abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:07:23 #151
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_72998295
quote:
Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef Cee het volgende:
Ik had nog een foto beloofd, maar ik heb mezelf er op slinkse wijze uit geshopt. IJdel dat ik ben. Maar zeg nou zelf, wie verbleekt er NIET naast Pasha from Russia?

[ afbeelding ]
* Malahide krijgt hotflash
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:57:07 #152
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73010538
Zag ik daar nou Kherington die in een bootcamp van SYTYCD NL een choreo doet (einde laatste aflevering)?
  donderdag 24 september 2009 @ 10:07:02 #153
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73062063
Houden jullie ook zo van onze nieuwe favoriete online ‘winkel’?

Mijn snelle impressie van de derde auditie-aflevering:

Teddy: aah , die hadden we al gezien tijdens de liveshows van season 5. Heel bijzondere danser inderdaad. Erg vermakelijk. Alles is ‘sweet’ aan deze jongen, zelfs zijn naam. Ben heel benieuwd hoe hij zich staande gaat houden tussen al het dansgeweld van de hiphoppers, contemporaries en latindansers.

Jean (breaker): geweldige breakmoves, maar ik denk niet dat het verder wat gaat worden.

Kimara (contemporary-jongen die we maar heel even zagen): oei, wat een mooie vent. Die moeten we in de gaten houden, zag er erg goed uit.

Channing: ik krijg vaak een beetje de kriebels van die All American Blondes. Ze kan wel wat, maar tot nu toe vind ik haar niet iets extra’s hebben.

Ryan (tapper): crazy armen, voeten oké, niet geschikt voor de show

Russell (krumper): I think I’m in love . Wat een persoonlijkheid, prachtige jongen, zo perfect voor de show. Die gaat gewoon de Top 20 halen .

Karen & Matthew: sexy! Leuk stel, kan niet inschatten of er meer in zit. Ik zou nu zeggen dat ze de Top 20 niet gaan halen.

Gene (latin): dat hele ego-gedoe , daar kon ik wel om lachen omdat er gewoon een verlegen jongetje achter zit. Ik vond dat hij wel lekker danste. En hem naar choreo sturen was natuurlijk een beetje onzin als je een Anya & Pasha cha cha moet doen, het was wel duidelijk dat hij daar met twee vingers in de neus doorheen zou komen.

Mr. Blauwe legging: ga ik geen woorden aan vuil maken

Kevin: nasty Tyce, maar hij had wel gelijk. Getraind in contemporary, laat dat dan ook zien. Vond zijn attitude niet zo indrukwekkend en dat kruisgrijpen werd ook een beetje vervelend na een tijdje. Maar we zullen zien hoe hij het gaat doen in Vegas.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:33:28 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73081640
Ik kan Tyce echt niet meer UIT-staan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 24 september 2009 @ 20:35:06 #155
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73081711
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:07 schreef Malahide het volgende:

Kimara (contemporary-jongen die we maar heel even zagen): oei, wat een mooie vent. Die moeten we in de gaten houden, zag er erg goed uit.
Inderdaad.... wat een prachtige man
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 september 2009 @ 11:33:07 #156
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73236767
Nieuwe aflevering is er al .
  woensdag 30 september 2009 @ 11:34:10 #157
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73236806
Ja hij staat op me te wachten in de map, als ik thuiskom
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 september 2009 @ 12:40:38 #158
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73238842
Heel kort en snel verslagje. Morgen komt er schijnbaar nog een aflevering .

Billy: mooi, ondanks de foutjes

Amber: prachtige bewegingen, maar het leek net of ze er niet echt zin in had

Jamal, Victor: veelbelovende contemporary dansers

Anthony & Antwaine: wat een schattig setje is dit toch. Super dat ze terug zijn gekomen en je zag dat ze gegroeid zijn in zelfvertrouwen. Jammer dat Antwaine de salsa verprutste.

Mr. Loverman Matthew: te veel airtime

Jessica: jammer dat de salsa niet lukte, respect voor dit meisje

Jonathan: enorme plaat voor z’n kop, irritant gastje. Bryant? Familie van Brandon wellicht ?

Thomas: wow, je gunt het zo’n jongen toch gewoon? Salsa zag er goed uit! Ik hoop echt dat deze jongen ver gaat komen.

Zag ik nou de salsapartner van Janette (google google: Romulo) een Vegas-ticket krijgen?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:18:23 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73282969
Auditie 4 aan het kijken nu. 5 is er al.

Ohh, die eerste......
Slaat nergens op misschien maar ik vond het zo mooi... als een zucht wind die een blaadje zo hoeplaaaa

Jah.
Mooi.

En dan ga ik altijd janken omdat ik dat niet kan
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:28:06 #160
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73283318
En hetzelfde bij Victor op 13:50 (wat ook ene lekker ding dan nog eens was )
L'Amour menaçant:
pi_73284997
net ook even de laatste 2 afleveringen gekeken.

Mary met dr rules en adam

wat een schatjes waren die jonathan? (gast met paarse shirt) en jakob? (die als laatste moest)
dat meisje wat een soort kunstschaatsen deed vond ik ook mooi.
Wat een irritante gast zeg die redbull guy, net als die andere uit de uitzending van gister, dat broertje van brandon zeg maar
en jammer dat maar de helft van de tweelling door is
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:53:40 #162
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73288896
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Ang3l het volgende:
En hetzelfde bij Victor op 13:50 (wat ook ene lekker ding dan nog eens was )
Goh, was het je ook opgevallen ?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:55:05 #163
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73288955
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:16 schreef dollce het volgende:
Mary met dr rules en adam
O ja, had ik al gezegd dat ik nu officieel in luv ben met Adam Shankman ?

Story of my life
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:02:26 #164
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73289255
Heel kort de hoogtepunten van aflevering 5:

Gozer met zijn 'New Orleans Bounce': zeer vermakelijk

Jonathan: of het 'one of the best auditions ever' was, daar heb ik mijn twijfels over, maar deze jongen lijkt een perfecte Top 20-kandidaat, combinatie van talent, looks en uitstraling

Mr. Redbull: fame whore

Kimalee: die lifts!!

Die hele reeks goede contemporary-jongens: stuk voor stuk interessant. Maar SYTYCD, waar zijn de goede contemporary meisjes De focus ligt wel erg op de heren de laatste afleveringen.

Echte hoogtepunt van de show: Adam Shankman drama queen and booty shaker one-o-one
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:16:57 #165
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73298436
Mary's Rules Of What Not To Do (starring Adam Shankman)

vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:22:08 #166
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73298600
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Malahide het volgende:
Mary's Rules Of What Not To Do (starring Adam Shankman)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Malahide-Shenkman-freak
L'Amour menaçant:
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:33:36 #167
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73359213
Ik ben inmiddels ook in love met Adam Shankman! Wat een schattige man..

Heb ook alles gezien maar heb weer eens geen tijd! Vond afl 5 wel 1 van de leukste tot nu toe..
  zondag 4 oktober 2009 @ 15:43:41 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73359462
Hij's iig heel wat anders dan die valse Tyce-nicht.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter zondag 4 oktober 2009 @ 22:37:32 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_73376612
Inderdaad zeg, wat legt die Tyce het er dik bovenop. Z'n commentaren zijn al over-the-top en dan bréngt ie het nog zo over-the-top dat ik telkens verwacht dat hij daarna zegt "nah I'm just kidding you doofus".
Maar niet dus.

Ik vind de auditie-rondes niet echt leuk, nooit eigenlijk, gaat me allemaal veel te snel, veel te veel mensen en ik kan ze niet onthouden totdat jullie erover beginnen en dan denk ik "Oh ja, die!"

Dus eigenlijk weinig toe te voegen. Ik wacht nog een paar weken en dan kan ik met volle overgave mee-emmeren over de liveshows.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:09:41 #170
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73446838
Wat geTwitter van Nigel over de Britse SYTYCD:
quote:
We start SYTYCD UK this week. I'm delighted Cat is hosting. She makes me feel very comfortable. The first auditions are in London. Exciting!
Cat
quote:
We are going to do one top 20 show, this year, with no competition element. We want to introduce each dancer, dancing in their own style.
quote:
They probably won't do solos. More trios, pas de deuxs, quartets The contemporaries will dance together, the ballroom couples, mmmn tappers?
Okay... is misschien iets voor te zeggen.

Zometeen Salt Lake City auditions kijken .
  ESF Reporter woensdag 7 oktober 2009 @ 21:15:31 #171
87554 Cee
Welluk?
pi_73469768
Betekent dat dat Cat straks iedere week heen en weer moet vliegen van LA (voor de SYTYCD liveshows) naar de UK (voor de audities etc.)?
Volgens mij deden Len Goodman en Bruno Torlioni dat ook voor Dancing with the Stars UK en US een jaar of zo geleden.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 23:27:20 #172
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73474550
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
Betekent dat dat Cat straks iedere week heen en weer moet vliegen van LA (voor de SYTYCD liveshows) naar de UK (voor de audities etc.)?
Volgens mij deden Len Goodman en Bruno Torlioni dat ook voor Dancing with the Stars UK en US een jaar of zo geleden.
Ja, het zal elkaar wel overlappen gedeeltelijk, maar de liveshows van de UK beginnen pas in januari.

En Len en Bruno doen dat nog steeds , er lopen nu ook weer een Strictly en een DWTS tegelijkertijd.
pi_73478233
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be brave. Be kind.
  ESF Reporter donderdag 8 oktober 2009 @ 20:19:08 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_73498690

Niet kijken als je niet gespoilerd wil worden want het is een link naar een van de kandidaten die niet door is.
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 11:07:55 #175
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73514020
Ik heb het gisteren avond ook allemaal gezien en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73524739
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb het gisteren avond ook allemaal gezien en
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 17:20:50 #177
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73525387
Ik ga stoppen met de spoilertags hoor, de afleveringen zijn al een paar dagen oud

Nee hoor, ik vond het ook echt niet goed. De hiphop vond ik echter helemaal niet slecht. Ik vind het gewoon zo'n schatje en zo'n aardige man.. Maar hij kan dus nog terugkomen? is de limiet tot 35 jaar? Dan verwacht ik hem zeker wel weer terug..

Ik vind het trouwens eindelijk een beetje interessanter worden. Was de voorrondes wel een beetje zat. Vegas week is meer het echte werk zeg maar. Begin al wat op te warmen Ik verwacht nu zeker dat die donkere tapper erin komt. Heel jammer dat die John eruit moest, ik vond het een leuke danser. Maar die komt wel terug.

Ik zag trouwens in een flits de zus van Caitlin alsof ze weg was gestuurd, hebben jullie dat ook gezien? Ik vind dat zo'n leuk meisje. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.

Verder moet ik het allemaal nog even een keer kijken, ik vond het wel een verslagje waard!
pi_73525644
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:20 schreef Saeramir het volgende:

Ik vind het trouwens eindelijk een beetje interessanter worden. Was de voorrondes wel een beetje zat. Vegas week is meer het echte werk zeg maar. Begin al wat op te warmen Ik verwacht nu zeker dat die donkere tapper erin komt. Heel jammer dat die John eruit moest, ik vond het een leuke danser. Maar die komt wel terug.

dat was toch die contemporary dansers? die best jonge jongen toch?
dan heb ik de goeie voor me, ja dat vond ik ook jammer.
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:15:07 #179
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73541414
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:20 schreef Saeramir het volgende:
Nee hoor, ik vond het ook echt niet goed. De hiphop vond ik echter helemaal niet slecht. Ik vind het gewoon zo'n schatje en zo'n aardige man.. Maar hij kan dus nog terugkomen? is de limiet tot 35 jaar? Dan verwacht ik hem zeker wel weer terug..
Ik vond hem echt behoorlijk tegenvallen, vorig jaar was hij volgens mij echt een stuk beter tijdens Vegas week. Maar ja. Ik ben ook niet zo'n superfan van de Kasprzakjes, dus ik kan er wel mee leven.
quote:
Nou! Wat waren die auditie-afleveringen saaaaiiiii deze keer. Die tapper moét er gewoon in. Ik hoop dat ze die tapperes (Bianca) wegsturen, heb niks met dat mens.
quote:
Ik zag trouwens in een flits de zus van Caitlin alsof ze weg was gestuurd, hebben jullie dat ook gezien? Ik vind dat zo'n leuk meisje. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Ik denk inderdaad dat ze eruit ligt.

Ik wil ook heeeeeel heeeeel graag dat die prachtige donkere krump-jongen doorgaat .
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:20:27 #180
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73551747
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 09:15 schreef Malahide het volgende:
. Ik ben ook niet zo'n superfan van de Kasprzakjes, dus ik kan er wel mee leven.
[..]
Mee eens. Volkomen terecht.
Anders zat ie er alleen maar in als broer van.
quote:
Ik wil ook heeeeeel heeeeel graag dat die prachtige donkere krump-jongen doorgaat .
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Wow, wat een leuke ballroomverassing!
En zij... de russische ijsgodin... ohh!
Doet me denken aan Snow!
L'Amour menaçant:
  zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:32:32 #181
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73552025
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Wow, wat een leuke ballroomverassing!
En zij... de russische ijsgodin... ohh!
Doet me denken aan Snow!
Oe ja! Eerst dacht ik "zij is de personificatie van alles wat 'ieeuwww' kan zijn aan ballroomdansers (het geblondeerde bobje, zonnebankkop, glimjurkjes, ijskonijn-attitude), maar nu vind ik haar super. Volgens mij een erg leuke dame. En ze is wereldkampioene ten dance, dus die kan echt wel wat! Die gaat toch gewoon in de Top 20 komen?

Ik hoop echt dat er wat minder 'kinderen' in de Top 20 komen dit jaar, want ik vond er iets te veel jonge snuitjes bijzitten in serie 6 en ik zie toch liever wat meer 'volwassen' dansers.

En wat je zegt over Ryan Kasprzak... inderdaad, dan zou hij alleen de broer van zijn. Ik vind ook dat hij het gewoon nét niet heeft. De uitstraling niet, maar eerlijk gezegd ook niet het talent, in zoverre ik dat kan beoordelen. Van zijn getap ben ik nooit heel erg onder de indruk geweest. Neem zo'n Everett van SYTYCD Canada, die is super, maar Ryan... nee. Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar ik vind het een beetje een... griezel (duikt snel weg).
  ESF Reporter maandag 12 oktober 2009 @ 20:45:06 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_73624237
OMG OMG guys. Ik kom er net achter dat het eerste seizoen van de UK SYTYCD op de BBC wordt uitgezonden! Met Cat Deeley! Daar word ik vrolijk van.
pi_73629703
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef Cee het volgende:
OMG OMG guys. Ik kom er net achter dat het eerste seizoen van de UK SYTYCD op de BBC wordt uitgezonden! Met Cat Deeley! Daar word ik vrolijk van.
cool, wanneer begint het?
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:58:23 #184
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73631705
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef dollce het volgende:

[..]

cool, wanneer begint het?
Ergens in januari.
pi_73661989
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:58 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ergens in januari.
oh dat duurt nog wel ff
  donderdag 15 oktober 2009 @ 07:56:21 #186
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73703660
Ooooh, wat een fijne aflevering weer (deel 2 Vegas Week). Een paar verrassende 'cuts' in ieder geval. Ik heb nu een rij favorieten die gewoon doormoéten: Russell , Paula, Billy, Nathan, Pauline, Jacob, hij van dat ballroom-echtpaar, die donkere tapjongen, Kevin en misschien zelfs Molly. En fuck it, zelfs Bianca hoewel ik haar tappen nog steeds blèh vind.

O ja, die jazz-choreografe Laurie-Ann Gibson , zal wel een vriendinnetje van Tyce zijn
Adam Shankman daarentegen (ik pinkte ook wat weg bij Billy)

Damn, nog een week wachten totdat de Top 20 bekend wordt gemaakt .

[ Bericht 7% gewijzigd door Malahide op 15-10-2009 08:12:01 ]
pi_73705547
SPOILER

[ Bericht 42% gewijzigd door dollce op 15-10-2009 10:13:26 ]
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:12:50 #188
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73723493
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef dollce het volgende:
SPOILER
Dat hoef je wat mij betreft niet te spoileren, want het is waar - als ze er zelf over Twittert - en het is breaking news...

MIA MICHAELS QUITS SYTYCD

Godver , dat haalt voor mij toch wel zeker 20% van de fun van SYTYCD. Deze week deed ze nog een choreo in Canada. Zou er iets gebeurd zijn dat ze er opeens mee ophoudt? Bonje met Nigel ?

Jammer hoor. Meer Sonya Tayeh ben ik bang of dat vreselijke jazz-wijf, die Laurie Ann. Stacey Tookey mogen ze wel vaker invliegen vanuit Canada by the way.
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 20:13:23 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_73725721
Wat huh wat huh huhhhh waaaat? Waarom gaat ze weg? Reden? Unghhh. Ik hou van Mia en haar rare zweverigheid en haar bij vlagen briljante, bij vlagen vervelende choreo's. En ik deel de vrees van Malahide, dat dit misschien betekent dat Sonya en haar "QUIRKY!!!1111!!" dansen en vooral Laurie Ann en haar inspiratieloze stomp-stomp-stompmeuk meer ruimte krijgen. Beuh...

Ik ben helemaal fan van Russell the Krumper. Ongelofelijk, geen formal training gehad. Ik geloof het niet maar ja waarom zou hij liegen? Wat een geweldige gast.

Ben ik de enige die de kriebels krijgt van dat getrouwde overfanatieke kleffe stel?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:06:18 #190
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_73728237
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Wat huh wat huh huhhhh waaaat? Waarom gaat ze weg? Reden? Unghhh. Ik hou van Mia en haar rare zweverigheid en haar bij vlagen briljante, bij vlagen vervelende choreo's. En ik deel de vrees van Malahide, dat dit misschien betekent dat Sonya en haar "QUIRKY!!!1111!!" dansen en vooral Laurie Ann en haar inspiratieloze stomp-stomp-stompmeuk meer ruimte krijgen. Beuh...

Ik ben helemaal fan van Russell the Krumper. Ongelofelijk, geen formal training gehad. Ik geloof het niet maar ja waarom zou hij liegen? Wat een geweldige gast.

Ben ik de enige die de kriebels krijgt van dat getrouwde overfanatieke kleffe stel?
Mia moet blijven! Mia is geweldig. Ff wennen, maar ik ben om! Massaal twitteren dat ze niet weg mag? Alle landen verenigt u enzo?

Dat kleffe stel; ieks. Nou ja, hij is wel leuk, maar ik krijg wel jeuk van haar inderdaad.

Ik zag trouwens de zus van Caitlin nog wel. Misschien dat ze er nu wel uit ligt, maar vorige keer dus niet.

Die jongen die vorig seizoen een S06-ticket kreeg, zit die er nog in? (Misschien gevalletje spuit elf, maar goed...)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:20:41 #191
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_73728886
Heb het ook net gezien. Maar ben nu ff vol van het feit dat Mia Michaels weggaat... Nooit meer Mia Michaels super-choreo

Ik ben ook onwijze fan van die Russel (doet denken aan Joshua...?)l.. En Billy Bell (ook hier traantjes, mss wordt dit wel mijn Evan?). Ik krijg dus jeuk van dat blonde meisje, Molly? Ugh. Zo gemaakt. Ik hoop dat zij de top 20 niet haalt. Verder zie ik die donkere tapper helemaal niet meer?! is die eruit gegaan? Of gewoon niet in beeld..

Laatste opmerking: Volgens mij gaan ze dit seizoen helemaal filmen in Hollywood, dus op dat gigantische podium?! Lijkt me helemaal niets..

Mia
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:22:14 #192
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73728978
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Turbomuis het volgende:
Dat kleffe stel; ieks. Nou ja, hij is wel leuk, maar ik krijg wel jeuk van haar inderdaad.
Zij is inderdaad een vreselijk nepwijf.
quote:
Ik zag trouwens de zus van Caitlin nog wel. Misschien dat ze er nu wel uit ligt, maar vorige keer dus niet.
Maar volgens mij zat ze alleen maar in het overzichtje van 'early favourites that got cut'.
quote:
Die jongen die vorig seizoen een S06-ticket kreeg, zit die er nog in? (Misschien gevalletje spuit elf, maar goed...)
Ja, die zit er nog in. Nathan .
  ESF Reporter donderdag 15 oktober 2009 @ 22:31:42 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_73732094
Wacht effe wacht effe, die zit er nog in? Ik dacht bijna zeker te weten dat hij vorige week ge-cut werd!?

--edit, heb het even gegoogled en hij zit er volgens mij nog in ja. Phew.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:04:00 #194
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_73733275
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Malahide het volgende:

[..]

Zij is inderdaad een vreselijk nepwijf.
[..]

Met die mond zo open als ze een uptempo ding danst.
Net als Janette vorig seizoen, daar kon ik me bij haar ook zo aan ergeren... (sorry Janette-fans...)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:17:06 #195
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73733776
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Saeramir het volgende:Verder zie ik die donkere tapper helemaal niet meer?! is die eruit gegaan? Of gewoon niet in beeld..
Jawel hoor, die zit er nog in. Hij zat in ieder geval aan het eind van deze aflevering bij de voorbeschouwing voor volgende week.
quote:
Laatste opmerking: Volgens mij gaan ze dit seizoen helemaal filmen in Hollywood, dus op dat gigantische podium?! Lijkt me helemaal niets..
Laten we hopen van niet zeg, vreselijk! Zou volgens mij een duur geintje zijn om negen weken lang een paar dagen het Kodak Theatre af te huren. Daarbij is het een nogal prestigieus theater dat maar heel weinig gebruikt wordt, alleen voor dingen als de Oscaruitreiking.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:32:26 #196
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73743287
pi_73765909
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 17:32 schreef Malahide het volgende:

[..]

Oe ja! Eerst dacht ik "zij is de personificatie van alles wat 'ieeuwww' kan zijn aan ballroomdansers (het geblondeerde bobje, zonnebankkop, glimjurkjes, ijskonijn-attitude), maar nu vind ik haar super. Volgens mij een erg leuke dame. En ze is wereldkampioene ten dance, dus die kan echt wel wat! Die gaat toch gewoon in de Top 20 komen?
zit zij er nog in?
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:14:28 #198
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_73767115
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:42 schreef dollce het volgende:

[..]

zit zij er nog in?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:15:58 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73776661
Ben nu pas aan't kijken, maar KUUUUUUUUUUUUUUUT de russische ijskoningin is er uit
L'Amour menaçant:
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:34:35 #200
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_73777187
En ik zat echt keihard te janken bij Legacy....................
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')