Lindgren heeft amper gespeeld in de voorbereiding toch?quote:
Wie moest er dan uit volgens jou?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:15 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Lindgren heeft amper gespeeld in de voorbereiding toch?
Oleguer daarentegen speelde matig in de voorbereiding, maar om hem nou buiten de selectie te laten?
bespaar jezelf de moeitequote:Op maandag 3 augustus 2009 19:14 schreef Barca het volgende:
Straks maar ff weer een columnpie broddelen.
Als Toby en Mitchell dit jaar gaan doorbreken dan ben ik blij.quote:
Zaterdagquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:31 schreef Rijpie het volgende:
Wanneer zal Atouba zijn debuut maken?
Leuk dat je zo meeleeft maar het is geen enkele moeite!quote:
Er gaan er echt wel wat verhuurd worden hoor. Jol kijkt gewoon rustig welke jongens die nodig heeft, hij heeft toch tot 1 september de tijd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:32 schreef Wooldoor het volgende:
Het zal me echt verbazen als Ajax niet een aantal spelers gaat verhuren, je ziet gewoon op dat moment waar een speler staat. Slijngaard en Poepon kwamen tekort, Vermaelen en Vertonghen hebben het gehaald. Anders blijf je maar kutten met zulke spelers die alleen maar in het tweede spelen.
Ik verwacht dat er de laatste week van de transferperiode nog wel wat gebeurt bij Ajax, de markt komt namelijk moeilijk op gang.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:48 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Er gaan er echt wel wat verhuurd worden hoor. Jol kijkt gewoon rustig welke jongens die nodig heeft, hij heeft toch tot 1 september de tijd.
Ach so, dacht dat het allebei van die hoge krengen warenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Klopt, maar tussen 423 en 424 staat een 3 meter hoge scheidingswand.. die bij 425 kan je gewoon overheen lopen
Hier goed te zien:
[ afbeelding ]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
kan iemand me even voorrekenen hoe de transfer van Huntelaar 7 miljoen voor Ajax oplevert, ik ben het effe kwijt
Nee totaal niet denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:05 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het zeer opmerkelijk vind dat Oleguer en Lindgren buiten de selectie worden gelaten?![]()
Zal wel kloppen en lijkt me ook logisch aangezien je de bonussen dan niet meer krijgt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.
Toby wordt echt een toppertje bij Donald moet ik het nog maar is zien aangezien zijn concurrentie erg groot is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:25 schreef EvanderSno het volgende:
[..]
Als Toby en Mitchell dit jaar gaan doorbreken dan ben ik blij.
Mooi om te zien dat Toby het zo goed doet.
In de formatie vdWiel - Oleguer - Alderweireld - Atoubaquote:
Uitgebreid betekent het dat er in totaal 7 miljoen aan bonussen was afgesproken, maar blijkbaar heeft Ajax ook een optie bedongen dat zodra Huntelaar verkocht wordt binnen die termijn Ajax sowieso de volle mep (7 miljoen) van die bonussen krijgtquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Real Madrid zou 7 miljoen aan Ajax overmaken wanneer Huntelaar binnen een bepaalde termijn (dacht ik) weer verkocht zou worden. Dat schijnt het verhaal te zijn, maar niemand weet het zeker.
Echt talent komt altijd boven drijven, zeker onder Jol.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Toby wordt echt een toppertje bij Donald moet ik het nog maar is zien aangezien zijn concurrentie erg groot is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |