abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2009 @ 18:14:40 #126
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72735892
Goed nieuws SYTYCD-vriendjes! Er komt nu - eindelijk! - ook een Britse versie van So You Think You Can Dance. Nigel gaat in ieder geval in de jury zitten, net zoals Arlene Phillips, die voor de kijkers van Strictly Come Dancing geen introductie behoeft. Of Cat gaat presenteren weet ik niet (zou wel leuk zijn!) en wanneer het feest losbarst is ook nog onduidelijk, maar ik zeg .
You cheated on me with choreography.
  maandag 14 september 2009 @ 18:19:42 #127
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72736036
Ik bedenk me net dat downloaden wel een ramp zal worden, nooit zo makkelijk met BBC-programma's. Da's wel zielig voor Saeremir . Maar wij kunnen het lekker live volgen of opnemen, dat dan weer wel . Of heb je wel BBC in Egypte Saeramir?
  dinsdag 15 september 2009 @ 07:41:40 #128
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72756147
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:19 schreef Malahide het volgende:
Ik bedenk me net dat downloaden wel een ramp zal worden, nooit zo makkelijk met BBC-programma's. Da's wel zielig voor Saeremir . Maar wij kunnen het lekker live volgen of opnemen, dat dan weer wel . Of heb je wel BBC in Egypte Saeramir?
Nope, geen BBC in Egypte.. Maar zou het echt zo zijn dat het niet te downloaden is? Ach, we zullen het wel zien.. Wel leuk dat er eindelijk 1 komt nu!

Trouwens, wanneer begint dat Strictly come dancing??
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:03:42 #129
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72756323
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 07:41 schreef Saeramir het volgende:
Nope, geen BBC in Egypte.. Maar zou het echt zo zijn dat het niet te downloaden is? Ach, we zullen het wel zien.. Wel leuk dat er eindelijk 1 komt nu!
Er zal vast wel iemand zijn die een torrent online gooit toch? Maar BBC-dingen online kijken is altijd lastig en op YouTube gedraagt de BBC zich nogal agressief, elk clipje wordt er meteen afgedonderd.

Ik heb net ontdekt dat het in januari gaat beginnen. Zo wordt het hele jaar langzaam dichtgetimmerd met So You Think You Can Dance .
quote:
Trouwens, wanneer begint dat Strictly come dancing??
Deze vrijdag en zaterdag. Het is natuurlijk wel heel anders dan SYTYCD omdat hier de helft van de kandidaten niet kan dansen, maar niks is leuker dan zogenaamde celebs - vaak zijn het toch B-listers - zichzelf voor schut te zien zetten op de dansvloer. Maar nog leuker is als er een paar bijzitten die hartstikke goed blijken te zijn. De grootste sterren die ze dit jaar hebben zijn Martina Hingis en bokskampioen Joe Calzaghe. Pure cheese dat Strictly Come Dancing, but I love it.

De Amerikaanse versie, Dancing With The Stars, begint ook heel snel. Die hebben dit jaar o.a. zangeres Macy Gray, zangeres Mya, Aaron Carter (dat irritante broertje van die irritante Backstreet Boy), acteur Mark Dacascos (Crying Freeman), zwemster Natalie Coughlin, Donny Osmond en Kelly Osbourne of all people. De laatste danst overigens met Louis van Amstel .
pi_72829083
en de dld is alweer bezig! Hopelijk is het een goede.. Hij gaat iig onwijs snel en verwacht m binnen een uur binnen te hebben
  ESF Reporter donderdag 17 september 2009 @ 05:42:33 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_72829089
Ik heb nog geen aflevering van het nieuwe seizoen gezien, zit wel in Amerika (vakantie) maar ik mis het steeds omdat ik 's avonds op pad ben!
Maar, ik ben een paar uur geleden met Pasha op de foto gegaan! OMG! Hij had weinig tijd want hij was laat maar ik heb 'm nog even weten te strikken. Hij vroeg of ik naar de show ging maar ik ging naar Hair dus nee.
pi_72829091
OH WOW!! Mogen we de foto ook zien???
  ESF Reporter donderdag 17 september 2009 @ 08:06:46 #133
87554 Cee
Welluk?
pi_72829460
Check je pm
pi_72830775
Ik heb het inmiddels al gezien! Was niet zo onder de indruk als vorige week.. Verslagje volgt later, ga nu eerst Canada even kijken!
  donderdag 17 september 2009 @ 11:12:07 #135
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72833626
Guttegut, wat een emo- en kneuzen-TV weer, deze aflevering. Ik vind het wel jammer hoor, ik wil meer mooie audities zien. Aan de andere kant… al die identieke contemporarymeisjes beginnen me ook een beetje de keel uit te hangen. Waar waren de mooie jongensdansers deze week? Raar hoor. Ik begin nu al te denken dat twee series in één jaar misschien een beetje teveel van het goede zijn… verschraling van het aanbod?

Al met al weer een beetje een teleurstelling, hier mijn gedachten over de kandidaten die uitgebreid in beeld zijn gekomen.

Biggy & Shorty
Duo Penotti. Vermakelijk stel. Maar waarom ze hazelnoot nou naar de choreografie stuurden?

Sasha
Wat een mooi meisje, alleen dat geblubber… Lijkt me wel een typje waar Sonya en Mia zich op verheugen.

Allison
Knap hoor, maar technisch lijkt ze me niet goed genoeg om ver te komen. En die Mary, nu weer een doof familielid dat ook gedanst heeft en haar ontvallen is. Het is me toch wat. Die vrouw heeft een heel verleden .

Willem & Jacob
Yes ! Ik vond dit best ontroerend. Zie je nu wel dat ‘same sex ballroom dancing’ mooi kan zijn? Bij die twee stumperds van vorig seizoen – tv-moment van het jaar toen ze allebei op hun reet vielen - kroop je uit gene achter de bank, maar wat deze jongens deden vond ik erg mooi. En zonder de hele ‘same sex’ en homo-lading ook twee prima latindansers. En vooral die Jacob was ook best yummie. Heel benieuwd hoe deze twee het gaan doen verder in de competitie.

Wel héééél erg overduidelijk dat ze deze twee - en de tikkie slijmerige commentaren van de judges - hebben laten zien voor Nigel's eerherstel, nadat die na het afkraken van dat stel vorig jaar het zo aan de stok heeft gekregen met de homobelangenorganisaties .

Jonathan met zijn oranje broek en stokjes: iieeeuwwww

Jarvis
OMG, wat een irritante gast. Hoe dik kun je het er bovenop leggen dat je uitbent op ’15 minutes of fame’ en alleen maar met je gestoorde bakkes op televisie wilt komen. O wacht, het kan nog erger… je faket gewoon een astma-aanval! Afvoeren die sneue gast.

Jonathan
Misschien wel de beste B-boy ooit? Eeehhh… seriously? Ik zag het niet. Ik zeg niet dat hij slecht was, maar komop, ik kan zo drie betere noemen.
  donderdag 17 september 2009 @ 11:19:41 #136
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72833857
quote:
Op donderdag 17 september 2009 05:42 schreef Cee het volgende:
Maar, ik ben een paar uur geleden met Pasha op de foto gegaan! OMG! Hij had weinig tijd want hij was laat maar ik heb 'm nog even weten te strikken. Hij vroeg of ik naar de show ging maar ik ging naar Hair dus nee.
Oh Lordi! Je hebt hem toch wel de groeten van mij gedaan hè? Je weet hoe ik denk over die lekkere Russische ballroomjongens met hun slangenheupen en slaapkameroogjes .
  donderdag 17 september 2009 @ 11:23:32 #137
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72833963
Even weer een beetje off topic, maar wat ik nog vergeten was te zeggen over Dancing With The Stars (USA), is dat er nu drie ex-SYTYCD-ers meedoen als professionals. Dmitry danst met R&B-zangeres Mya, Chelsie Hightower met een snowboarder genaamd Louie Vito en Lacey Schwimmer met acteur Mark Dacascos.
  donderdag 17 september 2009 @ 11:26:42 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72834044
Terug van vakantie en met de inhaalslag bezig

Canada bijna bij, dan USA.... en dan NL wel eens een keertje.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 17 september 2009 @ 14:54:18 #139
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72840191
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Terug van vakantie en met de inhaalslag bezig

Canada bijna bij, dan USA.... en dan NL wel eens een keertje.
Welcome back! Ik heb mijn na-de-vakantie-inhaalslag net achter de rug .
  donderdag 17 september 2009 @ 14:58:27 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72840337
Ik ook Nou ja, Canada en USA dan.
NL trekt me niet zo, dus die heeft ff geen voorrang.
L'Amour menaçant:
  donderdag 17 september 2009 @ 16:38:53 #141
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72843848
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook Nou ja, Canada en USA dan.
NL trekt me niet zo, dus die heeft ff geen voorrang.
Mij ook niet zo. Ik bekijk het maar heb geen zin om er complete epistels over te schrijven zoals bij USA en Canada . Ik zat me nu al te ergeren hoe snel mensen naar de bootcamp gestuurd worden. In de USA waren sommigen niet eens naar de choreo gestuurd. Maar daar moet ik misschien maar overheen stappen, gewoon accepteren dat NL en België kikkerlandjes zijn en per saldo minder talenten hebben - en ook een minder ontwikkelde danscultuur? - dan de USA of Canada.
  vrijdag 18 september 2009 @ 04:39:34 #142
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72864913
Was hier al bekend dat Adam Shankman tijdens season 6 het vaste derde jurylid wordt? Shankers ! Schijnbaar komt er een wisselend vierde jurylid, maar niet iedere aflevering. We shall see.
  vrijdag 18 september 2009 @ 06:44:49 #143
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72865053
Ik heb geen zin in een verslagje vond de aflvering niet echt interessant, behalve dan dat alien-gegrap, maar ja, dat heeft niets met dansen te maken

Shanks vast jurylid???? YaaaaY

NL heb ik alleen de eerste aflevering nog van gezien. Wil de rest ook wel gaan kijken, maar ga het idd zeker niet zo intensief volgen als de rest..

Dmitri en Lacey in DWTS??? Dat moet ik zien!!!!

Zo en nu snel mijn verslagje doen van Canada
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:07:29 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72874101
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:38 schreef Malahide het volgende:

[..]

Mij ook niet zo. Ik bekijk het maar heb geen zin om er complete epistels over te schrijven zoals bij USA en Canada . Ik zat me nu al te ergeren hoe snel mensen naar de bootcamp gestuurd worden. In de USA waren sommigen niet eens naar de choreo gestuurd. Maar daar moet ik misschien maar overheen stappen, gewoon accepteren dat NL en België kikkerlandjes zijn en per saldo minder talenten hebben - en ook een minder ontwikkelde danscultuur? - dan de USA of Canada.
Ik blijf erbij dat ik steeds bij de audities enorm verrast ben door het talent..... alleen vond ik de show zelf ruk. Slechte show sowieso en slechte choreo's.
L'Amour menaçant:
  zaterdag 19 september 2009 @ 07:33:07 #145
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72898440
Ik heb Strictly Come Dancing kunnen neerladen! ging onwijs snel! Dus, Malahide, ik ga het eens bekijken en als het me bevalt.. een nieuw topic erover openen?!
pi_72977395
hoiii....

ik heb een nieuwe username... kon niet meer inloggen op die andere

(voorheen soares)
Be brave. Be kind.
  maandag 21 september 2009 @ 21:17:01 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72981340
Sommige NL/BE audities zijn echt HEEL erg goed.
Maar sommige..... dan denk ik: Als je dit door laat gaan dan neem je jezelf als programma dus echt niet serieus (die opa)
L'Amour menaçant:
  maandag 21 september 2009 @ 21:36:38 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72982252
"Ik snap d'r niks vaaaan"

Olliver jongen! Laat je niet kennen!
(De jongen in het zwart op 't einde van de laatste NL aflevering zit in hetzelfde team als ik)
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter maandag 21 september 2009 @ 23:48:36 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_72987881
Ik had nog een foto beloofd, maar ik heb mezelf er op slinkse wijze uit geshopt. IJdel dat ik ben. Maar zeg nou zelf, wie verbleekt er NIET naast Pasha from Russia?

pi_72988126
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:12 schreef Malahide het volgende:
Jarvis
OMG, wat een irritante gast. Hoe dik kun je het er bovenop leggen dat je uitbent op ’15 minutes of fame’ en alleen maar met je gestoorde bakkes op televisie wilt komen. O wacht, het kan nog erger… je faket gewoon een astma-aanval! Afvoeren die sneue gast.
Ehm, er op uit op 15 minuten fame? Die jongen is een extreem ADHD geval en moet eigenlijk onder de medicijnen. Ik vind het schandalig dat zijn pa & ma hem geen pillen geven. Je ziet wat er van komt (een aanval omdat ie zo extreem veel energie krijgt in de SYTYCD omgeving)
quote:
Jonathan
Misschien wel de beste B-boy ooit? Eeehhh… seriously? Ik zag het niet. Ik zeg niet dat hij slecht was, maar komop, ik kan zo drie betere noemen.
Ik wel 10
Vond hem ook niet zo goed. Nogal slordig in zijn moves.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')