De media maakte hem kapot. Wat zal een klein beetje verlichting van zo'n pilletje dan heerlijk voelen.. even geen stress, eindelijk even rustig kunnen slapen. Maar helaas heeft je lichaam vaak meer nodig naarmate je het langer gebruikt, zo ging het waarschijnlijk ook bij Michael.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:51 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Noem het zoals je wil. Ik denk dat hij zo wanhopig werd van niet kunnen slapen, dat het hem allemaal niet meer uitmaakte.
Ik wou dat ze eens kwamen met een officiele verklaring.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
De media maakte hem kapot. Wat zal een klein beetje verlichting van zo'n pilletje dan heerlijk voelen.. even geen stress, eindelijk even rustig kunnen slapen. Maar helaas heeft je lichaam vaak meer nodig naarmate je het langer gebruikt, zo ging het waarschijnlijk ook bij Michael.
Het wordt dan ook steeds moeilijker om er weer vanaf te komen.
Helaas weet ik hoe moeilijk dit is, ik gebruik zelf ook nog steeds medicatie.
Ze zijn nog druk bezig om die te verdraaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:02 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik wou dat ze eens kwamen met een officiele verklaring.
Pfff...hoelang laten ze de mensen nog wachten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:05 schreef matthijst het volgende:
Law enforcement sources tell us the L.A. County Coroner has delayed release of Michael Jackson's autopsy report.
After meeting for several hours today with the LAPD and L.A. County D.A.'s office, the Coroner decided to push back the release of the autopsy results ... the stated reason -- need for continued investigation.
Ze zijn al zo ver:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zo dun dat ze voor en achterkant nauwelijks meer konden onderscheiden...
Ja. Maar ik wil het officiele rapport horen. Speculaties hebben we niks aan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:07 schreef Rnnz het volgende:
Ach, het is toch al vrij duidelijk. Michael was aan de pillen en dat is hem uiteindelijk gewoon fataal geworden.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:00 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
De media maakte hem kapot. Wat zal een klein beetje verlichting van zo'n pilletje dan heerlijk voelen.. even geen stress, eindelijk even rustig kunnen slapen. Maar helaas heeft je lichaam vaak meer nodig naarmate je het langer gebruikt, zo ging het waarschijnlijk ook bij Michael.
Het wordt dan ook steeds moeilijker om er weer vanaf te komen.
Helaas weet ik hoe moeilijk dit is, ik gebruik zelf ook nog steeds medicatie.
quote:At that time, In trying to save him, I almost lost myself.
He was an incredibly dynamic force and power that was not to be underestimated.
When he used it for something good, It was the best and when he used it for something bad, It was really, REALLY bad.
Mediocrity was not a concept that would even for a second enter Michael Jackson's being or actions.
I became very ill and emotionally/ spiritually exhausted in my quest to save him from certain self-destructive behavior and from the awful vampires and leeches he would always manage to magnetize around him.
De vraag is in hoeverre het speculaties zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:08 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wil het officiele rapport horen. Speculaties hebben we niks aan.
Tot nu toe nog wel. LAPD meldde van de week: bijna niets van die speculaties is waar.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:11 schreef Rnnz het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre het speculaties zijn.
Maar wáarom dan?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
nee joh!
zelf gedaan
zoals Lisa Mary Presley schrijft in haar blog:
[..]
Hij kon de werkelijkheid niet aan..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:13 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Maar wáarom dan?
Hij kwam er nooit meer vanaf na de operatie aan zijn brandwonden en gebroken neus?
Er moet toch een reden voor zijn dat het zó uit de hand gelopen is..
You are not funny.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:13 schreef matthijst het volgende:
Misschien heeft ie zich wel verslikt in een kippetje...
Hij was dan wel wit, maar het bleef een KFC eating nigga....
Welk gedeelte niet?quote:
Oh...maar dat is zeker, hij had ook veel kracht, anders had hij het al veel eerder opgegeven.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:15 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Welk gedeelte niet?
Lisa Marie schrijft ook dat hij een enorme bron van kracht was, hij kon dus ook veel hebben.
Gebroken neus (=plastische chirurgie) + brandwonden + te perfectionistisch zijn (elk deeltje van je lichaam perfect willen maken) + wereldberoemd + verstoorde jeugd + vitiligo zijn de grootste redenen waarom Michael Jackson Michael Jackson is geworden.quote:
I agree.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:18 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Gebroken neus (=plastische chirurgie) + brandwonden + te perfectionistisch zijn (elk deeltje van je lichaam perfect willen maken) + wereldberoemd + verstoorde jeugd + vitiligo zijn de grootste redenen waarom Michael Jackson Michael Jackson is geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |