Het blijft mijn favoriete dans van het seizoen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Malahide het volgende:
Kayla & Kupono – Addiction (Tyce)
Gotver. Kon het weer niet laten, het blijft een enorm krachtige dans en Kupono is zo griezelig en tegelijkertijd zo aantrekkelijk. Klasse.
Sorry Saeramirquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef Saeramir het volgende:
heb het gezien.![]()
moet ik toch even kwijt. ik ga een schoen opzoeken.
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Het was een beetje een seizoen dat fantastisch begon met die allereerste spectaculaire show, en daarna nooit meer dan niveau heeft gehaald. En zelfs een beetje af begon te glijden. Elke keer als je dacht, nu gaat het echt beginnen, was de volgende aflevering weer niet zo goed als verwacht. En Evan, tja, ik weet niet wat ik er nog meer over moet zeggen. De laatste show is hem, denk ik, wat de winst betreft, fataal geworden. Ik denk dat ie de week ervoor nog gewonnen had. Maar in de finale heeft ie gewoon niet geschitterd en geen goede kritieken gekregen, en dus lijkt het me ook eigenlijk wel eerlijk dat ie niet gewonnen heeft. Ik had nog steeds gewild dat ie won, maar ik begin meer en meer vrede te hebben met deze winnares, al vind ik het nog steeds een ongelofelijk onverwachte winnaar als je het hele seizoen bekijkt. Mss toch wel een beetje als toen Sabra won, dat had ik ook niet verwacht. Maar Sabra vond ik zelf beter.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik heb er vrede mee.
Iedere week werd ik minder enthousiast en ookal had ik nu voor het eerst een uitgerekende favoriet, ook dat werd de laatste tijd wat minder en volgens mij vond ik dit tot nu toe het minste seizoen.
Ik vond hem ook nog beter, deze keer. Voor mij veruit de beste dans van het seioenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik vond de Addiction dance ook nog beter dan de eerste keer dat ik 'm zag. En krachtiger. En ook ik zat met een brok in m'n keel.
Ik moet echter iets bekennen. Na de emotionele CancerDance lieten ze dus Christina Applegate in het publiek zien maar dat had ik pas na 10 seconden door want ik zat helemaal zo vanLAAAAAAANCE
.
Ik vond het idd echt een leuke show om te zien al zat ik wel echt nagels te bijten omdat ik mezelf bijna niet kon bedwingen om gewoon naar het eind door te spoelen en de uitslag te weten. Maar volgend jaar plz weer het gewone podium bij de finale. Vond dit echt, op het publiek na, helemaal niets!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:13 schreef Malahide het volgende:
Zo, dat was wel even een goedmakertje voor de matte performance show zeg. Heerlijk om al mijn favoriete dansen voorbij zien te komen. Ze pakten flink uit zeg, nog nooit zijn zoveel dansen in de repeat gegooid.
Goed verhaal, ben het er in grote lijnen mee eens. Toch een beetje een teleurstellend seizoen, maar desalniettemin is Jeanine de terechte winnaar. Achteraf heeft ze misschien mazzel gehad dat ze de eerste shows moeite had om te stralen door Phillip, en dat ze daardoor pas op het laatst in the picture is gekomen. En Sabra vond ik ook net iets beter.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Saeramir het volgende:
knip
Ik vind Ryan een hele sympathieke jongen en qua personality zal hij best een aanwinst zijn voor de show. Maar hij mist het aandoenlijke van Evan, dus mocht hij de live shows halen, dan zie ik hem niet als een potentiële Top 4-kandidaat. Hij heeft ook een beetje een oude uitstraling. Dat is niet erg, maar als seizoen 6 ook weer volzit met jonge kids zoals dit seizoen, dat valt hij misschien teveel op in negatieve zin. Maar we zullen zien, ik gun het hem best.quote:Ben dan ook eigenlijk superblij dat seizoen 6 echt snel begint. Dit vergeten en dan Ryan aanmoedigen (nu nog maar hopen dat ie de show haalt, want ik begin denk ik te snappen dat dat mss niet gaat gebeuren (omdat Evan gewoon niet genoeg is gegroeid in de weken van de shows, en ze vast bang zijn dat dat met Ryan ook gaat gebeuren).
Wat dacht jij? Canada, dat is het land waar de lekkerste SYTYCD-winnaar ooit vandaan komt. N I C Oquote:En over 3 dagen begint Canada alweer(is er iemand die dat ook echt gaat volgen net als ik? moeten we daar een nieuw topic over openen?)
Ik vond hem wel slechter in beeld gebracht, te weinig belichting en rare camerahoeken waardoor je hun gezichtsuitdrukkingen vaak niet goed zag.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef Saeramir het volgende:
Ik vond hem ook nog beter, deze keer. Voor mij veruit de beste dans van het seioen
Lance Bass van *NSYNC. Volgens mij was iemand in dit topic vroeger een hele grote gillende fan van *NSYNCquote:Ik moet wel vragen.. wie is LAAAANCE? (ik zat naar Lance Armstrong te zoeken toen ik het terug keek)
Ik heb me wonder boven wonder weten in te houden, dat lukt me nooit! Waarschijnlijk omdat ik geen echte favoriet had. En dat podium en die zaal zijn wel mooi, maar het camerawerk en de belichting waren gewoon ruk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:32 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ik vond het idd echt een leuke show om te zien al zat ik wel echt nagels te bijten omdat ik mezelf bijna niet kon bedwingen om gewoon naar het eind door te spoelen en de uitslag te weten. Maar volgend jaar plz weer het gewone podium bij de finale. Vond dit echt, op het publiek na, helemaal niets!!
dat zou idd best kunnen en ik snap helemaal wat je bedoelt met die oude uitstraling (kalend ten eerstequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:46 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vind Ryan een hele sympathieke jongen en qua personality zal hij best een aanwinst zijn voor de show. Maar hij mist het aandoenlijke van Evan, dus mocht hij de live shows halen, dan zie ik hem niet als een potentiële Top 4-kandidaat. Hij heeft ook een beetje een oude uitstraling. Dat is niet erg, maar als seizoen 6 ook weer volzit met jonge kids zoals dit seizoen, dat valt hij misschien teveel op in negatieve zin. Maar we zullen zien, ik gun het hem best.
joeheequote:Wat dacht jij? Canada, dat is het land waar de lekkerste SYTYCD-winnaar ooit vandaan komt. N I C O![]()
![]()
. Wie weet wat daar nog meer voor een lekkers rondhupt met zo'n geile Franse tongval. En we kletsen gewoon lekker verder in dit topic toch (we zijn toch maar een klein cluppie). Ik ga nog wel op vakantie, dus jullie moeten we wel even missen
, maar Canada all the way!
geen idee.. ben ook wel benieuwd? zal het eind van de vorige afl eens herkijken, mss wordt het daar gezegd (was toen al aan hetquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:50 schreef Malahide het volgende:
Wanneer kwam overigens die hoogtepuntshow, 22 augustus of zo?
Ik had 'r niet eens herkend.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik vond de Addiction dance ook nog beter dan de eerste keer dat ik 'm zag. En krachtiger. En ook ik zat met een brok in m'n keel.
Ik moet echter iets bekennen. Na de emotionele CancerDance lieten ze dus Christina Applegate in het publiek zien maar dat had ik pas na 10 seconden door want ik zat helemaal zo vanLAAAAAAANCE
.
Ik ga hem volgen ja. Heb de eerste ook gevolgd (en Australië ook 1 en 2).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef Saeramir het volgende:
[..]
En over 3 dagen begint Canada alweer(is er iemand die dat ook echt gaat volgen net als ik? moeten we daar een nieuw topic over openen?)
Hij was 29 bij de vorige audities, dus nu nog 29 of net 30. Hebben ze trouwens nog een leeftijdsgrens van 30? Meen van wel omdat Melissa daar iets over zei, dat ze als 29-jarige nog net mee kon doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:48 schreef Saeramir het volgende:
dat zou idd best kunnen en ik snap helemaal wat je bedoelt met die oude uitstraling (kalend ten eerste). maar toch hoop ik het heel erg. weet iemand hier hoe oud ie is? 27, 28?
Ik ben in Schotland van 28 augustus t/m 9 september, maar heb daarna nog een paar weken vrijquote:joeheegezellie
ben echt van plan om het weer 'live' te volgen. wanneer ga je op vakantie en hoe lang? (moet ik mijn verslag-buddy lang missen, is dus eigenlijk de vraag
)
Ja, da's ook weer waar. Dus Canada Topic FTWquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:04 schreef Saeramir het volgende:
ja dat is waar.. wat mij betreft openen we een nieuw topic, want mss wordt het dan verwarrend met die ellenlange verslagen van mij en Malahide?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef Saeramir het volgende:
ja, ze zijn vanaf woensdag geloof ik alweer in de winkelaan jou de eer?
ik heb geen idee waar we thuishoren, ik ken Fok! niet goed
* Malahide slaat aan het knutselen en begint met search naar geile pics van Nico voor de OP.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef Ang3l het volgende:
Gooi maar open zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
Lance Bass van *NSYNC. Volgens mij was iemand in dit topic vroeger een hele grote gillende fan van *NSYNC.
quote:On Tuesday 11th August 2009, @adammshankman said:
Spending time with Debbie Allen lots lately. She's making me laugh WAY too much on panel. I did a full season audition for her and the other judges in every style at dinner the other night in three minutes. Yes, people were watching. The good news: they put me through.
Kweenie, maar binnenkort gaan we weer vrolijk verder met seizoen 6. Nu zijn we actief in het Canada-topicquote:
Adam Shankman is van het overenthousiaste type, maar dit belooft toch wel veelquote:On Wednesday 12th August 2009, @adammshankman said:
Quicktweet as I'm leaving Vegas for Savannah: we saw talent in Vegas that ultimately made us breathless beyond anything we had ever seen for the show, and in all genres. These dancers are going to challenge the choreographers to go to a new level. Choosing. 20 felt impossible.
Ja hèquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:54 schreef Saeramir het volgende:
en ik kom ook morgen (nu geen tijd) Leuk Malahide!!
Geweldig toch, geen saaie boel hier.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:48 schreef Saeramir het volgende:
het verbaast me hoezeer wij van mening verschillen
Ik heb net seizoen 2 en 3 weer gegeken en daarin heeft 'ie toch fantastische dingen gedaan. Herinnert u zich Tranji nogquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:50 schreef Saeramir het volgende:
Shane Sparks, mss heb ik het ook vooral gebaseerd op dit seizoen en dat vond ik 10x niets. Terwijl NappyTabs Mad hebben gedaan![]()
Artem is het enige dat ik me kan én wil herinneren van seizoen 1. Nick Lazzarini mag de schoenen van Travis, Danny, Joshua, Sabra, Jeanine en zelfs - het doet pijnquote:Artem kan ik me niet goed meer herinnerenmaar Dmitri is voor mij gewoon nr 1
vind het wel frappant dat Max (wie?) nergens wordt genoemd. Is ook gewoon van een ander kaliber he.
Seizoen 1 blijf ik echt bagger vinden. Als ik dat toentertijd meteen gezien had, vraag ik me af of ik de rest was blijven kijken. Ik ben nu begonnen met 4, toen 3, toen 2, toen 1, toen 5quote:Nadat alles afgekoeld is, vind ik steeds meer dat dit het minste seizoen was. Bijna alle dansers hebben een vergelijkbare, maar betere equivalent rondlopen in 1 vd andere seizoenen.. Mark/Kupono.. Max/DmitriPashaArtem..
jaaaah Tranji.. ik vergeet dat soort dingen heel snel maar dat was idd een fantastische choreo..quote:Ik heb net seizoen 2 en 3 weer gegeken en daarin heeft 'ie toch fantastische dingen gedaan. Herinnert u zich Tranji nog? Bij 4 was hij afwezig (toch?) en dit jaar was hij helaas niet op zijn best, maar toch... NappyTabs vind ik vaak iets te zoet.
ik vind Seizoen 1 ook de slechtste, ik bedoelde eigenlijk dat ik 5 de slechtste vind van de laatste 4 seizoenenquote:Seizoen 1 blijf ik echt bagger vinden. Als ik dat toentertijd meteen gezien had, vraag ik me af of ik de rest was blijven kijken. Ik ben nu begonnen met 4, toen 3, toen 2, toen 1, toen 5. Veel betere volgorde.
[quote:En wat je zegt over betere equivalenten... ja, dat krijg je nu na al die seizoenen. Maar toch, dan zie je in Canada zo'n Nico, en die vind ik dan weer helemaal niet met iemand te vergelijken. Dus wie weet wat seizoen 6 ons brengt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |