9 september kom ik terug van vakantie. Komt dat ff goed uit ha haquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Saeramir het volgende:
dan onze hoop maar weer vestigen op SYTYCD US! 2 september is die show met dansen uit alle vorige seizoenen, leuk! en 9 september begint het weer
Ik wou dat ook zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:
Mag ik dan zeggen dat ik het altijd al een creep vond of ligt dat dan weer té voor de hand?
Programma gemist van RTL 4 staat de hele aflevering.quote:
Thnx, zal eens kijken of ik m kan zien (langzame verbinding, vorig jaar lukte t niet)quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Programma gemist van RTL 4 staat de hele aflevering.
Een jongere Janette? Ik vind persoonlijk dat zij de schoenen van Janette nog net mag poetsen..quote:Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Malahide het volgende:
maar ze is wel een sexy mama, een soort jongere Janette.
Paula: leuk dat zij terug is, vorig jaar ver gekomen in Vegas toch? Zij is zo mooi.
Nope, geen BBC in Egypte.. Maar zou het echt zo zijn dat het niet te downloaden is? Ach, we zullen het wel zien.. Wel leuk dat er eindelijk 1 komt nu!quote:Op maandag 14 september 2009 18:19 schreef Malahide het volgende:
Ik bedenk me net dat downloaden wel een ramp zal worden, nooit zo makkelijk met BBC-programma's. Da's wel zielig voor Saeremir. Maar wij kunnen het lekker live volgen of opnemen, dat dan weer wel
. Of heb je wel BBC in Egypte Saeramir?
Er zal vast wel iemand zijn die een torrent online gooit toch? Maar BBC-dingen online kijken is altijd lastig en op YouTube gedraagt de BBC zich nogal agressief, elk clipje wordt er meteen afgedonderd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:41 schreef Saeramir het volgende:
Nope, geen BBC in Egypte.. Maar zou het echt zo zijn dat het niet te downloaden is? Ach, we zullen het wel zien.. Wel leuk dat er eindelijk 1 komt nu!
Deze vrijdag en zaterdag. Het is natuurlijk wel heel anders dan SYTYCD omdat hier de helft van de kandidaten niet kan dansen, maar niks is leuker dan zogenaamde celebs - vaak zijn het toch B-listers - zichzelf voor schut te zien zetten op de dansvloer. Maar nog leuker is als er een paar bijzitten die hartstikke goed blijken te zijn. De grootste sterren die ze dit jaar hebben zijn Martina Hingis en bokskampioen Joe Calzaghe. Pure cheese dat Strictly Come Dancing, but I love it.quote:Trouwens, wanneer begint dat Strictly come dancing??
Oh Lordi! Je hebt hem toch wel de groeten van mij gedaan hè? Je weet hoe ik denk over die lekkere Russische ballroomjongens met hun slangenheupen en slaapkameroogjesquote:Op donderdag 17 september 2009 05:42 schreef Cee het volgende:
Maar, ik ben een paar uur geleden met Pasha op de foto gegaan!OMG! Hij had weinig tijd want hij was laat maar ik heb 'm nog even weten te strikken. Hij vroeg of ik naar de show ging maar ik ging naar Hair dus nee.
![]()
Welcome back! Ik heb mijn na-de-vakantie-inhaalslag net achter de rugquote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Terug van vakantie en met de inhaalslag bezig
Canada bijna bij, dan USA.... en dan NL wel eens een keertje.
Mij ook niet zo. Ik bekijk het maar heb geen zin om er complete epistels over te schrijven zoals bij USA en Canadaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ookNou ja, Canada en USA dan.
NL trekt me niet zo, dus die heeft ff geen voorrang.
Ik blijf erbij dat ik steeds bij de audities enorm verrast ben door het talent..... alleen vond ik de show zelf ruk. Slechte show sowieso en slechte choreo's.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:38 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mij ook niet zo. Ik bekijk het maar heb geen zin om er complete epistels over te schrijven zoals bij USA en Canada. Ik zat me nu al te ergeren hoe snel mensen naar de bootcamp gestuurd worden. In de USA waren sommigen niet eens naar de choreo gestuurd. Maar daar moet ik misschien maar overheen stappen, gewoon accepteren dat NL en België kikkerlandjes zijn en per saldo minder talenten hebben - en ook een minder ontwikkelde danscultuur? - dan de USA of Canada.
Ehm, er op uit op 15 minuten fame? Die jongen is een extreem ADHD geval en moet eigenlijk onder de medicijnen. Ik vind het schandalig dat zijn pa & ma hem geen pillen geven. Je ziet wat er van komt (een aanval omdat ie zo extreem veel energie krijgt in de SYTYCD omgeving)quote:Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Malahide het volgende:
Jarvis
![]()
OMG, wat een irritante gast. Hoe dik kun je het er bovenop leggen dat je uitbent op ’15 minutes of fame’ en alleen maar met je gestoorde bakkes op televisie wilt komen. O wacht, het kan nog erger… je faket gewoon een astma-aanval! Afvoeren die sneue gast.
Ik wel 10quote:Jonathan
Misschien wel de beste B-boy ooit? Eeehhh… seriously? Ik zag het niet. Ik zeg niet dat hij slecht was, maar komop, ik kan zo drie betere noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |