* Malahide krijgt hotflashquote:Op maandag 21 september 2009 23:48 schreef Cee het volgende:
Ik had nog een foto beloofd, maar ik heb mezelf er op slinkse wijze uit geshopt. IJdel dat ik ben.Maar zeg nou zelf, wie verbleekt er NIET naast Pasha from Russia?
[ afbeelding ]
Inderdaad.... wat een prachtige manquote:Op donderdag 24 september 2009 10:07 schreef Malahide het volgende:
Kimara (contemporary-jongen die we maar heel even zagen): oei, wat een mooie vent. Die moeten we in de gaten houden, zag er erg goed uit.
Goh, was het je ook opgevallenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Ang3l het volgende:
En hetzelfde bij Victor op 13:50 (wat ook ene lekker ding dan nog eens was)
O ja, had ik al gezegd dat ik nu officieel in luv ben met Adam Shankmanquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef Malahide het volgende:
Mary's Rules Of What Not To Do (starring Adam Shankman)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catquote:We start SYTYCD UK this week. I'm delighted Cat is hosting. She makes me feel very comfortable. The first auditions are in London. Exciting!
quote:We are going to do one top 20 show, this year, with no competition element. We want to introduce each dancer, dancing in their own style.
Okay... is misschien iets voor te zeggen.quote:They probably won't do solos. More trios, pas de deuxs, quartets The contemporaries will dance together, the ballroom couples, mmmn tappers?
Ja, het zal elkaar wel overlappen gedeeltelijk, maar de liveshows van de UK beginnen pas in januari.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:15 schreef Cee het volgende:
Betekent dat dat Cat straks iedere week heen en weer moet vliegen van LA (voor de SYTYCD liveshows) naar de UK (voor de audities etc.)?
Volgens mij deden Len Goodman en Bruno Torlioni dat ook voor Dancing with the Stars UK en US een jaar of zo geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:07 schreef Saeramir het volgende:
Ik heb het gisteren avond ook allemaal gezien enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
dat was toch die contemporary dansers? die best jonge jongen toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:20 schreef Saeramir het volgende:
Ik vind het trouwens eindelijk een beetje interessanter worden. Was de voorrondes wel een beetje zat. Vegas week is meer het echte werk zeg maar. Begin al wat op te warmenIk verwacht nu zeker dat die donkere tapper erin komt. Heel jammer dat die John eruit moest, ik vond het een leuke danser. Maar die komt wel terug.
Ik vond hem echt behoorlijk tegenvallen, vorig jaar was hij volgens mij echt een stuk beter tijdens Vegas week. Maar ja. Ik ben ook niet zo'n superfan van de Kasprzakjes, dus ik kan er wel mee leven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:20 schreef Saeramir het volgende:
Nee hoor, ik vond het ook echt niet goed. De hiphop vond ik echter helemaal niet slecht. Ik vind het gewoon zo'n schatje en zo'n aardige man.. Maar hij kan dus nog terugkomen? is de limiet tot 35 jaar? Dan verwacht ik hem zeker wel weer terug..
Nou! Wat waren die auditie-afleveringen saaaaiiiii deze keer. Die tapper moét er gewoon in. Ik hoop dat ze die tapperes (Bianca) wegsturen, heb niks met dat mens.quote:Ik vind het trouwens eindelijk een beetje interessanter worden. Was de voorrondes wel een beetje zat. Vegas week is meer het echte werk zeg maar. Begin al wat op te warmenIk verwacht nu zeker dat die donkere tapper erin komt. Heel jammer dat die John eruit moest, ik vond het een leuke danser. Maar die komt wel terug.
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Ik denk inderdaad dat ze eruit ligt.quote:Ik zag trouwens in een flits de zus van Caitlin alsof ze weg was gestuurd, hebben jullie dat ook gezien? Ik vind dat zo'n leuk meisje. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Mee eens. Volkomen terecht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:15 schreef Malahide het volgende:
. Ik ben ook niet zo'n superfan van de Kasprzakjes, dus ik kan er wel mee leven.
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Wow, wat een leuke ballroomverassing!quote:Ik wil ook heeeeeel heeeeel graag dat die prachtige donkere krump-jongen doorgaat.
Oe ja! Eerst dacht ik "zij is de personificatie van alles wat 'ieeuwww' kan zijn aan ballroomdansers (het geblondeerde bobje, zonnebankkop, glimjurkjes, ijskonijn-attitude), maar nu vind ik haar super. Volgens mij een erg leuke dame. En ze is wereldkampioene ten dance, dus die kan echt wel wat! Die gaat toch gewoon in de Top 20 komen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa! Wow, wat een leuke ballroomverassing!
En zij... de russische ijsgodin... ohh!
Doet me denken aan Snow!
cool, wanneer begint het?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:45 schreef Cee het volgende:
OMG OMG guys. Ik kom er net achter dat het eerste seizoen van de UK SYTYCD op de BBC wordt uitgezonden! Met Cat Deeley!Daar word ik vrolijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door dollce op 15-10-2009 10:13:26 ]I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:06 schreef dollce het volgende:Dat hoef je wat mij betreft niet te spoileren, want het is waar - als ze er zelf over Twittert - en het is breaking news...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIA MICHAELS QUITS SYTYCD
Godver, dat haalt voor mij toch wel zeker 20% van de fun van SYTYCD. Deze week deed ze nog een choreo in Canada. Zou er iets gebeurd zijn dat ze er opeens mee ophoudt? Bonje met Nigel
?
Jammer hoor. Meer Sonya Tayehben ik bang of dat vreselijke jazz-wijf, die Laurie Ann. Stacey Tookey mogen ze wel vaker invliegen vanuit Canada by the way.
You cheated on me with choreography.
Mia moet blijven! Mia is geweldig. Ff wennen, maar ik ben om! Massaal twitteren dat ze niet weg mag? Alle landen verenigt u enzo?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Wat huh wat huh huhhhh waaaat? Waarom gaat ze weg? Reden? Unghhh. Ik hou van Mia en haar rare zweverigheid en haar bij vlagen briljante, bij vlagen vervelende choreo's. En ik deel de vrees van Malahide, dat dit misschien betekent dat Sonya en haar "QUIRKY!!!1111!!" dansen en vooral Laurie Ann en haar inspiratieloze stomp-stomp-stompmeuk meer ruimte krijgen. Beuh...
Ik ben helemaal fan van Russell the Krumper. Ongelofelijk, geen formal training gehad. Ik geloof het niet maar ja waarom zou hij liegen? Wat een geweldige gast.
Ben ik de enige die de kriebels krijgt van dat getrouwde overfanatieke kleffe stel?
Zij is inderdaad een vreselijk nepwijf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:06 schreef Turbomuis het volgende:
Dat kleffe stel; ieks. Nou ja, hij is wel leuk, maar ik krijg wel jeuk van haar inderdaad.
Maar volgens mij zat ze alleen maar in het overzichtje van 'early favourites that got cut'.quote:Ik zag trouwens de zus van Caitlin nog wel. Misschien dat ze er nu wel uit ligt, maar vorige keer dus niet.
Ja, die zit er nog in. Nathanquote:Die jongen die vorig seizoen een S06-ticket kreeg, zit die er nog in? (Misschien gevalletje spuit elf, maar goed...)
Met die mond zo open als ze een uptempo ding danst.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Malahide het volgende:
[..]
Zij is inderdaad een vreselijk nepwijf.
[..]
Jawel hoor, die zit er nog in. Hij zat in ieder geval aan het eind van deze aflevering bij de voorbeschouwing voor volgende week.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:20 schreef Saeramir het volgende:Verder zie ik die donkere tapper helemaal niet meer?! is die eruit gegaan? Of gewoon niet in beeld..
Laten we hopen van niet zeg, vreselijk! Zou volgens mij een duur geintje zijn om negen weken lang een paar dagen het Kodak Theatre af te huren. Daarbij is het een nogal prestigieus theater dat maar heel weinig gebruikt wordt, alleen voor dingen als de Oscaruitreiking.quote:Laatste opmerking: Volgens mij gaan ze dit seizoen helemaal filmen in Hollywood, dus op dat gigantische podium?! Lijkt me helemaal niets..
zit zij er nog in?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oe ja! Eerst dacht ik "zij is de personificatie van alles wat 'ieeuwww' kan zijn aan ballroomdansers (het geblondeerde bobje, zonnebankkop, glimjurkjes, ijskonijn-attitude), maar nu vind ik haar super. Volgens mij een erg leuke dame. En ze is wereldkampioene ten dance, dus die kan echt wel wat! Die gaat toch gewoon in de Top 20 komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |