Hela hola, ik ben nog maar net terug en doodmoe en toch slaat de dance fever al weer toe

.
Ik dacht nog even "ik doe het rustig aan", maar toen kwamen de downloadjes weer als een razende binnen, dus... heb ik de eerste aflevering van USA season 6 gekeken. Leukkkkkk!!!!
Waarom laten ze bij de Amerikaanse audities toch altijd zoveel kneuzen zien? Zijn er gewoon meer kansloze knuppels in de US dan in Canada/Australië die auditie komen doen, of is het puur effectbejag? Je ziet slechts flitsjes van prachtige audities, maar wel vijf minuten lang die knurft met zijn 'All That Jazz' en Cole, die eerste freak. Zo leer je de goede kandidaten ook helemaal niet kennen

. Zo, dat lucht op.
De tappers: Ryan en Bianca. Die kunnen een best potje tappen en die battle was echt leuk. Maar... bij allebei, zeker bij Bianca, heb ik altijd het gevoel "was het dit?". Ook nu weer. Kan ook komen omdat ik tapdance vaak té cheesy vind, het doet met gewoon bijna nooit iets. Maar toen kwam Phillip en toen deed ik

, want hij is in mijn ogen een échte tapdancer. Wat een leuke vent. Personality, talent en een mooie verschijning op het toneel. Ik ben fan!
Mollee (moeder en twee broertjes): was zij nou zo bijzonder

Emo-TV.
Alexie met het woeste haar lijkt me een heel interessant meisje, net zoals die mooie balletjongen. Maar ja, te weinig van gezien zoals hierboven al over geklaagd.
Amber (moeder in rolstoel): lichtvoetig maar geen charisma, vond Nigel. Eehhhh, pardon? Ik vond dus precies het omgekeerde. Vond dat ze zwaar danste maar wel heel veel uitstraling had. Anyhoo, wat weet ik ervan, ze is in ieder geval door.
Salsastel: jammer dat hij niet auditeerde, vond hem een stuk beter dan haar, maar ze is wel een sexy mama, een soort jongere Janette.
Paula: leuk dat zij terug is, vorig jaar ver gekomen in Vegas toch? Zij is zo mooi.
Da wassie. Op naar Arizona.