Ja, maar Roystom Drenthe, komop manquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:13 schreef Schanulleke het volgende:
Als Jol goede ervaring heeft met een assistent moet hij die lekker halen als het waarde toevoegt. Zelfs als ze een Feijenoordverleden hebben.
Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Over het paard getild kutjoch, vraagt veel te veel, werkelijk alles is fout aan hem. En dan heb ik z'n gouden tand nog niet eens genoemd. Nu wel.
Whoehahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef carloz187 het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees past hij juist precies bij Ajax...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Petrovic?![]()
Ajax ies mijn kloep, ekt, iek ben groot fan en ik houd van die kloep.'
()
Omdat dat niet mag in Nederland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef Silenus het volgende:
Sowieso niet aan AZ, Twente, PSV en Feyenoord verhuren, de rest mag wel mits ze niet tegen ons opgesteld worden. Ik snap niet waarom die regel niet in zo'n contractje opgesteld wordt.
Ik hoorde Heracles al voorbij komen. Die helden mogen ze altijd huren van ons.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:03 schreef navigator het volgende:
Dan blijft er niet zo veel meer over Aanvoerder, of wil je ze allemaal in de Jupiler League stallen?!
Kan je alleen maar een gentlemen's agreement van maken. In het buitenland heb ik er wel vaker van gehoord dat ze zulke spelers dan niet opstellen.quote:
Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Als we spelers gaan verhuren, niet meer aan NAC en RKC want daar heb ik nog slechte herinneringen aan. Ook niet aan onze concurrenten en subtoppers. Laten we het onszelf nou niet moeilijk gaan maken.
Want uiteraard blokkeert de kwaliteit van onze talenten 100% zeker als we ze bij een club als Roda JC stallen. Dat is per definitie zo. Staat zwart op wit. Een gegeven. Een feit waar niet aan valt te tornen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:09 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Tragisch.... dat je zo billenknijpend gaat denken zodat je de spelers bij een Roda "durft" te stallen en op die manier de kwaliteit van je jeugdspelers weer blokkeert als club zijnde...
zoals Danny Blind zegmaar. Een spitsentrainer is misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Als je er dan iemand bijneemt, doe dan een spitsentrainer of een oud-topverdediger die gericht met de verdedigers gaat werken. Maar zo'n maffe RKC-Montenegrijn, wat moeten we daar nou mee?
Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:38 schreef Dvm86 het volgende:
Vrijdag is er een loting voor de EL als ik me niet vergis. Weten wij dan ook tegen wie er eind augustus gespeeld zal worden?
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.
Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.quote:Slovan Bratislava
Levski Sofia
Lech Poznań
Ko¨ice
Rapid Wien
Slovan Liberec
Legia Warsaw
Austria Wien
CSKA Sofia
M¦K ´ilina
Sigma Olomouc
Club Brugge
Teplice
Racing Genk
Hertha BSC
Fulham
Lille
Bohquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Ik zit mezelf echt al maanden te verheugen op de loting.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bohheb nu al zin in het Europese seizoen
genoten bij Fiorentina thuis
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.
Had voor mezelf al een lijstje van eventuele tegenstanders gemaakt waar ik zeker wel heenga:
[..]
Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.
Voor de rest zouden het dure reisjes worden of naar uithoeken van Europa.
Jep. Ben benieuwd of de loting ook te volgen valt op tv (eurosport? tijd?) 13.30 op Eurosport.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef MaxC het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk dit jaar?
4e Voorronde en danGroepsfase?
Of weer iets heel anders?
Die was inderdaad vetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bohheb nu al zin in het Europese seizoen
genoten bij Fiorentina thuis
Ik kan nu voordelig (105 EUR) naar Helsinki vliegen met KLM, dan is Lahti ook zeker te doen. Hoop het echt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.
Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Riro het volgende:
Hoop ook dat het dichtbij wordt. Heb niet zo veel geld meer om ergens heen te vliegen. In de poulefase ook nog 4 uitwedstrijden waarvan ik sowieso naar 1 en misschien wel 2 of 3 wil.
Jammer weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Petrovic kan wel eens snel rond zijn.
Ik dacht 5 maar je hebt gelijk inderdaad. Dat scheelt weer met kiezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.
Prima scheidsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef NoizEkick het volgende:
Luinge fluit de wedstrijd tegen RKC.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9242
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.
Lathi-Helsinki is 110 kilometer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?
Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Moet hij wel fit zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?
Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Honda > Aissati.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk komt Honda nog, we hebben echt een scorende middenvelder nodig...
Inderdaad, ik vind 12 middenvelders een beetje karig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk komt Honda nog, we hebben echt een scorende middenvelder nodig...
Ik vind 50 goals per seizoen karig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind 12 middenvelders een beetje karig.
Makkelijk met de bus of trein te bereizen. Betaalbaar en goede verbindingen. En het Finse landschap is ook niet zo erg om 1,5 uur aan te staren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig scoorden we in...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik vind 50 goals per seizoen karig.
Hmm, in dat geval blijf ik maar thuis denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wel lelijke kutkleuren heeft die club en die spelers zijn echte lillekerds.
Toen hadden we een goalgetter, en Sneijder nog het seizoen '06-'07 en Perez die ook wel eens scoorde vanaf het middenveld. Het laatste seizoen niet meer en gelijk minder goals.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig scoorden we in...
'08-'09 74 goals (het meest van iedereen)
'07-'08 94 goals (het meest van iedereen)
'06-'07 84 goals (het meest van iedereen)
En toch werden we in deze jaren geen kampioen. Ra ra, hoe komt dat.
Het (kunst)gras, de wedstrijdleiding, het weer, de beurscrisis, Yolanthe, verzuurde melk, enz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig scoorden we in...
'08-'09 74 goals (het meest van iedereen)
'07-'08 94 goals (het meest van iedereen)
'06-'07 84 goals (het meest van iedereen)
En toch werden we in deze jaren geen kampioen. Ra ra, hoe komt dat.
En zo geil als boter kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm, in dat geval blijf ik maar thuis denk ik.
Het voordeel van Finland is dat de mannen er kneiterlelijk zijn en de vrouwen kneiterknap. (De talloze gothics die het straatbeeld ontsieren even niet meegeteld dan)
Waarom zijn we dan geen kampioen geworden in die jaren? Beetje raar toch, als je de hele tijd de meeste doelpunten maakt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toen hadden we een goalgetter, en Sneijder nog het seizoen '06-'07 en Perez die ook wel eens scoorde vanaf het middenveld. Het laatste seizoen niet meer en gelijk minder goals.
Dus je bevestigt mijn punt
Mee eens. Types als Sno voegen weinig toe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind 12 middenvelders een beetje karig.
Ik ben er natuurlijk niet op tegen dat er middenvelders gaan scoren, maar we zitten nu met 12 contractspelers op het middenveld. Waarom moet er nóg één bij? Koop dan nog een centrumspits erbij, en een goede centrale verdediger. Daar pak je namelijk punten mee die je afgelopen jaren weggaf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:40 schreef versteegrob het volgende:
Goed stuk silenus maar wat als Suarez niet mee doet? Er zijn nu gewoon weinig scorende spelers binnen de selectie. Kijk maar is de aflevering van VI gisteravond, de statistieken van de middenvelders was om te huilen !
Ik ook inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:19 schreef kevin6188 het volgende:
Als de tijden een beetje gunstig zijn, ga ik naar allebei idd.
Elke keer als ik jouw naam zie in dit topic verwacht ik een nieuwsbericht van minstens 3 dagen oudquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:01 schreef versteegrob het volgende:
Jol heeft ook gezegt dat die een buitenspeler en een CV wilt hebben, komt goed, geduld !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit jaar gaat HET jaar worden, zal me meer gaan verdiepen en beloof plechtig bij te lezen, alle wedstrijden te volgen en te genieten van m'n clubje !
Hoera
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:02 schreef Suijk het volgende:
En je dacht, dat post ik maar even, dan kan ik de laatste 3 posts nog mooi even volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |