whahah.. wat ben jij oud zegquote:Op zondag 2 augustus 2009 08:55 schreef Malahide het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... als ik mijn best had gedaan vroeger dan was ik nu een leuke jonge moeder geweest van een 20-jarig Adeetje of een Jasontje![]()
36![]()
[..]
Van Australië heb ik alleen nog maar de audities van seizoen 1 gezien, dus daar kan ik nog niks over zeggen. Seizoen 1 van Canada vond ik vooral amateuristisch qua productie en die presentatrice.... Wat een barbie, met dat handje altijd op haar heup en dat meegejank. Het niveau van de dansen was wel lager en vooral de choreografen zijn volgens mij lang zo goed niet als in de US.
Maar de allerslechtste SYTYCD was toch wel USA 1. Vreselijk, de hele opzet ook. Ze waren toen écht nog bezig om het programma vorm te geven. En de gemiddelde kwaliteit van de dansers was dramatisch. Zo'n Jonnis, of Big Poppa... die zouden nu niet eens naar de choreo gestuurd worden. Blake was dan wel weer hilarisch. En Lauren Sanchez. Thank God for Cat.
Ooooo en Nico... da's pure lust. Die ogen
! Dat geile Franse accentje
. En o ja, hij heeft ook wel een lekker lichaam volgens mij
. Als alles meezit ga ik volgend jaar naar Canada op vakantie, dan ga ik Nico stalken
. Wat een man...
Dat 'dancing milkshake' komt van Nigel af, die zei dat toen hij zo in het oog sprong bij de Afrikaanse groepsdans, tussen de multicolours Brandon, Ade, Jason en Kuponoquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:59 schreef Cee het volgende:
Verbaast me dat hij zo ongeliefd is op de andere tv-fora (Amerikaanse) die ik bezoek, ze noemen hem o.a. de 'dancing milkshake'. Of, eigenlijk is het best grappig.
Zo zat ik net terug te rekenen dat ik zeer wsl. in NY was toen daar de audities voor het eerste seizoen werden gehouden. Maf is dat. Heb toen wel opnames gezien op Fifth Avenue van die vreselijke serie Everwoodquote:Ik kom er trouwens achter dat de SYTYCD-tour in Boston komt, een week nadat ik er ben geweest. Goeie timing, Cee. Maar gelukkig kan ik de eerste paar afleveringen gewoon live kijken, jammer genoeg zijn het de audities, dan kan ik niet stemmen. Ach ja!
ja hequote:Echt? OMG, ik dacht dat ik een paar weken rust had om bij te komen voor de herstwaanzin .
Leuk hoor, dat wordt weer flink kopen. Maar goed dat ik net een nieuwe externe harddisc heb gekocht.
Ja, 't is best gezelli hier . Zo gezelli dat ik het vreselijk woord gezelli gewoon durf te gebruiken...
dat komt omdat JMG een gekke fransoos is en Nigel een stijve Britse old bastard isquote:Het gekke is dat ik het van Jean-Marc heel goed kan hebben, maar van Nigel
quote:
Seizoen 1 Canada heb ik gekeken, twee nog niet.quote:Ik hoop eigenlijk dat dit jaar die gekke Italiaanse kunstschaatser terug komt. Ook al vond ik het een soort van kwal, die dingen die hij er soms ingooideongelofelijk.
hopelijk vind ik het, ik weet zeker dat ik het super vind!!quote:Strictly Come Dancing is de oerversie van alle Dancing With The Stars, dus professionele ballroom/latindansers die met celebrities dansen. Veel slechter dansen natuurlijk dan bij SYTYCD, maar de 'journeys' zijn altijd zo leuk. Dat is echt een grote happening in mijn leven hoor , als het kan iedere zaterdag met vrienden voor de buis, lekker eten erbij en zo. Geen idee of je het kan downloaden, tot nu toe heb ik alles opgenomen op mijn DVD-recorder. We gaan gewoon zoeken.
quote:
wakker worden, season 2 CA gaat dus nog beginnenquote:Seizoen 1 Canada heb ik gekeken, twee nog niet.
Oh God ja, Emanuel Sandhu![]()
. Wat een omhooggevallen kneus. Die laten ze écht niet door, dan zou het hele programma alleen maar om hem draaien, want hij is echt een sportheld in Canada (ja, kunstschaatsen kijk ik ook al naar, ja ja, ben niet alleen bejaard maar ook zielig
![]()
). Die knaap zou absoluut niet kunnen partneren, vééééél te egocentrisch. Ik zie Nigel er als überexecutiveproducermegalomaan nog wel persoonlijk een stokje voor steken, want die houdt helemaal niet van vrouwelijke dansers zoals we weten.
Ik zou dat in principe van mijn DVD-recorder naar mijn PC kunnen kopiëren, alleen heb ik dat nog nooit gedaan en t.z.t. kan ik me niet voorstellen dat ik er dan tijd voor hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:25 schreef Saeramir het volgende:
[..]
hopelijk vind ik het, ik weet zeker dat ik het super vind!!maar als je het op kan nemen op een dvd speler, kan je het volgens mij ook uploaden via een site als megaupload ofzo? gaan we eens bekijken
Doe's lief tegen mij, anders maak ik nooit meer een nieuw deeltje aan.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:30 schreef Saeramir het volgende:
wakker worden, season 2 CA gaat dus nog beginnen
aaah, ik zal lief doenquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:35 schreef Malahide het volgende:
[..]
Doe's lief tegen mij, anders maak ik nooit meer een nieuw deeltje aan.
Ik ga er ook vandoor, werken. En het regent keihard...
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat 'dancing milkshake' komt van Nigel af, die zei dat toen hij zo in het oog sprong bij de Afrikaanse groepsdans, tussen de multicolours Brandon, Ade, Jason en Kupono.
Grappig!quote:Zo zat ik net terug te rekenen dat ik zeer wsl. in NY was toen daar de audities voor het eerste seizoen werden gehouden. Maf is dat. Heb toen wel opnames gezien op Fifth Avenue van die vreselijke serie Everwood.
Echt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:20 schreef breaky het volgende:
Niet helemaal on topic maar dan kan wel hier denk ik. ;-)
Ik vroeg me al een hele tijd af hoe lang Cat Deeley was....want ze lijkt zo lang naast al die dancers
Ik opzoeken en lees dus dat ze rond de 175 cm lang is.
Nu vind ik dat niet zo heel erg lang eerlijk gezegd...
Dat betekent dus dat al die dansers allemaal zulke kleine mennekes en meiskes zijn? (Nu ben ik zelf ook maar een klein menneke hoor.)
Vier uurquote:Brandon Bryant, Evan Kasprzak, Jeanine Mason and Kayla Radomski were named SO YOU THINK YOU CAN DANCE’s Top 4 finalists after host Cat Deeley revealed that Melissa Sandvig, 29, a Ballet dancer from Los Alamitos, CA and Ade Obayomi, 20, a Contemporary dancer from Orange County, CA were eliminated from the competition.
The two-night, four-hour season finale of SO YOU THINK YOU CAN DANCE promises to be the series’ most spectacular showdown ever! The Top 4 will compete one last time in the hopes of winning America’s vote and the title of America’s Favorite Dancer, a $250,000 cash prize and a featured spot on the cover of the November issue of Dance Spirit magazine. Judges Nigel Lythgoe and Mary Murphy, as well as guest judges Mia Michaels, Tyce Diorio, Adam Shankman and Debbie Allen, will offer critiques on the final performances of the season. Broadcast for the first time from the Kodak Theatre in Hollywood, the finale will air Wednesday, Aug. 5 (8:00-10:00 PM ET/PT) and Thursday, Aug. 6 (8:00-10:00 PM ET live/PT tape-delayed) on FOX.
In addition to naming America’s Favorite Dancer, the two-hour live finale will feature performances by this season’s Top 20 dancers, Hip Hop dance team The Rage Boyz Crew and Talia Fowler, winner of Season Two of “So You Think You Can Dance Australia.” The celebration will also showcase encore performances of the Judges’ favorite routines from Season Five.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:26 schreef Malahide het volgende:
Een beetje info over de finale (van de Fox site):
[..]
Vier uur![]()
Debbie Allenen Shankers
![]()
.
Ook leuk dat de winnares van SYTYCD Australië komt optreden.
Zeker snel gegaan en er waren toch echt niet minder afleveringen dan vorig jaar. En joh, we gaan zo weer verder met seizoen 6, en met Canada, en met Nederland...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:10 schreef Saeramir het volgende:
![]()
heb er alweer helemaal zin in!! al is het dan wel alweer afgelopen
wat is het toch snel gegaan he!
Ja, klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:17 schreef Ang3l het volgende:
Addiction & Cancer ja (voelt raar om te zeggen nu exact op dit moment een vriendin van me de uitslag krijgt).
maar goed, die 2 dansen sowieso wel!
Ik denk ook wel de Butt-dans van Evan en Randi. Ik denk zelf niet de Bollywood, en ook niet de rumba.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:04 schreef Malahide het volgende:
Welke dansen denken jullie dat de judges gaan kiezen voor de 'repeat'? Veilige gokken zijn denk ik Addiction (Kayla & Kupono), BreastCancer (Melissa & Ade, maar ze kunnen natuurlijk ook dat balletstuk van hun pakken, al zie ik het liefst hun rumbanog een keer), Janette & Brandon's Argentine Tango, Jason & Caitlin's Bollywood. Misschien de allereerste dans van het seizoen, Phillip & Jeanine's hip hop. Wat denken jullie? Ik vergeet vast een heel voor de hand liggende...
Ik ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik duim voor goed nieuws voor je vriendin.
Ik denk ook niet dat we de rumba van Ade en Melissa nog een keer gaan zien, maar hij zou wel op mijn wensenlijstje staan. De dans van Jason & Jeanine is ook wel een kansmakertje denk ik. En ja, van Evan als finalist zal er toch een dans 'herhaald' moeten worden lijkt me, dan maakt de 'butt dance' nog de meeste kans...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ik denk ook wel de Butt-dans van Evan en Randi. Ik denk zelf niet de Bollywood, en ook niet de rumba.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:20 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, klinkt niet lekker, we moeten er maar een andere naam voor verzinnen. Ik duim voor goed nieuws voor je vriendin.
Thanks! Het nieuws was.... nou ja... zo goed als nog konquote:
misschien wordt die travis dans van Jeanine en jason nog een keer gedaan? Daar werd de jury ook helemaal wauwie van. ((ikzelf trouwens ook, al was het alleen maar om travis))quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:53 schreef Saeramir het volgende:
Mijn gok zou zijn:
Addiction (Kayla & Kupono)
Butt (Randi & Evan)
Argentine Tango (Janette & Brandon)
BC (Melissa & Ade)
Ruzie in bed (Jeanine & Phillip)
En dan nummer 6.. Zal wel óf die van Jeanine en Jason worden (contemporary), of heel mss de Pas de Deux of de disco van Janette & Brandon..
Ik
Ik vind trouwens dat je zijn stijl pas echt na 2:30 ziet.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef Ang3l het volgende:
Wel ff op 1 van mijn vorige leraren stemmen bij de wildcard ronde van SYTYCD NL he
quote:Star dancers Anya Garnis and Pasha Kovalev will join the cast of Burn the Floor on August 18 at Broadway’s Longacre Theatre. They replace featured couple Maksim Chmerkovskiy and Karina Smirnoff, who are set to depart on August 16 for the upcoming season of Dancing with the Stars.
.....
Garnis and Kovalev have become fan favorites on TV’s So You Think You Can Dance. The Latvian-born Anya and Siberian-born Pasha have also appeared as guest dancers on Dancing with the Stars and Superstars of Dance.
Het blijft mijn favoriete dans van het seizoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Malahide het volgende:
Kayla & Kupono – Addiction (Tyce)
Gotver. Kon het weer niet laten, het blijft een enorm krachtige dans en Kupono is zo griezelig en tegelijkertijd zo aantrekkelijk. Klasse.
Sorry Saeramirquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Saeramir het volgende:
heb het gezien.![]()
moet ik toch even kwijt. ik ga een schoen opzoeken.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Het was een beetje een seizoen dat fantastisch begon met die allereerste spectaculaire show, en daarna nooit meer dan niveau heeft gehaald. En zelfs een beetje af begon te glijden. Elke keer als je dacht, nu gaat het echt beginnen, was de volgende aflevering weer niet zo goed als verwacht. En Evan, tja, ik weet niet wat ik er nog meer over moet zeggen. De laatste show is hem, denk ik, wat de winst betreft, fataal geworden. Ik denk dat ie de week ervoor nog gewonnen had. Maar in de finale heeft ie gewoon niet geschitterd en geen goede kritieken gekregen, en dus lijkt het me ook eigenlijk wel eerlijk dat ie niet gewonnen heeft. Ik had nog steeds gewild dat ie won, maar ik begin meer en meer vrede te hebben met deze winnares, al vind ik het nog steeds een ongelofelijk onverwachte winnaar als je het hele seizoen bekijkt. Mss toch wel een beetje als toen Sabra won, dat had ik ook niet verwacht. Maar Sabra vond ik zelf beter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik heb er vrede mee.
Iedere week werd ik minder enthousiast en ookal had ik nu voor het eerst een uitgerekende favoriet, ook dat werd de laatste tijd wat minder en volgens mij vond ik dit tot nu toe het minste seizoen.
Ik vond hem ook nog beter, deze keer. Voor mij veruit de beste dans van het seioenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik vond de Addiction dance ook nog beter dan de eerste keer dat ik 'm zag. En krachtiger. En ook ik zat met een brok in m'n keel.
Ik moet echter iets bekennen. Na de emotionele CancerDance lieten ze dus Christina Applegate in het publiek zien maar dat had ik pas na 10 seconden door want ik zat helemaal zo vanLAAAAAAANCE
.
Ik vond het idd echt een leuke show om te zien al zat ik wel echt nagels te bijten omdat ik mezelf bijna niet kon bedwingen om gewoon naar het eind door te spoelen en de uitslag te weten. Maar volgend jaar plz weer het gewone podium bij de finale. Vond dit echt, op het publiek na, helemaal niets!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Malahide het volgende:
Zo, dat was wel even een goedmakertje voor de matte performance show zeg. Heerlijk om al mijn favoriete dansen voorbij zien te komen. Ze pakten flink uit zeg, nog nooit zijn zoveel dansen in de repeat gegooid.
Goed verhaal, ben het er in grote lijnen mee eens. Toch een beetje een teleurstellend seizoen, maar desalniettemin is Jeanine de terechte winnaar. Achteraf heeft ze misschien mazzel gehad dat ze de eerste shows moeite had om te stralen door Phillip, en dat ze daardoor pas op het laatst in the picture is gekomen. En Sabra vond ik ook net iets beter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Saeramir het volgende:
knip
Ik vind Ryan een hele sympathieke jongen en qua personality zal hij best een aanwinst zijn voor de show. Maar hij mist het aandoenlijke van Evan, dus mocht hij de live shows halen, dan zie ik hem niet als een potentiële Top 4-kandidaat. Hij heeft ook een beetje een oude uitstraling. Dat is niet erg, maar als seizoen 6 ook weer volzit met jonge kids zoals dit seizoen, dat valt hij misschien teveel op in negatieve zin. Maar we zullen zien, ik gun het hem best.quote:Ben dan ook eigenlijk superblij dat seizoen 6 echt snel begint. Dit vergeten en dan Ryan aanmoedigen (nu nog maar hopen dat ie de show haalt, want ik begin denk ik te snappen dat dat mss niet gaat gebeuren (omdat Evan gewoon niet genoeg is gegroeid in de weken van de shows, en ze vast bang zijn dat dat met Ryan ook gaat gebeuren).
Wat dacht jij? Canada, dat is het land waar de lekkerste SYTYCD-winnaar ooit vandaan komt. N I C Oquote:En over 3 dagen begint Canada alweer(is er iemand die dat ook echt gaat volgen net als ik? moeten we daar een nieuw topic over openen?)
Ik vond hem wel slechter in beeld gebracht, te weinig belichting en rare camerahoeken waardoor je hun gezichtsuitdrukkingen vaak niet goed zag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef Saeramir het volgende:
Ik vond hem ook nog beter, deze keer. Voor mij veruit de beste dans van het seioen
Lance Bass van *NSYNC. Volgens mij was iemand in dit topic vroeger een hele grote gillende fan van *NSYNCquote:Ik moet wel vragen.. wie is LAAAANCE? (ik zat naar Lance Armstrong te zoeken toen ik het terug keek)
Ik heb me wonder boven wonder weten in te houden, dat lukt me nooit! Waarschijnlijk omdat ik geen echte favoriet had. En dat podium en die zaal zijn wel mooi, maar het camerawerk en de belichting waren gewoon ruk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:32 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ik vond het idd echt een leuke show om te zien al zat ik wel echt nagels te bijten omdat ik mezelf bijna niet kon bedwingen om gewoon naar het eind door te spoelen en de uitslag te weten. Maar volgend jaar plz weer het gewone podium bij de finale. Vond dit echt, op het publiek na, helemaal niets!!
dat zou idd best kunnen en ik snap helemaal wat je bedoelt met die oude uitstraling (kalend ten eerstequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vind Ryan een hele sympathieke jongen en qua personality zal hij best een aanwinst zijn voor de show. Maar hij mist het aandoenlijke van Evan, dus mocht hij de live shows halen, dan zie ik hem niet als een potentiële Top 4-kandidaat. Hij heeft ook een beetje een oude uitstraling. Dat is niet erg, maar als seizoen 6 ook weer volzit met jonge kids zoals dit seizoen, dat valt hij misschien teveel op in negatieve zin. Maar we zullen zien, ik gun het hem best.
joeheequote:Wat dacht jij? Canada, dat is het land waar de lekkerste SYTYCD-winnaar ooit vandaan komt. N I C O![]()
![]()
. Wie weet wat daar nog meer voor een lekkers rondhupt met zo'n geile Franse tongval. En we kletsen gewoon lekker verder in dit topic toch (we zijn toch maar een klein cluppie). Ik ga nog wel op vakantie, dus jullie moeten we wel even missen
, maar Canada all the way!
geen idee.. ben ook wel benieuwd? zal het eind van de vorige afl eens herkijken, mss wordt het daar gezegd (was toen al aan hetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:50 schreef Malahide het volgende:
Wanneer kwam overigens die hoogtepuntshow, 22 augustus of zo?
Ik had 'r niet eens herkend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik vond de Addiction dance ook nog beter dan de eerste keer dat ik 'm zag. En krachtiger. En ook ik zat met een brok in m'n keel.
Ik moet echter iets bekennen. Na de emotionele CancerDance lieten ze dus Christina Applegate in het publiek zien maar dat had ik pas na 10 seconden door want ik zat helemaal zo vanLAAAAAAANCE
.
Ik ga hem volgen ja. Heb de eerste ook gevolgd (en Australië ook 1 en 2).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Saeramir het volgende:
[..]
En over 3 dagen begint Canada alweer(is er iemand die dat ook echt gaat volgen net als ik? moeten we daar een nieuw topic over openen?)
Hij was 29 bij de vorige audities, dus nu nog 29 of net 30. Hebben ze trouwens nog een leeftijdsgrens van 30? Meen van wel omdat Melissa daar iets over zei, dat ze als 29-jarige nog net mee kon doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef Saeramir het volgende:
dat zou idd best kunnen en ik snap helemaal wat je bedoelt met die oude uitstraling (kalend ten eerste). maar toch hoop ik het heel erg. weet iemand hier hoe oud ie is? 27, 28?
Ik ben in Schotland van 28 augustus t/m 9 september, maar heb daarna nog een paar weken vrijquote:joeheegezellie
ben echt van plan om het weer 'live' te volgen. wanneer ga je op vakantie en hoe lang? (moet ik mijn verslag-buddy lang missen, is dus eigenlijk de vraag
)
Ja, da's ook weer waar. Dus Canada Topic FTWquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:04 schreef Saeramir het volgende:
ja dat is waar.. wat mij betreft openen we een nieuw topic, want mss wordt het dan verwarrend met die ellenlange verslagen van mij en Malahide?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef Saeramir het volgende:
ja, ze zijn vanaf woensdag geloof ik alweer in de winkelaan jou de eer?
ik heb geen idee waar we thuishoren, ik ken Fok! niet goed
* Malahide slaat aan het knutselen en begint met search naar geile pics van Nico voor de OP.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Gooi maar open zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
Lance Bass van *NSYNC. Volgens mij was iemand in dit topic vroeger een hele grote gillende fan van *NSYNC.
quote:On Tuesday 11th August 2009, @adammshankman said:
Spending time with Debbie Allen lots lately. She's making me laugh WAY too much on panel. I did a full season audition for her and the other judges in every style at dinner the other night in three minutes. Yes, people were watching. The good news: they put me through.
Kweenie, maar binnenkort gaan we weer vrolijk verder met seizoen 6. Nu zijn we actief in het Canada-topicquote:
Adam Shankman is van het overenthousiaste type, maar dit belooft toch wel veelquote:On Wednesday 12th August 2009, @adammshankman said:
Quicktweet as I'm leaving Vegas for Savannah: we saw talent in Vegas that ultimately made us breathless beyond anything we had ever seen for the show, and in all genres. These dancers are going to challenge the choreographers to go to a new level. Choosing. 20 felt impossible.
Ja hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:54 schreef Saeramir het volgende:
en ik kom ook morgen (nu geen tijd) Leuk Malahide!!
Geweldig toch, geen saaie boel hier.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:48 schreef Saeramir het volgende:
het verbaast me hoezeer wij van mening verschillen
Ik heb net seizoen 2 en 3 weer gegeken en daarin heeft 'ie toch fantastische dingen gedaan. Herinnert u zich Tranji nogquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:50 schreef Saeramir het volgende:
Shane Sparks, mss heb ik het ook vooral gebaseerd op dit seizoen en dat vond ik 10x niets. Terwijl NappyTabs Mad hebben gedaan![]()
Artem is het enige dat ik me kan én wil herinneren van seizoen 1. Nick Lazzarini mag de schoenen van Travis, Danny, Joshua, Sabra, Jeanine en zelfs - het doet pijnquote:Artem kan ik me niet goed meer herinnerenmaar Dmitri is voor mij gewoon nr 1
vind het wel frappant dat Max (wie?) nergens wordt genoemd. Is ook gewoon van een ander kaliber he.
Seizoen 1 blijf ik echt bagger vinden. Als ik dat toentertijd meteen gezien had, vraag ik me af of ik de rest was blijven kijken. Ik ben nu begonnen met 4, toen 3, toen 2, toen 1, toen 5quote:Nadat alles afgekoeld is, vind ik steeds meer dat dit het minste seizoen was. Bijna alle dansers hebben een vergelijkbare, maar betere equivalent rondlopen in 1 vd andere seizoenen.. Mark/Kupono.. Max/DmitriPashaArtem..
jaaaah Tranji.. ik vergeet dat soort dingen heel snel maar dat was idd een fantastische choreo..quote:Ik heb net seizoen 2 en 3 weer gegeken en daarin heeft 'ie toch fantastische dingen gedaan. Herinnert u zich Tranji nog? Bij 4 was hij afwezig (toch?) en dit jaar was hij helaas niet op zijn best, maar toch... NappyTabs vind ik vaak iets te zoet.
ik vind Seizoen 1 ook de slechtste, ik bedoelde eigenlijk dat ik 5 de slechtste vind van de laatste 4 seizoenenquote:Seizoen 1 blijf ik echt bagger vinden. Als ik dat toentertijd meteen gezien had, vraag ik me af of ik de rest was blijven kijken. Ik ben nu begonnen met 4, toen 3, toen 2, toen 1, toen 5. Veel betere volgorde.
[quote:En wat je zegt over betere equivalenten... ja, dat krijg je nu na al die seizoenen. Maar toch, dan zie je in Canada zo'n Nico, en die vind ik dan weer helemaal niet met iemand te vergelijken. Dus wie weet wat seizoen 6 ons brengt!
9 september kom ik terug van vakantie. Komt dat ff goed uit ha haquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Saeramir het volgende:
dan onze hoop maar weer vestigen op SYTYCD US! 2 september is die show met dansen uit alle vorige seizoenen, leuk! en 9 september begint het weer
Ik wou dat ook zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:
Mag ik dan zeggen dat ik het altijd al een creep vond of ligt dat dan weer té voor de hand?
Programma gemist van RTL 4 staat de hele aflevering.quote:
Thnx, zal eens kijken of ik m kan zien (langzame verbinding, vorig jaar lukte t niet)quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Programma gemist van RTL 4 staat de hele aflevering.
Een jongere Janette? Ik vind persoonlijk dat zij de schoenen van Janette nog net mag poetsen..quote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Malahide het volgende:
maar ze is wel een sexy mama, een soort jongere Janette.
Paula: leuk dat zij terug is, vorig jaar ver gekomen in Vegas toch? Zij is zo mooi.
Nope, geen BBC in Egypte.. Maar zou het echt zo zijn dat het niet te downloaden is? Ach, we zullen het wel zien.. Wel leuk dat er eindelijk 1 komt nu!quote:Op maandag 14 september 2009 18:19 schreef Malahide het volgende:
Ik bedenk me net dat downloaden wel een ramp zal worden, nooit zo makkelijk met BBC-programma's. Da's wel zielig voor Saeremir. Maar wij kunnen het lekker live volgen of opnemen, dat dan weer wel
. Of heb je wel BBC in Egypte Saeramir?
Er zal vast wel iemand zijn die een torrent online gooit toch? Maar BBC-dingen online kijken is altijd lastig en op YouTube gedraagt de BBC zich nogal agressief, elk clipje wordt er meteen afgedonderd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:41 schreef Saeramir het volgende:
Nope, geen BBC in Egypte.. Maar zou het echt zo zijn dat het niet te downloaden is? Ach, we zullen het wel zien.. Wel leuk dat er eindelijk 1 komt nu!
Deze vrijdag en zaterdag. Het is natuurlijk wel heel anders dan SYTYCD omdat hier de helft van de kandidaten niet kan dansen, maar niks is leuker dan zogenaamde celebs - vaak zijn het toch B-listers - zichzelf voor schut te zien zetten op de dansvloer. Maar nog leuker is als er een paar bijzitten die hartstikke goed blijken te zijn. De grootste sterren die ze dit jaar hebben zijn Martina Hingis en bokskampioen Joe Calzaghe. Pure cheese dat Strictly Come Dancing, but I love it.quote:Trouwens, wanneer begint dat Strictly come dancing??
Oh Lordi! Je hebt hem toch wel de groeten van mij gedaan hè? Je weet hoe ik denk over die lekkere Russische ballroomjongens met hun slangenheupen en slaapkameroogjesquote:Op donderdag 17 september 2009 05:42 schreef Cee het volgende:
Maar, ik ben een paar uur geleden met Pasha op de foto gegaan!OMG! Hij had weinig tijd want hij was laat maar ik heb 'm nog even weten te strikken. Hij vroeg of ik naar de show ging maar ik ging naar Hair dus nee.
![]()
Welcome back! Ik heb mijn na-de-vakantie-inhaalslag net achter de rugquote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Terug van vakantie en met de inhaalslag bezig
Canada bijna bij, dan USA.... en dan NL wel eens een keertje.
Mij ook niet zo. Ik bekijk het maar heb geen zin om er complete epistels over te schrijven zoals bij USA en Canadaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ookNou ja, Canada en USA dan.
NL trekt me niet zo, dus die heeft ff geen voorrang.
Ik blijf erbij dat ik steeds bij de audities enorm verrast ben door het talent..... alleen vond ik de show zelf ruk. Slechte show sowieso en slechte choreo's.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:38 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mij ook niet zo. Ik bekijk het maar heb geen zin om er complete epistels over te schrijven zoals bij USA en Canada. Ik zat me nu al te ergeren hoe snel mensen naar de bootcamp gestuurd worden. In de USA waren sommigen niet eens naar de choreo gestuurd. Maar daar moet ik misschien maar overheen stappen, gewoon accepteren dat NL en België kikkerlandjes zijn en per saldo minder talenten hebben - en ook een minder ontwikkelde danscultuur? - dan de USA of Canada.
Ehm, er op uit op 15 minuten fame? Die jongen is een extreem ADHD geval en moet eigenlijk onder de medicijnen. Ik vind het schandalig dat zijn pa & ma hem geen pillen geven. Je ziet wat er van komt (een aanval omdat ie zo extreem veel energie krijgt in de SYTYCD omgeving)quote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Malahide het volgende:
Jarvis
![]()
OMG, wat een irritante gast. Hoe dik kun je het er bovenop leggen dat je uitbent op ’15 minutes of fame’ en alleen maar met je gestoorde bakkes op televisie wilt komen. O wacht, het kan nog erger… je faket gewoon een astma-aanval! Afvoeren die sneue gast.
Ik wel 10quote:Jonathan
Misschien wel de beste B-boy ooit? Eeehhh… seriously? Ik zag het niet. Ik zeg niet dat hij slecht was, maar komop, ik kan zo drie betere noemen.
* Malahide krijgt hotflashquote:Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef Cee het volgende:
Ik had nog een foto beloofd, maar ik heb mezelf er op slinkse wijze uit geshopt. IJdel dat ik ben.Maar zeg nou zelf, wie verbleekt er NIET naast Pasha from Russia?
[ afbeelding ]
Inderdaad.... wat een prachtige manquote:Op donderdag 24 september 2009 10:07 schreef Malahide het volgende:
Kimara (contemporary-jongen die we maar heel even zagen): oei, wat een mooie vent. Die moeten we in de gaten houden, zag er erg goed uit.
Goh, was het je ook opgevallenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Ang3l het volgende:
En hetzelfde bij Victor op 13:50 (wat ook ene lekker ding dan nog eens was)
O ja, had ik al gezegd dat ik nu officieel in luv ben met Adam Shankmanquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Malahide het volgende:
Mary's Rules Of What Not To Do (starring Adam Shankman)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catquote:We start SYTYCD UK this week. I'm delighted Cat is hosting. She makes me feel very comfortable. The first auditions are in London. Exciting!
quote:We are going to do one top 20 show, this year, with no competition element. We want to introduce each dancer, dancing in their own style.
Okay... is misschien iets voor te zeggen.quote:They probably won't do solos. More trios, pas de deuxs, quartets The contemporaries will dance together, the ballroom couples, mmmn tappers?
Ja, het zal elkaar wel overlappen gedeeltelijk, maar de liveshows van de UK beginnen pas in januari.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
Betekent dat dat Cat straks iedere week heen en weer moet vliegen van LA (voor de SYTYCD liveshows) naar de UK (voor de audities etc.)?
Volgens mij deden Len Goodman en Bruno Torlioni dat ook voor Dancing with the Stars UK en US een jaar of zo geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb het gisteren avond ook allemaal gezien enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
dat was toch die contemporary dansers? die best jonge jongen toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:20 schreef Saeramir het volgende:
Ik vind het trouwens eindelijk een beetje interessanter worden. Was de voorrondes wel een beetje zat. Vegas week is meer het echte werk zeg maar. Begin al wat op te warmenIk verwacht nu zeker dat die donkere tapper erin komt. Heel jammer dat die John eruit moest, ik vond het een leuke danser. Maar die komt wel terug.
Ik vond hem echt behoorlijk tegenvallen, vorig jaar was hij volgens mij echt een stuk beter tijdens Vegas week. Maar ja. Ik ben ook niet zo'n superfan van de Kasprzakjes, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:20 schreef Saeramir het volgende:
Nee hoor, ik vond het ook echt niet goed. De hiphop vond ik echter helemaal niet slecht. Ik vind het gewoon zo'n schatje en zo'n aardige man.. Maar hij kan dus nog terugkomen? is de limiet tot 35 jaar? Dan verwacht ik hem zeker wel weer terug..
Nou! Wat waren die auditie-afleveringen saaaaiiiii deze keer. Die tapper moét er gewoon in. Ik hoop dat ze die tapperes (Bianca) wegsturen, heb niks met dat mens.quote:Ik vind het trouwens eindelijk een beetje interessanter worden. Was de voorrondes wel een beetje zat. Vegas week is meer het echte werk zeg maar. Begin al wat op te warmenIk verwacht nu zeker dat die donkere tapper erin komt. Heel jammer dat die John eruit moest, ik vond het een leuke danser. Maar die komt wel terug.
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Ik denk inderdaad dat ze eruit ligt.quote:Ik zag trouwens in een flits de zus van Caitlin alsof ze weg was gestuurd, hebben jullie dat ook gezien? Ik vind dat zo'n leuk meisje. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Mee eens. Volkomen terecht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:15 schreef Malahide het volgende:
. Ik ben ook niet zo'n superfan van de Kasprzakjes, dus ik kan er wel mee leven.
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Wow, wat een leuke ballroomverassing!quote:Ik wil ook heeeeeel heeeeel graag dat die prachtige donkere krump-jongen doorgaat.
Oe ja! Eerst dacht ik "zij is de personificatie van alles wat 'ieeuwww' kan zijn aan ballroomdansers (het geblondeerde bobje, zonnebankkop, glimjurkjes, ijskonijn-attitude), maar nu vind ik haar super. Volgens mij een erg leuke dame. En ze is wereldkampioene ten dance, dus die kan echt wel wat! Die gaat toch gewoon in de Top 20 komen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Wow, wat een leuke ballroomverassing!
En zij... de russische ijsgodin... ohh!
Doet me denken aan Snow!
cool, wanneer begint het?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef Cee het volgende:
OMG OMG guys. Ik kom er net achter dat het eerste seizoen van de UK SYTYCD op de BBC wordt uitgezonden! Met Cat Deeley!Daar word ik vrolijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door dollce op 15-10-2009 10:13:26 ]I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef dollce het volgende:Dat hoef je wat mij betreft niet te spoileren, want het is waar - als ze er zelf over Twittert - en het is breaking news...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIA MICHAELS QUITS SYTYCD
Godver, dat haalt voor mij toch wel zeker 20% van de fun van SYTYCD. Deze week deed ze nog een choreo in Canada. Zou er iets gebeurd zijn dat ze er opeens mee ophoudt? Bonje met Nigel
?
Jammer hoor. Meer Sonya Tayehben ik bang of dat vreselijke jazz-wijf, die Laurie Ann. Stacey Tookey mogen ze wel vaker invliegen vanuit Canada by the way.
You cheated on me with choreography.
Mia moet blijven! Mia is geweldig. Ff wennen, maar ik ben om! Massaal twitteren dat ze niet weg mag? Alle landen verenigt u enzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Wat huh wat huh huhhhh waaaat? Waarom gaat ze weg? Reden? Unghhh. Ik hou van Mia en haar rare zweverigheid en haar bij vlagen briljante, bij vlagen vervelende choreo's. En ik deel de vrees van Malahide, dat dit misschien betekent dat Sonya en haar "QUIRKY!!!1111!!" dansen en vooral Laurie Ann en haar inspiratieloze stomp-stomp-stompmeuk meer ruimte krijgen. Beuh...
Ik ben helemaal fan van Russell the Krumper. Ongelofelijk, geen formal training gehad. Ik geloof het niet maar ja waarom zou hij liegen? Wat een geweldige gast.
Ben ik de enige die de kriebels krijgt van dat getrouwde overfanatieke kleffe stel?
Zij is inderdaad een vreselijk nepwijf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Turbomuis het volgende:
Dat kleffe stel; ieks. Nou ja, hij is wel leuk, maar ik krijg wel jeuk van haar inderdaad.
Maar volgens mij zat ze alleen maar in het overzichtje van 'early favourites that got cut'.quote:Ik zag trouwens de zus van Caitlin nog wel. Misschien dat ze er nu wel uit ligt, maar vorige keer dus niet.
Ja, die zit er nog in. Nathanquote:Die jongen die vorig seizoen een S06-ticket kreeg, zit die er nog in? (Misschien gevalletje spuit elf, maar goed...)
Met die mond zo open als ze een uptempo ding danst.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zij is inderdaad een vreselijk nepwijf.
[..]
Jawel hoor, die zit er nog in. Hij zat in ieder geval aan het eind van deze aflevering bij de voorbeschouwing voor volgende week.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Saeramir het volgende:Verder zie ik die donkere tapper helemaal niet meer?! is die eruit gegaan? Of gewoon niet in beeld..
Laten we hopen van niet zeg, vreselijk! Zou volgens mij een duur geintje zijn om negen weken lang een paar dagen het Kodak Theatre af te huren. Daarbij is het een nogal prestigieus theater dat maar heel weinig gebruikt wordt, alleen voor dingen als de Oscaruitreiking.quote:Laatste opmerking: Volgens mij gaan ze dit seizoen helemaal filmen in Hollywood, dus op dat gigantische podium?! Lijkt me helemaal niets..
zit zij er nog in?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oe ja! Eerst dacht ik "zij is de personificatie van alles wat 'ieeuwww' kan zijn aan ballroomdansers (het geblondeerde bobje, zonnebankkop, glimjurkjes, ijskonijn-attitude), maar nu vind ik haar super. Volgens mij een erg leuke dame. En ze is wereldkampioene ten dance, dus die kan echt wel wat! Die gaat toch gewoon in de Top 20 komen?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:34 schreef Ang3l het volgende:
En ik zat echt keihard te janken bij Legacy....................
Jaaaaaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:49 schreef Saeramir het volgende:
Ik begin warm te lopen voor season 6Heb er echt onwijze zin in!
Nou, zeg dat wel, heb het nu al druk genoeg met Strictly Come Dancing/Dancing With The Stars. En daarna weer SYTYCD UK... daar ben ik wel heel erg benieuwd naar (vooral naar de combi Nigel en Arlene Phillips in de jury).quote:En ben blij dat Canada dan precies afgelopen is.
Het zal toch niets te maken hebben met het feit dat ze nu ineens haar hoofdkaalgeschoren heeft he?quote:
quote:
OMG, komt Ryan Kasprzak terugquote:dizzyfeet Top 20 tonight with possibly the biggest surprise EVER on SYTYCD!!!
quote:For the first time ever, the Top 20 dancers will make their debut performances on SO YOU THINK YOU CAN DANCE: MEET THE TOP 20 airing Monday, Oct. 26 (8:00-9:00 PM ET/PT). This special episode will showcase each of the dancers in their own style and genre and will feature group numbers choreographed by some of America’s favorite choreographers. Additionally, viewers will get a chance to learn more about the dancers. Then at the end of the hour, judges Nigel Lythgoe, Mary Murphy and Adam Shankman will match the Top 20 with partners for the first performance show airing the following evening.
The competition begins Tuesday, Oct. 27 (8:00-10:00 PM ET/PT) when the Top 20 dance for the judges and America on the season’s first two-hour performance show. The finalists will work as partners with a world-renowned choreographer on a dance routine chosen at random from a number of dance genres. At the end of the episode, the judges will deliberate and then eliminate the first two dancers from the competition. The following week, on Tuesday, Nov. 3 (8:00-10:00 PM ET/PT), the Top 18 will perform and the judges will send another two dancers home.
On Tuesday, Nov. 10 (8:00-10:00 PM ET/PT), the Top 16 will take the stage in another two-hour performance show. Beginning this week, after each Tuesday performance show, the phone lines will open and the fate of the finalists - one of whom will be named America’s Favorite Dancer - will be left up to the voting fans. Tune in the following night, Wednesday, Nov. 11 (8:00-9:00 PM ET live/PT tape-delayed) when two finalists are sent home on the first live results show.
Leuk zo'n introductieshow. Was dat niet iets wat het team van de Australische SYTYCD had bedacht? Ik meen dat ergens gelezen te hebben een tijd geleden.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:14 schreef dollce het volgende:
Ik ben volgens mij ook de enige hier die het ballroomstel wel schattig vind,
Ja ik ben blijkbaar niet d enige die het denkt als je er op googledquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 06:33 schreef Saeramir het volgende:
Ang... Je hebt me aan het denken gezet.. Zou echt heel goed kunnen wat jij zegt.. Jeetje. Hopelijk niet. I love Mia![]()
Ik vind 't wel schattig. NU nog tenminste.quote:Ik vind die Ashleigh qua dansen juist wel goed.. Maar kan ze niet goed hebben als ze zo aanstellerig doet met haar man..
En een paar seizoenen terug had ze ook zo'n rattenkop, dus...quote:CANT A GIRL JUST SHAVE HER HEAD??????????
7:24 AM Oct 23rd from web
Wat nu weerquote:dizzyfeet If baseball pre-empts us on Monday night they will put 2 shows out on Tuesday. There are many shocks and surprises, some of them very sad.
.quote:Russell Ferguson started dancing when he was 3 years old and began dancing professionally at age 6. He trained at the Boston Art Academy and has worked with Boston City Lights. His interests include acting, singing, drawing, rapping and making music
Ik ga gewoon je post gebruiken om mijn commentaar te geven op de show, beetje bij beetjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:34 schreef Malahide het volgende:
Oeh!quote:Groepsdans (Wade & Amanda Robson)
Yes, yes, yes! Als dit een voorbode is van wat Wade dit seizoen gaat brengen, dan ben ik een happy camper. De keuze voor die vier groepjes was briljant. Voor mij waren het ‘witte’ groepje (met Nathan als meest in het oog springend) en het ‘grijze’ groepje (de jongens) het beste. Fantastische opening van wat hopelijk een legendarisch seizoen gaat worden.
Hmmz. Af en toe iets te rommelig, gehaast en afgeraffeld (je zag ze af en toe stuntelen met het tempo om op tijd te komen), maar wel gaaf om naar te kijken. Het vloog voorbij! Leuk om die 3 bij elkaar te zetten en te zien.quote:Hiphop (Tabitha & Napoleon) met Legacy, Kevin en Russell
Pardon my French maar godverdegodverdegodver! Wat was dit gaaf! Die figuren en trics die ze samen deden, echt fantastisch. Deze drie zijn stuk voor stuk zó charismatisch en hot, dat ik me niet kan voorstellen dat één van hen de show al snel zal verlaten (misschien Legacy omdat ik geen idee heb hoe goed hij is in andere stijlen, maar het is zo'n leuke vent). Loved the orange beenie Russell.
Ik vind dat Tyce bij z'n happy queer broadway choreografie moet blijven, want daar vind ik hem toch, op de cancer-dance na, het beste in. Ik vond deze choreografie eigenlijk helemaal niet zo bijzonder en "touching". Het deed me niets. Niets. Echt niets. Goed gedanst, maar ik vond de dans zelf.... nietszeggend. Sorry. Ik zie Hadewych trouwens ook welquote:Contemporary (Tyce Diorio) met Ariana, Channing, Nathan en Jakob
Prachtig. Maar... stoute Tyce. Wel erg veel nadruk op de jongens gelegd, vond ik. Maar die jongens zijn dan ook buitencategorie goed. Nathan: danste als een man, wat een uitstraling. Jakob: wow! Die techniek, die sprongen! Als ik al geen fan was dan heeft die Superman-pose na afloop er wel voor gezorgd
. Channing en Ariana: allebei krachtig maar ik moet ze echt nog beter leren kennen, dus ik ben heel benieuwd naar wat ze morgen gaan doen. Channing doet me overigens de hele tijd aan actrice Hadewych Minis denken.
Girl, stop talking to America. You annoy me with that! En nee, tap is ook ècht mijn ding niet. Ik vind het te eendimensionaal. Alleen het onderlichaam krijgt aandacht, en de armen doen wel wat wijd en strek en in... maar that's it. Wel knap hoe gelijk het ging, en dat moet ook wel want je "hoort" als het misgaat lijkt me.quote:Tap (Derick K. Grant) met Bianca, Peter en Phillip
Zoals jullie misschien al weten heb ik een soort haat-liefde-verhouding met tapen tja… ik zag wel dat het technisch heel kunstig was en met de choreografie was ook helemaal niets mis, maar het is gewoon écht niet mijn ding. Bianca: ik vind haar enthousiasme zo leuk, ze is zo blij dat ze eindelijk in de Top 20 is beland. Phillip: heeft een irritatiefactor en een gezicht als een buikspreekpop, maar is – denk ik – wel de beste van de drie. Peter: leuke knul en talentvol, maar hij doet me keer op keer denken aan een figurant uit The Sopranos
. En o ja, mag ik zeggen (met gevaar voor eigen leven) dat ik Ryan Kasprzak geen seconde gemist heb ik dit groepje?
Normaalgesproken ben ik best een fan van Sonya's freaky dingen... maar ik vond dit een beetje braaf highschool-musical achtig. Hmmz. Nee. Het liet ook niet echt zien wat ze in hun mars hadden volgens mij. Het was schattig, cute as a button.quote:Jazz (Sonya Tayeh) met Pauline, Ellenore en Mollee
Vorig seizoen verzon ik een leukevoor de choreos van Sonya Tayeh en hier is ‘ie nog een keer: “we moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan” (wederom met dank aan Herman van Veen). Oftewel: tja. Eerlijk gezegd vond ik dit het minst indrukwekkende optreden van de avond, wat niet wil zeggen dat het slecht was, zeker niet. Mollee: blijft een huppelkutje, heeft potentieel, maar komt op me over als een ongeleid projectiel. Ellenore: danste het ‘zachtst’ van alledrie en ik vond dat mooi, maar of dat de bedoeling was in deze choreografie? Beeldschoon meisje overigens. Pauline: ik vind haar zo leuk. Toch werd mijn aandacht om de een of andere reden net iets meer naar de andere twee getrokken.
En dit vond ik dus juist weer vele malen mooier dan die van Tyce. Mandy > Tyce, any day. De kleding, muziek en... de achtergrond werkte zelfs mee. Ik zag echt een stel mensen dat heerlijk door de herfstbladeren vloog, buitelend, springend, draaiend, verliefd... een heerlijk gevoel. Ik werd er vrolijk van. En Victor... ooow die was me al wel opgevallen tijdens de audities hoorquote:Contemporary (Mandy Moore) met Billy, Kathryn, Noelle en Victor
Ik vond dit niet de impact hebben van de contemporary van Tyce, maar dat kan komen omdat ik die twee meisjes irritante wichten begin te vinden. Kathryn met dat constant trillende stemmetje en onderlipjeen Noelle als huppelkutje 2.0. Zeker geen slechte danseressen dus ik ben bereid me volledig door deze dames te laten verrassen en overtuigen de komende weken. Victor… again… where the hell did you come from? Geen idee of hij een ‘dark horse’ gaat worden, maar ik vind zijn grote, mannelijke lijf erg prettig om naar te kijken
. Billy: oei. Durf ik het te zeggen? Volgens mij kwam hij niet echt tot zijn recht. Hij maakte niet zoveel indruk op me als Nathan (het vergelijken van die twee hertjes is toch onvermijdelijk). Is de hype te groot geweest? Kan niet wachten tot zijn eerste partnerdans, ben zo benieuwd.
HEEL gaaf gedaan, een ballroom choreo voor 3 personen. Erg apart Jason! Petje af. Extra grappig natuurlijk waar de dans over ging en dan het feit dat 2 daarvan ook echt een stel zijn. De vrouw en de maîtresse.quote:Samba (Jason Gilkison) met Ryan, Ashleigh en Karen
Instant guilty pleasure! Ha ha, geweldig dit. Ryan is zo’n typische latindanser die eigenlijk te fout voor woorden is maar toch iets onweerstaanbaar lekkers heeft, en dan buiten het podium gewoon een enorme lieve softie blijkt te zijn. Ashleigh zou me erger moeten irriteren dan dat ze me nu doet (verrassend genoeg) en ik vond dat gekibbel en ‘he’s mine’-gedoe in de trainingsruimte eigenlijk wel schattig. Karen… o la la. Sexy Venezuelan Mama! Gorgioso! Wat wil ik graag dat zij het heel goed gaat doen!
quote:Tot morgenochtend, wordt weer een feestje!
Eendimensionaal, dat was het woord dat ik zocht. Dank u. Aaah, laat Bianca nouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
Girl, stop talking to America. You annoy me with that! En nee, tap is ook ècht mijn ding niet. Ik vind het te eendimensionaal. Alleen het onderlichaam krijgt aandacht, en de armen doen wel wat wijd en strek en in... maar that's it. Wel knap hoe gelijk het ging, en dat moet ook wel want je "hoort" als het misgaat lijkt me.
Tara Jean en Everett (Canadaquote:Dat Nigell zegt dat ze niet iemand tap kunnen leren.... in welk land en welk seizoen hadden ze nou ene keer tap als dans? Volgens mij is dat 1x gebeurd, maar toen kon het meisje gelukkig al wat tappen.
Kleding (fifties!) en achtergrond waren erg tof inderdaad. Heb gewoon nog helemaal niks met die twee meiden, lijken me zulke schapen allebei. Victorquote:En dit vond ik dus juist weer vele malen mooier dan die van Tyce. Mandy > Tyce, any day. De kleding, muziek en... de achtergrond werkte zelfs mee. Ik zag echt een stel mensen dat heerlijk door de herfstbladeren vloog, buitelend, springend, draaiend, verliefd... een heerlijk gevoel. Ik werd er vrolijk van. En Victor... ooow die was me al wel opgevallen tijdens de audities hoorrawr. Jammer dat zijn haar er af moest, wel net als bij Kupono vond ik het juist WEL sexy dat vreemde kapsel.
Valt reuze mee Ang, eigenlijk alleen over de contemporariesquote:Blijft grappig te zien hoe verschillend meningen kunnen zijn![]()
Yep yep, totally agree. Dat is het. Je geeft me veel inzicht vandaag Ang3lquote:But hey... it's Mary. Nothing's real about her, that's why I love her!![]()
Jawel, maar ik heb er naar moeten zoeken hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:55 schreef Saeramir het volgende:
LOL![]()
Ik lees het ook net, verschillen we ook maar ERGENS van mening????
![]()
Van mij wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Maarreh, ah.. toe? Mag ik Victor dit seizoen?
quote:Finalist Billy Bell has Left SO YOU THINK YOU CAN DANCE Due to Illness. Brandon Dumlao Joins Top 20.
Post meta
By:
Blogger -
Posted
October 26th, 2009 4:02pm
Top 20 dancer Billy Bell has left SO YOU THINK YOU CAN DANCE due to illness and will be replaced by Brandon Dumlao, 21, a Hip Hop dancer from Concord, CA. Dumlao will join the Top 20 this week as they compete on the first two-hour performance show Tuesday, Oct. 27 (8:00-10:00 PM ET/PT) on FOX.
“We are disappointed that Billy cannot continue dancing in the competition on the advice of his doctor and wish him a speedy recovery,” said executive producer/judge Nigel Lythgoe. “However, we are fortunate that Brandon Dumlao has agreed to return.”
Dumlao joins previously announced finalists – Phillip Attmore, Channing Cooke, Ariana Debose, Ashleigh Di Lello, Ryan Di Lello, Russell Ferguson, Mollee Gray, Karen Hauer, Kevin Hunte, Jakob Karr, Noelle Marsh, Pauline Mata, Kathryn McCormick, Legacy Perez, Bianca Revels, Peter Sabasino, Ellenore Scott, Victor Smalley and Nathan Trasoras – as they compete to become America’s Favorite Dancer.
Moet die Brandon - ik schrok echt even, ik dacht dat ze season 5 Brandon hadden teruggehaaldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:34 schreef Malahide het volgende:
Billy: oei. Durf ik het te zeggen? Volgens mij kwam hij niet echt tot zijn recht. Hij maakte niet zoveel indruk op me als Nathan (het vergelijken van die twee hertjes is toch onvermijdelijk).
Sjezus.quote:Fans were able to see Bell perform Monday in a pre-taped, non-elimination round that also featured Noelle Marsh, who may have danced for the last time on the SYTYCD stage.
A source tells Us that Marsh will not be competing tonight after suffering an ankle injury that could sideline her for the duration of the competition.
Revisit other cursed reality shows.
Marsh, an 18-year-old contemporary dancer, will be given one week to try and recuperate, according to the network's standards and practices laws. The source tells Us that production crews will prep the female dancer who gets eliminated this week to go on in her place should she not be able to recover.
Ik wil ook steeds Billy Elliot zeggen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee niet Billy Elliot!!
Ik vind hem er gewoon wel wat van weg hebben qua typequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil ook steeds Billy Elliot zeggen!Ook grappig dat de acteur die Billy speelt in de film, Jamie Bell heet.
Ja, 't huppelhertje is weg.... nu heb je d;r nog maar 1! Kun je wel je aandacht op hem vestigenquote:Ik baal hier echt van. Ik heb dat in al die seizoenen nooit gehad, maar bij iedere beweging van BB werd ik vrolijk en verdrietig tegelijk, zo mooi. Zo zonde.
Ik voeg me bij Club Malahide.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:26 schreef Malahide het volgende:
[..]
Van mij wel.
Zie ik hier een trend in het 'op wie vallen wij'-gebeuren?
Saeramir: schattige pubers maar krijgt het ter compensatie ook warm van hete latinboys
Ang3l: strakke contemporary-boys met aparte kapsels
Malahide: exotische man-jongens die haar zoon hadden kunnen zijn en (Russische) ballroomboys
Een routine leren in 1 dag.quote:
Daar doen ze het tenminste live voor de camera. Waar is de sensatie, USA? Ik wil closure.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:42 schreef Malahide het volgende:
Wat een slachtveld zeg. In Nederland gaat het ook al zo lekker.
Wel raar zeg, jarenlang nauwelijks blessures en nu de één na de ander.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:49 schreef Saeramir het volgende:
oooh Saartje. Er is een Saartje bij NL/BE, nu snap ik het. Ik word zelf Saartje genoemd dus ik was heel erg in de war LOL
Ik zegt dat peter de Tapper er als eerste uit;igtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef dollce het volgende:
nee, niet billy!![]()
nu ga ik maar voor Peter de tapper, of legacy, of nathan![]()
Maar brandon die billy vervangt is die beetje aziatische jongen toch? Weet eigenlijk heel niet wat ik van hem vind, hij me niet echt opgevallen tijdens vegasweek
denk ook niet dat ie het lang gaat volhouden, maar hijs wel schattig,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zegt dat peter de Tapper er als eerste uit;igteerlijk gezegd.
Da's toch de blanke tapper he?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Malahide het volgende:
Noem die Saartje dan ook gewoon Liplaaf, da's duidelijker voor iedereen![]()
(behalve voor Saeramir want die heeft nu écht geen idee maar waar we het over hebben...)
"Just like oil on your skin....."quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Cee het volgende:
Het is op het zelfde niveau als die ene troela van een van de eerste seizoenen die tijdens haar auditie niks anders deed dan lotion over d'r lijf heen wrijven en tijdens de liveshows alleen zat te droogkronkelen op de grond.
Ik heb een speciaal SYTYCD-schriftjequote:Ik ben slecht in namendus moest steeds terugspoelen en zoeken....
Gek hè, ik ook. Bij zijn eerste auditie was ik helemaal weg van hem, maar nu denk ik 'mwah'. Maar goed, eerste show, let's give the guy a break.quote:Koppel 1: Phillip & Channing
Mja.... ik mag hem niet zo. Geen idee wat 't is.
Volledig mee eens.quote:Koppel 3: Ariana & Peter
Grappig. Maar zij danste hem er volledig uit voor mij.
Ach ja, ze speelt die boerentrienkaart nog even lekker uit. Zij en Mollee, beste vriendinnen. Mijn God, je zult er maar mee moeten werken.quote:Koppel 4: Noell & Russell
Wat komt zij dom en vervelend over zeg.......... zucht. Houdt ze zich nou van den domme? "Ik wist niet wat een foxtrot was". Ja meisje, je kijkt deze show ook pas voor het eerst of zo? Geen ontvangst in hillbilly-town?Annoying... jammer dat ze er niet uitkan vanwege d'r knie.
Uit mijn hoofd: Jessie & Pasha, Jessie was geblasseerd en zij danste een chacha of samba met hem (geen zin om het op te zoeken. Maar... ik wil het wel even opnemen voor Melanie hoor. Dat is een hele grote geweest in de Amerikaanse latin-wereld, veel groter dan La Murphy ooit geweest is. Mel is gewoon een paar kilootjes aangekomen sinds ze niet meer aan wedstrijdsport doet en ze is tegen de 50, dus give the girl a bit of credit. Ze was overigens nu stukken beter dan toen met Pasha!quote:Melanie, de choreografe, heeft volgens mij al eerder een keer iemand on stage vervangen in een voorgaand seizoen, meen ik me te herinneren. Toen vond ik 't ook al Sally Spectra on stageZe kan misschien wel een goede choreografe zijn..... maar voor mij danst ze echt met de klasse van een lomp nijlpaard. Bij de "lifts" ook, ik vond het er bij HAAR echt niet mooi uitzien, niet eens bij hem. Heel erg lomp. Ook alsof zij hem aan het leiden was ipv andersom.
Doekjequote:Koppel 5: Bianca & Victor
Dat achterover buigen van haar terwijl hij haar voeten vasthield en de dingen daarna. Goddamn. Dat loopstuk van hem waarbij zij rolde..... En Victor............ ohh.... smelt......... en niet alleen vanwege zijn uiterlijk. Zijn bewegingen, zijn rol die hij blééf spelen, zijn houding, zijn gezicht ..... Ohh.
Ik dacht vanochtend "zal ik over dat haar gaan zeiken?". Toch maar niet gedaan. Praise the Lord van Ang3lquote:Koppel 6: Karen & Kevin
Kevin? Je haar? Nee. Gewoon: Nee. Niet doen. Nee. Vlecht he maar snel weer in. Nee.
Accepteer dat het de stijl is, accepteer hetquote:Met dat knotje en de vrouwelijke armbewegingen die ik toch altijd van latin al niet zo mooi vind... vond ik het net of we naar een vrouw aan het kijken waren. Grace Jones dan zoiets. Dat een hiphopper er zo verwijfd uit kan zien... het leidde m'n aandacht de hele tijd van de dans af.
Da's hopelijk een retorische vraag, tochquote:Waarom ben ik 't nooit met de jury eens?![]()
Ik vond dit echt de dans van de avond. En Legacyquote:Koppel 9: Kathryn & Legacy
Intrigerende Legacy met Miss Bibberlips?Maar goed,.... ook hier verraste ze me meteen. Ik vond het idee heel leuk en ik vond ze't ook goed uitvoeren. Hoe 1 lichaamsdeel bewoog op de beat en de rest van het lijf er dan wat achteraan schokte, alle kanten op. Wow! Zij was volleeeeeedig uit haar stijl en hield heel goed staande. Nice. Misschien ga ik me toch niet zo aan haar ergeren. En hij? Yum yum yum baby. Leuk koppel (toch wel). Erg strak gedanst!! Yaba-daba-doooo indeed!
quote:Koppel 10: Mollee & Nathan
Goofball Mollee werkt me steeds meer op de stuiterende zenuwen. Ik hou niet van "Self-proclaimed" grappige mensen. Grappig BEN je, grappig DOE je niet. Maar goed, de dans.... Doriana disco: natuurlijk bomvol spectaculaire lifts en trucs zoals gewoonlijk. En die zagen er goed uitgevoerd uit. Maar ik blijf disco (van haar) altijd een opeenstapeling van trucs vinden. Meer acrobatiek dan dansen. Het dansen tussen de trucs in vond ik dan ook wel iets minder uitgevoerd. Maar desalniettemin (nog 1x dat woord): energiek en zeker in orde om door te gaan naar de volgende show.
Ariana's solo vond ik echt stukken beter dan die van Pauline. En het Brandon-verhaal is wel apart. Had hier ook niet de choreograaf in kunnen vallen (Jason Gilkison is misschien een beetje aan de grote en uitgedijde kant voor die kleine Paulinequote:Eruit:
Ariana. Jammer, vond haar nl in de dans vele malen beter dan hem (Peter).
Brandon. Net 1,5 dag erin en meteen er weer uit. Had hem er dan niet ingezet, zeker niet om die regel di er bestaat.
Wat nou overbodig, doe niet zo raar mensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:35 schreef Cee het volgende:
Goed. En dan kom ik er weer aan met compleet overbodige commentaren want als je in principe de bovenste reacties op de show van gisteren samen zou voegen en er een Cee-saus overheen gooit dan heb je mijn inzending.![]()
Ik weet niet of ik dit jaar wel doorkom zonder geile Rusquote:Jammer dat ik echt niet zo kan genieten van ballroom tenzij het zweet en de sex ervan afdruipt (hoi Pasha)
Ik geloof jequote:maar ik zie hem ook graag groeien in het seizoen en daarmee bedoel ik helemaal niks vunzigs.
Oooh, een rumba met zo'n slashed open to the waist blousequote:Ben onderhand wel benieuwd naar een sexy ballroom met Legacy.
quote:Net zoiets als Jack & Karen maar dan anders.
Door zijn mislukte haaravonturen en die vreselijke modellenfoto's is 'ie een klein beetje in mijn achting gedaald vandaag, maar vooralsnog geef ik hem even het voordeel van de twijfel, want ik vond dat 'ie best mooi danste.quote:Ieuwww Kevin, ik verwacht van hem binnen een week een of andere sleazy foto die uit de diepste druipgrotten van het internet vandaan is geplukt door een cyberSherlock.
Sodeju, iedereen inclusief Ang3l zit hier te geilen op Ryan maar ik zag het écht (nog?) niet. Weet je wat het is? Ik heb gewoon moeite met van die typisch Italiaanse koppen, mannen met van die Sylvester Stallone-achtige trekken. Zo vond ik Austin van SYTYCD Canada 2 dus ookquote:Ryan & z'n partner. Sorry ik lette alleen op Ryan. Oemph die zag er toch wel damn tasty uit.
Jij en ik tegen de rest van de wereld Ceequote:De choreo, van Sonya, vond ik echt helemaal niks, sorry. Het lijkt steeds of het een oude Sonya-choreo is maar dan met de passen in een andere volgorde. Of ja, passen.... fladdersprongen.
Oe, interessante theorie. Ik ben een sucker voor achter-de-schermen-paranoia.quote:Ik geloof dus echt niet dat de jury Russell in de bottom 4 heeft gegooid omdat ze hem de minste van de avond vonden. Ze wilden hem gewoon nog een keer op tv laten krumpen zodat men kon zien hoe totaal anders zijn stijl is van wat we nu meestal van hem zullen zien.![]()
Mooi hè? Wat een man. Zou 'ie te adopteren zijnquote:Die kop van hem na z'n (briljante) solo! Ik werd gewoon bang! Maar dan staat ie een minuut later weer zo lief daar, wat kan ie opgaan in z'n dans zeg.
Mea Culpa, na het plaatsen van mijn post hier ben ik het een en ander nog een keer na gaan kijken en toen kwam ik tot de verbijsterende conclusie dat mijn oppervlakkige ik totaal geen aandacht heeft geschonken aan Victor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Salsa Spectra![]()
![]()
Enne, waarom beoordeel je MIJN Victor niet?!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef Malahide het volgende:
Billy Bell schijnt de Ziekte van Pfeiffer te hebben.
Beterschap knul en voortaan niet meer zoenen tussen de coulissen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Mea Culpa, na het plaatsen van mijn post hier ben ik het een en ander nog een keer na gaan kijken en toen kwam ik tot de verbijsterende conclusie dat mijn oppervlakkige ik totaal geen aandacht heeft geschonken aan Victor.![]()
Dus, eh...eh....tja, ik heb hem niet beoordeeld omdat zijn dansen me het licht uit de ogen sloeg en het bewustzijn uit de kop, vandaar.![]()
Ik ben niet van de oostblokkers, dus ik mis er geenquote:Ik ga een notitieblokje kopen.
En, net als Malahide, mis ik een Zweterige Rus.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er straks een andere danser afvalt daardoor weten we genoeg
The Holy Trinity (sapperdef(l)apquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben niet van de oostblokkers, dus ik mis er geen![]()
Mens schiet toch eens op!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:14 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb nog niets gezien of gelezen maar ga dat over een uurtje doen.. Heb nog geen tijd gehad.. Ben zo benieuwd..![]()
![]()
![]()
![]()
Max was niet lelijk, maar die had van die verdrietige oogjes. Niet goed genoeg voor de Holy Trinity helaas.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Max was niet knap, dus ik snap dat je'm weggelaten hebt.
Die eerste, was dat Arthem of zoiets?
Inderdaad zeg. Hup, kinderen naar bed, gordijnen dicht, telefoon van de haak, pot thee erbij en aan de slag jijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens schiet toch eens op!
Do your duty woman, for God's sake!!!!!
You tell'r giiiirl *snap snap snap*quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Hup, kinderen naar bed, gordijnen dicht, telefoon van de haak, pot thee erbij en aan de slag jij. Ik ga nu weg en verwacht een verslag als ik vanmiddag terugkom!!
NIETS mee te maken!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:41 schreef Saeramir het volgende:
wow menschen toch! ik heb niets gelezen maar eens even gescrolld en hoe ga ik op alles reagerenheb nog een huishouden te runnen en kinderen die willen eten
heb een dagtaak aan SYTYCD zo ongeveer
![]()
Move it mister!quote:Heb het allemaal net gezien en het was voor mij toch wel de gekste show in de geschiedenis van SYTYCD hoor. Ik moet nu eerst dingen doen (wat ik al zei, kids huishouden en dat soort onzin) maar dan kom ik nog even Spuit 11 doen
Geweldig toch? Iedere muts d'r Rus.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:04 schreef Malahide het volgende:
[..]
Perfect voor mijn oppervlakkige lustgevoelens. Komt ook goed uit, want Cee is meer van Pasha en Saeramir van Dmitry.
Not in my Holy Trinity girlfriendquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldig toch? Iedere muts d'r Rus.
Ik vond Max dan wel weer cuter dan Artem dus wat mij betreft vult hij samen met d'n Pash en d'n Dimi de Holy Trinity aan.
Ho ho, ik schud er zo nog twee trinities uit hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:21 schreef Ang3l het volgende:
Houden jullie je oostblok trinity maar, pak ik de rest wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |