quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Echt een geniale OP aan het maken denk ik.
Geef hem nou gewoon even de tijd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:41 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik was ook maar met een nieuwe begonnen, toen zag ik deze al staan
5 minuten max is de regelquote:
Boehoeeeee, niets mee te maken, het michael topic, wacht op niemandquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:45 schreef Rnnz het volgende:
Matthijs, wat doe je? Mijn OP, wat doe je?
Nee, laten we maar eerlijk zijn: ik was even tien minuten van de PC.
Je bent de zwakste schakel, daar is de deur.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Weddenschap verloren.....credits voor Rnnz, die het gelijk zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Zeg dat tegen m'n ontlasting.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:47 schreef Bevin het volgende:
[..]
Boehoeeeee, niets mee te maken, het michael topic, wacht op niemand
10 minutenquote:
Ik!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Wie van jullie heeft hem eigenlijk live gezien?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Rnnz het volgende:
Katherine Jackson krijgt trouwens de voogdij over alle drie de kinderen.
Dit is wat hij wilde...dus is het goed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Rnnz het volgende:
Katherine Jackson krijgt trouwens de voogdij over alle drie de kinderen.
Ik heb hem ook nooit gezien hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik heb zo het idee dat ik niet de enige ben die hem nooit heeft gezien..
Ah, oke. Zover had ik niet gezocht, van wie?? Mr. Morey himself?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Het is geen plagiaat want hij had toestemming van die gasten
We zijn te laat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit gezien hoor.
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo erg is dat ook niet. Als ik naar zo'n dvd kijk als Bucharest 1992 ben ik blij dat ik daar niet tussensta.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tweemaal naar de Bad tour geweest (nederland en in frankrijk)quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Mijn vader had gewoon kaarten voor dat concert he, had ie ze weg gegevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo erg is dat ook niet. Als ik naar zo'n dvd kijk als Bucharest 1992 ben ik blij dat ik daar niet tussensta.
The song -- "A Place with No Name" -- sounds similar to the song "A Horse with No Name" released by the group America back in 1971. We're told several years ago America's manager gave his group's permission for Michael Jackson to record the song, "A Place with No Name" -- despite the similarity.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah, oke. Zover had ik niet gezocht, van wie?? Mr. Morey himself?
Ik, Bad, in de Kuipquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik zat even mee te lezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, hoe kan dat he...zo'n getalenteerd iemand, en zo'n mooi iemand, waar we nog veel van kunnen leren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef Rnnz het volgende:
Zo jammer dat m'n ouders me nooit hebben meegenomen naar de HIStory Tour of zo. Maar ja, m'n moeder was de fan, m'n vader niet. Blijkbaar zijn er meer redenen waarom ik geen contact meer met hem heb.
Hoe kun je nou geen Michael Jackson bewonderaar zijn?
[ afbeelding ]
'92 in de Kuipquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Zo oud ben je volgens mij nog niet...pas op dat je geen verzuurde appel wordtquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo erg is dat ook niet. Als ik naar zo'n dvd kijk als Bucharest 1992 ben ik blij dat ik daar niet tussensta.
En dat lijkt me wel aannemelijker, zo'n perfectionist laat niets aan het toeval over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
En laatst zei hij nog dat hij de nummers niet had en dat Michael ze in z'n kluis bewaarde...
[ afbeelding ]
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Bevin het volgende:
[..]
En dat lijkt me wel aannemelijker, zo'n perfectionist laat niets aan het toeval over.
O-M-Gquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef matthijst het volgende:
Hehe, die chick van Larry King wat filmen met d'r iPhone:
[ afbeelding ]
Wat nou, geen camera's bij de memorial![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Dat weet nog niemand. Net zoals we niet eens weten waar hij op dit moment is, en waar hij begraven wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wordt Neverland nou een soort herdenkingsoord of niet?
Doet ie niet slechtquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Hoe oud is dat vrouwtje dan? Larry is midden 70..
Lol., las het ook net ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op wikipedia:
Personal life
King has been married eight times, to seven women.
En laten we dat vooral zo houden!! Voor al dat hysterische tuig dat zich fan noemt de hele begraafplaats aan flarden molesteert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Net zoals we niet eens weten waar hij op dit moment is, en waar hij begraven wordt.
Verder zijn er nog geen nieuwe nummers vrijgegeven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En laten we dat vooral zo houden!! Voor al dat hysterische tuig dat zich fan noemt de hele begraafplaats aan flarden molesteert.
Over MUZiek gesproken, wie weet nu eigenlijk welke van al die nummers die op Youtube rondzwerven inderdaad nieuwe songs van MJ zijn? Van 'A place with no name' weet ik het nu dus ondertussen, maar verder?
Hoe verrassendquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Sony BMG heeft echter al een hoog bod gedaan op de "ladingen" unreleased tracks.
Nee, dat niet echt.quote:
De buren lopen al te bitchen:quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wordt Neverland nou een soort herdenkingsoord of niet?
Tuurlijk, geld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
De buren lopen al te bitchen:
http://www.syvnews.com/articles/2009/07/27/news/news02.txt
En:
http://www.scpr.org/news/2009/07/22/never-2way/
Zeikerds
Klote.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef LeNick het volgende:
tvp, en op de vraag te antwoorden; nee, ik zou hem 16 juli gezien hebben in Londen
Je hebt het vorige topic niet gelezen, zie ik alquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:20 schreef plukeenroos het volgende:
[..]
Als zij 20 is, ben ik 12
Lijkt mij eerder in de 40
Hmm, jij zit waarschijnlijk te wachten op het autopsy rapport voor Randy.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:26 schreef Robijn1961 het volgende:
Hoelang moeten wij nog wachten op het autopsy-rapport.
Zeg. Doe es normaal.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:30 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hmm, jij zit waarschijnlijk te wachten op het autopsy rapport voor Randy.
Die leeft nog, dus ik denk een jaar of 30?![]()
Die van Michael zal wel volgende week komen, aangezien ze een week extra nodig hadden...
Toepasselijk, had zomaar uit de AEG hoed kunnen komen
Zie TTquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:31 schreef Robijn1961 het volgende:
Zeg. Doe es normaal.
Heb je honger robijntje?quote:
Dan nog. Neem ons toch niet zo serieus, we proberen de humor er in te houden. Denk je dat wij niet stiekem in ons bedje huilen omdat Michael er niet meer is?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Mja, ik schijn te happen, maar jeetje...ik heb die man zolang meegemaakt. Begrijp dat nou. Tis een leeftijdsgenoot.
In feite is er nog NIETS officieel vrijgegeven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:32 schreef Benzodiazepine het volgende:
Er is toch al vrijgegeven wat de doodsoorzaak was volgens het autopsierapport?
Volgens de L.A. County Coroner is het de schuld is van de té grote hoeveelheid Propofol in zijn bloed.
Jawel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dan nog. Neem ons toch niet zo serieus, we proberen de humor er in te houden. Denk je dat wij niet stiekem in ons bedje huilen omdat Michael er niet meer is?![]()
Sorry, wist ik nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:36 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
In feite is er nog NIETS officieel vrijgegeven.
Ik denk ook zeker dat de waarheid die kant op ligt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:38 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Sorry, wist ik niet![]()
Ik ga er in ieder geval wel van uit dat dit de oorzaak was.
Misschien staat er nog wel meer interessante informatie in, ze zouden zijn hersenen zelfs helemaal uitgeplozen hebben
Ik slaap in een zwembadquote:
Nee, want hij was geen voetballer, hij was wie hij was.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als Michael Jackson een voetballer was....
Graag jullie mening.
Maar waarom ben jij dan nooit naar een concert van hem geweest? Er waren kansen genoeg...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:33 schreef Robijn1961 het volgende:
Mja, ik schijn te happen, maar jeetje...ik heb die man zolang meegemaakt. Begrijp dat nou. Tis een leeftijdsgenoot.
Wel origineel, "Ik heb een stukje van Michael's hersenen opgepeuzeld, je kon het talent gewoon proeven".quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef matthijst het volgende:
Volgens The Sun hebben ze zijn hersenen opgepeuzeld!
Elke nacht! Heel mijn kussen nat. Wel mijn MJ kussen hoor. Zelf geborduurd. Voor ie dood was had ik eigenlijk meer met een andere band, maar nu ben ik echt kapot van verdriet! Mijn man wordt er gek van omdat ik al 5 weken nergens anders meer aan kan denken. En mijn kinderen willen niet meer dat ik met hun naar de stad ga in mijn MJ t-shirt en met mijn zilveren handschoen aan. Ze zeggen dat ze zich voor me schamen, maar dat kan me niet schelen, want ik ben zielsverwante met MJ. Niemand begreep hem, maar ik wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:36 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dan nog. Neem ons toch niet zo serieus, we proberen de humor er in te houden. Denk je dat wij niet stiekem in ons bedje huilen omdat Michael er niet meer is?![]()
Ik begrijp je. Jij hebt hem je hele leven meegemaakt, je zit in een rouwproces.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Elke nacht! Heel mijn kussen nat. Wel mijn MJ kussen hoor. Zelf geborduurd. Voor ie dood was had ik eigenlijk meer met een andere band, maar nu ben ik echt kapot van verdriet! Mijn man wordt er gek van omdat ik al 5 weken nergens anders meer aan kan denken. En mijn kinderen willen niet meer dat ik met hun naar de stad ga in mijn MJ t-shirt en met mijn zilveren handschoen aan. Ze zeggen dat ze zich voor me schamen, maar dat kan me niet schelen, want ik ben zielsverwante met MJ. Niemand begreep hem, maar ik wel.
He leuk plaatje manquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:46 schreef Rnnz het volgende:
Als Michael Jackson een voetballer was, was hij een speler van Nice.
[ afbeelding ]
Kruissteek?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
Elke nacht! Heel mijn kussen nat. Wel mijn MJ kussen hoor. Zelf geborduurd.
Jongen, dat was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jongen, wees toch niet zo snel.
Treiteraar.
Niet te erg worden hoor, hij gebruikte medicatie, geen drugs!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat de waarheid die kant op ligt.
Gisteren nog een filmpje van Mark Lester (peetvader van zijn kinderen) gezien, waarin hij zegt dat hij in shock is over MJ's drugsgebruik. Dat hij dat totaal niet wist. Ik denk dan ook dat MJ dat totaal verborgen probeerde te houden.
Ik was altijd meer gericht op gitaarbands. Beatlesverzamelaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij dan nooit naar een concert van hem geweest? Er waren kansen genoeg...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Elke nacht! Heel mijn kussen nat. Wel mijn MJ kussen hoor. Zelf geborduurd. Voor ie dood was had ik eigenlijk meer met een andere band, maar nu ben ik echt kapot van verdriet! Mijn man wordt er gek van omdat ik al 5 weken nergens anders meer aan kan denken. En mijn kinderen willen niet meer dat ik met hun naar de stad ga in mijn MJ t-shirt en met mijn zilveren handschoen aan. Ze zeggen dat ze zich voor me schamen, maar dat kan me niet schelen, want ik ben zielsverwante met MJ. Niemand begreep hem, maar ik wel.
Als ik MJ ergens nooit op heb kunnen betrappen, is het op dooddoeners. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, want hij was geen voetballer, hij was wie hij was.
Noem het zoals je wil. Ik denk dat hij zo wanhopig werd van niet kunnen slapen, dat het hem allemaal niet meer uitmaakte.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Niet te erg worden hoor, hij gebruikte medicatie, geen drugs!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Jij hebt hem je hele leven meegemaakt, je zit in een rouwproces.
Vergeet dan niet naar Cliff Richard & The Shadows te gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik was altijd meer gericht op gitaarbands.
Hahaha, nee, Beatles blijft voor mij nr. 1quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vergeet dan niet naar Cliff Richard & The Shadows te gaan!
En daarvan is alleen Ringo nog over. Paul McCartney is natuurlijk ook al lang dood.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, nee, Beatles blijft voor mij nr. 1
Daar kunnen er nog 2 van doodgaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Laat Michael het maar niet horen. Straks komt ie spoken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En daarvan is alleen Ringo nog over. Paul McCartney is natuurlijk ook al lang dood.
Nope..quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En daarvan is alleen Ringo nog over. Paul McCartney is natuurlijk ook al lang dood.
yoko toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Het schijnt dat John Lennon nog de enige levende Beatle is
Je hebt meer met een lijk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:58 schreef Robijn1961 het volgende:
Nope..
Maar qua karakter heb ik het meest met MJ. Meer dan de Beatles.
De media maakte hem kapot. Wat zal een klein beetje verlichting van zo'n pilletje dan heerlijk voelen.. even geen stress, eindelijk even rustig kunnen slapen. Maar helaas heeft je lichaam vaak meer nodig naarmate je het langer gebruikt, zo ging het waarschijnlijk ook bij Michael.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil. Ik denk dat hij zo wanhopig werd van niet kunnen slapen, dat het hem allemaal niet meer uitmaakte.
Ik wou dat ze eens kwamen met een officiele verklaring.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
De media maakte hem kapot. Wat zal een klein beetje verlichting van zo'n pilletje dan heerlijk voelen.. even geen stress, eindelijk even rustig kunnen slapen. Maar helaas heeft je lichaam vaak meer nodig naarmate je het langer gebruikt, zo ging het waarschijnlijk ook bij Michael.
Het wordt dan ook steeds moeilijker om er weer vanaf te komen.
Helaas weet ik hoe moeilijk dit is, ik gebruik zelf ook nog steeds medicatie.
Ze zijn nog druk bezig om die te verdraaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:02 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik wou dat ze eens kwamen met een officiele verklaring.
Pfff...hoelang laten ze de mensen nog wachten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
Law enforcement sources tell us the L.A. County Coroner has delayed release of Michael Jackson's autopsy report.
After meeting for several hours today with the LAPD and L.A. County D.A.'s office, the Coroner decided to push back the release of the autopsy results ... the stated reason -- need for continued investigation.
Ze zijn al zo ver:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zo dun dat ze voor en achterkant nauwelijks meer konden onderscheiden...
Ja. Maar ik wil het officiele rapport horen. Speculaties hebben we niks aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Ach, het is toch al vrij duidelijk. Michael was aan de pillen en dat is hem uiteindelijk gewoon fataal geworden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
De media maakte hem kapot. Wat zal een klein beetje verlichting van zo'n pilletje dan heerlijk voelen.. even geen stress, eindelijk even rustig kunnen slapen. Maar helaas heeft je lichaam vaak meer nodig naarmate je het langer gebruikt, zo ging het waarschijnlijk ook bij Michael.
Het wordt dan ook steeds moeilijker om er weer vanaf te komen.
Helaas weet ik hoe moeilijk dit is, ik gebruik zelf ook nog steeds medicatie.
quote:At that time, In trying to save him, I almost lost myself.
He was an incredibly dynamic force and power that was not to be underestimated.
When he used it for something good, It was the best and when he used it for something bad, It was really, REALLY bad.
Mediocrity was not a concept that would even for a second enter Michael Jackson's being or actions.
I became very ill and emotionally/ spiritually exhausted in my quest to save him from certain self-destructive behavior and from the awful vampires and leeches he would always manage to magnetize around him.
De vraag is in hoeverre het speculaties zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:08 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wil het officiele rapport horen. Speculaties hebben we niks aan.
Tot nu toe nog wel. LAPD meldde van de week: bijna niets van die speculaties is waar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:11 schreef Rnnz het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre het speculaties zijn.
Maar wáarom dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
nee joh!
zelf gedaan
zoals Lisa Mary Presley schrijft in haar blog:
[..]
Hij kon de werkelijkheid niet aan..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:13 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Maar wáarom dan?
Hij kwam er nooit meer vanaf na de operatie aan zijn brandwonden en gebroken neus?
Er moet toch een reden voor zijn dat het zó uit de hand gelopen is..
You are not funny.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:13 schreef matthijst het volgende:
Misschien heeft ie zich wel verslikt in een kippetje...
Hij was dan wel wit, maar het bleef een KFC eating nigga....
Welk gedeelte niet?quote:
Oh...maar dat is zeker, hij had ook veel kracht, anders had hij het al veel eerder opgegeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:15 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Welk gedeelte niet?
Lisa Marie schrijft ook dat hij een enorme bron van kracht was, hij kon dus ook veel hebben.
Gebroken neus (=plastische chirurgie) + brandwonden + te perfectionistisch zijn (elk deeltje van je lichaam perfect willen maken) + wereldberoemd + verstoorde jeugd + vitiligo zijn de grootste redenen waarom Michael Jackson Michael Jackson is geworden.quote:
I agree.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Gebroken neus (=plastische chirurgie) + brandwonden + te perfectionistisch zijn (elk deeltje van je lichaam perfect willen maken) + wereldberoemd + verstoorde jeugd + vitiligo zijn de grootste redenen waarom Michael Jackson Michael Jackson is geworden.
+ iets te veel geld hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Gebroken neus (=plastische chirurgie) + brandwonden + te perfectionistisch zijn (elk deeltje van je lichaam perfect willen maken) + wereldberoemd + verstoorde jeugd + vitiligo zijn de grootste redenen waarom Michael Jackson Michael Jackson is geworden.
Maar tegen het eind moet hij ook geweten hebben dat hij z'n eigen gezicht verminkt had. Voor iemand zo gevoelig voor z'n uiterlijk als MJ is dat killing.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
'I don't know what I was thinking back then,' he recently said. 'Everyone makes mistakes when they're young, I guess. But I still look OK, don't I? I mean, for 40?'quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Maar tegen het eind moet hij ook geweten hebben dat hij z'n eigen gezicht verminkt had. Voor iemand zo gevoelig voor z'n uiterlijk als MJ is dat killing.
jij dus?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Gek voor degenen die zich niets kunnen invoelen.
En dan van die lekkere programma's op televisie als "What Happened to Michael Jackson's Face?" Kan hij wel zeggen dat hij nooit tv kijkt, maar dat gaat toch niemand in de koude kleren zitten..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
'I don't know what I was thinking back then,' he recently said. 'Everyone makes mistakes when they're young, I guess. But I still look OK, don't I? I mean, for 40?'
Teddy Riley said something similar during the Dangerous era: he said Michael regretted "messing" up his face.
Quincy Jones also reveals that he's spoken with Jackson about what he's done to his face. He says Jackson "used to apologize" to him about it all the time.
dat kloptquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Euh..jij was toch degene die dat zei?
Slaap lekker, Rnnz.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:35 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga slapen, dit topic gaat veel te snel voor m'n koppie nu.
Maar misschien zag hij het zelf écht niet in de spiegel op die manier en zag hij het heel anders dan het publiek hem zag, net zoals bijvoorbeeld mensen met anorexia.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Maar tegen het eind moet hij ook geweten hebben dat hij z'n eigen gezicht verminkt had. Voor iemand zo gevoelig voor z'n uiterlijk als MJ is dat killing.
Mwah, als hij tegen anderen gaat zeiken dat hij zijn gezicht verneukt heeft zal hij het wel doorgehad hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar misschien zag hij het zelf écht niet in de spiegel op die manier en zag hij het heel anders dan het publiek hem zag, net zoals bijvoorbeeld mensen met anorexia.
Goed speurwerkquote:Stasi had dossier over Michael Jackson
BERLIJN - De Stasi, de voormalige Oost-Duitse geheime politie, had een dossier aangelegd over de beroemde Amerikaanse zanger Michael Jackson. Dat hebben de autoriteiten donderdag bevestigd.
Veel informatie over de onlangs overleden popster hebben de spionnen van de Stasi niet verzameld.
In het uiterst dunne dossier staat, behalve de naam en geboortedatum, slechts vermeld dat de Oost-Duitse maatschappij Amiga het album Thriller uitbracht.
De Stasi was bang dat het in Oost-Berlijn tot ongeregeldheden zou komen bij een concert van Michael Jackson bij de Brandenburger Tor in West-Berlijn op 19 juni 1988.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
Je denkt toch niet dat ik alles lees/beluister/bekijk wat Michael Jackson ooit gezegd heeft hèquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:12 schreef matthijst het volgende:
Mwah, als hij tegen anderen gaat zeiken dat hij zijn gezicht verneukt heeft zal hij het wel doorgehad hebben
O, Michael Jackson post hier mee! Gezelligquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:46 schreef matthijst het volgende:
Nee, maar stond 5 posts boven die van jou
mooie fotoquote:
ja dangerous of history periode denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Vind ik ook.Is ten tijde van '95 denk ik.
DANGEROUSSSS, -heee-, the girl is so DANGEROUSSSSSquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:50 schreef Robijn1961 het volgende:
Ten tijde van dit filmpje, denk ik. Kort en krullerig haar.
Hij kon wel goed tekenen zegquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:51 schreef Rnnz het volgende:
Jullie hebben het trouwens allemaal verkeerd, dit is hoe Michael zichzelf zag:
[ afbeelding ]
Staat er op die eerste nou dat supermanlogo op zijn borstquote:
Dat is wat hij wilde zijn, een levend Disneyfiguur.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:51 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:31 schreef Bevin het volgende:
[..]
Staat er op die eerste nou dat supermanlogo op zijn borst?
Als hij daarop had willen lijken had hij wat moeten toevoegen aan zijn neus, i.p.v. afhalenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:51 schreef Rnnz het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, excuses, te snel getypt op mijn num toetsenbord, dat moet 1987 zijn. Ik heb er effe foto's van gemaakt, het gaat om dezequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wat is dat precies voor iets dan?
Iets van Bad uit 1984 lijkt me op zich vrij bijzonder.
Ja, bizar eigenlijk. Kan je nagaan hoe een rare, niet negatief, maar gewoon afwijkende geest die man had. Zo geniaal met muziek en optreden, en van binnen het liefst een jaar of tien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wat hij wilde zijn, een levend Disneyfiguur.
[ afbeelding ]
Was die er dan in de jaren '90?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:27 schreef Zapato het volgende:
Mis ik ff een dikke bitchfight in t vorige topicGodver
[..]
Ja, bizar eigenlijk. Kan je nagaan hoe een rare, niet negatief, maar gewoon afwijkende geest die man had. Zo geniaal met muziek en optreden, en van binnen het liefst een jaar of tien.
Las vandaag een recensie in de krant over z'n eerste biografie na zn dood en de recensist maakte een opmerking die me aan t denken zette. Hij zei dat een groot verschil tussen de fotos van jaren 80 en 90 is dat ie in de jaren 80 veel meer lachte en plezier leek te hebben in t optreden dan in de jaren 90, waarin hij steeds meer grimassen etc (we kennen 't) trok tijdens t optreden en er simpelweg minder van leek te genieten. Zou dat ook met zn artistieke downfall te maken hebben?
Reminds him of the good timesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens de HIStory Tour Motown-medley ziet hij er altijd wel happy uit.
Precies. Net als dat ie al zn nieuwe nummers ALTIJD playbackt. Dat geeft iets aan, het ging allemaal makkelijker en natureler vroegah heb k t idee. Hij forceert het een beetje op latere leeftijd. Om over 2000+ maar niet praten.quote:
Ik weet nog wel dat ik het raar vond dat ie veel niet meer live zong, maar wel voorafgaand aan Beat It altijd zo schreeuwde en ook gewoon van die gilletjes er uit gooide, vooral dat eerste lijkt me ook niet echt goed voor je stem..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:27 schreef Zapato het volgende:
[..]
Precies. Net als dat ie al zn nieuwe nummers ALTIJD playbackt. Dat geeft iets aan, het ging allemaal makkelijker en natureler vroegah heb k t idee. Hij forceert het een beetje op latere leeftijd. Om over 2000+ maar niet praten.
Maar goed, tis nog altijd beter dan menig andere artiest, maar ben benieuwd wat er was gebeurd als Michael een meer Prince-esque-achtige muzikale carriere had gevolgd.
En daarna: Can you feeel iiihiit! Can you feel it! Woehoe, Whoe...Heeheeheee....AU!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar tijdens I'll Be There moet hij dan wel een beetje huilen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:36 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik het raar vond dat ie veel niet meer live zong, maar wel voorafgaand aan Beat It altijd zo schreeuwde en ook gewoon van die gilletjes er uit gooide, vooral dat eerste lijkt me ook niet echt goed voor je stem..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Can You Feel It zit er niet in toch?
Ook online te zien (zonder irritante reclame):quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef mmetje41 het volgende:
Strakjes Sbs kijken...Uri Geller over Michael !
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ook online te zien (zonder irritante reclame):
http://embedr.com/playlist/my-friend-michael-jackson-uris-story_2
(tip van quirina in het SHO-topic)
Ik wil het lekker kijken op tv, onderuit op de bank!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer van een ander hoor!
Of volgens Bevin??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooi dat geschreeuw![]()
Volgens NelsonWandelaar dus een drama
Kanker toch op met die trieste figuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef mmetje41 het volgende:
Strakjes Sbs kijken...Uri Geller over Michael !
Vind het niet minder, maar vind het raar dat ie niet live zong omdat zijn stem dat niet kon hebben, maar dat geschreeuw was ook niet erg bevorderlijk dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Of volgens Bevin??
Het geschreeuw voor Beat It tijdens Dangerous-tour in Boekarest is voor mij altijd het ultieme kippevel-momentje.
Dangerous heeft hij wel gezongen op de Dangerous Tour. Slechts een aantal concerten op het einde.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Dangerous ook goed, en die zat niet in The Dangerous World Tour (huh?). The Good, the Bad and the Ugly sample.
Daar ga je Detnz. Is robijn61 gevlogen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:40 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dangerous heeft hij wel gezongen op de Dangerous Tour. Slechts een aantal concerten op het einde.
Die dvd is een collectie van samples van alle geregistreerde concerten van de Dangerous tourquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik bedoel dat 'ie niet in de The Dangerous World Tour DVD (Bucharest) zit.
Ah! Die kuthoer?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze is bezig met haar boze e-mail aan Oprah Winfrey.
Nee man. Jij hebt er echt geen verstand van.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die dvd is een collectie van samples van alle geregistreerde concerten van de Dangerous tour
Hadden ze Dangerous er net zo goed tussen kunnen zetten
Nee hoor, hoezo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Zapato het volgende:
[..]
Daar ga je Detnz. Is robijn61 gevlogen?
1:21, Michael leek meer op zn pa dan ie wilde.
Moet hem nog schrijven ja...niet boos, maar wel graag infoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze is bezig met haar boze e-mail aan Oprah Winfrey.
Hapquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee man. Jij hebt er echt geen verstand van.
Ik zag geen posts van je.quote:
Hey Rnnz, zet Shownieuws aan. Zometeen iemand die als ziek jochie bij Michael op schoot mocht zitten aan het woord.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Een Fok!ker met een leven? Dit moet een hoax zijn.
Wat denk je, dat ik Shownieuws nog niet op had staan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey Rnnz, zet Shownieuws aan. Zometeen iemand die als ziek jochie bij Michael op schoot mocht zitten aan het woord.
Nee, waarschijnlijk niet persoonlijk. Van 1 haar medewerkers. Ik wil gewoon info of het waar is dat ze MJ zo veroordeelt, had dat helemaal niet van haar verwacht. En ach, het is maar een mailtje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef quirina het volgende:
Hee Robijn denk je echt dat je persoonlijk antwoord gaat krijgen van Oopie?
Het is maar een gerucht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Een Fok!ker met een leven? Dit moet een hoax zijn.
Deze doeken die je in het publiek ziet aan die toren altijd.quote:
Wat een programma he.quote:
Dusquote:There are various versions of the same concert that exist. The first version was broadcasted the next day by BBC; following Jackson's death, this version was rebroadcast on BNN/Ned3. All the footage in this version is from the Bucharest concert. The version that appears on the DVD was broadcast on HBO in 1992, which became the highest audience in the channel's history for a single broadcast. This version, while mostly having footage of Jackson performing at the Bucharest Concert, also consisted of many audience shots from concerts in other locations such as Madrid and Wembley
Ik kijk elke dagquote:
Maar wel allemaal uit 1992. Ze hadden daar nooit een '93 Dangerous uitvoering tussen kunnen voegen. En dat bedoelde ik snap je.quote:
Ja, dat nog wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar wel allemaal uit 1992. Ze hadden daar nooit een '93 Dangerous uitvoering tussen kunnen voegen. En dat bedoelde ik snap je.
Ik zou ook heel hard moeten huilen als ik Uri Geller zou zijn.quote:
Heee, Felixaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik zou ook heel hard moeten huilen als ik Uri Geller zou zijn.
Uri had hem net opgebeld in de hemel hoor. JA want dát kan unser Uri ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Uri zegt in die docu dat Michael hem vlak voor z'n dood weer wilde bellen enzo. Makkelijk gezegd, want MJ kan zichzelf niet meer verweren.
Nee juist niet. Ze praatte niet met en over 'kinderverkrachters'.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef mmetje41 het volgende:
Wat was er dan met Oprah...heeft die wat gezegd over Michael?
Tsja, ik weet niet wat je idee is over haar, maar voor zever ik kan opmaken is het gewoon een hypocriete hoer die alles doet om dat achterlijke publiek van haar maar aan te spreken. Regelmatig slaakt ze iets uit van dat ze een link met haar achtergrond belangrijk vind, en dat ze weet waar ze vandaan komt, en blablabla. Alsof dat zo super bijzonder is. Wat ze nooit doorheeft is dat ze voor de meeste mensen geen negerin is, maar Oprah. Dat voortdurende geslijm naar White America. Dat is ook precies de reden dat ze MJ tot persona non grata heeft verklaard. De meest populaire mening over MJ is om hem negatief te bejegenen in de V.S.. Ook nu nog. En Oprah doet daar natuurlijk doodleuk aan mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Denk het wel...en anders heb ik me erg vergist in haar.
Ze was toevallig vandaag nog in het nieuws. Vanmorgen werd er een verdacht pakketje gevonden, in een bloembed naast haar studio; een rugtas waar draden uithingen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet wat je idee is over haar, maar voor zever ik kan opmaken is het gewoon een hypocriete hoer die alles doet om dat achterlijke publiek van haar maar aan te spreken. Regelmatig slaakt ze iets uit van dat ze een link met haar achtergrond belangrijk vind, en dat ze weet waar ze vandaan komt, en blablabla. Alsof dat zo super bijzonder is. Wat ze nooit doorheeft is dat ze voor de meeste mensen geen negerin is, maar Oprah. Dat voortdurende geslijm naar White America. Dat is ook precies de reden dat ze MJ tot persona non grata heeft verklaard. De meest populaire mening over MJ is om hem negatief te bejegenen in de V.S.. Ook nu nog. En Oprah doet daar natuurlijk doodleuk aan mee.
En dat tokkievolk (ondanks dat ze allemaal vol in de makeup hebben gezeten) dat haar dan zo gewoon en down-to-earth vind. Ik word gewoon al onpasselijk wanneer ik die rotkop van haar zie.
Rofl!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Maybe a Michael Jackson fan did it because she has not contacted his family or made any statements about his death? I've been wondering about where she has been. I can only hope her first comeback show of the season will be all about Michael as there are lots of fans of hers that are pissed off and have vowed to stop watching her show.
Posted at 10:23AM on Jul 31st 2009 by NuYawka
quote:
Alhoewel de kamer hier niet heel groot is, zijn die paar gram niet genoeg om de hele kamer te vullenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Je bling bling ligt verspreid door je hele kamer
Blood on the Dancefloor, gevolgd door In the Closet, dan Dangerous.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Beatles poll 1: beste Beatles album opener
Poll: Wat is de beste Michael Jackson album opener?Don't Stop 'til You Get Enough Wanna Be Startin' Somethin' Bad Jam Scream Blood on the Dance Floor Unbreakable
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Haar mening over MJ kan verandert zijn. So what.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Toen ze 'm mocht interviewen, was ze er anders wel als de kippen bij.
Ik heb op Jam gestemd. Bad heb ik teveel gehoord vroeger. En de bovenste twee ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Beatles poll 1: beste Beatles album opener
Poll: Wat is de beste Michael Jackson album opener?Don't Stop 'til You Get Enough Wanna Be Startin' Somethin' Bad Jam Scream Blood on the Dance Floor Unbreakable
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eensch! Die heb ik sowieso het meest gedraaid vroeger, daar kende ik elke noot en elke rust van uit mijn hoofd. Thriller heb ik zelfs niet meer gekocht, en alles wat daarna nog kwam ging alleen maar bergafwaarts qua artistiquiteit, en de laatste tien jaar was natuurlijk huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Off The Wall hier. Zit sowieso lekker in elkaar.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb op Jam gestemd. Bad heb ik teveel gehoord vroeger. En de bovenste twee ook.![]()
Wat is dat dan, een zelf samengestelde cd ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Blood on the Dancefloor, gevolgd door In the Closet, dan Dangerous.
Die 3 nummers achter elkaar ga ik van uit mijn dak ...![]()
Nu luister ik naar Childhood, maar dat is weer een andere categorie (soft-songs).
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dat dan, een zelf samengestelde cd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |