Guttegut, wat een emo- en kneuzen-TV weer, deze aflevering. Ik vind het wel jammer hoor, ik wil meer mooie audities zien. Aan de andere kant… al die identieke contemporarymeisjes beginnen me ook een beetje de keel uit te hangen. Waar waren de mooie jongensdansers deze week? Raar hoor. Ik begin nu al te denken dat twee series in één jaar misschien een beetje teveel van het goede zijn… verschraling van het aanbod?
Al met al weer een beetje een teleurstelling, hier mijn gedachten over de kandidaten die uitgebreid in beeld zijn gekomen.
Biggy & ShortyDuo Penotti. Vermakelijk stel. Maar waarom ze hazelnoot nou naar de choreografie stuurden?
SashaWat een mooi meisje, alleen dat geblubber… Lijkt me wel een typje waar Sonya en Mia zich op verheugen.
AllisonKnap hoor, maar technisch lijkt ze me niet goed genoeg om ver te komen. En die Mary, nu weer een doof familielid dat ook gedanst heeft en haar ontvallen is. Het is me toch wat. Die vrouw heeft een heel verleden

.
Willem & JacobYes

! Ik vond dit best ontroerend. Zie je nu wel dat ‘same sex ballroom dancing’ mooi kan zijn? Bij die twee stumperds van vorig seizoen – tv-moment van het jaar toen ze allebei op hun reet vielen - kroop je uit gene achter de bank, maar wat deze jongens deden vond ik erg mooi. En zonder de hele ‘same sex’ en homo-lading ook twee prima latindansers. En vooral die Jacob was ook best yummie. Heel benieuwd hoe deze twee het gaan doen verder in de competitie.
Wel héééél erg overduidelijk dat ze deze twee - en de tikkie slijmerige commentaren van de judges - hebben laten zien voor Nigel's eerherstel, nadat die na het afkraken van dat stel vorig jaar het zo aan de stok heeft gekregen met de homobelangenorganisaties

.
Jonathan met zijn oranje broek en stokjes: iieeeuwwww
Jarvis

OMG, wat een irritante gast. Hoe dik kun je het er bovenop leggen dat je uitbent op ’15 minutes of fame’ en alleen maar met je gestoorde bakkes op televisie wilt komen. O wacht, het kan nog erger… je faket gewoon een astma-aanval! Afvoeren die sneue gast.
JonathanMisschien wel de beste B-boy ooit? Eeehhh… seriously? Ik zag het niet. Ik zeg niet dat hij slecht was, maar komop, ik kan zo drie betere noemen.