Kruissteek?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
Elke nacht! Heel mijn kussen nat. Wel mijn MJ kussen hoor. Zelf geborduurd.
Jongen, dat was niet de bedoeling.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:47 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Jongen, wees toch niet zo snel.
Treiteraar.
Niet te erg worden hoor, hij gebruikte medicatie, geen drugs!quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat de waarheid die kant op ligt.
Gisteren nog een filmpje van Mark Lester (peetvader van zijn kinderen) gezien, waarin hij zegt dat hij in shock is over MJ's drugsgebruik. Dat hij dat totaal niet wist. Ik denk dan ook dat MJ dat totaal verborgen probeerde te houden.
Ik was altijd meer gericht op gitaarbands. Beatlesverzamelaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar waarom ben jij dan nooit naar een concert van hem geweest? Er waren kansen genoeg...
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Elke nacht! Heel mijn kussen nat. Wel mijn MJ kussen hoor. Zelf geborduurd. Voor ie dood was had ik eigenlijk meer met een andere band, maar nu ben ik echt kapot van verdriet! Mijn man wordt er gek van omdat ik al 5 weken nergens anders meer aan kan denken. En mijn kinderen willen niet meer dat ik met hun naar de stad ga in mijn MJ t-shirt en met mijn zilveren handschoen aan. Ze zeggen dat ze zich voor me schamen, maar dat kan me niet schelen, want ik ben zielsverwante met MJ. Niemand begreep hem, maar ik wel.
Als ik MJ ergens nooit op heb kunnen betrappen, is het op dooddoeners. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, want hij was geen voetballer, hij was wie hij was.
Noem het zoals je wil. Ik denk dat hij zo wanhopig werd van niet kunnen slapen, dat het hem allemaal niet meer uitmaakte.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:49 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Niet te erg worden hoor, hij gebruikte medicatie, geen drugs!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Jij hebt hem je hele leven meegemaakt, je zit in een rouwproces.
Vergeet dan niet naar Cliff Richard & The Shadows te gaanquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:50 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik was altijd meer gericht op gitaarbands.
Hahaha, nee, Beatles blijft voor mij nr. 1quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Vergeet dan niet naar Cliff Richard & The Shadows te gaan!
En daarvan is alleen Ringo nog over. Paul McCartney is natuurlijk ook al lang dood.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha, nee, Beatles blijft voor mij nr. 1
Daar kunnen er nog 2 van doodgaan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Laat Michael het maar niet horen. Straks komt ie spoken...quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En daarvan is alleen Ringo nog over. Paul McCartney is natuurlijk ook al lang dood.
Nope..quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En daarvan is alleen Ringo nog over. Paul McCartney is natuurlijk ook al lang dood.
yoko toch?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Het schijnt dat John Lennon nog de enige levende Beatle is
Je hebt meer met een lijk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:58 schreef Robijn1961 het volgende:
Nope..
Maar qua karakter heb ik het meest met MJ. Meer dan de Beatles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |