucharyan naar Haarlem (huur).

Ga ik daar toch maar eens kijken, wil hem nu wel eens in actie zien.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71588743
quote:
Ajax-trainer ziek na zege

AMSTERDAM - Nadat Ajax-trainer Martin Jol maandagmiddag al de training aan zich voorbij liet gaan, was hij ook dinsdag niet aanwezig op sportcomplex De Toekomst. De oefenmeester ligt thuis met koorts op bed.

De training van Ajax wordt geleid door Michael Lindeman, Danny Blind, John van 't Schip en Carlo L'Ami. Op de oefensessie kwamen zoveel meer toeschouwers af dan verwacht, dat Ajax zelfs dranghekken moest plaatsen.
pi_71588857
Leuk stuk op Ajax.nl over de verbouwing van De Toekomst.
AJAX AMSTERDAM!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:07:28 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71589622
"Ajax ies een mooie kloep"
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71589634
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:38 schreef bloodysunday het volgende:
Leuk stuk op Ajax.nl over de verbouwing van De Toekomst.
Ziet er inderdaad erg vet uit
pi_71589701
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:30 schreef buddyb het volgende:
nee dus.

Ik denk dat het op die pagina staat waar alle clubs een kader hebben. Want het staat echt in het AD. Artikel van 50 woorden ofzo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71590577
Het heeft er inmiddels alle schijn van dat er bij Ajax mensen in het bestuur zitten die een warm gevoel krijgen bij mensen die een voorliefde voor een bepaalde club in rottedom hebben.

Nadat er eerder deze week weer geruchten de kop op staken dat Ajax geïntereseerd zou zijn in Roystom Drenthe, blijkt nu dat Ajax graag Zeurkous Petrovic aan de technische staf zou toevoegen.

Waar moet dat naar toe met onze club?

bron afca.nl
pi_71590744
Oh kijk maar uit straks gaan die huilies weer op zwart
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71590811
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:43 schreef Pannengkoek het volgende:
Het heeft er inmiddels alle schijn van dat er bij Ajax mensen in het bestuur zitten die een warm gevoel krijgen bij mensen die een voorliefde voor een bepaalde club in rottedom hebben.

Nadat er eerder deze week weer geruchten de kop op staken dat Ajax geïntereseerd zou zijn in Roystom Drenthe, blijkt nu dat Ajax graag Zeurkous Petrovic aan de technische staf zou toevoegen.

Waar moet dat naar toe met onze club?

bron afca.nl
Petrovic is in verband met Jol toch geen gekke naam en eentje die bij de eerste roddels over Jol al naar boven kwam.
pi_71590953
Vanavond debuut van Atouba !
pi_71590959
quote:

Ajax zoekt nieuwe clubs voor aanstormende talenten

Geschreven op dinsdag, 4 augustus om 12:32

Als het aan de clubleiding van Ajax ligt is Edgar Manucharyan (Haarlem) niet de laatste speler die dit seizoen op huurbasis buiten Amsterdam gaat spelen. De hoofdstedelingen hebben zoals ieder jaar het doel om enkele talenten te laten rijpen en zijn nog op zoek naar nieuwe clubs voor een aantal jongelingen. Over een gebrek aan interesse hebben deze aanstormende talenten niet te klagen. Volgens AD/Sportwereld mogen Jan-Arie van der Heijden, Daley Blind, Darko Bodul en Jeffrey Sarpong dit seizoen verhuurd worden. Van der Heijden staat in de belangstelling van FC Groningen en Willem II, terwijl Sparta Rotterdam wel heil ziet in de komst van Bodul. De Kasteelheren zullen echter eerst een speler moeten verkopen voordat de aanvaller van Jong Ajax gehuurd kan worden.

“We bekijken voor welke jongens het goed zou zijn om wekelijks in de eredivisie te spelen bij een goede club”, zegt Danny Blind. De assistent weet dat Ajax ook op zoek zal moeten naar oplossingen voor spelers die buiten de boot dreigen te vallen. Javier Martina heeft bijvoorbeeld al aangegeven dat hij wil vertrekken en Evander Sno wacht op duidelijkheid. “Evander is 22 jaar en op die leeftijd moet je ergens voetballen. We horen graag wat Ajax met hem wil”, zegt zaakwaarnemer Chiel Dekker.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71590980
quote:
Sulejmani traint apart door lichte knieblessure
04 augustus 2009

Miralem Sulejmani heeft dinsdag een deel van de groepstraining laten schieten. De aanvaller van Ajax kampt met een lichte irritatie aan zijn knie. Uit voorzorg deed hij niet mee aan de partijvorm.

Sulejmani zal zaterdag tegen RKC Waalwijk vermoedelijk wel kunnen spelen. De Serviër nam afgelopen zondag in de gewonnen uitwedstrijd tegen FC Groningen (0-2) de openingstreffer voor zijn rekening.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71591125
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:58 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

De hand is zichtbaar
pi_71591127
Ik zie dat Jong Ajax vanavond tegen VVSB speelt in Noordwijkerhout, ik ga misschien maar is een kijkje nemen
pi_71591482
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De hand is zichtbaar
Ik dacht dat Lindeman zou zorgen dat er geen blessures meer zouden zijn met zijn speciale spierkoeltechnieken. Maar de combinatie Lindeman - Goedhart pakt denk ik niet goed uit
AJAX AMSTERDAM!
pi_71591692
Afgezien van wat gebroken vingers is er, in tegenstelling tot eerdere seizoenen, amper iets aan de hand en nu een speler last heeft van een knieblessure die hem het meespelen niet lijkt te beletten, deugt er weer niks van.

Echt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71591760
Sowieso zijn het altijd dezelfde users die gelijk beginnen te roepen dat er niets van deugd
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71591948
Als Jol Petro er bij wilt hebben dan zal hij goede ervaringen met hem hebben, heb er dus niets op tegen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_71592201
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:30 schreef denthemen het volgende:
Als Jol Petro er bij wilt hebben dan zal hij goede ervaringen met hem hebben, heb er dus niets op tegen
Word een grote technische staf dan, maar als dat de prestaties omhoog haalt niks mis mee. Ik denk dat er ook veel meer individueel getraind moet worden dus in dat oogpunt is een extra trainer niet erg.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71592373
Petrovic?

Ajax ies mijn kloep, ekt, iek ben groot fan en ik houd van die kloep.'

( )
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:13:15 #226
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71593315
Als Jol goede ervaring heeft met een assistent moet hij die lekker halen als het waarde toevoegt. Zelfs als ze een Feijenoordverleden hebben.
Life is what you make it.
pi_71593435
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Schanulleke het volgende:
Als Jol goede ervaring heeft met een assistent moet hij die lekker halen als het waarde toevoegt. Zelfs als ze een Feijenoordverleden hebben.
Ja, maar Roystom Drenthe, komop man
pi_71593535
Drenthe moet lekker opkankeren. Die verwende kakkerlak hoef ik hier zeker niet te zien. Hebben we ook helemaal niet nodig.

Als Jol vindt dat Petrovic nodig is moet ie maar komen. Weet niet wat voor plannen ze hebben in de staf.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:25:27 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71593694
Ik vind die Petrovic maar een flapdrol eigenlijk. Raar mannetje, ik kan het niet goed duiden maar ik heb een natuurlijke aversie tegen hem. Voor mij hoeft 'ie niet te komen, Jol heeft z'n broerie al mee mogen nemen en daar blijft het wat mij betreft bij. We hebben Blind en van 't Schip al, wat moet Petrovic nou gaan toevoegen met z'n geschreeuw?

Als je er dan iemand bijneemt, doe dan een spitsentrainer of een oud-topverdediger die gericht met de verdedigers gaat werken. Maar zo'n maffe RKC-Montenegrijn, wat moeten we daar nou mee?

En Drenthe...Dat daar nog überhaupt over nagedacht moet worden. Over het paard getild kutjoch, past totaal niet bij Ajax, zal uitgekotst worden door de supporters, vraagt veel te veel, werkelijk alles is fout aan hem. En dan heb ik z'n gouden tand nog niet eens genoemd. Nu wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71593905
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Over het paard getild kutjoch, vraagt veel te veel, werkelijk alles is fout aan hem. En dan heb ik z'n gouden tand nog niet eens genoemd. Nu wel.
Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...
pi_71594055
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...
Whoehahahahahahahahahaha

.

Verder eens met silenus
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71594340
Da's ook weer zo ja. Beter iemand als Kluivert, Shota of De Boer dan zo'n maffe slaaf. En Jol heeft opzich ook al wel genoeg inboedel meegenomen uit Deutschland.

Maargoed, alle vertrouwen in Jol .
pi_71594622
Jol heeft mexicaanse griep?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71594671
Ik geloof er geen donder van dat Ajax serieus Drenthe wil(de) halen.
Daarbij, hij ging in Madrid al ten onder door de eigen supporters, hier zou ie helemaal uitgekotst worden na elke verkeerde pass
laat die kutkakkerlak maar lekker creperen, waar dan ook
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71594711
Waar komt dat gerucht over Drenthe vandaan eigenlijk?
pi_71594804
Als we spelers gaan verhuren, niet meer aan NAC en RKC want daar heb ik nog slechte herinneringen aan. Ook niet aan onze concurrenten en subtoppers. Laten we het onszelf nou niet moeilijk gaan maken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71594851
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Petrovic?

Ajax ies mijn kloep, ekt, iek ben groot fan en ik houd van die kloep.'

( )
.

Wel leuk voor VI, kan Johan weer lekker tekeer gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:03:55 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71594855
Sowieso niet aan AZ, Twente, PSV en Feyenoord verhuren, de rest mag wel mits ze niet tegen ons opgesteld worden. Ik snap niet waarom die regel niet in zo'n contractje opgesteld wordt.
pi_71594857
Dan blijft er niet zo veel meer over Aanvoerder, of wil je ze allemaal in de Jupiler League stallen?!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71594892
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Silenus het volgende:
Sowieso niet aan AZ, Twente, PSV en Feyenoord verhuren, de rest mag wel mits ze niet tegen ons opgesteld worden. Ik snap niet waarom die regel niet in zo'n contractje opgesteld wordt.
Omdat dat niet mag in Nederland.
pi_71594938
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef navigator het volgende:
Dan blijft er niet zo veel meer over Aanvoerder, of wil je ze allemaal in de Jupiler League stallen?!
Ik hoorde Heracles al voorbij komen. Die helden mogen ze altijd huren van ons.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71594969
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Radegast het volgende:

[..]

Omdat dat niet mag in Nederland.
Kan je alleen maar een gentlemen's agreement van maken. In het buitenland heb ik er wel vaker van gehoord dat ze zulke spelers dan niet opstellen.
pi_71595034
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Als we spelers gaan verhuren, niet meer aan NAC en RKC want daar heb ik nog slechte herinneringen aan. Ook niet aan onze concurrenten en subtoppers. Laten we het onszelf nou niet moeilijk gaan maken.
Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71595203
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...
Want uiteraard blokkeert de kwaliteit van onze talenten 100% zeker als we ze bij een club als Roda JC stallen. Dat is per definitie zo. Staat zwart op wit. Een gegeven. Een feit waar niet aan valt te tornen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:23:54 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71595432
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Als je er dan iemand bijneemt, doe dan een spitsentrainer of een oud-topverdediger die gericht met de verdedigers gaat werken. Maar zo'n maffe RKC-Montenegrijn, wat moeten we daar nou mee?
zoals Danny Blind zegmaar. Een spitsentrainer is misschien wel leuk.

Als Jol kampioen wordt dan mag hij wmb zelfs zijn buurvrouw in de stad opnemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:27:15 #246
131603 Afwazig
Serious business
pi_71595784
Als ik op een paar Groningen forums kijk rekenen ze zich alweer rijk met een optie tot koop op vd Heijden
pi_71595898
Vrijdag is er een loting voor de EL als ik me niet vergis. Weten wij dan ook tegen wie er eind augustus gespeeld zal worden?
pi_71595929
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Dvm86 het volgende:
Vrijdag is er een loting voor de EL als ik me niet vergis. Weten wij dan ook tegen wie er eind augustus gespeeld zal worden?
Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:41:35 #250
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71595986
Dat Drenthe gerucht
#FreeHat
pi_71596015
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
pi_71596240
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.

Had voor mezelf al een lijstje van eventuele tegenstanders gemaakt waar ik zeker wel heenga:
quote:
Slovan Bratislava
Levski Sofia
Lech Poznań
Ko¨ice
Rapid Wien
Slovan Liberec
Legia Warsaw
Austria Wien
CSKA Sofia
M¦K ´ilina
Sigma Olomouc
Club Brugge
Teplice
Racing Genk
Hertha BSC
Fulham
Lille
Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.

Voor de rest zouden het dure reisjes worden of naar uithoeken van Europa.
pi_71596247
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Boh heb nu al zin in het Europese seizoen genoten bij Fiorentina thuis
AJAX AMSTERDAM!
pi_71596399
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ik zit mezelf echt al maanden te verheugen op de loting.
pi_71596558
Hoe werkt het eigenlijk dit jaar?
4e Voorronde en danGroepsfase?

Of weer iets heel anders?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71596606
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.

Had voor mezelf al een lijstje van eventuele tegenstanders gemaakt waar ik zeker wel heenga:
[..]

Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.

Voor de rest zouden het dure reisjes worden of naar uithoeken van Europa.
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.
pi_71596639
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef MaxC het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk dit jaar?
4e Voorronde en danGroepsfase?

Of weer iets heel anders?
Jep. Ben benieuwd of de loting ook te volgen valt op tv (eurosport? tijd?) 13.30 op Eurosport.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dvm86 op 04-08-2009 16:10:52 ]
pi_71596669
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Die was inderdaad vet
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71596914
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik kan nu voordelig (105 EUR) naar Helsinki vliegen met KLM, dan is Lahti ook zeker te doen. Hoop het echt.
pi_71596959
Hoop dat het dichtbij wordt, heb amper vrije dagen meer .
In Southern Sun
pi_71597057
Ja, als ik een nieuwe baan scoor deze week dan kan er ook meteen een streep doorheen. Dan krijg ik echt nog geen vrij zo snel. Stiekem hoop ik dat ik 'm dan niet krijg.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:20:57 #262
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_71597159
Hoop ook dat het dichtbij wordt. Heb niet zo veel geld meer om ergens heen te vliegen. In de poulefase ook nog 4 uitwedstrijden waarvan ik sowieso naar 1 en misschien wel 2 of 3 wil.
pi_71597223
Eigenlijk liever nu een reis die goedkoop en dichtbij is en dan in de poulefase een echte paar reisjes.
pi_71597417
Petrovic kan wel eens snel rond zijn.
pi_71597434
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Riro het volgende:
Hoop ook dat het dichtbij wordt. Heb niet zo veel geld meer om ergens heen te vliegen. In de poulefase ook nog 4 uitwedstrijden waarvan ik sowieso naar 1 en misschien wel 2 of 3 wil.
Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:31:39 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71597545
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Petrovic kan wel eens snel rond zijn.
Jammer weer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:33:24 #267
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_71597599
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.
Ik dacht 5 maar je hebt gelijk inderdaad. Dat scheelt weer met kiezen.
pi_71597655
Laat maar komen die Petro. Ik vind het wel lachen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:35:09 #269
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71597659
Luinge fluit de wedstrijd tegen RKC.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9242
pi_71597759
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef NoizEkick het volgende:
Luinge fluit de wedstrijd tegen RKC.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9242
Prima scheids

Beter dan Schaamhaar en Bossen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:39:49 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71597777
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?

Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
pi_71597814
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?

Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Lathi-Helsinki is 110 kilometer.
pi_71597815
Hopelijk komt Honda nog, we hebben echt een scorende middenvelder nodig...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:41:27 #274
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71597834
quote:

[..]

Moet hij wel fit zijn
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_71597853
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef TheJanitor het volgende:
Honda > Aissati.

Vind ik dan hé?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:42:12 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71597858
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef TheJanitor het volgende:
Inderdaad, ik vind 12 middenvelders een beetje karig.
pi_71598179
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik vind 50 goals per seizoen karig.
pi_71598221
quote:

[..]

Makkelijk met de bus of trein te bereizen. Betaalbaar en goede verbindingen. En het Finse landschap is ook niet zo erg om 1,5 uur aan te staren.

Wel lelijke kutkleuren heeft die club en die spelers zijn echte lillekerds.
pi_71598231
Zaterdag toch maar naar stadion, benieuwd waar ik mee weg heb laten stoppen...
In Southern Sun
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:57:54 #280
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71598318
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik vind 50 goals per seizoen karig.
Ik ook. Gelukkig scoorden we in...

'08-'09 74 goals (het meest van iedereen)
'07-'08 94 goals (het meest van iedereen)
'06-'07 84 goals (het meest van iedereen)

En toch werden we in deze jaren geen kampioen. Ra ra, hoe komt dat.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:02:28 #281
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71598449
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:54 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Wel lelijke kutkleuren heeft die club en die spelers zijn echte lillekerds.
Hmm, in dat geval blijf ik maar thuis denk ik.

Het voordeel van Finland is dat de mannen er kneiterlelijk zijn en de vrouwen kneiterknap. (De talloze gothics die het straatbeeld ontsieren even niet meegeteld dan)
pi_71598499
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Toen hadden we een goalgetter, en Sneijder nog het seizoen '06-'07 en Perez die ook wel eens scoorde vanaf het middenveld. Het laatste seizoen niet meer en gelijk minder goals.

Dus je bevestigt mijn punt
pi_71598526
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het (kunst)gras, de wedstrijdleiding, het weer, de beurscrisis, Yolanthe, verzuurde melk, enz.
pi_71598584
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hmm, in dat geval blijf ik maar thuis denk ik.

Het voordeel van Finland is dat de mannen er kneiterlelijk zijn en de vrouwen kneiterknap. (De talloze gothics die het straatbeeld ontsieren even niet meegeteld dan)
En zo geil als boter kan ik je vertellen. Maar ok, we speculeren nu teveel over een eventueel snoepreisje naar FC Litmanen.
pi_71598769
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/3950

Hulde voor AGOVV, dat mag ook wel eens gezegd.
Waar mogelijk wordt geprobeerd mee te werken.
pi_71598818
Dat zijn bar weinig kaartjes wel.
pi_71598903
AGOVV gaat hem niet worden voor mij Wel Ajax 2 uit bij az. Hopen dat er daar ook veel man meegaat
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:18:56 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71598907
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:04 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Toen hadden we een goalgetter, en Sneijder nog het seizoen '06-'07 en Perez die ook wel eens scoorde vanaf het middenveld. Het laatste seizoen niet meer en gelijk minder goals.

Dus je bevestigt mijn punt
Waarom zijn we dan geen kampioen geworden in die jaren? Beetje raar toch, als je de hele tijd de meeste doelpunten maakt.
AZ maakte vorig jaar 66 goals, PSV daarvoor 65 (en wij 94 he), en het jaar dáárvoor maakte PSV er 75. Wij 84.

Nu leggen we voor de grap eens de tegendoelpunten naast elkaar.
'09: AZ: 22: Ajax: 41
'08: PSV: 24: Ajax: 45
'07: PSV: 25. Ajax: 35

Serieus, je hoeft echt niet Albert Einstein te heten om dan de conclusie te trekken dat het niet aan de aanval heeft gelegen, maar aan iets anders. Die waardeloze kloteverdediging. En daarom kreeg ik afgelopen zomer groene bultjes op m'n anus van afgrijzen, omdat we wééér naar al die klote Eliatjes en raspaardjes aan het zoeken waren. WE HEBBEN SLOPERS NODIG IN DE ACHTERHOEDE!!! En ondanks die 0-2 in Groningen ben ik er nog niet helemáál gerust op voor dit seizoen, want ik ben ervan overtuigd dat we met een extra topper in de CV we fluitend kampioen worden. Het hoeft echt niet zo moeilijk te zijn.
pi_71598912
Als de tijden een beetje gunstig zijn, ga ik naar allebei idd.
pi_71599393
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Mee eens. Types als Sno voegen weinig toe.
pi_71599505
Goed stuk silenus maar wat als Suarez niet mee doet? Er zijn nu gewoon weinig scorende spelers binnen de selectie. Kijk maar is de aflevering van VI gisteravond, de statistieken van de middenvelders was om te huilen !
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:42:54 #292
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71599572
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef versteegrob het volgende:
Goed stuk silenus maar wat als Suarez niet mee doet? Er zijn nu gewoon weinig scorende spelers binnen de selectie. Kijk maar is de aflevering van VI gisteravond, de statistieken van de middenvelders was om te huilen !
Ik ben er natuurlijk niet op tegen dat er middenvelders gaan scoren, maar we zitten nu met 12 contractspelers op het middenveld. Waarom moet er nóg één bij? Koop dan nog een centrumspits erbij, en een goede centrale verdediger. Daar pak je namelijk punten mee die je afgelopen jaren weggaf.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:57:41 #293
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_71599924
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Als de tijden een beetje gunstig zijn, ga ik naar allebei idd.
Ik ook inderdaad.
pi_71600020
Jol heeft ook gezegt dat die een buitenspeler en een CV wilt hebben, komt goed, geduld !
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:08:20 #295
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71600193
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef versteegrob het volgende:
Jol heeft ook gezegt dat die een buitenspeler en een CV wilt hebben, komt goed, geduld !
Elke keer als ik jouw naam zie in dit topic verwacht ik een nieuwsbericht van minstens 3 dagen oud
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_71601143
De hele voorhoede teert idd voornamelijk op Suarez, dat is wel duidelijk. Aissati is (nog) niet de man die dat over zou kunnen nemen. Honda zie ik dat wel doen.
pi_71601418
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jaar gaat HET jaar worden, zal me meer gaan verdiepen en beloof plechtig bij te lezen, alle wedstrijden te volgen en te genieten van m'n clubje !

Hoera
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_71601535
En je dacht, dat post ik maar even, dan kan ik de laatste 3 posts nog mooi even volgen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_71601569
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:02 schreef Suijk het volgende:
En je dacht, dat post ik maar even, dan kan ik de laatste 3 posts nog mooi even volgen.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_71601574
Naaktfoto zou een mooie tvp zijn kleinzusje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')