abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 11:13:09 #51
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71676062
D I K K E S P O I L E R S ! ! !
Dus niet lezen als je de uitslag niet wil weten .

Zo, dat was wel even een goedmakertje voor de matte performance show zeg. Heerlijk om al mijn favoriete dansen voorbij zien te komen. Ze pakten flink uit zeg, nog nooit zijn zoveel dansen in de repeat gegooid . Snelle rundown en mijn mening over de uitslag.

Openingsnummer The Wiz (Tyce)
De eerste keer vond ik dit een rommeltje, maar nu vond ik het geweldig! De dans was erg goed omgevormd voor twintig dansers, dat gesleep met die lijst was minder. Wat ik vooral zo leuk vond was de sterrol voor de Top 4, en de veel duidelijker naar voren komende afzonderlijke stukjes, zoals een beetje chacha van Jonathan en Max, stukje ballet voor Melissa, Ade en Jason, potje poppen voor Phillip en Tony, salsa voor Janette en Jonathan. Erg goed gedaan . Enjoyed it.

Jeanine & Phillip - hip hop (Tabitha & Napoleon)
De allereerste dans van seizoen 5 en een blijvertje. De leukste hip hop die ik me kan herinneren van alle seizoenen, en Phillip en Jeanine zijn zo schattig in deze dans.

Janette & Brandon - Argentine tango (even geen zin om de namen van de choreografen op te zoeken…)
Het blijft een fantastische dans, helaas was ‘ie deze keer belabberd in beeld gebracht. Godver, Janette had toch écht gewoon in de finale moeten staan, maar ja… En Brandon was een beetje mat. Misschien was zijn energie op? Kan me er wel iets voorstellen, maar toch…

Asuka & Vitolio – waltz (Louis van Amstel)
Mooie wals, meer niet. Had voor mij niet herhaald hoeven worden. Vind Asuka nog steeds een vrieskist.

Jeanine & Jason – contemporary (Travis Wall)
Beeldschoon. Traantje gelaten, prachtig . Voor mij één van de top 5 dansen van dit seizoen.

Kayla & Max – samba (Louis van Amstel)
Yeah, fantastisch dat deze nog een keer langskwam . Niet gedacht. Wel een stukje minder scherp, maar ik vind hem nog steeds erg leuk. Kayla was weer fantastisch voor een non-latindanser.

Calle ocho YYYYYYAAAAAAAAAAAA
I LOVE LOVE LOVE LOVE THIS ROUTINE!!!!!!!! Ik blijf dit het hoogtepunt van het seizoen vinden. Heerlijk broeierig en zo’n geniale choreografie. Cat zei overigens dat ‘ie gedanst werd door de Top 16, maar het was toch echt de Top 20 (tel maar na!).

Talia Fowler, winnares SYTYCD Australië
Petje af. Superdanseres, en ach ja, een Sonya-choreografie, dus weer veel vallen en opstaan, maar deze keer in ieder geval geen man-vrouw gevecht.

Jason & Caitlin – Bollywood (Nakul)
Jason, kissing all the girls. Naughty . Leuk om de dans nog een keer te zien, maar ik blijf erbij dat ik de Bollywood van Katee en Joshua beter vond.

Randi & Evan - The Butt Routine (Mia Michaels)
Dit was toch wel Evan’s hoogtepunt denk ik, als een puppy achter Randi bipsie aanhobbelen. Het blijft een grappige dans. Fijne muziek, prima interpretatie en leuke gimmicks. Toch opvallend dat Evan in de finale is gekomen zonder een dans die legendarisch zal worden.

Jeanine & Brandon - paso doble (Louis van Amstel)
Hattrick voor Louis van Amstel, drie dansen in de repeat. Wow ! Vond het gisteravond al niet om over naar huis te schrijven, en nu nog steeds niet. Maar ik gun Mary haar pleziertje hoor.

Kayla & Kupono – Addiction (Tyce)
Gotver . Kon het weer niet laten, het blijft een enorm krachtige dans en Kupono is zo griezelig en tegelijkertijd zo aantrekkelijk. Klasse.

Rage Boys Crew:
Dansende kids, dat is makkelijk scoren. Dat kleine menneke met zijn fietsenstalling is wel een durfal hoor, het was nog net geen dwergwerpen.

Janette & Brandon – disco (Doriana Sanchez (die heel ongelukkig groothoek in beeld werd gebracht waardoor ze enorm leek ).
Tofffffffff. Beste disco die ik ooit bij SYTYCD heb gezien. Janette .

Melissa & Ade – Breast Cancer (Tyce)
Heel mooi. Chills. En toen weer even emo-tv door Tyce en zijn kankervrije vriendin, en een uitgebreid shot van de huilende breast cancer survivor Christina Applegate… nou, daar kan Malahide niet tegen hoor .

One
Was dat alles? Ik verwachtte een uitbundige chorus line van de choreografen, met de beentjes de lucht in en meezingen. Yeaaaahhh. Maar nee, hoe lang duurde het? Hooguit dertig seconden. Moeite van de pakjes naaien niet waard joh. Ik vond overigens Mary lekker smeuig en Tyce was duidelijk helemaal in zijn element.

De uitslag:
Ik ben blij. Blij dat Evan niet gewonnen heeft, want hij was gewoon niet goed genoeg. Het blijft een schatje en hij heeft heus wel een leuke carrière voor de boeg. Kayla heeft had nét niet genoeg personality om bij de laatste twee te eindigen, maar ik vind haar toch een briljante, prachtige danseres (wel aan dat gewiebel werken meisje!). Brandon mocht gewoon niet winnen om de bekende redenen en Jeanine heeft gewoon op het allerlaatste moment laten zien dat ze een terechte winnaar is. Dus gefeli.

Het zit erop mensen. Het was gezellig !

[ Bericht 98% gewijzigd door Malahide op 07-08-2009 12:15:05 ]
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:06:24 #52
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71690115
GEEN BRANDON!
GEEN EVAN!

Al was ik meer voor Kayla, toch kan ik hier mee leven.
Ik denk idd dat het niet aan Kayla's techniek maar meer aan haar stillere persoonlijkheid gelegen heeft.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:09:00 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71690188
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Malahide het volgende:

Kayla & Kupono – Addiction (Tyce)
Gotver . Kon het weer niet laten, het blijft een enorm krachtige dans en Kupono is zo griezelig en tegelijkertijd zo aantrekkelijk. Klasse.

Het blijft mijn favoriete dans van het seizoen.
Hij breekt m'n hart nog meer dan de breast cancer dans.
Dat komt vooral door Kayla's wanhoop in die dans, de bewegingen en in hara gezicht, en door de enorme kwaadaardige sensuele Kupono daar.

DAMN!

Ik kan echt geen droog oog houden als ik die opzet.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:20:25 #54
87554 Cee
Welluk?
pi_71692232
Ik vond de Addiction dance ook nog beter dan de eerste keer dat ik 'm zag. En krachtiger. En ook ik zat met een brok in m'n keel.

Ik moet echter iets bekennen. Na de emotionele CancerDance lieten ze dus Christina Applegate in het publiek zien maar dat had ik pas na 10 seconden door want ik zat helemaal zo van LAAAAAAANCE .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:12:41 #55
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71693753
heb het gezien. moet ik toch even kwijt. ik ga een schoen opzoeken.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:18:00 #56
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71693902
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Saeramir het volgende:
heb het gezien. moet ik toch even kwijt. ik ga een schoen opzoeken.
Sorry Saeramir . Maar laat het u smaken hè .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:21:07 #57
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71694001
tot nu toe smaakt ie nogal bitter
  ESF Reporter vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:49:45 #58
87554 Cee
Welluk?
pi_71694834
Ik heb er vrede mee.
Iedere week werd ik minder enthousiast en ookal had ik nu voor het eerst een uitgerekende favoriet, ook dat werd de laatste tijd wat minder en volgens mij vond ik dit tot nu toe het minste seizoen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:05:57 #59
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71704196
Vegas Week voor season 6 begint vandaag (Adam Shankman twittert mij dat soort dingen, jeweets ). Ze laten er gaan gras over groeien zeg ! Hopelijk zijn de judges al hersteld van de after party...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:25:10 #60
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71706670
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik heb er vrede mee.
Iedere week werd ik minder enthousiast en ookal had ik nu voor het eerst een uitgerekende favoriet, ook dat werd de laatste tijd wat minder en volgens mij vond ik dit tot nu toe het minste seizoen.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Het was een beetje een seizoen dat fantastisch begon met die allereerste spectaculaire show, en daarna nooit meer dan niveau heeft gehaald. En zelfs een beetje af begon te glijden. Elke keer als je dacht, nu gaat het echt beginnen, was de volgende aflevering weer niet zo goed als verwacht. En Evan, tja, ik weet niet wat ik er nog meer over moet zeggen. De laatste show is hem, denk ik, wat de winst betreft, fataal geworden. Ik denk dat ie de week ervoor nog gewonnen had. Maar in de finale heeft ie gewoon niet geschitterd en geen goede kritieken gekregen, en dus lijkt het me ook eigenlijk wel eerlijk dat ie niet gewonnen heeft. Ik had nog steeds gewild dat ie won, maar ik begin meer en meer vrede te hebben met deze winnares, al vind ik het nog steeds een ongelofelijk onverwachte winnaar als je het hele seizoen bekijkt. Mss toch wel een beetje als toen Sabra won, dat had ik ook niet verwacht. Maar Sabra vond ik zelf beter.

Dit seizoen was over de breedte mss heel sterk, maar overall viel alles een beetje tegen. Ik vind het jammer dit te moeten zeggen over het seizoen waarin mijn allerliefste Evan in meedeed

Ik ben wel ongelofelijk blij dat Brandon niet heeft gewonnen. Als dat was gebeurd, was het voor mij echt een -afloop geweest. Niet alleen mijn favoriet niet gewonnen, maar ook nog mijn galbulten-factor.. Dus tja. Gemengde gevoelens..

Ben dan ook eigenlijk superblij dat seizoen 6 echt snel begint. Dit vergeten en dan Ryan aanmoedigen (nu nog maar hopen dat ie de show haalt, want ik begin denk ik te snappen dat dat mss niet gaat gebeuren (omdat Evan gewoon niet genoeg is gegroeid in de weken van de shows, en ze vast bang zijn dat dat met Ryan ook gaat gebeuren).

En over 3 dagen begint Canada alweer (is er iemand die dat ook echt gaat volgen net als ik? moeten we daar een nieuw topic over openen?)
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:26:57 #61
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71706708
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik vond de Addiction dance ook nog beter dan de eerste keer dat ik 'm zag. En krachtiger. En ook ik zat met een brok in m'n keel.

Ik moet echter iets bekennen. Na de emotionele CancerDance lieten ze dus Christina Applegate in het publiek zien maar dat had ik pas na 10 seconden door want ik zat helemaal zo van LAAAAAAANCE .
Ik vond hem ook nog beter, deze keer. Voor mij veruit de beste dans van het seioen

Ik moet wel vragen.. wie is LAAAANCE? (ik zat naar Lance Armstrong te zoeken toen ik het terug keek )
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:32:19 #62
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71706826
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Malahide het volgende:

Zo, dat was wel even een goedmakertje voor de matte performance show zeg. Heerlijk om al mijn favoriete dansen voorbij zien te komen. Ze pakten flink uit zeg, nog nooit zijn zoveel dansen in de repeat gegooid .
Ik vond het idd echt een leuke show om te zien al zat ik wel echt nagels te bijten omdat ik mezelf bijna niet kon bedwingen om gewoon naar het eind door te spoelen en de uitslag te weten. Maar volgend jaar plz weer het gewone podium bij de finale. Vond dit echt, op het publiek na, helemaal niets!!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:46:33 #63
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71708215
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Saeramir het volgende:
knip
Goed verhaal, ben het er in grote lijnen mee eens. Toch een beetje een teleurstellend seizoen, maar desalniettemin is Jeanine de terechte winnaar. Achteraf heeft ze misschien mazzel gehad dat ze de eerste shows moeite had om te stralen door Phillip, en dat ze daardoor pas op het laatst in the picture is gekomen. En Sabra vond ik ook net iets beter.
quote:
Ben dan ook eigenlijk superblij dat seizoen 6 echt snel begint. Dit vergeten en dan Ryan aanmoedigen (nu nog maar hopen dat ie de show haalt, want ik begin denk ik te snappen dat dat mss niet gaat gebeuren (omdat Evan gewoon niet genoeg is gegroeid in de weken van de shows, en ze vast bang zijn dat dat met Ryan ook gaat gebeuren).
Ik vind Ryan een hele sympathieke jongen en qua personality zal hij best een aanwinst zijn voor de show. Maar hij mist het aandoenlijke van Evan, dus mocht hij de live shows halen, dan zie ik hem niet als een potentiële Top 4-kandidaat. Hij heeft ook een beetje een oude uitstraling. Dat is niet erg, maar als seizoen 6 ook weer volzit met jonge kids zoals dit seizoen, dat valt hij misschien teveel op in negatieve zin. Maar we zullen zien, ik gun het hem best.
quote:
En over 3 dagen begint Canada alweer (is er iemand die dat ook echt gaat volgen net als ik? moeten we daar een nieuw topic over openen?)
Wat dacht jij? Canada, dat is het land waar de lekkerste SYTYCD-winnaar ooit vandaan komt. N I C O . Wie weet wat daar nog meer voor een lekkers rondhupt met zo'n geile Franse tongval. En we kletsen gewoon lekker verder in dit topic toch (we zijn toch maar een klein cluppie). Ik ga nog wel op vakantie, dus jullie moeten we wel even missen , maar Canada all the way!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:49:07 #64
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71708260
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef Saeramir het volgende:
Ik vond hem ook nog beter, deze keer. Voor mij veruit de beste dans van het seioen
Ik vond hem wel slechter in beeld gebracht, te weinig belichting en rare camerahoeken waardoor je hun gezichtsuitdrukkingen vaak niet goed zag.
quote:
Ik moet wel vragen.. wie is LAAAANCE? (ik zat naar Lance Armstrong te zoeken toen ik het terug keek )
Lance Bass van *NSYNC. Volgens mij was iemand in dit topic vroeger een hele grote gillende fan van *NSYNC .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:50:46 #65
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71708292
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:32 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Ik vond het idd echt een leuke show om te zien al zat ik wel echt nagels te bijten omdat ik mezelf bijna niet kon bedwingen om gewoon naar het eind door te spoelen en de uitslag te weten. Maar volgend jaar plz weer het gewone podium bij de finale. Vond dit echt, op het publiek na, helemaal niets!!
Ik heb me wonder boven wonder weten in te houden, dat lukt me nooit! Waarschijnlijk omdat ik geen echte favoriet had. En dat podium en die zaal zijn wel mooi, maar het camerawerk en de belichting waren gewoon ruk.

Wanneer kwam overigens die hoogtepuntshow, 22 augustus of zo?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:48:23 #66
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71709293
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:46 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik vind Ryan een hele sympathieke jongen en qua personality zal hij best een aanwinst zijn voor de show. Maar hij mist het aandoenlijke van Evan, dus mocht hij de live shows halen, dan zie ik hem niet als een potentiële Top 4-kandidaat. Hij heeft ook een beetje een oude uitstraling. Dat is niet erg, maar als seizoen 6 ook weer volzit met jonge kids zoals dit seizoen, dat valt hij misschien teveel op in negatieve zin. Maar we zullen zien, ik gun het hem best.
dat zou idd best kunnen en ik snap helemaal wat je bedoelt met die oude uitstraling (kalend ten eerste ). maar toch hoop ik het heel erg. weet iemand hier hoe oud ie is? 27, 28?
quote:
Wat dacht jij? Canada, dat is het land waar de lekkerste SYTYCD-winnaar ooit vandaan komt. N I C O . Wie weet wat daar nog meer voor een lekkers rondhupt met zo'n geile Franse tongval. En we kletsen gewoon lekker verder in dit topic toch (we zijn toch maar een klein cluppie). Ik ga nog wel op vakantie, dus jullie moeten we wel even missen , maar Canada all the way!
joehee gezellie ben echt van plan om het weer 'live' te volgen. wanneer ga je op vakantie en hoe lang? (moet ik mijn verslag-buddy lang missen, is dus eigenlijk de vraag )
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:49:38 #67
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71709318
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:50 schreef Malahide het volgende:

Wanneer kwam overigens die hoogtepuntshow, 22 augustus of zo?
geen idee.. ben ook wel benieuwd? zal het eind van de vorige afl eens herkijken, mss wordt het daar gezegd (was toen al aan het -en van de uitschakeling van Evan )
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:50:11 #68
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71709331
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Cee het volgende:

Ik had 'r niet eens herkend.
Ik dacht: emo tv, ze filmen gewoon iemand die huilt.

L'Amour menaçant:
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:52:20 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71709368
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Saeramir het volgende:

[..]

Ik ga hem volgen ja. Heb de eerste ook gevolgd (en Australië ook 1 en 2).
Op zich kunnen we dit topic toch wel gebruiken? Al gaat ie dan wel door Season 6 heenlopen straks
L'Amour menaçant:
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:04:45 #70
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71709628
ja dat is waar.. wat mij betreft openen we een nieuw topic, want mss wordt het dan verwarrend met die ellenlange verslagen van mij en Malahide?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:13:24 #71
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71709791
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef Saeramir het volgende:
dat zou idd best kunnen en ik snap helemaal wat je bedoelt met die oude uitstraling (kalend ten eerste ). maar toch hoop ik het heel erg. weet iemand hier hoe oud ie is? 27, 28?
Hij was 29 bij de vorige audities, dus nu nog 29 of net 30. Hebben ze trouwens nog een leeftijdsgrens van 30? Meen van wel omdat Melissa daar iets over zei, dat ze als 29-jarige nog net mee kon doen.
quote:
joehee gezellie ben echt van plan om het weer 'live' te volgen. wanneer ga je op vakantie en hoe lang? (moet ik mijn verslag-buddy lang missen, is dus eigenlijk de vraag )
Ik ben in Schotland van 28 augustus t/m 9 september, maar heb daarna nog een paar weken vrij , dus genoeg tijd om alles uitgebreid in te halen en bij te lezen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:17:31 #72
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_71709864
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:04 schreef Saeramir het volgende:
ja dat is waar.. wat mij betreft openen we een nieuw topic, want mss wordt het dan verwarrend met die ellenlange verslagen van mij en Malahide?
Ja, da's ook weer waar. Dus Canada Topic FTW .
Mogen we hem al opengooien ? Woensdagochtend moeten we toch al weer gaan 'kopen'?

Horen wij trouwens eigenlijk niet thuis in RTV?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:20:13 #73
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71709911
ja, ze zijn vanaf woensdag geloof ik alweer in de winkel aan jou de eer?

ik heb geen idee waar we thuishoren, ik ken Fok! niet goed
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:20:28 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_71709921
Gooi maar open zou ik zeggen
L'Amour menaçant:
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:23:09 #75
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_71709980
ik dacht overigens wel dat er nog steeds een grens was, maar was dat niet tot 35?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')