Ja, bizar eigenlijk. Kan je nagaan hoe een rare, niet negatief, maar gewoon afwijkende geest die man had. Zo geniaal met muziek en optreden, en van binnen het liefst een jaar of tien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wat hij wilde zijn, een levend Disneyfiguur.
[ afbeelding ]
Was die er dan in de jaren '90?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:27 schreef Zapato het volgende:
Mis ik ff een dikke bitchfight in t vorige topicGodver
[..]
Ja, bizar eigenlijk. Kan je nagaan hoe een rare, niet negatief, maar gewoon afwijkende geest die man had. Zo geniaal met muziek en optreden, en van binnen het liefst een jaar of tien.
Las vandaag een recensie in de krant over z'n eerste biografie na zn dood en de recensist maakte een opmerking die me aan t denken zette. Hij zei dat een groot verschil tussen de fotos van jaren 80 en 90 is dat ie in de jaren 80 veel meer lachte en plezier leek te hebben in t optreden dan in de jaren 90, waarin hij steeds meer grimassen etc (we kennen 't) trok tijdens t optreden en er simpelweg minder van leek te genieten. Zou dat ook met zn artistieke downfall te maken hebben?
Reminds him of the good timesquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Tijdens de HIStory Tour Motown-medley ziet hij er altijd wel happy uit.
Precies. Net als dat ie al zn nieuwe nummers ALTIJD playbackt. Dat geeft iets aan, het ging allemaal makkelijker en natureler vroegah heb k t idee. Hij forceert het een beetje op latere leeftijd. Om over 2000+ maar niet praten.quote:
Ik weet nog wel dat ik het raar vond dat ie veel niet meer live zong, maar wel voorafgaand aan Beat It altijd zo schreeuwde en ook gewoon van die gilletjes er uit gooide, vooral dat eerste lijkt me ook niet echt goed voor je stem..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:27 schreef Zapato het volgende:
[..]
Precies. Net als dat ie al zn nieuwe nummers ALTIJD playbackt. Dat geeft iets aan, het ging allemaal makkelijker en natureler vroegah heb k t idee. Hij forceert het een beetje op latere leeftijd. Om over 2000+ maar niet praten.
Maar goed, tis nog altijd beter dan menig andere artiest, maar ben benieuwd wat er was gebeurd als Michael een meer Prince-esque-achtige muzikale carriere had gevolgd.
En daarna: Can you feeel iiihiit! Can you feel it! Woehoe, Whoe...Heeheeheee....AU!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar tijdens I'll Be There moet hij dan wel een beetje huilen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:36 schreef Bevin het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik het raar vond dat ie veel niet meer live zong, maar wel voorafgaand aan Beat It altijd zo schreeuwde en ook gewoon van die gilletjes er uit gooide, vooral dat eerste lijkt me ook niet echt goed voor je stem..
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Can You Feel It zit er niet in toch?
Ook online te zien (zonder irritante reclame):quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef mmetje41 het volgende:
Strakjes Sbs kijken...Uri Geller over Michael !
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:58 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ook online te zien (zonder irritante reclame):
http://embedr.com/playlist/my-friend-michael-jackson-uris-story_2
(tip van quirina in het SHO-topic)
Ik wil het lekker kijken op tv, onderuit op de bank!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer van een ander hoor!
Of volgens Bevin??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mooi dat geschreeuw![]()
Volgens NelsonWandelaar dus een drama
Kanker toch op met die trieste figuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:48 schreef mmetje41 het volgende:
Strakjes Sbs kijken...Uri Geller over Michael !
Vind het niet minder, maar vind het raar dat ie niet live zong omdat zijn stem dat niet kon hebben, maar dat geschreeuw was ook niet erg bevorderlijk dan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Of volgens Bevin??
Het geschreeuw voor Beat It tijdens Dangerous-tour in Boekarest is voor mij altijd het ultieme kippevel-momentje.
Dangerous heeft hij wel gezongen op de Dangerous Tour. Slechts een aantal concerten op het einde.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Dangerous ook goed, en die zat niet in The Dangerous World Tour (huh?). The Good, the Bad and the Ugly sample.
Daar ga je Detnz. Is robijn61 gevlogen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:40 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dangerous heeft hij wel gezongen op de Dangerous Tour. Slechts een aantal concerten op het einde.
Die dvd is een collectie van samples van alle geregistreerde concerten van de Dangerous tourquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik bedoel dat 'ie niet in de The Dangerous World Tour DVD (Bucharest) zit.
Ah! Die kuthoer?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze is bezig met haar boze e-mail aan Oprah Winfrey.
Nee man. Jij hebt er echt geen verstand van.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die dvd is een collectie van samples van alle geregistreerde concerten van de Dangerous tour
Hadden ze Dangerous er net zo goed tussen kunnen zetten
Nee hoor, hoezo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Zapato het volgende:
[..]
Daar ga je Detnz. Is robijn61 gevlogen?
1:21, Michael leek meer op zn pa dan ie wilde.
Moet hem nog schrijven ja...niet boos, maar wel graag infoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze is bezig met haar boze e-mail aan Oprah Winfrey.
Hapquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee man. Jij hebt er echt geen verstand van.
Ik zag geen posts van je.quote:
Hey Rnnz, zet Shownieuws aan. Zometeen iemand die als ziek jochie bij Michael op schoot mocht zitten aan het woord.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Een Fok!ker met een leven? Dit moet een hoax zijn.
Wat denk je, dat ik Shownieuws nog niet op had staan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey Rnnz, zet Shownieuws aan. Zometeen iemand die als ziek jochie bij Michael op schoot mocht zitten aan het woord.
Nee, waarschijnlijk niet persoonlijk. Van 1 haar medewerkers. Ik wil gewoon info of het waar is dat ze MJ zo veroordeelt, had dat helemaal niet van haar verwacht. En ach, het is maar een mailtje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef quirina het volgende:
Hee Robijn denk je echt dat je persoonlijk antwoord gaat krijgen van Oopie?
Het is maar een gerucht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Een Fok!ker met een leven? Dit moet een hoax zijn.
Deze doeken die je in het publiek ziet aan die toren altijd.quote:
Wat een programma he.quote:
Dusquote:There are various versions of the same concert that exist. The first version was broadcasted the next day by BBC; following Jackson's death, this version was rebroadcast on BNN/Ned3. All the footage in this version is from the Bucharest concert. The version that appears on the DVD was broadcast on HBO in 1992, which became the highest audience in the channel's history for a single broadcast. This version, while mostly having footage of Jackson performing at the Bucharest Concert, also consisted of many audience shots from concerts in other locations such as Madrid and Wembley
Ik kijk elke dagquote:
Maar wel allemaal uit 1992. Ze hadden daar nooit een '93 Dangerous uitvoering tussen kunnen voegen. En dat bedoelde ik snap je.quote:
Ja, dat nog wel jaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar wel allemaal uit 1992. Ze hadden daar nooit een '93 Dangerous uitvoering tussen kunnen voegen. En dat bedoelde ik snap je.
Ik zou ook heel hard moeten huilen als ik Uri Geller zou zijn.quote:
Heee, Felixaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik zou ook heel hard moeten huilen als ik Uri Geller zou zijn.
Uri had hem net opgebeld in de hemel hoor. JA want dát kan unser Uri ookquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Uri zegt in die docu dat Michael hem vlak voor z'n dood weer wilde bellen enzo. Makkelijk gezegd, want MJ kan zichzelf niet meer verweren.
Nee juist niet. Ze praatte niet met en over 'kinderverkrachters'.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:20 schreef mmetje41 het volgende:
Wat was er dan met Oprah...heeft die wat gezegd over Michael?
Tsja, ik weet niet wat je idee is over haar, maar voor zever ik kan opmaken is het gewoon een hypocriete hoer die alles doet om dat achterlijke publiek van haar maar aan te spreken. Regelmatig slaakt ze iets uit van dat ze een link met haar achtergrond belangrijk vind, en dat ze weet waar ze vandaan komt, en blablabla. Alsof dat zo super bijzonder is. Wat ze nooit doorheeft is dat ze voor de meeste mensen geen negerin is, maar Oprah. Dat voortdurende geslijm naar White America. Dat is ook precies de reden dat ze MJ tot persona non grata heeft verklaard. De meest populaire mening over MJ is om hem negatief te bejegenen in de V.S.. Ook nu nog. En Oprah doet daar natuurlijk doodleuk aan mee.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:52 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Denk het wel...en anders heb ik me erg vergist in haar.
Ze was toevallig vandaag nog in het nieuws. Vanmorgen werd er een verdacht pakketje gevonden, in een bloembed naast haar studio; een rugtas waar draden uithingen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:02 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet wat je idee is over haar, maar voor zever ik kan opmaken is het gewoon een hypocriete hoer die alles doet om dat achterlijke publiek van haar maar aan te spreken. Regelmatig slaakt ze iets uit van dat ze een link met haar achtergrond belangrijk vind, en dat ze weet waar ze vandaan komt, en blablabla. Alsof dat zo super bijzonder is. Wat ze nooit doorheeft is dat ze voor de meeste mensen geen negerin is, maar Oprah. Dat voortdurende geslijm naar White America. Dat is ook precies de reden dat ze MJ tot persona non grata heeft verklaard. De meest populaire mening over MJ is om hem negatief te bejegenen in de V.S.. Ook nu nog. En Oprah doet daar natuurlijk doodleuk aan mee.
En dat tokkievolk (ondanks dat ze allemaal vol in de makeup hebben gezeten) dat haar dan zo gewoon en down-to-earth vind. Ik word gewoon al onpasselijk wanneer ik die rotkop van haar zie.
Rofl!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:16 schreef DrDentz het volgende:
Maybe a Michael Jackson fan did it because she has not contacted his family or made any statements about his death? I've been wondering about where she has been. I can only hope her first comeback show of the season will be all about Michael as there are lots of fans of hers that are pissed off and have vowed to stop watching her show.
Posted at 10:23AM on Jul 31st 2009 by NuYawka
quote:
Alhoewel de kamer hier niet heel groot is, zijn die paar gram niet genoeg om de hele kamer te vullenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:07 schreef DrDentz het volgende:
Je bling bling ligt verspreid door je hele kamer
Blood on the Dancefloor, gevolgd door In the Closet, dan Dangerous.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Beatles poll 1: beste Beatles album opener
Poll: Wat is de beste Michael Jackson album opener?Don't Stop 'til You Get Enough Wanna Be Startin' Somethin' Bad Jam Scream Blood on the Dance Floor Unbreakable
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Haar mening over MJ kan verandert zijn. So what.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Toen ze 'm mocht interviewen, was ze er anders wel als de kippen bij.
Ik heb op Jam gestemd. Bad heb ik teveel gehoord vroeger. En de bovenste twee ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:11 schreef DrDentz het volgende:
Beatles poll 1: beste Beatles album opener
Poll: Wat is de beste Michael Jackson album opener?Don't Stop 'til You Get Enough Wanna Be Startin' Somethin' Bad Jam Scream Blood on the Dance Floor Unbreakable
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eensch! Die heb ik sowieso het meest gedraaid vroeger, daar kende ik elke noot en elke rust van uit mijn hoofd. Thriller heb ik zelfs niet meer gekocht, en alles wat daarna nog kwam ging alleen maar bergafwaarts qua artistiquiteit, en de laatste tien jaar was natuurlijk huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:38 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Off The Wall hier. Zit sowieso lekker in elkaar.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:35 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb op Jam gestemd. Bad heb ik teveel gehoord vroeger. En de bovenste twee ook.![]()
Wat is dat dan, een zelf samengestelde cd ofzo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 02:41 schreef piepie het volgende:
[..]
Blood on the Dancefloor, gevolgd door In the Closet, dan Dangerous.
Die 3 nummers achter elkaar ga ik van uit mijn dak ...![]()
Nu luister ik naar Childhood, maar dat is weer een andere categorie (soft-songs).
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dat dan, een zelf samengestelde cd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |