abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71596015
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Ja. Loting voor de play-off (4e) ronde. Deze week worden de returns van de 3e ronde gespeeld.
Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71596240
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Kunnen we eindelijk gaan boeken als er iets leuks uit de loting komt. Al die onzin wordt met de dag duurder nu die loting op zich laat wachten.
Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.

Had voor mezelf al een lijstje van eventuele tegenstanders gemaakt waar ik zeker wel heenga:
quote:
Slovan Bratislava
Levski Sofia
Lech Poznań
Ko¨ice
Rapid Wien
Slovan Liberec
Legia Warsaw
Austria Wien
CSKA Sofia
M¦K ´ilina
Sigma Olomouc
Club Brugge
Teplice
Racing Genk
Hertha BSC
Fulham
Lille
Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.

Voor de rest zouden het dure reisjes worden of naar uithoeken van Europa.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71596247
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Boh heb nu al zin in het Europese seizoen genoten bij Fiorentina thuis
AJAX AMSTERDAM!
pi_71596399
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ik zit mezelf echt al maanden te verheugen op de loting.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71596558
Hoe werkt het eigenlijk dit jaar?
4e Voorronde en danGroepsfase?

Of weer iets heel anders?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71596606
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Vervelend idd.Gelukkig met de groepsronde heb je wat meer tijd.

Had voor mezelf al een lijstje van eventuele tegenstanders gemaakt waar ik zeker wel heenga:
[..]

Sparta Praag en Slavia is ook nog mogelijk.

Voor de rest zouden het dure reisjes worden of naar uithoeken van Europa.
Lahti - Litmanen - zou ook wel vet zijn.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71596639
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef MaxC het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk dit jaar?
4e Voorronde en danGroepsfase?

Of weer iets heel anders?
Jep. Ben benieuwd of de loting ook te volgen valt op tv (eurosport? tijd?) 13.30 op Eurosport.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dvm86 op 04-08-2009 16:10:52 ]
pi_71596669
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:49 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Die was inderdaad vet
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71596914
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik kan nu voordelig (105 EUR) naar Helsinki vliegen met KLM, dan is Lahti ook zeker te doen. Hoop het echt.
pi_71596959
Hoop dat het dichtbij wordt, heb amper vrije dagen meer .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_71597057
Ja, als ik een nieuwe baan scoor deze week dan kan er ook meteen een streep doorheen. Dan krijg ik echt nog geen vrij zo snel. Stiekem hoop ik dat ik 'm dan niet krijg.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:20:57 #262
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_71597159
Hoop ook dat het dichtbij wordt. Heb niet zo veel geld meer om ergens heen te vliegen. In de poulefase ook nog 4 uitwedstrijden waarvan ik sowieso naar 1 en misschien wel 2 of 3 wil.
pi_71597223
Eigenlijk liever nu een reis die goedkoop en dichtbij is en dan in de poulefase een echte paar reisjes.
pi_71597417
Petrovic kan wel eens snel rond zijn.
pi_71597434
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef Riro het volgende:
Hoop ook dat het dichtbij wordt. Heb niet zo veel geld meer om ergens heen te vliegen. In de poulefase ook nog 4 uitwedstrijden waarvan ik sowieso naar 1 en misschien wel 2 of 3 wil.
Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:31:39 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71597545
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
Petrovic kan wel eens snel rond zijn.
Jammer weer.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:33:24 #267
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_71597599
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:28 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Poule van vier, dus drie uitduels toch? Moet nog ff bedenken welke redenen ik allemaal op school ga opgeven om weg te kunnen.
Ik dacht 5 maar je hebt gelijk inderdaad. Dat scheelt weer met kiezen.
pi_71597655
Laat maar komen die Petro. Ik vind het wel lachen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:35:09 #269
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71597659
Luinge fluit de wedstrijd tegen RKC.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9242
pi_71597759
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef NoizEkick het volgende:
Luinge fluit de wedstrijd tegen RKC.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=9242
Prima scheids

Beter dan Schaamhaar en Bossen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:39:49 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71597777
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?

Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71597814
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Waar ligt Lahti eigenlijk, Helsinki? Of is dat één of ander dorp waarbij je vanaf het vliegveld nog 300 km met een sledehond moet reizen om bij dat stadion te komen?

Zou echt fantastisch zijn, nog één keer Jari in de Arena. Zou eigenlijk dan gewoon volle bak moeten zijn, als eerbetoon.
Lathi-Helsinki is 110 kilometer.
pi_71597815
Hopelijk komt Honda nog, we hebben echt een scorende middenvelder nodig...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:41:27 #274
164283 Luco
Buongiorno!
pi_71597834
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:

[..]

Moet hij wel fit zijn
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_71597853
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:40 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk komt Honda nog, we hebben echt een scorende middenvelder nodig...
Honda > Aissati.

Vind ik dan hé?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')