Lindgren heeft amper gespeeld in de voorbereiding toch?quote:
Wie moest er dan uit volgens jou?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Lindgren heeft amper gespeeld in de voorbereiding toch?
Oleguer daarentegen speelde matig in de voorbereiding, maar om hem nou buiten de selectie te laten?
bespaar jezelf de moeitequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Barca het volgende:
Straks maar ff weer een columnpie broddelen.
Als Toby en Mitchell dit jaar gaan doorbreken dan ben ik blij.quote:
Zaterdagquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Rijpie het volgende:
Wanneer zal Atouba zijn debuut maken?
Leuk dat je zo meeleeft maar het is geen enkele moeite!quote:
Er gaan er echt wel wat verhuurd worden hoor. Jol kijkt gewoon rustig welke jongens die nodig heeft, hij heeft toch tot 1 september de tijd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:32 schreef Wooldoor het volgende:
Het zal me echt verbazen als Ajax niet een aantal spelers gaat verhuren, je ziet gewoon op dat moment waar een speler staat. Slijngaard en Poepon kwamen tekort, Vermaelen en Vertonghen hebben het gehaald. Anders blijf je maar kutten met zulke spelers die alleen maar in het tweede spelen.
Ik verwacht dat er de laatste week van de transferperiode nog wel wat gebeurt bij Ajax, de markt komt namelijk moeilijk op gang.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:48 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Er gaan er echt wel wat verhuurd worden hoor. Jol kijkt gewoon rustig welke jongens die nodig heeft, hij heeft toch tot 1 september de tijd.
Ach so, dacht dat het allebei van die hoge krengen warenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Klopt, maar tussen 423 en 424 staat een 3 meter hoge scheidingswand.. die bij 425 kan je gewoon overheen lopen
Hier goed te zien:
[ afbeelding ]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
kan iemand me even voorrekenen hoe de transfer van Huntelaar 7 miljoen voor Ajax oplevert, ik ben het effe kwijt
Nee totaal niet denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:05 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het zeer opmerkelijk vind dat Oleguer en Lindgren buiten de selectie worden gelaten?![]()
Zal wel kloppen en lijkt me ook logisch aangezien je de bonussen dan niet meer krijgt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.
Toby wordt echt een toppertje bij Donald moet ik het nog maar is zien aangezien zijn concurrentie erg groot is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Als Toby en Mitchell dit jaar gaan doorbreken dan ben ik blij.
Mooi om te zien dat Toby het zo goed doet.
In de formatie vdWiel - Oleguer - Alderweireld - Atoubaquote:
Uitgebreid betekent het dat er in totaal 7 miljoen aan bonussen was afgesproken, maar blijkbaar heeft Ajax ook een optie bedongen dat zodra Huntelaar verkocht wordt binnen die termijn Ajax sowieso de volle mep (7 miljoen) van die bonussen krijgtquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.
Echt talent komt altijd boven drijven, zeker onder Jol.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Toby wordt echt een toppertje bij Donald moet ik het nog maar is zien aangezien zijn concurrentie erg groot is.
Wat waren die zeer zwakke punten dan? Het was nog verre van optimaal, maar zeer zwakke punten heb ik toch echt niet kunnen ontdekken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:28 schreef Chadi het volgende:
Wel jammer zo'n goal getter erbij is gewoon super.
Nog 33 wedstrijden te gaan 99 punten nog te behalen max. Ajax moet naar de volgende wedstrijd leven en die met goed resultaat afsluiten. Ajax kende zondag zowel zeer zwakke als sterke punten tegen FCG.
en daar is 1 reden voor; de aanval van FCG. Dat ons zwakke punt niet aanvallend ligt weet iedereen. Tegen een goede aanval moeten we het maar eens zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat waren die zeer zwakke punten dan? Het was nog verre van optimaal, maar zeer zwakke punten heb ik toch echt niet kunnen ontdekken.
Positiespel was echt om te janken. Het niet op kunnen bouwen vanuit achter. Backs van Ajax die ik aanvallend en opbouwend niet gezien heb. etc etc En ja het is een eerste wedstrijd maar ik ben er nog niet kapot vanquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat waren die zeer zwakke punten dan? Het was nog verre van optimaal, maar zeer zwakke punten heb ik toch echt niet kunnen ontdekken.
Doet hij toch goedquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus als KJH voor 17 miljoen naar AC gaat, waren z'n goals 1.25 miljoen per stuk waard.
Mwah ik vond het de 2e helft al een stuk beter dan de eerste helft.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Positiespel was echt om te janken. Het niet op kunnen bouwen vanuit achter. Backs van Ajax die ik aanvallend en opbouwend niet gezien heb. etc etc En ja het is een eerste wedstrijd maar ik ben er nog niet kapot van
Oleguer bewijst nog wel waarom hij een basisplaats zou moeten hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Übrigens! Ik denk dat er nog genoeg speeltijd komt voor vooral Oleguer en Lindgren. Blessures genoeg bij Ajax en aangezien we op drie fronten meedraaien komend seizoen (Eredivisie, Beker en Europa League) hebben we heel wat spelers nodig.
Ja, iemand met een vooruitziende blik die verstand heeft van het wereldje.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Als we die miljoenen voor Huntelaar gaan krijgen is er toch erg sterk onderhandeld destijds
Of anders winst voor Twente. Hopelijk verneukt PSV het dan nog in Bulgarije en je hebt daar chaos/crisis in de tent.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Laat het maar snel zaterdag zijn. En hopelijk een gelijkspelletje voor PSV en Twente.
Ik vind dat wel goed eigenlijk, met opkomende backs hebben we ook niet echt veel potten gebroken de laatste paar jaren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Positiespel was echt om te janken. Het niet op kunnen bouwen vanuit achter. Backs van Ajax die ik aanvallend en opbouwend niet gezien heb. etc etc En ja het is een eerste wedstrijd maar ik ben er nog niet kapot van
En dan volgt daarna nog eens PSV - Ajaxquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of anders winst voor Twente. Hopelijk verneukt PSV het dan nog in Bulgarije en je hebt daar chaos/crisis in de tent.![]()
Net op tijd, ben benieuwd hoe Fredje Slis dat gaan managsjlen.
Ik zie Ajax dan wel weer een wanprestatie neerzetten hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan volgt daarna nog eens PSV - Ajax.
Ik denk niet.. Misschien gek, maar ik schat psv minder in dan vorig seizoen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:
Net op tijd, ben benieuwd hoe Fredje Slis dat gaan managsjlen.
In het meest gunstige geval doet psv dus een "Ajaxje" en krijgt het een moeilijk te verwerken tik zo vroeg in het seizoen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
En dan volgt daarna nog eens PSV - Ajax.
Van AZ verwacht ik niet meer dan plek 3, Koeman is een kanjer in het verneuken van teams. Die gaan de eerste seizoenshelft nog wel prima spelen maar dat brokkelt echt wel af. Bovendien heb ik via-via gehoord dat het niet botert tussen bepaalde spelers en Koeman zelf. Het zou me niets verbazen als het daar gaat rommelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk niet.. Misschien gek, maar ik schat psv minder in dan vorig seizoen.
Misschien heel dom, maar dat merken we aan het einde van het seizoen wel..
Verwacht zelf veel van Twente dit seizoen.. En AZ natuurlijk, als Koeman tenminste niet zo veel blijft goochelen met dat elftal.
Mja, ik verwacht ook wel een kampioenschap eigenlijk.quote:
Ik ben het helemaal met je eens, ben benieuwd hoe we over een half jaar hierop kunnen terug kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Van AZ verwacht ik niet meer dan plek 3, Koeman is een kanjer in het verneuken van teams. Die gaan de eerste seizoenshelft nog wel prima spelen maar dat brokkelt echt wel af. Bovendien heb ik via-via gehoord dat het niet botert tussen bepaalde spelers en Koeman zelf. Het zou me niets verbazen als het daar gaat rommelen.
PSV had vorig seizoen al een matig plekkie-4 elftal, en Ooijer is op z'n retour. Engelaar is overschat, Simons wordt elk jaar slechter, de aanval is bijzonder matig maar vlak ze nooit uit. Bovendien heeft Rutten het charisma van een walnoot. Totaal geen uitstraling, en ik vind het überhaupt geen goede coach.
FC Twente wordt de outsider, die hebben met Ruiz een topper binnengehaald en die Stoch valt me ook niet tegen. Serieus, als we dit jaar geen kampioen worden worden we het nooit meer. En ja, dit roep ik elk jaar. En ja, ik meen het elk jaar. En ik meen het ook weer dit jaar.
Kan zomaar onverwacht uit de hoek komen. Als AZ het ene seizoen 13e eindigt en het seizoen daarop kampioen wordt, dan kan Feyenoord dat ook wel. Bid God op mijn blote knietjes van niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, ik verwacht dat Been F'noord wel weer op de rails krijgt.. Maar dit seizoen denk ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |