abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:22:08 #101
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72081834
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Saeramir het volgende:
dan onze hoop maar weer vestigen op SYTYCD US! 2 september is die show met dansen uit alle vorige seizoenen, leuk! en 9 september begint het weer
9 september kom ik terug van vakantie. Komt dat ff goed uit ha ha .
You cheated on me with choreography.
pi_72164950
Alex Da Silva, who up until this past season was So You Think You Can Dance's go-to salsa, mambo and Argentine tango choreographer, was arrested at his North Hollywood home this morning on a bunch of sex-crime charges involving four different women he tutored.

All told, the Los Angeles District Attorney's Office charged the 41-year-old dance instructor with eight felony counts: four counts of forcible rape, two counts of assault with intent to commit rape and two counts of sexual penetration by a foreign object.

Da Silva is currently being held on $6.2 million bail and, if convicted on the charges, could face life in prison
And It Hurts With Every HeartBeat
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:02:45 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72165617
"by a foreign opbject"

6.2m $ borg?! Holy christ... dat zijn de serieuzere dingen zeg!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:40:51 #104
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72166686

dit moet ik even verwerken zeg....
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:53:10 #105
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72168412
[ben ik toch nog even]

Ik had dit een paar maanden geleden al gelezen, tenminste, dat hij beschuldigd werd van verkrachting. De details stonden er toen nog niet bij . Volgens mij speelde dit al meer dan een jaar en is dit ook de reden geweest dat hij er de afgelopen twee seizoenen niet bij was. En dat ze Louis van Amstel als extra latinchoreograaf hebben aangetrokken. Bizar zeg. Mag ik dan zeggen dat ik het altijd al een creep vond of ligt dat dan weer té voor de hand?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:55:01 #106
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72168453
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:53 schreef Malahide het volgende:
Mag ik dan zeggen dat ik het altijd al een creep vond of ligt dat dan weer té voor de hand?
Ik wou dat ook zeggen Je haalt me dus de woorden uit de mond. Toch vind ik te bizar voor woorden dit allemaal.. Hoe kan zo iemand zoiets doen?!
  donderdag 3 september 2009 @ 06:33:01 #107
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72389274
En de special is geweest Ik hoop dat ie snel online gaat, ben zo frikking verslaafd aan deze show! Ben ook benieuwd welke dansen er worden uitgezonden..

En dan is het nog maar een week en dan begint het echte werk weer! (sorry Canada!)
  donderdag 3 september 2009 @ 13:53:09 #108
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72397717
op Isohunt is nu de special al te dlden! die van mij gaat als een speer, hoop m over een uur binnen te hebben!
pi_72401240

ik ga nu kijken
Boundaries don't keep other people out; they fence you in.
  vrijdag 4 september 2009 @ 07:38:45 #110
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72423227
Het was leuk om te kijken, maar niets speciaals. Sommige dansen had ik al jaren niet gezien, maar het meeste was toch herkauw (al te vaak gezien). Ik had gedacht dat het een echte show was, met live performances, maar nee dus. Gewoon een montagefilmpje. Maar het was een leuk programmaatje om te kijken als je niets anders te doen had

Nog 5 dagen en dan begint het weer
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:03:07 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72424102
Ik vond hem ook een beetje tegenvallen, had ook een liveshow verwacht. Dit was knip en plak van dansen die ik al 30x gezien heb. De meest recente heb ik dan ook gewoon echt doorgespoeld. Maar ach, deze aflevering kan ik gebruiken als promo-aflevering voor vrienden
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 september 2009 @ 03:28:24 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72454116
Ook maar ff NL/BE gekeken
L'Amour menaçant:
  zaterdag 5 september 2009 @ 06:38:50 #113
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72454351
Waar?
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:02:58 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_72458505
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 06:38 schreef Saeramir het volgende:
Waar?
Programma gemist van RTL 4 staat de hele aflevering.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:01:49 #115
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72554706
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Programma gemist van RTL 4 staat de hele aflevering.
Thnx, zal eens kijken of ik m kan zien (langzame verbinding, vorig jaar lukte t niet)

En morgen is de grote dag SYTYCD season 6 gaat alweer beginnen! (En Malahide komt thuis en de topics wat meer leven inblazen, hehe). Heb er onwijs zin in!!!
pi_72605052
Juist, hier kan Canada een voorbeeld aan nemen, 3 uur na de uitzending en er is al een dld die goed werkt Zal nog wel 3 uurtjes duren voor ik m echt binnen heb, maar toch!

Malahideeeee, je hebt genoeg vakantie gevierd, waar ben jeeee
  donderdag 10 september 2009 @ 08:06:33 #117
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_72605494
Ben benieuwd of dit seizoen wel gaat lukken, qua bijblijven. Ik was bijna bij met seizoen 5, en toen ging ik op vakantie... En aangezien er nu geen vakantie meer aan zit te komen, gaat het vast lukken. Vandaag werken, en vanavond binnentrekken en kijken, als dat lukt!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_72609134
Ik had net een wat leek een goede versie dgld, blijkt ie corrupted te zijn nu moet ik dus weeer wachten op een andere...
pi_72609932
Ik heb de eerste afl. net binnen... ga het zo bekijken. Stiekum al de voorstukjes gezien, zag een paar hele goede dansers.... Kan niet wachten! Yay! Resultatenshow van Canada is ook al binnen. Dt wordt smullen vandaag!
  donderdag 10 september 2009 @ 18:12:09 #120
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72618638
Hela hola, ik ben nog maar net terug en doodmoe en toch slaat de dance fever al weer toe .
Ik dacht nog even "ik doe het rustig aan", maar toen kwamen de downloadjes weer als een razende binnen, dus... heb ik de eerste aflevering van USA season 6 gekeken. Leukkkkkk!!!!

Waarom laten ze bij de Amerikaanse audities toch altijd zoveel kneuzen zien? Zijn er gewoon meer kansloze knuppels in de US dan in Canada/Australië die auditie komen doen, of is het puur effectbejag? Je ziet slechts flitsjes van prachtige audities, maar wel vijf minuten lang die knurft met zijn 'All That Jazz' en Cole, die eerste freak. Zo leer je de goede kandidaten ook helemaal niet kennen . Zo, dat lucht op.

De tappers: Ryan en Bianca. Die kunnen een best potje tappen en die battle was echt leuk. Maar... bij allebei, zeker bij Bianca, heb ik altijd het gevoel "was het dit?". Ook nu weer. Kan ook komen omdat ik tapdance vaak té cheesy vind, het doet met gewoon bijna nooit iets. Maar toen kwam Phillip en toen deed ik , want hij is in mijn ogen een échte tapdancer. Wat een leuke vent. Personality, talent en een mooie verschijning op het toneel. Ik ben fan!

Mollee (moeder en twee broertjes): was zij nou zo bijzonder Emo-TV.

Alexie met het woeste haar lijkt me een heel interessant meisje, net zoals die mooie balletjongen. Maar ja, te weinig van gezien zoals hierboven al over geklaagd.

Amber (moeder in rolstoel): lichtvoetig maar geen charisma, vond Nigel. Eehhhh, pardon? Ik vond dus precies het omgekeerde. Vond dat ze zwaar danste maar wel heel veel uitstraling had. Anyhoo, wat weet ik ervan, ze is in ieder geval door.

Salsastel: jammer dat hij niet auditeerde, vond hem een stuk beter dan haar, maar ze is wel een sexy mama, een soort jongere Janette.

Paula: leuk dat zij terug is, vorig jaar ver gekomen in Vegas toch? Zij is zo mooi.

Da wassie. Op naar Arizona.
  vrijdag 11 september 2009 @ 08:10:06 #121
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72633905
Wow Malahide is back MET verslagje meteen, meid, YOU ROCK! heb het nog niet gelezen, want ik ga ook weer aan de verslagjes! Welkom thuis hoor!

Ik ga nu even snel de liveshow van Canada afkijken, dan de resultshow, en dan kom ik meteen mijn verslagje doen hopelijk!

(oh en dan moet ik ook SYTYCD NL inhalen...
  vrijdag 11 september 2009 @ 09:34:59 #122
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_72635207
Ik heb ook gekeken. En genoten. En me verbaasd

Paar dingetjes die me opvielen: Inderdaad, waarom moest meneer All That Jazz zo lang? Het was wel geinig, zo op het laatst 'in kwartet' met de jury, maar ik had veel liever wat uitgebreider naar die donkere man-in-fout-zeemleren-broekje gekeken. Die was volgens mij errug goed, maar dat weet ik dus niet zeker...

En tapdans, dat snap ik nooit helemaal. Ik vind het razend knap, maar aan de andere kant komt het toch vaak neer op een beetje dommig met armen zwaaien. En ik kan er nooit een lang ritme in ontdekken. Als het op muziek gaat, zijn de ritmes van muziek en tap helemaal anders. En dat ritme lijkt me bij dans nou juist essentieel...

En zag ik nou die jongen met dat knalrode pluishaar, die er vorig jaar in Vegas uitvloog? Want die heb ik met de audities niet meer gezien.

Ik ben benieuwd naar volgende week, Mary Murphy aan het huilen, dat beloofd vaak wat!
En Mia in de jury!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:21:03 #123
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72657546
En ik was al halverwege mijn verslagje toen mijn pc opeens raar begon te doen

Morgen of overmorgen nieuwe poging!
  zaterdag 12 september 2009 @ 08:01:49 #124
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72666317
Dit is freaking de derde keer dat ik overnieuw begin, ongelofelijk! was net weer op een kwart, druk ik op een verkeerde knop alles weg.

Ik houd het dus maar kort. Het tappen was amazing, ook de battle. Ryan Zo'n schatje is het toch. Ik hoop zo dat ie de show haalt. Maar met die Philip erbij weet ik niet meer zo of ie de show wel haalt! Wat een vent!! ongelofelijk. Zijn tappen was ongelofelijk, zijn gezicht is enorm entertaining, we moeten nog maar zien natuurlijk wat ie in andere stijlen gaat doen, maar wat ik heb gezien was superb. Idd onwijs clean getapt op de muziek, wow. Mss nog wel beter dan Ryan imo.

Veel weirdo's weer met veel airtime dat was dan wel weer minder. Het waren ronduit engerds vond ik..

Veel contemporary meisjes die wel goed zijn, maar waarin ik weer niets speciaals zie. Alleen die Paula, die was toch een vorig seizoen al eerder geweest? Dat meisje intrigeert me wel..

Christina, de salsa-danseres, dacht ik eerst dat zij ook zo'n weirdo zou zijn, door haar gezicht Maar ze bleek toch te kunnen dansen. Niet de beste salsa danseres die ik ook gezien heb, maar toch wel goed.

Nou ik ga dit snel posten voordat het weer verdwijnt
  zaterdag 12 september 2009 @ 08:07:14 #125
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_72666331
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:12 schreef Malahide het volgende:
maar ze is wel een sexy mama, een soort jongere Janette.

Paula: leuk dat zij terug is, vorig jaar ver gekomen in Vegas toch? Zij is zo mooi.
Een jongere Janette? Ik vind persoonlijk dat zij de schoenen van Janette nog net mag poetsen..
En Paula is dus idd van vorig jaar. Idd een onwijs mooi meisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')