abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:13:15 #226
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71593315
Als Jol goede ervaring heeft met een assistent moet hij die lekker halen als het waarde toevoegt. Zelfs als ze een Feijenoordverleden hebben.
Life is what you make it.
pi_71593435
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Schanulleke het volgende:
Als Jol goede ervaring heeft met een assistent moet hij die lekker halen als het waarde toevoegt. Zelfs als ze een Feijenoordverleden hebben.
Ja, maar Roystom Drenthe, komop man
pi_71593535
Drenthe moet lekker opkankeren. Die verwende kakkerlak hoef ik hier zeker niet te zien. Hebben we ook helemaal niet nodig.

Als Jol vindt dat Petrovic nodig is moet ie maar komen. Weet niet wat voor plannen ze hebben in de staf.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:25:27 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71593694
Ik vind die Petrovic maar een flapdrol eigenlijk. Raar mannetje, ik kan het niet goed duiden maar ik heb een natuurlijke aversie tegen hem. Voor mij hoeft 'ie niet te komen, Jol heeft z'n broerie al mee mogen nemen en daar blijft het wat mij betreft bij. We hebben Blind en van 't Schip al, wat moet Petrovic nou gaan toevoegen met z'n geschreeuw?

Als je er dan iemand bijneemt, doe dan een spitsentrainer of een oud-topverdediger die gericht met de verdedigers gaat werken. Maar zo'n maffe RKC-Montenegrijn, wat moeten we daar nou mee?

En Drenthe...Dat daar nog überhaupt over nagedacht moet worden. Over het paard getild kutjoch, past totaal niet bij Ajax, zal uitgekotst worden door de supporters, vraagt veel te veel, werkelijk alles is fout aan hem. En dan heb ik z'n gouden tand nog niet eens genoemd. Nu wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71593905
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Over het paard getild kutjoch, vraagt veel te veel, werkelijk alles is fout aan hem. En dan heb ik z'n gouden tand nog niet eens genoemd. Nu wel.
Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...
pi_71594055
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef carloz187 het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...
Whoehahahahahahahahahaha

.

Verder eens met silenus
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71594340
Da's ook weer zo ja. Beter iemand als Kluivert, Shota of De Boer dan zo'n maffe slaaf. En Jol heeft opzich ook al wel genoeg inboedel meegenomen uit Deutschland.

Maargoed, alle vertrouwen in Jol .
pi_71594622
Jol heeft mexicaanse griep?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71594671
Ik geloof er geen donder van dat Ajax serieus Drenthe wil(de) halen.
Daarbij, hij ging in Madrid al ten onder door de eigen supporters, hier zou ie helemaal uitgekotst worden na elke verkeerde pass
laat die kutkakkerlak maar lekker creperen, waar dan ook
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71594711
Waar komt dat gerucht over Drenthe vandaan eigenlijk?
pi_71594804
Als we spelers gaan verhuren, niet meer aan NAC en RKC want daar heb ik nog slechte herinneringen aan. Ook niet aan onze concurrenten en subtoppers. Laten we het onszelf nou niet moeilijk gaan maken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71594851
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Petrovic?

Ajax ies mijn kloep, ekt, iek ben groot fan en ik houd van die kloep.'

( )
.

Wel leuk voor VI, kan Johan weer lekker tekeer gaan.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:03:55 #238
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71594855
Sowieso niet aan AZ, Twente, PSV en Feyenoord verhuren, de rest mag wel mits ze niet tegen ons opgesteld worden. Ik snap niet waarom die regel niet in zo'n contractje opgesteld wordt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71594857
Dan blijft er niet zo veel meer over Aanvoerder, of wil je ze allemaal in de Jupiler League stallen?!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71594892
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Silenus het volgende:
Sowieso niet aan AZ, Twente, PSV en Feyenoord verhuren, de rest mag wel mits ze niet tegen ons opgesteld worden. Ik snap niet waarom die regel niet in zo'n contractje opgesteld wordt.
Omdat dat niet mag in Nederland.
pi_71594938
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef navigator het volgende:
Dan blijft er niet zo veel meer over Aanvoerder, of wil je ze allemaal in de Jupiler League stallen?!
Ik hoorde Heracles al voorbij komen. Die helden mogen ze altijd huren van ons.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71594969
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:05 schreef Radegast het volgende:

[..]

Omdat dat niet mag in Nederland.
Kan je alleen maar een gentlemen's agreement van maken. In het buitenland heb ik er wel vaker van gehoord dat ze zulke spelers dan niet opstellen.
pi_71595034
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Als we spelers gaan verhuren, niet meer aan NAC en RKC want daar heb ik nog slechte herinneringen aan. Ook niet aan onze concurrenten en subtoppers. Laten we het onszelf nou niet moeilijk gaan maken.
Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71595203
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...
Want uiteraard blokkeert de kwaliteit van onze talenten 100% zeker als we ze bij een club als Roda JC stallen. Dat is per definitie zo. Staat zwart op wit. Een gegeven. Een feit waar niet aan valt te tornen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:23:54 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71595432
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Als je er dan iemand bijneemt, doe dan een spitsentrainer of een oud-topverdediger die gericht met de verdedigers gaat werken. Maar zo'n maffe RKC-Montenegrijn, wat moeten we daar nou mee?
zoals Danny Blind zegmaar. Een spitsentrainer is misschien wel leuk.

Als Jol kampioen wordt dan mag hij wmb zelfs zijn buurvrouw in de stad opnemen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:27:15 #246
131603 Afwazig
Serious business
pi_71595784
Als ik op een paar Groningen forums kijk rekenen ze zich alweer rijk met een optie tot koop op vd Heijden
pi_71595898
Vrijdag is er een loting voor de EL als ik me niet vergis. Weten wij dan ook tegen wie er eind augustus gespeeld zal worden?
pi_71595929
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Dvm86 het volgende:
Vrijdag is er een loting voor de EL als ik me niet vergis. Weten wij dan ook tegen wie er eind augustus gespeeld zal worden?
Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:41:35 #250
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71595986
Dat Drenthe gerucht
#FreeHat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')