Daar ga je Detnz. Is robijn61 gevlogen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:40 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dangerous heeft hij wel gezongen op de Dangerous Tour. Slechts een aantal concerten op het einde.
Die dvd is een collectie van samples van alle geregistreerde concerten van de Dangerous tourquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik bedoel dat 'ie niet in de The Dangerous World Tour DVD (Bucharest) zit.
Ah! Die kuthoer?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze is bezig met haar boze e-mail aan Oprah Winfrey.
Nee man. Jij hebt er echt geen verstand van.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef Bevin het volgende:
[..]
Die dvd is een collectie van samples van alle geregistreerde concerten van de Dangerous tour
Hadden ze Dangerous er net zo goed tussen kunnen zetten
Nee hoor, hoezo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:42 schreef Zapato het volgende:
[..]
Daar ga je Detnz. Is robijn61 gevlogen?
1:21, Michael leek meer op zn pa dan ie wilde.
Moet hem nog schrijven ja...niet boos, maar wel graag infoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze is bezig met haar boze e-mail aan Oprah Winfrey.
Hapquote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee man. Jij hebt er echt geen verstand van.
Ik zag geen posts van je.quote:
Hey Rnnz, zet Shownieuws aan. Zometeen iemand die als ziek jochie bij Michael op schoot mocht zitten aan het woord.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Een Fok!ker met een leven? Dit moet een hoax zijn.
Wat denk je, dat ik Shownieuws nog niet op had staan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey Rnnz, zet Shownieuws aan. Zometeen iemand die als ziek jochie bij Michael op schoot mocht zitten aan het woord.
Nee, waarschijnlijk niet persoonlijk. Van 1 haar medewerkers. Ik wil gewoon info of het waar is dat ze MJ zo veroordeelt, had dat helemaal niet van haar verwacht. En ach, het is maar een mailtje.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:56 schreef quirina het volgende:
Hee Robijn denk je echt dat je persoonlijk antwoord gaat krijgen van Oopie?
Het is maar een gerucht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:55 schreef Rnnz het volgende:
[..]
![]()
Een Fok!ker met een leven? Dit moet een hoax zijn.
Deze doeken die je in het publiek ziet aan die toren altijd.quote:
Wat een programma he.quote:
Dusquote:There are various versions of the same concert that exist. The first version was broadcasted the next day by BBC; following Jackson's death, this version was rebroadcast on BNN/Ned3. All the footage in this version is from the Bucharest concert. The version that appears on the DVD was broadcast on HBO in 1992, which became the highest audience in the channel's history for a single broadcast. This version, while mostly having footage of Jackson performing at the Bucharest Concert, also consisted of many audience shots from concerts in other locations such as Madrid and Wembley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |