abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71573989
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:28 schreef Chadi het volgende:
Wel jammer zo'n goal getter erbij is gewoon super.

Nog 33 wedstrijden te gaan 99 punten nog te behalen max. Ajax moet naar de volgende wedstrijd leven en die met goed resultaat afsluiten. Ajax kende zondag zowel zeer zwakke als sterke punten tegen FCG.
Wat waren die zeer zwakke punten dan? Het was nog verre van optimaal, maar zeer zwakke punten heb ik toch echt niet kunnen ontdekken.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:38:24 #127
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_71574081
Übrigens! Ik denk dat er nog genoeg speeltijd komt voor vooral Oleguer en Lindgren. Blessures genoeg bij Ajax en aangezien we op drie fronten meedraaien komend seizoen (Eredivisie, Beker en Europa League) hebben we heel wat spelers nodig .
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:39:12 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71574107
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Wat waren die zeer zwakke punten dan? Het was nog verre van optimaal, maar zeer zwakke punten heb ik toch echt niet kunnen ontdekken.
en daar is 1 reden voor; de aanval van FCG. Dat ons zwakke punt niet aanvallend ligt weet iedereen. Tegen een goede aanval moeten we het maar eens zien
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71574222
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:35 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Positiespel was echt om te janken. Het niet op kunnen bouwen vanuit achter. Backs van Ajax die ik aanvallend en opbouwend niet gezien heb. etc etc En ja het is een eerste wedstrijd maar ik ben er nog niet kapot van
pi_71574237
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus als KJH voor 17 miljoen naar AC gaat, waren z'n goals 1.25 miljoen per stuk waard .
Doet hij toch goed
pi_71574352
Als we die miljoenen voor Huntelaar gaan krijgen is er toch erg sterk onderhandeld destijds
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_71574471
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Positiespel was echt om te janken. Het niet op kunnen bouwen vanuit achter. Backs van Ajax die ik aanvallend en opbouwend niet gezien heb. etc etc En ja het is een eerste wedstrijd maar ik ben er nog niet kapot van
Mwah ik vond het de 2e helft al een stuk beter dan de eerste helft.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71575259
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Übrigens! Ik denk dat er nog genoeg speeltijd komt voor vooral Oleguer en Lindgren. Blessures genoeg bij Ajax en aangezien we op drie fronten meedraaien komend seizoen (Eredivisie, Beker en Europa League) hebben we heel wat spelers nodig .
Oleguer bewijst nog wel waarom hij een basisplaats zou moeten hebben
AJAX AMSTERDAM!
pi_71575326
Laat het maar snel zaterdag zijn. En hopelijk een gelijkspelletje voor PSV en Twente.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:15:20 #135
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71575341
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Als we die miljoenen voor Huntelaar gaan krijgen is er toch erg sterk onderhandeld destijds
Ja, iemand met een vooruitziende blik die verstand heeft van het wereldje.
Perfect geregeld, .
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:18:39 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71575451
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:15 schreef RayMania het volgende:
Laat het maar snel zaterdag zijn. En hopelijk een gelijkspelletje voor PSV en Twente.
Of anders winst voor Twente. Hopelijk verneukt PSV het dan nog in Bulgarije en je hebt daar chaos/crisis in de tent.
Net op tijd, ben benieuwd hoe Fredje Slis dat gaan managsjlen.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:22:27 #137
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71575590
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind dat wel goed eigenlijk, met opkomende backs hebben we ook niet echt veel potten gebroken de laatste paar jaren.
Laat de backs maar lekker verdedigen..
-
pi_71575591
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Of anders winst voor Twente. Hopelijk verneukt PSV het dan nog in Bulgarije en je hebt daar chaos/crisis in de tent.
En dan volgt daarna nog eens PSV - Ajax .
pi_71575618
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik zie Ajax dan wel weer een wanprestatie neerzetten hoor.
Ik hoop het naturlijk niet maar ik vrees er wel heel erg veel voor.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:25:55 #140
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71575696
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:

Ik denk niet.. Misschien gek, maar ik schat psv minder in dan vorig seizoen.
Misschien heel dom, maar dat merken we aan het einde van het seizoen wel. .
Verwacht zelf veel van Twente dit seizoen.. En AZ natuurlijk, als Koeman tenminste niet zo veel blijft goochelen met dat elftal.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:27:49 #141
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71575757
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

In het meest gunstige geval doet psv dus een "Ajaxje" en krijgt het een moeilijk te verwerken tik zo vroeg in het seizoen.
Ik zou er van kunnen genieten iig. .
-
pi_71575779
PSV-uit gewoon met het mes tussen de tanden een overwinning uit het vuur slepen. Nu zijn ze te pakken.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_71575794
Ik ben niet onder de indruk van PSV. Op de één of andere manier vind ik het allemaal loshangend zand. Zo'n Dzsudzsak is aardig, maar niet constant. Koevermans is veel te statisch, Lazovic kan alleen maar boos zijn, hoerenmoeder schreeuwen en aan spenen zuigen en van Toivonen moet ik het nog maar zien. Heb niet de indruk dat het een spits is die zelf wat kan creëren, dus ben je afhankelijk van de toevoer van Amrabat, Afellay (gaat misschien weg) en Dzsudzsak.
pi_71575919
De studio van Voetbal International is in ieder geval een stuk beter dan die van vorig jaar
AJAX AMSTERDAM!
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:33:31 #145
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71575956
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik denk niet.. Misschien gek, maar ik schat psv minder in dan vorig seizoen.
Misschien heel dom, maar dat merken we aan het einde van het seizoen wel. .
Verwacht zelf veel van Twente dit seizoen.. En AZ natuurlijk, als Koeman tenminste niet zo veel blijft goochelen met dat elftal.
Van AZ verwacht ik niet meer dan plek 3, Koeman is een kanjer in het verneuken van teams. Die gaan de eerste seizoenshelft nog wel prima spelen maar dat brokkelt echt wel af. Bovendien heb ik via-via gehoord dat het niet botert tussen bepaalde spelers en Koeman zelf. Het zou me niets verbazen als het daar gaat rommelen.
PSV had vorig seizoen al een matig plekkie-4 elftal, en Ooijer is op z'n retour. Engelaar is overschat, Simons wordt elk jaar slechter, de aanval is bijzonder matig maar vlak ze nooit uit. Bovendien heeft Rutten het charisma van een walnoot. Totaal geen uitstraling, en ik vind het überhaupt geen goede coach.

FC Twente wordt de outsider, die hebben met Ruiz een topper binnengehaald en die Stoch valt me ook niet tegen. Serieus, als we dit jaar geen kampioen worden worden we het nooit meer. En ja, dit roep ik elk jaar. En ja, ik meen het elk jaar. En ik meen het ook weer dit jaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71576052
Misschien kan Feyenoord wel voor een verrassing zorgen. Bij gesprek aan beter en Been?

Kan me niet voorstellen als Ajax dit jaar geen kampioen wordt. Maar dat zei ik vorig jaar ook.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:42:38 #147
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71576342
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

-knip-
Mja, ik verwacht ook wel een kampioenschap eigenlijk.
Maar dat had ik, net als jij, ook onder Ten Cate. .
Na de wedstrijd gister heb ik nog meer vertrouwen iig. De Zeeuw speelde echt als de missing link die we al jaren zoeken. De schakel tussen de verdediging en de aanval die beide ook actief helpt.
Zo'n speler missen we al sinds Galasek weg is.. En die was aanvallend minder aanwezig dan De Zeeuw.
-
pi_71576383
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Van AZ verwacht ik niet meer dan plek 3, Koeman is een kanjer in het verneuken van teams. Die gaan de eerste seizoenshelft nog wel prima spelen maar dat brokkelt echt wel af. Bovendien heb ik via-via gehoord dat het niet botert tussen bepaalde spelers en Koeman zelf. Het zou me niets verbazen als het daar gaat rommelen.
PSV had vorig seizoen al een matig plekkie-4 elftal, en Ooijer is op z'n retour. Engelaar is overschat, Simons wordt elk jaar slechter, de aanval is bijzonder matig maar vlak ze nooit uit. Bovendien heeft Rutten het charisma van een walnoot. Totaal geen uitstraling, en ik vind het überhaupt geen goede coach.

FC Twente wordt de outsider, die hebben met Ruiz een topper binnengehaald en die Stoch valt me ook niet tegen. Serieus, als we dit jaar geen kampioen worden worden we het nooit meer. En ja, dit roep ik elk jaar. En ja, ik meen het elk jaar. En ik meen het ook weer dit jaar.
Ik ben het helemaal met je eens, ben benieuwd hoe we over een half jaar hierop kunnen terug kijken.
Ik denk trouwens dat Feyenoord en Twente gaan stunten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:46:17 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71576471
Ja, ik verwacht dat Been F'noord wel weer op de rails krijgt.. Maar dit seizoen denk ik nog niet.
-
pi_71576526
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ja, ik verwacht dat Been F'noord wel weer op de rails krijgt.. Maar dit seizoen denk ik nog niet.
Kan zomaar onverwacht uit de hoek komen. Als AZ het ene seizoen 13e eindigt en het seizoen daarop kampioen wordt, dan kan Feyenoord dat ook wel. Bid God op mijn blote knietjes van niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')