Ik!quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Wie van jullie heeft hem eigenlijk live gezien?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Rnnz het volgende:
Katherine Jackson krijgt trouwens de voogdij over alle drie de kinderen.
Dit is wat hij wilde...dus is het goed.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:54 schreef Rnnz het volgende:
Katherine Jackson krijgt trouwens de voogdij over alle drie de kinderen.
Ik heb hem ook nooit gezien hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik heb zo het idee dat ik niet de enige ben die hem nooit heeft gezien..
Ah, oke. Zover had ik niet gezocht, van wie?? Mr. Morey himself?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Het is geen plagiaat want hij had toestemming van die gasten
We zijn te laat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nooit gezien hoor.
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo erg is dat ook niet. Als ik naar zo'n dvd kijk als Bucharest 1992 ben ik blij dat ik daar niet tussensta.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tweemaal naar de Bad tour geweest (nederland en in frankrijk)quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Mijn vader had gewoon kaarten voor dat concert he, had ie ze weg gegevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zo erg is dat ook niet. Als ik naar zo'n dvd kijk als Bucharest 1992 ben ik blij dat ik daar niet tussensta.
The song -- "A Place with No Name" -- sounds similar to the song "A Horse with No Name" released by the group America back in 1971. We're told several years ago America's manager gave his group's permission for Michael Jackson to record the song, "A Place with No Name" -- despite the similarity.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ah, oke. Zover had ik niet gezocht, van wie?? Mr. Morey himself?
Ik, Bad, in de Kuipquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik zat even mee te lezenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Ja, hoe kan dat he...zo'n getalenteerd iemand, en zo'n mooi iemand, waar we nog veel van kunnen leren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:00 schreef Rnnz het volgende:
Zo jammer dat m'n ouders me nooit hebben meegenomen naar de HIStory Tour of zo. Maar ja, m'n moeder was de fan, m'n vader niet. Blijkbaar zijn er meer redenen waarom ik geen contact meer met hem heb.
Hoe kun je nou geen Michael Jackson bewonderaar zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |