Ja, maar Roystom Drenthe, komop manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Schanulleke het volgende:
Als Jol goede ervaring heeft met een assistent moet hij die lekker halen als het waarde toevoegt. Zelfs als ze een Feijenoordverleden hebben.
Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Over het paard getild kutjoch, vraagt veel te veel, werkelijk alles is fout aan hem. En dan heb ik z'n gouden tand nog niet eens genoemd. Nu wel.
Whoehahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Petrovic?![]()
Ajax ies mijn kloep, ekt, iek ben groot fan en ik houd van die kloep.'
()
Omdat dat niet mag in Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Silenus het volgende:
Sowieso niet aan AZ, Twente, PSV en Feyenoord verhuren, de rest mag wel mits ze niet tegen ons opgesteld worden. Ik snap niet waarom die regel niet in zo'n contractje opgesteld wordt.
Ik hoorde Heracles al voorbij komen. Die helden mogen ze altijd huren van ons.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef navigator het volgende:
Dan blijft er niet zo veel meer over Aanvoerder, of wil je ze allemaal in de Jupiler League stallen?!
Kan je alleen maar een gentlemen's agreement van maken. In het buitenland heb ik er wel vaker van gehoord dat ze zulke spelers dan niet opstellen.quote:
Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Als we spelers gaan verhuren, niet meer aan NAC en RKC want daar heb ik nog slechte herinneringen aan. Ook niet aan onze concurrenten en subtoppers. Laten we het onszelf nou niet moeilijk gaan maken.
Want uiteraard blokkeert de kwaliteit van onze talenten 100% zeker als we ze bij een club als Roda JC stallen. Dat is per definitie zo. Staat zwart op wit. Een gegeven. Een feit waar niet aan valt te tornen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...
zoals Danny Blind zegmaar. Een spitsentrainer is misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Als je er dan iemand bijneemt, doe dan een spitsentrainer of een oud-topverdediger die gericht met de verdedigers gaat werken. Maar zo'n maffe RKC-Montenegrijn, wat moeten we daar nou mee?
Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Dvm86 het volgende:
Vrijdag is er een loting voor de EL als ik me niet vergis. Weten wij dan ook tegen wie er eind augustus gespeeld zal worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |