abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:15:24 #76
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71570148
PSV speelt uit tegen FC Twente aankomend weekend.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:16:45 #77
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71570184
Twente wint wel van PSV.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:16:53 #78
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_71570189
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:47 schreef BoNi het volgende:

[..]

Mocht je geen zin hebben om tot middernacht te wachten:
http://anderetijdensport.(...)jacied-nico-rijnders
Thx BoNi
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_71570206
Heel dat gedoe met Rommedahl getuigd er gewoon al van dat er eindelijk veranderingen zijn bij Ajax. Eerst al de omschakeling naar 4-4-2 en nu je team aanpassen op de tegenstander als dat nodig is. Het is gewoon de laatste jaren duidelijk dat Ajax het gewoon niet kan om zich niks van de tegenstander aan te trekken en puur te kijken naar eigen kracht.
pi_71570225
quote:
Ajax: KJH niet vergeten, Drenthe te duur

AFC Ajax heeft de hoop op de komst van Klaas-Jan Huntelaar nog niet opgegeven. De Amsterdamse voetbalclub wacht tot het allerlaatste moment. Als AC Milan de aanvaller niet overneemt, dan doet Ajax nog eenmaal een poging de international naar de hoofdstad te halen.

Lees ook:
Huntelaar niet terug naar Ajax

Dat meldden bronnen dichtbij de Amsterdammers.

Ajax verlangt dat Real Madrid een kwart van het salaris van Huntelaar op zich neemt. Per jaar verdient de aanvaller 3,8 miljoen euro bruto. Dat is veel te hoog naar Nederlandse maatstaven.

Royston Drenthe

Afgelopen week heeft Ajax ook bij Real geïnformeerd naar de diensten van Royston Drenthe. Obstakel is het salaris van de voormalige Feyenoorder. Drenthe verdient per jaar drie miljoen euro bruto in Madrid.
AJAX AMSTERDAM!
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:20:35 #81
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71570298
Forza Twente! Maar eh ... Twente won toch afgelopen weekend? Dan is een gelijkspel tussen de Tukkers en de Moffen gunstiger?
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Wooldoor het volgende:
Heel dat gedoe met Rommedahl getuigd er gewoon al van dat er eindelijk veranderingen zijn bij Ajax. Eerst al de omschakeling naar 4-4-2 en nu je team aanpassen op de tegenstander als dat nodig is. Het is gewoon de laatste jaren duidelijk dat Ajax het gewoon niet kan om zich niks van de tegenstander aan te trekken en puur te kijken naar eigen kracht.
We lijken goed bezig. Maar ... nog 33 competitiewedstrijden voor de boeg. Nog niet gespeeld in het bekertoernooi en de EL.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71570422
Huntelaar naar Ajax.
Kon hij veel beter naar Stuttgart eigenlijk.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:34:24 #83
30220 Barca
pi_71570656
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Rejected het volgende:
Huntelaar naar Ajax.
Nou, ik hoop dat het uiteindelijk gaat lukken. En ... als er 1 schaap over Dé Dam is ...

(Of heb ik nu te veel schaapjes geteld?)
pi_71570751
Het geld moet gewoon weer binnen stromen, zo kun je die kut salarissen ook weer betalen. CL is volgend jaar een echte must (logisch dat is het ieder jaar) en zorgen voor hoofdtoernooi geld binnen halen en dat is goed besteden en niet 3e rangs spelers halen. Als Huntelaar of vdVaart daarbij kunnen helpen zou dat geniaal worden zodat Ajax weer een Europese topclub gaat worden en dat iedereen weer in z'n broek schijt wanneer ze tegen Ajax moeten.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71570800
quote:
Javier Martina wordt al jaren gezien als een talent van Ajax, maar meer dan dat wordt het niet. De rechtsbuiten komt nauwelijks aan spelen toe en wil om die reden vertrekken bij Ajax. Zijn contract loopt tot medio 2010. Onder Martin Jol krijgt Martina geen speelminuten.

"Maar tussen willen en kunnen zit een wereld van verschil", reageert zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf tegenover Sportweek. "De transfermarkt zit nog muurvast." De buitenspeler kreeg van Ajax te horen dat hij mocht vertrekken 'tegen de juiste prijs'. "Javier staat overal open. We wachten maar af."
pi_71570848
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:40 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Laat maar gaan, verhuren heeft toch geen zin meer en de concurrentie is moordend voor hem en denk niet dat hij daar zo tussen komt.
AJAX AMSTERDAM!
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:43:44 #87
30220 Barca
pi_71570884
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef bloodysunday het volgende:
Het geld moet gewoon weer binnen stromen, zo kun je die kut salarissen ook weer betalen. CL is volgend jaar een echte must (logisch dat is het ieder jaar) en zorgen voor hoofdtoernooi geld binnen halen en dat is goed besteden en niet 3e rangs spelers halen. Als Huntelaar of vdVaart daarbij kunnen helpen zou dat geniaal worden zodat Ajax weer een Europese topclub gaat worden en dat iedereen weer in z'n broek schijt wanneer ze tegen Ajax moeten.
Ja. En Sneijder? Ik lees net op NU sport dat hij niet naar Inter gaat. Real Madrid wil hem niet laten gaan?
pi_71570937
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Rejected het volgende:
Huntelaar naar Ajax.
huntelaar 10x liever dan Royston Drenthe
pi_71570967
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja. En Sneijder? Ik lees net op NU sport dat hij niet naar Inter gaat. Real Madrid wil hem niet laten gaan?
Een club als Ajax zou dat natuurlijk altijd proberen. Nee heb je toch al en ja kun je krijgen. Bij Ajax zijn ze 100% verzekerd op speeltijd. Ze zullen natuurlijk alleen geen salarisvermindering willen. En sportief gezien ga je er ook niet echt op vooruit.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71571022
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Een club als Ajax zou dat natuurlijk altijd proberen. Nee heb je toch al en ja kun je krijgen. Bij Ajax zijn ze 100% verzekerd op speeltijd. Ze zullen natuurlijk alleen geen salarisvermindering willen. En sportief gezien ga je er ook niet echt op vooruit.
och ik snap dat niet hoor. Als ik zo`n speler was met al zo veel miljoenen op je rekening. dan zou ik liever in Nederland bij een Nederlandse top club spelen. Dan in het buitenland waar je nog meer verdient maar nooit aan spelen toekomt. en ook nog is ver bent van je familie enzo
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:50:25 #91
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71571055
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Barca het volgende:

[..]

Yolanthe wil echt niet zo dicht bij Volendam gaan wonen hoor
pi_71571154
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef mash_ het volgende:

[..]

och ik snap dat niet hoor. Als ik zo`n speler was met al zo veel miljoenen op je rekening. dan zou ik liever in Nederland bij een Nederlandse top club spelen. Dan in het buitenland waar je nog meer verdient maar nooit aan spelen toekomt. en ook nog is ver bent van je familie enzo
Ik ook niet maarja het gebeurt wel bij die spelers. Kijk jij maar is wanneer je 3 miljoen op je rekening gestort krijgt
AJAX AMSTERDAM!
pi_71571382
quote:
AC Milan fans may finally get some of the reinforcements they have been asking for, as unsettled Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar is close to joining the club, according to Sportbox.ru.

On Sunday, it emerged that the Spanish giants were ready to give the Italian preferential treatment regarding the Dutch player and it appears that is indeed the case as the club's have reportedly agreed a deal worth approximately ¤11 million.

Stuttgart had previously offered ¤18m, but could not come to personal terms with the 25-year-old.Rossoneri coach Leonardo has constantly told the press that his squad was too small and needed reinforcements.

The club's lacklustre pre-season, where they endured losses to Bayern Munich, Inter, Chelsea, Club America, and Boca Juniors seems to have prompted vice-president Adriano Galliani to act on the transfer market.Huntelaar bagged eight goals in 20 appearances after joining los Blancos in January last season, but has become surplus to requirements after the arrivals of Cristiano Ronaldo, Kaka, and Karim Benzema.
7 miljoen in het laatje.
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:04:05 #94
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_71571433
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:02 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

7 miljoen in het laatje.
mooi
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_71571436
Ajax kan het natuurlijk altijd proberen, maar ik kan me niet voorstellen dat Huntelaar terug komt. Daarnaast hebben we hem eigenlijk ook niet nodig met Suarez, Cvitanich en Sulejmani (tuurlijk, hij mag altijd komen! ).

Hetzelfde geldt voor Van der Vaart en zeker voor Sneijder; die komen echt nog niet terug.

* edit: hij is dus al naar Milan.

7 miljoen gebruiken voor het salaris van Van der Vaart dus.
pi_71571474
Ben ik trouwens de enige die het zeer opmerkelijk vind dat Oleguer en Lindgren buiten de selectie worden gelaten?
pi_71571535
Edit: jongens lees dat bericht eens. Naar verluidt is hij dicht bij een overgang naar Milan. (nog) niets zeker dus.
pi_71571565
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:07 schreef Dvm86 het volgende:
Edit: jongens lees dat bericht eens. Naar verluidt is hij dicht bij een overgang naar Milan. (nog) niets zeker dus.
Ga er maar van uit dat het gewoon doorgaat.
pi_71571583
Fijne bron ook inderdaad.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71571590
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:05 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het zeer opmerkelijk vind dat Oleguer en Lindgren buiten de selectie worden gelaten?
Gezien de voorbereiding; nee.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')