Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.
Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.quote:Slovan Bratislava
Levski Sofia
Lech Poznań
Ko¨ice
Rapid Wien
Slovan Liberec
Legia Warsaw
Austria Wien
CSKA Sofia
M¦K ´ilina
Sigma Olomouc
Club Brugge
Teplice
Racing Genk
Hertha BSC
Fulham
Lille
Bohquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Ik zit mezelf echt al maanden te verheugen op de loting.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bohheb nu al zin in het Europese seizoen
genoten bij Fiorentina thuis
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.
Had voor mezelf al een lijstje van eventuele tegenstanders gemaakt waar ik zeker wel heenga:
[..]
Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.
Voor de rest zouden het dure reisjes worden of naar uithoeken van Europa.
Jep. Ben benieuwd of de loting ook te volgen valt op tv (eurosport? tijd?) 13.30 op Eurosport.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef MaxC het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk dit jaar?
4e Voorronde en danGroepsfase?
Of weer iets heel anders?
Die was inderdaad vetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Bohheb nu al zin in het Europese seizoen
genoten bij Fiorentina thuis
Ik kan nu voordelig (105 EUR) naar Helsinki vliegen met KLM, dan is Lahti ook zeker te doen. Hoop het echt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.
Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Riro het volgende:
Hoop ook dat het dichtbij wordt. Heb niet zo veel geld meer om ergens heen te vliegen. In de poulefase ook nog 4 uitwedstrijden waarvan ik sowieso naar 1 en misschien wel 2 of 3 wil.
Jammer weer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Petrovic kan wel eens snel rond zijn.
Ik dacht 5 maar je hebt gelijk inderdaad. Dat scheelt weer met kiezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.
Prima scheidsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef NoizEkick het volgende:
Luinge fluit de wedstrijd tegen RKC.
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9242
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.
Lathi-Helsinki is 110 kilometer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?
Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Moet hij wel fit zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?
Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Honda > Aissati.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk komt Honda nog, we hebben echt een scorende middenvelder nodig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |