abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:51:04 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71576617
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Kan zomaar onverwacht uit de hoek komen. Als AZ het ene seizoen 13e eindigt en het seizoen daarop kampioen wordt, dan kan Feyenoord dat ook wel. Bid God op mijn blote knietjes van niet.
Nou ja, er zit een heel ander verhaal achter die 13de plek natuurlijk.
F'noord is al jaren kut met peren, bij az was het een dipje in een sterke periode. F'noord in de top 3 zou slechts de bodem van een ongekend diep ravijn.
Als Been dit seizoen kampioen wordt is hij in potentie echt een van de beste Nederlandse coaches ooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Daggla op 04-08-2009 00:34:37 ]
-
pi_71577197
Ik lees nu net trouwens dat Mido terug is naar Zamalek in Egypte.
Die is ook ver gezakt zeg.
Ik ben blij dat hij niet naar Ajax is gekomen.
pi_71578035
Tuurlijk worden we kampioen, net als elk jaar toch
Dat ze bij VI allemaal PSV getipt hebben snap ik echt niet, PSV heeft echt een heel matig elftal en als Engelaar je vedette is. tsja
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:31:48 #154
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_71578083
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef EvanderSno het volgende:
Verkeerde mentaliteit , want voetballen kon/kan hij wel
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:32:00 #155
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71578090
Positiespel is niet alleen opkomende backs. Verre van zelfs. Positiespel hangt meer samen met de veldbezetting op de juiste momenten: het veld groot of klein, breed of smal maken. De juiste druk zetten, of afstand bewaren voor de afvallende bal. Goed staan zodat je niet te veel hoeft open te draaien. Een positie kiezen van waaruit je efficiënt en effectief kunt doordekken. Een positie kiezen waarin je goede combinaties kunt uitvoeren en goede passes kunt geven.

Dat alles was de afgelopen seizoenen en recent op het Amsterdam Tournament heel slecht verzorgd. Om te janken.

Ik zou het moeten nakijken maar volgens mij heb ik voorspeld:
1. PSV
2. Twente
3. AZ
4. Ajax
5. Feyenoord

Ja dus.
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef Barca het volgende:

[..]

1. PSV = 2e helft vorig seizoen Toivonen gehaald, die goed speelt in combinatie met swAfellay en Doedelzak. Deze zomer Pingelaar gecontracteerd die graag samen speelt met swAfellay. Rutten is een goede coach. Geven traditioneel weinig tot niets weg. Kwaliteit in alle linies.
2. Twente = Vangen het vertrek van Braafheid, Elia en Arnautovic denk ik goed op met hun aankopen. Spelen erg goed als team.
3. AZ = Erg goed team. Zullen De Zeeuw wellicht gaan missen, maar houden voldoende kwaliteit over. Beschikken over erg goede aanvallers.
4. Ajax = De Zeeuw is een versterking, maar de ploeg is verdedigend ontzettend slecht!
5. Feyenoord = Degelijk, Been is een goede coach, maar komen kwaliteit tekort voor de top 3.
6. NAC = Niet goed, niet slecht.
7. Heerenveen = Gaan Pranjic missen!
8. Groningen = Gaan Berg missen!
9. Utrecht = Tja ... wat zal ik zeggen? Ricky lijkt me een goede aankoop.
10. NEC = Gaan Been missen!
11. Willem II = Door de tricolore worden dit seizoen veel wedstrijden verloren!
12. Vitesse = Gaan Van Wolfswinkel missen!
13. Heracles = Verbeek doet erg zijn best, maar dit is een soort overgangsjaar?
14. Sparta = Wat moet ik daar van zeggen? Hugo ... dit wordt geen geweldig seizoen! hahaha!
15. ADO = Met Aso wordt het zo zo en niet meer.
16. VVV = Halen bij de VVV kaarten voor speurtochten en fietspuzzelroutes, maar het helpt niet bij het speuren naar toppers. Het is puzzelen, zeker als Honda in de winterstop zegt "Sayonora!"
17. Roda JC = Gaan dit seizoen via de nacompetitie terecht degraderen. Iets wat deze zomer al had moeten gebeuren. Eigenlijk naar de amateurs!
18. RKC = Promoveren en meteen degraderen!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:32:35 #156
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71578108
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:30 schreef navigator het volgende:
Tuurlijk worden we kampioen, net als elk jaar toch
Dat ze bij VI allemaal PSV getipt hebben snap ik echt niet, PSV heeft echt een heel matig elftal en als Engelaar je vedette is. tsja
Die gasten zitten er ALTIJD naast, het is alleen maar goed dat ze nu wat anders voorspellen.
Maar goed, VI is sowieso meer een parodie dan een serieus programma.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:33:53 #157
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71578162
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef EvanderSno het volgende:
Nu wordt hij een God in eigen land.. Daar valt ook wel wat voor te zeggen gezien zijn stijl.. .
-
pi_71578225
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:33 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nu wordt hij een God in eigen land.. Daar valt ook wel wat voor te zeggen gezien zijn stijl.. .
Kijken hoe hij het met zijn ferrari doet in Caïro, als je ergens niet met een dure bak moet rijden...
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_71579056
Toch jammer dat het zo'n ego is, Mido had een goede spits kunnen worden.

Nu is hij weer terug bij af bij Al-Zamalek.
pi_71580552
Zou Aissati nog terug in de basis komen ?

Ik vond hem niet slecht spelen verleden seizoen.

Zou ook niet goed zijn voor zijn ontwikkeling.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:46:07 #161
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71580742
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Of anders winst voor Twente. Hopelijk verneukt PSV het dan nog in Bulgarije en je hebt daar chaos/crisis in de tent.
Net op tijd, ben benieuwd hoe Fredje Slis dat gaan managsjlen.
En dan Afellay verkopen vlak voor de transferdeadline
Life is what you make it.
pi_71582177
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef rja het volgende:

Tuurlijk, tegen tegenstanders die minder gevaarlijk voor onze verdediging zijn. En misschien dat Aissati ook op de vleugels uit de voeten kan.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:38:33 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71582190
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef Barca het volgende:
-knip-
Wacht even, dit klopt zoals gewoonlijk weer van geen kant. Om verschillende redenen.

1) Eerst zeg je dat De Zeeuw een versterking is, maar toch zakken ze een plek ten opzichte van vorig jaar.
2) Vermaelen, die jij als zwakke schakel zag is weg. Dus zou het juist beter moeten gaan achterin.
3) Van Basten is weg. Jol houdt van jonge talenten en kan veel uit een groep halen. Dus again, het zou beter moeten gaan.

Waarom zou Ajax in godsnaam vierde worden.. Weet jij zelf wel wat je zegt of raaskal je elke dag gewoon maar iets randoms?
-
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:41:13 #164
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71582250
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:39 schreef rja het volgende:

Ik weet het wel zeker.
Lijkt mij niet dat Jol met 2 DMF's gaat spelen als RKC of een ADO naar de ArenA komt.
Denk dat hij het alleen in dit soort lastige wedstrijden doet. Aissati is een fantastische voetballer, dat zal Jol ook wel zien.
Ik vind het juist goed dat hij zulke harde keuzes maakt, resultaat uber alles.
-
pi_71582403
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:41 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker.
Lijkt mij niet dat Jol met 2 DMF's gaat spelen als RKC of een ADO naar de ArenA komt.
Denk dat hij het alleen in dit soort lastige wedstrijden doet. Aissati is een fantastische voetballer, dat zal Jol ook wel zien.
Ik vind het juist goed dat hij zulke harde keuzes maakt, resultaat uber alles.
amen
pi_71582498
Tuurlijk keert Aissati nog wel terug in de basis, alleen op de hele lange termijn zie ik niet echt toekomst voor hem bij Ajax. Zie er geen topvoetballer in.
pi_71582728
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:32 schreef Barca het volgende:
Positiespel is niet alleen opkomende backs. Verre van zelfs. Positiespel hangt meer samen met de veldbezetting op de juiste momenten: het veld groot of klein, breed of smal maken. De juiste druk zetten, of afstand bewaren voor de afvallende bal. Goed staan zodat je niet te veel hoeft open te draaien. Een positie kiezen van waaruit je efficiënt en effectief kunt doordekken. Een positie kiezen waarin je goede combinaties kunt uitvoeren en goede passes kunt geven.

Dat alles was de afgelopen seizoenen en recent op het Amsterdam Tournament heel slecht verzorgd. Om te janken.

Ik zou het moeten nakijken maar volgens mij heb ik voorspeld:
1. PSV
2. Twente
3. AZ
4. Ajax
5. Feyenoord

Ja dus.
[..]
Als Ajax-fan ga je er altijd van uit dat je club kampioen wordt, en zeker als je club er absoluut niet op achter uit is gegaan tov vorig seizoen (Wat Dr.Daggla ook aangeeft). Gelukkig ben je geen ajax fan
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71584716
Interesse verlegt van Sarpong naar van der Heijden?
quote:
'FC Groningen wil Van der Heijden huren'
Jan Arie van der Heijden staat in de belangstelling van FC Groningen. De noorderlingen willen de 21-jarige middenvelder het komende seizoen huren van Ajax, meldt De Telegraaf.

Van der Heijden heeft in de Amsterdam Arena geen uitzicht op een vaste basisplaats en wordt mogelijk een jaar elders gestald. Wanneer Ajax zijn goedkeuring geeft voor een verhuur, zal hij met zijn zaakwaarnemer Sören Lerby overleggen wat het beste is voor zijn toekomst.

FC Groningen is één van zijn opties. De eredivisionist heeft zich volgens het dagblad na de wedstrijd tegen Ajax gemeld bij Danny Blind en polste vervolgens bij Lerby of Van der Heijden interesse heeft. Ook Willem II zou de middenvelder een jaar willen huren.

Van der Heijden speelde tot dusver twee keer in de hoofdmacht van Ajax. Afgelopen seizoen kwam hij door een blessure niet in actie voor zijn club.
pi_71584773
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Wooldoor het volgende:
[..]

Lijkt me prima, maar laat ze maar goed betalen. Andersom moeten we bij de subtop ook maar eens het onderste uit de kan gaan halen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:49:21 #170
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_71585245
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:01 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Lijkt me prima, maar laat ze maar goed betalen. Andersom moeten we bij de subtop ook maar eens het onderste uit de kan gaan halen.
Verhuur
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:53:53 #171
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71585295
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:51 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ze hadden toch een anti-top 2 verbond?
Dat werkt dan 2 kanten op he.
-
pi_71585331
Klopt, alleen werkt het voor Ajax natuurlijk ook zeer positief om spelers te verhuren mits ze over veel speeltijd gaan beschikken.
pi_71585343
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Precies. Groningen mag lekker 120% salaris gaan betalen, inclusief een tonnetje of 3 aan initiele premie voordat we daar eens over gaan nadenken.
pi_71585412
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Precies. En @ Cavalier: denk je dat verhuur gratis is? Groningen wilde eerst Zonneveld van PSV huren maar hebben dat niet doorgezet omdat PSV teveel vroeg.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:07:12 #175
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71585511
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:56 schreef Wooldoor het volgende:
Klopt, alleen werkt het voor Ajax natuurlijk ook zeer positief om spelers te verhuren mits ze over veel speeltijd gaan beschikken.
Er zijn een stuk of 12 clubs waar je hem beter aan kan verhuren.
Doe maar Heracles ofzo.
-
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:10:59 #176
80382 manny
30 is best veel
pi_71585580
akketmienzo es even heb aangekeken tot nu toe dan zou het zo maar iets moois kunnen worden. allemaal net een jaartje verder / slimmer en (ondanks zondag) denk ik dat het scorend vermogen ook wel goed komt. Sulimani zou toch op zijn minst het niveau va Heerenveen moeten kunnen halen en hopelijk nog veel beter. Die Enoh is precies de balafpakker / lomperik die we nodig hebben op het middenveld. Mwa: ik krijg hoop. Dat wordt de laatste 5 jaar iedere keer afgestraft, maar als ik naar de concurrentie kijk dan zou het dit jaar toch maar eens moeten gebeuren.

Twente is trouwens wel echt een goed team geworden en zou zo maar de CL kunnen halen (wij gvd, frustratie, tig keer achter elkaar niet), en dan gaan die echt loodzware tijden tegemoet; dus die krijgen het wel zwaar. PSV zou de nekslag wel eens kunnen krijgen indien Affalay alsnog vertrekt..... hoop hoop
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:14:22 #177
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71585642
Probeer je tekst nog eens te lezen en te herschrijven.

of ben je dyslectisch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:16:24 #178
80382 manny
30 is best veel
pi_71585682
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:14 schreef Catch22- het volgende:
Probeer je tekst nog eens te lezen en te herschrijven.

of ben je dyslectisch?
2 keer nee.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_71585738
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Er zijn een stuk of 12 clubs waar je hem beter aan kan verhuren.
Doe maar Heracles ofzo.
Ik zie hem idd veel liever naar Willem II gaan dan naar Groningen. Hoogstwaarschijnlijk meer kans op speeltijd, al hebben ze bij Groningen dringend een linkshalf nodig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_71585895
Ik ben het wel eens met wat Kraaij gisteren ter sprake bracht. Wij hebben een gebrek aan scorende middenvelders, wat het vreemd maakt dat Jol heeft aangegeven het huidige middenveld niet meer te willen versterken. Zoals gisteren ook werd gezegd: Emanuelson is een prima speler, maar weinig effectief. We hebben maar een aanvallende middenvelder van formaat. De Jong is namelijk alles behalve basiswaardig laat staan een degelijke vervanger voor Aissati.

Behoudt deze spelers:

Enoh
Gabri
Vertonghen
Aissati
Emanuelson (bij goed bod verkopen)
De Zeeuw
Donald

Verkopen/verhuren:
Lindgren
Van der Heijden
Blind
De Jong
Anita
Sno
Sarpong

Vooral door doorstroming van de eigen jeugd komt het dat we zo'n overschot aan (defensieve) middenvelders hebben. Naast de overbodig zware druk op de begroting zijn deze spelers (nog) niet goed genoeg zijn voor het eerste, moet Ajax er alles aan doen om ze te verhuren zodat we er volgend seizoen wat aan hebben. Wie verkocht kunnen worden in dat lijstje spreekt voor zich.

Persoonlijk ben ik weg van Honda, ook afgelopen seizoen in de Jupiler League vond ik het een geweldenaar. Huntelaar en De Zeeuw komen ook uit diezelfde league overigens. Met het aanbod van talent dat Ajax kan verhuren, moet er wel een mogelijkheid bestaan hem te halen. Het liefst ook nog Rasmus Elm, maar dat zal helaas wel weer teveel van het goede zijn.
pi_71585995
van der Heijden is toch ook al weer 21, hoog tijd dat die jongen minuten gaat maken, bij Ajax of anders in de verhuur anders vrees ik een gevalletje Martina?
Is hij wel zo goed dan? Echt grote talenten staan er 9 van de 10 keer rond hun achttiende a negentiende in.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71586060
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:29 schreef navigator het volgende:
van der Heijden is toch ook al weer 21, hoog tijd dat die jongen minuten gaat maken, bij Ajax of anders in de verhuur anders vrees ik een gevalletje Martina?
Is hij wel zo goed dan? Echt grote talenten staan er 9 van de 10 keer rond hun achttiende a negentiende in.
Hij is erg lang (een jaar) geblesseerd geweest. Het is daarom zaak dat hij veel speelt. Maar die gast is supertalentvol. Echt geen gevalletje Martina.
pi_71586120
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Hij is erg lang (een jaar) geblesseerd geweest. Het is daarom zaak dat hij veel speelt. Maar die gast is supertalentvol. Echt geen gevalletje Martina.
Hij was natuurlijk bijna een heel jaar geblesseerd ja, ff vergeten. Hij moet dit jaar wel veel minuten gaan maken anders zie ik vwb slagen bij Ajax wel somber in.
pi_71586137
quote:
Ajax heeft interesse in Zeljko Petrovic, zo meldt het Algemeen Dagblad dinsdag.

Petrovic was het afgelopen seizoen assistent-trainer bij Hamburger SV, waar Martin Jol toen hoofdtrainer was. Momenteel zwaait Jol de scepter bij Ajax, waar John van 't Schip en Danny Blind zijn assistenten zijn.

Ook bij Feyenoord was Petrovic ooit werkzaam als assistent. In Rotterdam was hij de secondant van Ruud Gullit. Als hoofdtrainer had de Montenegrijn het Portugese Boavista en RKC Waalwijk onder zijn hoede.

Gedurende zijn profloopbaan speelde Petrovic als middenvelder voor de Nederlandse clubs FC Den Bosch, RKC Waalwijk en PSV.
Ik hoop echt dat hij komt!

Bron: Goal.com
pi_71586255
Het AD meldt helemaal niks over Petrovic.

En ik hoop echt dat hij nooit komt.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:43:48 #186
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71586280
Interesse voor wat? Nog een assistent?

Overigens moet je vd Heijden gewoon verhuren. Groningen speelt normaal gesproken leuk voetbal; daar kan die jongen echt wel wat leren. Beter dan nog een jaar in het tweede.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71586451
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ik zie liever een speler komen in plaats van assistent #4
pi_71586502
quote:

[..]

you´ve got to be kidding
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:01:22 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71586592
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:25 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben het wel eens met wat Kraaij gisteren ter sprake bracht. Wij hebben een gebrek aan scorende middenvelders, wat het vreemd maakt dat Jol heeft aangegeven het huidige middenveld niet meer te willen versterken. Zoals gisteren ook werd gezegd: Emanuelson is een prima speler, maar weinig effectief. We hebben maar een aanvallende middenvelder van formaat. De Jong is namelijk alles behalve basiswaardig laat staan een degelijke vervanger voor Aissati.

Behoudt deze spelers:

Enoh
Gabri
Vertonghen
Aissati
Emanuelson (bij goed bod verkopen)
De Zeeuw
Donald

Verkopen/verhuren:
Lindgren
Van der Heijden
Blind
De Jong
Anita
Sno
Sarpong

Vooral door doorstroming van de eigen jeugd komt het dat we zo'n overschot aan (defensieve) middenvelders hebben. Naast de overbodig zware druk op de begroting zijn deze spelers (nog) niet goed genoeg zijn voor het eerste, moet Ajax er alles aan doen om ze te verhuren zodat we er volgend seizoen wat aan hebben. Wie verkocht kunnen worden in dat lijstje spreekt voor zich.

Persoonlijk ben ik weg van Honda, ook afgelopen seizoen in de Jupiler League vond ik het een geweldenaar. Huntelaar en De Zeeuw komen ook uit diezelfde league overigens. Met het aanbod van talent dat Ajax kan verhuren, moet er wel een mogelijkheid bestaan hem te halen. Het liefst ook nog Rasmus Elm, maar dat zal helaas wel weer teveel van het goede zijn.
Lijkt mij niet slim om zoveel talenten te verhuren.. Je mag er best een paar bij houden.
Denk dat Van der Heijden veel beter af is in Amsterdam.. Blessures komen vanzelf wel.
-
pi_71586610
quote:

[..]

Wat een bericht
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:06:33 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71586707
Is er (los van Anita) al een speler die bang is te weinig speelminuten te krijgen?
Daarmee doel ik op eventuele verhuur.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_71586754
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:06 schreef Damzkieee het volgende:
Is er (los van Anita) al een speler die bang is te weinig speelminuten te krijgen?
Daarmee doel ik op eventuele verhuur.
We weten nu wel dat je heel, heel, heel erg graag enkele spelers van Ajax op huurbasis bij Heracles wil hebben hoor.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:12:56 #193
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_71586830
quote:

[..]

Tsjone wtf meen je dat nou echt?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_71586877
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:12 schreef Houniet het volgende:

[..]

Tsjone wtf meen je dat nou echt?
pi_71587422
quote:
Manucharyan op huurbasis naar Haarlem

Ajax leent Edgar Manucharyan voorlopig uit aan eerstedivisionist Haarlem. De 22-jarige Armeniër werd vier jaar geleden als groot talent naar Amsterdam gehaald. Bij Ajax zit Manucharyan echter al tijden op een dood spoor.

De aanvaller kwam vervolgens met Haarlem tot overeenstemming, nadat het CWI vanochtend aangaf dat de tijdelijke overstap (werkvergunning) geen probleem is. Manucharyan is weliswaar een niet EU-speler, maar voetbalt al meer dan drie jaar in Nederland.

"Het is belangrijk dat Edgar weer aan spelen toekomt", verklaarde zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker de tijdelijke overgang. "Hij hoopt zich op deze manier in de kijker te kunnen spelen bij andere clubs."

Mede dankzij blessures kwam Manucharyan bij Ajax weinig in actie. Tot op heden gaf in negen competitieduels acte de présence in het shirt van de Amsterdammers.
Die hebben we ook nog ja
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:41:57 #196
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71587510
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:08 schreef zjroentje het volgende:

[..]

We weten nu wel dat je heel, heel, heel erg graag enkele spelers van Ajax op huurbasis bij Heracles wil hebben hoor.
Hap
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 10:42:27 #197
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71587523
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die hebben we ook nog ja
Hebben ze in Haarlem ook een Holland Casino dan?
29.10 Novastar HMH
pi_71587698
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:42 schreef zjroentje het volgende:
Het AD meldt helemaal niks over Petrovic.

En ik hoop echt dat hij nooit komt.

PRICELESS

"Een babbelzieke Joegeslaaf"
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71587909
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 10:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die hebben we ook nog ja
Zo zonde, de wedstrijden dat hij speelde zag je gewoon dat die jongen echt veel talent had.. Ik snap echt niet waarom hij nooit een kans heeft gehad bij bv van Basten.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:09:37 #200
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_71588121
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:00 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Zo zonde, de wedstrijden dat hij speelde zag je gewoon dat die jongen echt veel talent had.. Ik snap echt niet waarom hij nooit een kans heeft gehad bij bv van Basten.
Hij brak toch telkens iets op het moment dat hij op het punt van doorbreken stond?
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')