Inderdaad. Ik betrapte mezelf er ook op dat ik vol vertrouwen zat te kijken als FC Groningen aanviel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:10 schreef Black-Death het volgende:
Gewoon een goede, degelijke overwinning gisteren
Klopt, ik had na de 0-1 echt niet meer het gevoel dat we punten zouden verliezen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik betrapte mezelf er ook op dat ik vol vertrouwen zat te kijken als FC Groningen aanviel.
Owja zaterdagquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Zaterdag maar eens lekker aan de doelsaldo werken.
Sorry!quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef rompompom het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat dat Mash er geen in had..
Ho ho! Laten we na 1 prima overwinning niet meteen van de daken schreeuwen dat we RKC "wel even oprollen"quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
KwaliteitsOP!
Tegen RKC gaat Ajax laten zien dat ze aanvallend ook rendement kunnen hebben. 7-1!
Ga je voor de wedstrijd de park nog checken?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat was een tijdje terug ook al op TV, herhalingen ofzo?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef MassimO het volgende:
Andere Tijden Sport Ned 1 00:10
De Long van Ajax werd hij genoemd: Nico Rijnders. Vanwege zijn waanzinnige loopvermogen op het middenveld. Altijd maar buffelen. Voor Cruijff, Keizer en Swart. In 1971 wint hij met het gouden Ajax de eerste Europacup. Acht keer speelt hij voor het Nederlands elftal. Een film over het tragische leven van oud-Ajacied Nico Rijnders die op 28-jarige leeftijd stierf. Zijn hart had hem al een paar keer in de steek gelaten, waardoor hij zijn voetballoopbaan voortijdig moest beëindigen. Tot op de dag van vandaag zijn er raadsels en geruchten rond het leven en de dood van Ajax-voetballer Nico Rijnders. Waarom heeft niemand hem kunnen helpen en zijn er medische missers gemaakt?
dat word kijken dus vanavond.
In dat geval wel dan , stond iig niets van bij dat het om een herhaling ging.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:39 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat was een tijdje terug ook al op TV, herhalingen ofzo?
Mocht je geen zin hebben om tot middernacht te wachten:quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:45 schreef MassimO het volgende:
[..]
In dat geval wel dan , stond iig niets van bij dat het om een herhaling ging.
Voor de mensen die dat gemist hebben dan.
Sowieso de moeite waard om te kijken, zoals alle uitzendingen van Andere Tijden (Sport).quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef MassimO het volgende:
De Long van Ajax werd hij genoemd: Nico Rijnders. Vanwege zijn waanzinnige loopvermogen op het middenveld. Altijd maar buffelen. Voor Cruijff, Keizer en Swart. In 1971 wint hij met het gouden Ajax de eerste Europacup. Acht keer speelt hij voor het Nederlands elftal. Een film over het tragische leven van oud-Ajacied Nico Rijnders die op 28-jarige leeftijd stierf. Zijn hart had hem al een paar keer in de steek gelaten, waardoor hij zijn voetballoopbaan voortijdig moest beëindigen. Tot op de dag van vandaag zijn er raadsels en geruchten rond het leven en de dood van Ajax-voetballer Nico Rijnders. Waarom heeft niemand hem kunnen helpen en zijn er medische missers gemaakt?
Volgens mij rond de 40.000 gemiddeld.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef mash_ het volgende:
Even een vraagje, hoeveel seizoen kaarten verkoopt ajax nou ongeveer per jaar?
volgens mij komen er vrijdag weer buien aanzetten. Maar hopelijk komt daar nog verandering in. Zin in zaterdag ja. Lekker stappen daarna.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Heb zin in zaterdag, met een beetje geluk is het nog schitterend weer ook.
Yup met die geile goal tegen Willem II.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Rejected het volgende:
Sulejmani met de openingstreffer van het seizoen! Vorig seizoen ook toch?
Typische Ajacied-uitspraak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Marco van Basten is een held.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Barca het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijd tegen RKC. Al verwacht ik niet dat de Waalwijkers een goede graadmeter zullen zijn. Denk zwakker dan Groningen. En zij zijn ten opzichte van vorig seizoen minder goed.
Echter, we verloren vorig seizoen van een aantal zwakke ploegen. Jol's tactische keuze pakte goed uit. Hij lijkt me een coach die meer tactisch inzicht heeft dan die kutclown van vorig seizoen. Zijn opstellingen en wissels zijn hopelijk logischer. Al moet ik bekennen dat de keuze voor Rommedahl me had verbaasd.
als voetballer ja, niet als trainerquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Rejected het volgende:
[..]
Marco van Basten is een held.
Verder heb je helemaal gelijk.
Barca, ik zeg het niet graag, maar ik ben het met je eens. Ik had ook m'n twijfels bij Rommedahl, maar het doet me goed om te zien dat de situatie nu eindelijk daar is dat de trainer er meer verstand van heeft dan wij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:11 schreef Barca het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de wedstrijd tegen RKC. Al verwacht ik niet dat de Waalwijkers een goede graadmeter zullen zijn. Denk zwakker dan Groningen. En zij zijn ten opzichte van vorig seizoen minder goed.
Echter, we verloren vorig seizoen van een aantal zwakke ploegen. Jol's tactische keuze pakte goed uit. Hij lijkt me een coach die meer tactisch inzicht heeft dan die kutclown van vorig seizoen. Zijn opstellingen en wissels zijn hopelijk logischer. Al moet ik bekennen dat de keuze voor Rommedahl me had verbaasd.
423 dus? Ik ken een paar mensen die daar staan ja, sta zelf aan de andere kant van die wand, de sfeer op 425/425 gaat gek worden zaterdag, eerste thuis wedstrijd sowieso altijdquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:25 schreef Bullebak het volgende:
Ook echt zin in zaterdag ja. Ben benieuwd hoe de sfeer is op vak 425, maar dan naast de scheidingswand van 410. Iemand ervaring van vorig seizoen?
Herhaling, heb hem al eens gezien.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef MassimO het volgende:
Hij bedoelt de helft van vak 425 die aan de andere kant van de scheidingswand zit. 425 is dus in 2en opgedeeld. 423 is de andere kant.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:26 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
423 dus? Ik ken een paar mensen die daar staan ja, sta zelf aan de andere kant van die wand, de sfeer op 425/425 gaat gek worden zaterdag, eerste thuis wedstrijd sowieso altijdEr zijn ook extra drums bij gekomen geloof ik. Nu nog hopen dat het weer meezit!
Waarom is 425 eigenlijk in tweeën gedeeld? Het is toch heel 425 en een deel van 424 of heb ik dat fout?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij bedoelt de helft van vak 425 die aan de andere kant van de scheidingswand zit. 425 is dus in 2en opgedeeld. 423 is de andere kant.
Nog mooier is het als geluk daar niks mee te doen heeft. Ik schat zowel Twente als Ajax sterker in op dit moment.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
De echte graadmeter is in Eindhoven. Met een beetje geluk zetten we die boeren op 8 punten.
Je hebt gelijk, ik draaide het om in gedachten. Mijn fout. Maar dan zou Bullebak 426 bedoelen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom is 425 eigenlijk in tweeën gedeeld? Het is toch heel 425 en een deel van 424 of heb ik dat fout?
Niet te vroeg juichen. Dat doen we al jaren en iedere keer weer laat Ajax ons in de steek. Sowieso lopen dingen altijd anders dan je denkt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
De echte graadmeter is in Eindhoven. Met een beetje geluk zetten we die boeren op 8 punten.
Dat bedoel ik inddquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hij bedoelt de helft van vak 425 die aan de andere kant van de scheidingswand zit. 425 is dus in 2en opgedeeld. 423 is de andere kant.
[ afbeelding ]
Nee, 425 wordt in 2-en gedeeld middels een scheidingswand. Tenminste, er staat toch echt 425 op mn sccquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik draaide het om in gedachten. Mijn fout. Maar dan zou Bullebak 426 bedoelen?Of anders 424.
Eigenlijk nooit echt op gelet. Weet alleen dat we anderhalf vak hebben. Zou ook niet weten waar mijn plek in het vak is.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nee, 425 wordt in 2-en gedeeld middels een scheidingswand. Tenminste, er staat toch echt 425 op mn sccZo is mij dat ook uitgelegd door die Ajax dame.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat fijn trouwens dat de OP teruggebracht is tot dit ene plaatje.
Op je mobiel het Ajax-topic doorscrollen was haast topsport.
Ben nu ook paar maanden lid, maar Ajax Life stelt niet echt heel veel voor af en toe staan er wat leuke interviews in en leuke stukjes tekst.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. ik heb nu een gewone Club Card (woon te ver van het stadion) en overweeg om een SCC aan te vragen. Dan heb je voorrang en je krijgt Ajax Life erbij.. is dat tijdschrift het waard om te krijgen?
En de treinkaartjes moeten goedkoper worden zodat ik ook vaker kan komen![]()
Klopt, maar tussen 423 en 424 staat een 3 meter hoge scheidingswand.. die bij 425 kan je gewoon overheen lopenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:45 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Nee, 425 wordt in 2-en gedeeld middels een scheidingswand. Tenminste, er staat toch echt 425 op mn sccZo is mij dat ook uitgelegd door die Ajax dame.
foto doet het nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Klopt, maar tussen 423 en 424 staat een 3 meter hoge scheidingswand.. die bij 425 kan je gewoon overheen lopen
Hier goed te zien:
[ afbeelding ]
Voor Ajax life hoef je het niet tedoenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:55 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. ik heb nu een gewone Club Card (woon te ver van het stadion) en overweeg om een SCC aan te vragen. Dan heb je voorrang en je krijgt Ajax Life erbij.. is dat tijdschrift het waard om te krijgen?
En de treinkaartjes moeten goedkoper worden zodat ik ook vaker kan komen![]()
De beste reden is dat je voorrang hebt op alle CC houders, dus eerder kaartje -> goedkoper kaartje -> bespaard geldquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor Ajax life hoef je het niet tedoenMaar je sponsored ook de club. Dus dat is sowieso wel een goedereden
quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:56 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ben nu ook paar maanden lid, maar Ajax Life stelt niet echt heel veel voor af en toe staan er wat leuke interviews in en leuke stukjes tekst.
Bedankt, zal m morgen aanvragenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor Ajax life hoef je het niet tedoenMaar je sponsored ook de club. Dus dat is sowieso wel een goedereden
Dat is ook de enige reden dat ik SCC kaart hebquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:05 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
De beste reden is dat je voorrang hebt op alle CC houders, dus eerder kaartje -> goedkoper kaartje -> bespaard geld
Dat dusquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik SCC kaart hebals ik kaartje wou kopen met m'n CC waren ze al weer uitverkocht
Verhalen? Bedoel je geruchten over spelers?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef w00h00 het volgende:
Net terug van vakantie. Ik werd helemaal wild van de verhalen in de telegraaf dus zojuist maar ff kaarten voor RKC thuis besteld.
Iemand even een update voor me?
Voor Enoh, die vond ik niks hoor gisteren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:42 schreef MaxC het volgende:
Zaterdag moet Aissati er natuurlijk in maar voor wie? Zowel, Urby, Rommedahl als Enoh hebben een goede wedstrijd gespeeld.
Rommedahl mag er wel uit, die stond erin om Stenman achterin te houden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vond Enoh echt niet zo heel slecht, alleen zaterdag is het niet nodig om met 2 verdedigende middenvelders te spelen. Dus Aissati voor Enoh zaterdag, voor de rest precies dezelfde opstelling.
quote:Jol wil nog steeds versterking
3 augustus 2009 RvN
Hoewel de competitie inmiddels alweer begonnen is, is Martin Jol nog steeds op zoek naar versterking. In dat verband worden met name de posities van centrale verdediger en van de vleugelspitsen genoemd. In De Telegraaf bevestigde Jol die wens. "We blijven proberen om ons te versterken."
Klopt, maar aan de andere kant hoef je ook geen medelijden met de spelers te hebben. Zij behoren dat te weten als je naar Real gaat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Schandalige club Real Madrid. Echt schandalig.
De keuze voor Renis Rommellaar pakte goed uit. Assist + doelpunt. Zijn optreden op het AT kwam op mij over als puur geluk, én zijn verkeerde terugspeelbal als pure onkunde maar tegen Groningen betaalde hij het vertrouwen dat Jol in hem heeft mooi terug aan onze Shrek.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Barca, ik zeg het niet graag, maar ik ben het met je eens. Ik had ook m'n twijfels bij Rommedahl, maar het doet me goed om te zien dat de situatie nu eindelijk daar is dat de trainer er meer verstand van heeft dan wij.![]()
Ja, pannenkoek deed het goed in 4 jaren oranje en 1 jaar Ajax.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:14 schreef Rejected het volgende:
[..]
Marco van Basten is een held.
Verder heb je helemaal gelijk.
Thx BoNiquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Mocht je geen zin hebben om tot middernacht te wachten:
http://anderetijdensport.(...)jacied-nico-rijnders
quote:Ajax: KJH niet vergeten, Drenthe te duur
AFC Ajax heeft de hoop op de komst van Klaas-Jan Huntelaar nog niet opgegeven. De Amsterdamse voetbalclub wacht tot het allerlaatste moment. Als AC Milan de aanvaller niet overneemt, dan doet Ajax nog eenmaal een poging de international naar de hoofdstad te halen.
Lees ook:
Huntelaar niet terug naar Ajax
Dat meldden bronnen dichtbij de Amsterdammers.
Ajax verlangt dat Real Madrid een kwart van het salaris van Huntelaar op zich neemt. Per jaar verdient de aanvaller 3,8 miljoen euro bruto. Dat is veel te hoog naar Nederlandse maatstaven.
Royston Drenthe
Afgelopen week heeft Ajax ook bij Real geďnformeerd naar de diensten van Royston Drenthe. Obstakel is het salaris van de voormalige Feyenoorder. Drenthe verdient per jaar drie miljoen euro bruto in Madrid.
We lijken goed bezig. Maar ... nog 33 competitiewedstrijden voor de boeg. Nog niet gespeeld in het bekertoernooi en de EL.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Wooldoor het volgende:
Heel dat gedoe met Rommedahl getuigd er gewoon al van dat er eindelijk veranderingen zijn bij Ajax. Eerst al de omschakeling naar 4-4-2 en nu je team aanpassen op de tegenstander als dat nodig is. Het is gewoon de laatste jaren duidelijk dat Ajax het gewoon niet kan om zich niks van de tegenstander aan te trekken en puur te kijken naar eigen kracht.
Nou, ik hoop dat het uiteindelijk gaat lukken. En ... als er 1 schaap over Dé Dam is ...quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Rejected het volgende:
Huntelaar naar Ajax.
Kon hij veel beter naar Stuttgart eigenlijk.
quote:Javier Martina wordt al jaren gezien als een talent van Ajax, maar meer dan dat wordt het niet. De rechtsbuiten komt nauwelijks aan spelen toe en wil om die reden vertrekken bij Ajax. Zijn contract loopt tot medio 2010. Onder Martin Jol krijgt Martina geen speelminuten.
"Maar tussen willen en kunnen zit een wereld van verschil", reageert zijn zaakwaarnemer Jeroen Hoogewerf tegenover Sportweek. "De transfermarkt zit nog muurvast." De buitenspeler kreeg van Ajax te horen dat hij mocht vertrekken 'tegen de juiste prijs'. "Javier staat overal open. We wachten maar af."
Laat maar gaan, verhuren heeft toch geen zin meer en de concurrentie is moordend voor hem en denk niet dat hij daar zo tussen komt.quote:
Ja. En Sneijder? Ik lees net op NU sport dat hij niet naar Inter gaat. Real Madrid wil hem niet laten gaan?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:38 schreef bloodysunday het volgende:
Het geld moet gewoon weer binnen stromen, zo kun je die kut salarissen ook weer betalen. CL is volgend jaar een echte must (logisch dat is het ieder jaar) en zorgen voor hoofdtoernooi geld binnen halen en dat is goed besteden en niet 3e rangs spelers halen. Als Huntelaar of vdVaart daarbij kunnen helpen zou dat geniaal worden zodat Ajax weer een Europese topclub gaat worden en dat iedereen weer in z'n broek schijt wanneer ze tegen Ajax moeten.
huntelaar 10x liever dan Royston Drenthequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Rejected het volgende:
Huntelaar naar Ajax.
Kon hij veel beter naar Stuttgart eigenlijk.
Een club als Ajax zou dat natuurlijk altijd proberen. Nee heb je toch al en ja kun je krijgen. Bij Ajax zijn ze 100% verzekerd op speeltijd. Ze zullen natuurlijk alleen geen salarisvermindering willen. En sportief gezien ga je er ook niet echt op vooruit.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja. En Sneijder? Ik lees net op NU sport dat hij niet naar Inter gaat. Real Madrid wil hem niet laten gaan?
och ik snap dat niet hoor. Als ik zo`n speler was met al zo veel miljoenen op je rekening. dan zou ik liever in Nederland bij een Nederlandse top club spelen. Dan in het buitenland waar je nog meer verdient maar nooit aan spelen toekomt. en ook nog is ver bent van je familie enzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een club als Ajax zou dat natuurlijk altijd proberen. Nee heb je toch al en ja kun je krijgen. Bij Ajax zijn ze 100% verzekerd op speeltijd. Ze zullen natuurlijk alleen geen salarisvermindering willen. En sportief gezien ga je er ook niet echt op vooruit.
Yolanthe wil echt niet zo dicht bij Volendam gaan wonen hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja. En Sneijder? Ik lees net op NU sport dat hij niet naar Inter gaat. Real Madrid wil hem niet laten gaan?
Ik ook niet maarja het gebeurt wel bij die spelers. Kijk jij maar is wanneer je 3 miljoen op je rekening gestort krijgtquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
och ik snap dat niet hoor. Als ik zo`n speler was met al zo veel miljoenen op je rekening. dan zou ik liever in Nederland bij een Nederlandse top club spelen. Dan in het buitenland waar je nog meer verdient maar nooit aan spelen toekomt. en ook nog is ver bent van je familie enzo
7 miljoen in het laatje.quote:AC Milan fans may finally get some of the reinforcements they have been asking for, as unsettled Real Madrid striker Klaas-Jan Huntelaar is close to joining the club, according to Sportbox.ru.
On Sunday, it emerged that the Spanish giants were ready to give the Italian preferential treatment regarding the Dutch player and it appears that is indeed the case as the club's have reportedly agreed a deal worth approximately ¤11 million.
Stuttgart had previously offered ¤18m, but could not come to personal terms with the 25-year-old.Rossoneri coach Leonardo has constantly told the press that his squad was too small and needed reinforcements.
The club's lacklustre pre-season, where they endured losses to Bayern Munich, Inter, Chelsea, Club America, and Boca Juniors seems to have prompted vice-president Adriano Galliani to act on the transfer market.Huntelaar bagged eight goals in 20 appearances after joining los Blancos in January last season, but has become surplus to requirements after the arrivals of Cristiano Ronaldo, Kaka, and Karim Benzema.
mooiquote:
Ga er maar van uit dat het gewoon doorgaat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:07 schreef Dvm86 het volgende:
Edit: jongens lees dat bericht eens. Naar verluidt is hij dicht bij een overgang naar Milan. (nog) niets zeker dus.
Gezien de voorbereiding; nee.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:05 schreef Rnnz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het zeer opmerkelijk vind dat Oleguer en Lindgren buiten de selectie worden gelaten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |