quote:
Alhoewel de kamer hier niet heel groot is, zijn die paar gram niet genoeg om de hele kamer te vullenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Je bling bling ligt verspreid door je hele kamer
Blood on the Dancefloor, gevolgd door In the Closet, dan Dangerous.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Beatles poll 1: beste Beatles album opener
Poll: Wat is de beste Michael Jackson album opener?Don't Stop 'til You Get Enough Wanna Be Startin' Somethin' Bad Jam Scream Blood on the Dance Floor Unbreakable
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Haar mening over MJ kan verandert zijn. So what.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Toen ze 'm mocht interviewen, was ze er anders wel als de kippen bij.
Ik heb op Jam gestemd. Bad heb ik teveel gehoord vroeger. En de bovenste twee ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Beatles poll 1: beste Beatles album opener
Poll: Wat is de beste Michael Jackson album opener?Don't Stop 'til You Get Enough Wanna Be Startin' Somethin' Bad Jam Scream Blood on the Dance Floor Unbreakable
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eensch! Die heb ik sowieso het meest gedraaid vroeger, daar kende ik elke noot en elke rust van uit mijn hoofd. Thriller heb ik zelfs niet meer gekocht, en alles wat daarna nog kwam ging alleen maar bergafwaarts qua artistiquiteit, en de laatste tien jaar was natuurlijk huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Off The Wall hier. Zit sowieso lekker in elkaar.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb op Jam gestemd. Bad heb ik teveel gehoord vroeger. En de bovenste twee ook.![]()
Wat is dat dan, een zelf samengestelde cd ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Blood on the Dancefloor, gevolgd door In the Closet, dan Dangerous.
Die 3 nummers achter elkaar ga ik van uit mijn dak ...![]()
Nu luister ik naar Childhood, maar dat is weer een andere categorie (soft-songs).
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dat dan, een zelf samengestelde cd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |