'92 in de Kuipquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Wie van jullie heeft hem eigenlijk live gezien?
Zo oud ben je volgens mij nog niet...pas op dat je geen verzuurde appel wordtquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo erg is dat ook niet. Als ik naar zo'n dvd kijk als Bucharest 1992 ben ik blij dat ik daar niet tussensta.
En dat lijkt me wel aannemelijker, zo'n perfectionist laat niets aan het toeval over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:05 schreef Rnnz het volgende:
En laatst zei hij nog dat hij de nummers niet had en dat Michael ze in z'n kluis bewaarde...
[ afbeelding ]
Daar zit wat in.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Bevin het volgende:
[..]
En dat lijkt me wel aannemelijker, zo'n perfectionist laat niets aan het toeval over.
O-M-Gquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef matthijst het volgende:
Hehe, die chick van Larry King wat filmen met d'r iPhone:
[ afbeelding ]
Wat nou, geen camera's bij de memorial![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
Dat weet nog niemand. Net zoals we niet eens weten waar hij op dit moment is, en waar hij begraven wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wordt Neverland nou een soort herdenkingsoord of niet?
Doet ie niet slechtquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Hoe oud is dat vrouwtje dan? Larry is midden 70..
Lol., las het ook net ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Op wikipedia:
Personal life
King has been married eight times, to seven women.
En laten we dat vooral zo houden!! Voor al dat hysterische tuig dat zich fan noemt de hele begraafplaats aan flarden molesteert.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:11 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Net zoals we niet eens weten waar hij op dit moment is, en waar hij begraven wordt.
Verder zijn er nog geen nieuwe nummers vrijgegeven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En laten we dat vooral zo houden!! Voor al dat hysterische tuig dat zich fan noemt de hele begraafplaats aan flarden molesteert.
Over MUZiek gesproken, wie weet nu eigenlijk welke van al die nummers die op Youtube rondzwerven inderdaad nieuwe songs van MJ zijn? Van 'A place with no name' weet ik het nu dus ondertussen, maar verder?
Hoe verrassendquote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef Benzodiazepine het volgende:
[..]
Sony BMG heeft echter al een hoog bod gedaan op de "ladingen" unreleased tracks.
Nee, dat niet echt.quote:
De buren lopen al te bitchen:quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:09 schreef Benzodiazepine het volgende:
Wordt Neverland nou een soort herdenkingsoord of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |