Thanx voor het openenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat een ieder moe is van de paling he?
Nog lange nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
vieuw-tabelletjequote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb vanmiddag dat vieuw-tabelletje eens in de gaten gehouden ...dat geloof je niet hoeveel en hoe snel dat ging....
tis dat??quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:40 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb vanmiddag dat vieuw-tabelletje eens in de gaten gehouden ...dat geloof je niet hoeveel en hoe snel dat ging....
jouw actieve topics??quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:52 schreef Anniebab het volgende:
Nou volgens mij dat tabel voor de laatste post ....die kijken volgens mij dan naar t topic...correct me if I'm wrong....
nee joh! er staan nog wel een aantal verhaallijnen openquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:43 schreef Nizno het volgende:
Annie bedoelt het vieux-tabelletje.quote:
Op deze site ben je nogal populair naar het schijnt. Ik vind je taalgebruik buiten alle proporties.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is een leuk geschreven stukje en ik vraag me af of ze dat helemaal alleen doet, maar buiten dat om, komt t wel heel schilderachtig over allemaal ,alsof ze met een gouden auraatje,lichtvoetend bloemblaadjes in t ron d staat te strooien op de zwoele muziektonen van La Fedde nog wat.Welnee ze werd wakker omdat Wes zijn hemaworst uit zijn gouden broek knalde ,en begon tse waffelen ,maw,Kom op Yo zet m ff weg..Als ze straks de hand in hand kameraden -liedjes beu is,krijgt die genre weer een sneer,2 liedjes waren nog wel voor haar geschreven,en daar was ze destijds helemaal weg van.....
Ik zat van de week ff te kijken op andere topics en toen kwam ik jou tegen over "bes"de poes, of ik ben je man idd,Rararra..quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Annie bedoelt het vieux-tabelletje.Dat houdt ze bij!
Zeg en Annie, hoe weet jij nou dat mijn Poes oud is? (dit lijkt een rare vraag, maar hij is geheel legitiem en gaat over huisdieren.)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:42 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Op deze site ben je nogal populair naar het schijnt. Ik vind je taalgebruik buiten alle proporties.
Je bent ronduit homofoob. Alles wat neigt naar "anders zijn" veeg jij met je bezemsteel weg. Jij bent de weg, jij weet wat goed is en jouw kledingkeuze is het nieuwe evangelie geworden hier op 'FOK.
Jammer
Ja bij actieve topics....quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw actieve topics??
Ik weet nie zeker wat je bedoelt... dus ik gok ook maar wat
wat een heerlijke voorspellingquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:58 schreef snetje het volgende:
[..]
nee joh! er staan nog wel een aantal verhaallijnen open![]()
Wim tegen Japio...
De liefdes baby van Jan en Liza...
Ramona die Wesley leeg trekt... waardoor Yo zelf aan de bak moet ...etc etc.. we zijn er nog lange niet![]()
welke site is dat ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:13 schreef Koningin het volgende:
Ik weet niet of het hier al is neergezet, maar dit stond op zijn site:
29 jul 2009
Hallo allemaal! Ben weer terug van een heerlijke vakantie! Ga even rustig al m'n gemaakte foto's bekijken en als er een paar leuke tussen zitten zet ik ze gelijk op deze site! Zonnige muzikale groet van Jan.
Ik weet niet of ik die foto's wel wil zien
Dus jij maakt uit dit stukje op dat ik volkomen homofoob ben? Nou ik weet een ding zeker ,dat ik juist t tegenovergestelde ben, maar ik ga er van uit dat jij alle topics niet gaat lezen , jij oordeelt liever zo.En als Hemaworst en swaffelen al te erg voor je is,moet je snel jouw evangelie blijven volgen , en een ander niet lukraak veroordelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:42 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Op deze site ben je nogal populair naar het schijnt. Ik vind je taalgebruik buiten alle proporties.
Je bent ronduit homofoob. Alles wat neigt naar "anders zijn" veeg jij met je bezemsteel weg. Jij bent de weg, jij weet wat goed is en jouw kledingkeuze is het nieuwe evangelie geworden hier op 'FOK.
Jammer
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:42 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Jammer
die is van vorige weekquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:48 schreef cyberbab het volgende:
[ afbeelding ]
De Prive zag ik tijdens boodschappen doen ook met een grote kop.
Ook zag ik een boekje speciaal over 'De Paling Soap'.
Maar dan kan ik geen plaatje van vinden.
En hij heeft wel humor?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:48 schreef cyberbab het volgende:
[..]
Oh sorry. En nee ik ben geen man, ik ben een vrouw. En ik ben al getrouwd met een man.
Mja, Jan wil gewoon graag trouwen, wilde ie met Elleniet en Yo ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:04 schreef Leandra het volgende:
Ach hemel, als we de bladen moeten geloven dan wordt het dus binnenkort een kindje voor Jan en Liza...
Dat wordt dus over 3 jaar de eerste termijn van 18 jaar alimentatie
Ik ben anders ook heul geen Anniebabber. Daarvol zijn mijn lippen tequote:Op donderdag 30 juli 2009 04:42 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Jammer
Ze werkt bij haar vader, die een viscatering heeft,en verzorgt bij veel grote galas van o.a. Endemol en Heineken de de viscatering .Ook verzorgen ze aalroken op locatie enz.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:10 schreef Day het volgende:
Wat doet die nieuwe stoeipoes van Jan eigenlijk? Werk ze ook bij Bart Smit of zorgt ze fulltime voor Fem?
hahah Nee dat is een medewerkster, geen liza of zus, dit is toevallig een kennis van me,werkt er al jaren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:45 schreef roosje77 het volgende:
is dat dan liza?
of een zus?
http://www.viscatering-janplat.nl/index1.html
dacht al.. die is verandert. hihiquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
hahah Nee dat is een medewerkster, geen liza of zus, dit is toevallig een kennis van me,werkt er al jaren.
O die Carjakker is gewoon een zielepoot, hij doet maar...quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:32 schreef Deisyy het volgende:
hebben ze ook herintreejers bij Jan Plat?
Ik kan niet Volendams tikken![]()
O Annie die Carlak kwam vannacht natuurlijk straalbezopen thuis, stootte zijn harses tegen de kapstok en raakte de weg kwijt op Fok!
ik heb er anders ook geen verklaring voor
bronquote:Zodra de zomervakantie voorbij is, moet de scheiding van Liza en Wim Visscher definitief worden. Belangrijkste onderdeel is de regeling voor dochter Femmetje. Insiders zeggen dat dat geen problemen zal gaan opleveren. Liza beseft hoeveel hun dochter voor haar ex-man betekent en wil hem betrekken bij de opvoeding. Bovendien heeft ze aan vriendinnen verteld dat ze verder geen eisen zal stellen. Ze wil geen alimentatie en Wim kan gewoon in het huis blijven wonen. Door de voorwaarden zo gunstig mogelijk te maken hoopt Liza dat de scheiding soepel zal verlopen.
Daarnaast is er nog de kwestie van de vechtpartij. Wim is er van beschuldigd klappen te hebben uitgedeeld aan Jan en Liza en haar moeder. Hij heeft daarvoor zelfs in een politiecel gezeten. Via via is Wim meegedeeld dat hem een forse schadeclaim te wachten kon staan, als Jan in zijn carrière last zou hebben van het incident. Alle mogelijke schade zou dan op hem verhaald kunnen worden. Jan Smit zelf heeft tegenover zijn vrienden begrip getoond voor Wim. "Jan zei dat hij de gevoelens van Wim wel kon begrijpen. 'Als iemand er met mijn vrouw vandoor zou gaan zou ik hetzelfde doen' zei hij."In Volendam zijn er meer mensen die dat zeggen. "Klappen uitdelen is natuurlijk verkeerd, maar mensen begrijpen het verdriet en de woede van Wim wel", zegt onze bron. Er gaan zelfs geruchten in Volendam dat Wim wordt afgekocht met 1 miljoen voor een snelle en soepele scheiding.
Hoe dan ook zullen Wim en Liza er samen uit moeten komen. Hij moet beseffen dat hij haar niet meer terug krijgt en zij zal moeten zorgen dat dochter Femmetje Wim als haar vader blijft zien. Insiders achten de kans klein dat Wim de zorg voor zijn dochter zal opeisen. Hij heeft een eigen bedrijf en maakt lange dagen, waardoor hij onmogelijk zelf voor zijn kind kan zorgen. Bovendien zal Liza de zorg voor haar dochter nooit willen opgeven.
Nee dat lijkt me ook volkomen onzin. Er zal gewoon een draagkrachtberekening gemaakt worden waaruit zal komen dat hij alimentatie voor zijn dochtertjes moet betalen en verder zullen de bezittingen verdeel worden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat afkopen met een miljoen lijkt me nou weer echt niet op waarheid berust.
Waar kan ik het kopen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:13 schreef Ole het volgende:
Het jurkje van Yo was net bij een RTL spotje
Het was zo'n "RTL in de zomer"spotje, Reclame voor RTL zelf. Weten we nog niksquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:55 schreef dividivi het volgende:
[quote]Bovendien heeft ze aan vriendinnen verteld dat ze verder geen eisen zal stellen. Ze wil geen alimentatie en Wim kan gewoon in het huis blijven wonen. Door de voorwaarden zo gunstig mogelijk te maken hoopt Liza dat de scheiding soepel zal verlopen.
Ja, dan zag ik het toch goed in de gauwigheid!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was zo'n "RTL in de zomer"spotje, Reclame voor RTL zelf. Weten we nog niks
Ze zal zich wel snel met jong laten schoppenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Liza er in elk geval van uit gaat dat ze voorlopig op rozen (plastic, van de Eksjion) zit nu ze the love interest van Jan is. Gaat die even bedrogen uitkomen straks als hij op haar uitgekeken is
Yup! Het is goed opletten, maar het was hem wel (dacht ik)quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan zag ik het toch goed in de gauwigheid!Eén van die dames in dat spotje met Ursul enzo toch? Een van die zonnebedliggers had HET jurkje aan!
Ik zou ook maar niet zo hard van stapel lopen als ik hun was...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat Liza er in elk geval van uit gaat dat ze voorlopig op rozen (plastic, van de Eksjion) zit nu ze the love interest van Jan is. Gaat die even bedrogen uitkomen straks als hij op haar uitgekeken is
nou idd, in dat licht slaat dat gejank van gerda over de verdwenen gastendoekjes en de miljard bloemen natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat afkopen met een miljoen lijkt me nou weer echt niet op waarheid berust.
Precies! Nu ze met Janneman is kan ze natuurlijk makkelijk zonder alimentatie, maar wat als hij weer op haar uitgekeken is (oké voorui: of zij op hem)?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje heimelijk mee in deze thread en zie steeds die vraag weer geopperd worden. Ik weet waar dat kan, maar had geen zin om een account aan te maken. Maar aangezien die vraag nog steeds brandend rondzingt: bij Raak in de Leidsestraat te Amsterdam! Tada!quote:
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_op_een__.html?p=1,1.
ja echt he..hij flikt het toch maar weer mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1
Jah en is de opbrengst niet voor SOS-kinderdorp??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
[..]
ja echt he..hij flikt het toch maar weer mooi.
Ja, dus dat is heel goedquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jah en is de opbrengst niet voor SOS-kinderdorp??
de meesten hebben het alleen gekocht omdat de opbrengst naar SOS gaatquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb een tuintje in mijn harrrt voor jououw,Toch wel grappig voor de Jan-haters, weer van nix op 1
Ja als je K3 en megaMindy prefereert moet je dat doen....quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:43 schreef bloodymary het volgende:
Jan Smit is een van de redenen dat ik alleen nog naar de Belgische radio luister (StuBru).
Mompelt iets met tuintje op buikquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is een zender voor grote mensen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja als je K3 en megaMindy prefereert moet je dat doen....
Daar typeer je precies zijn fans!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
ook, en zijn fans willen alles van hem hebben , al boert hij een cd vol....
Ja die schare fans die jij bedoelt bestaat ook......maar er zijn ook heel gewone mensen fan hoor..die staan dagelijks voor zijn poort,of vragen ons de weg waar hij woont,gister nog toevallig een knap stel die wilden even kijken waar ie woonde ,en misschien even een glimp van m opvangen vroegen aan mij de weg .Hij heeft in ieder geval nog fans zat volgens mij ,ondanks alle perikelen om hem heen.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die schare fans die jij bedoelt bestaat ook......maar er zijn ook heel gewone mensen fan hoor..die staan dagelijks voor zijn poort,of vragen ons de weg waar hij woont,gister nog toevallig een knap stel die wilden even kijken waar ie woonde ,en misschien even een glimp van m opvangen vroegen aan mij de weg .Hij heeft in ieder geval nog fans zat volgens mij ,ondanks alle perikelen om hem heen.
Wat aardig van jou maar het is me niet waard om er voor helemaal naar Amsterdam toe te rijden en met de wetenschap dat ie waarschijnlijk toch is uitverkocht.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:23 schreef SalvadorSati het volgende:
[..]
Ik lees al een tijdje heimelijk mee in deze thread en zie steeds die vraag weer geopperd worden. Ik weet waar dat kan, maar had geen zin om een account aan te maken. Maar aangezien die vraag nog steeds brandend rondzingt: bij Raak in de Leidsestraat te Amsterdam! Tada!Alhoewel het inmiddels natuurlijk uitverkoop is en, en , en... Nou ja, Doe ermee wat u blieft!
Hilarische thread trouwens.
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
tralalala Jan weer op 1 tralalalla op je buik![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?
Het is 'een tuintje in mijn hart"quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?
idd Yo ging niet vreemd want het was al uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Kapara het volgende:
Gatverdamme dat Yolanthe met die sleutelhanger Wesley Sneijder vreemd gaat.. Wat een goedkope hoer zeg!
Terecht dat Jan haar gedumpt heeft voor mooie Liza.
Die Wesley Sneijder heeft wel smaak zeg, z'n ex Ramona is wel een knappe meidquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:31 schreef Kapara het volgende:
Gatverdamme dat Yolanthe met die sleutelhanger Wesley Sneijder vreemd gaat.. Wat een goedkope hoer zeg!
Terecht dat Jan haar gedumpt heeft voor mooie Liza.
Was toch ook iets met een timmerman in NL die ze later ook toevallig nog eens tegenkwam op een olifant in Thailand.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:55 schreef Ole het volgende:
[..]
idd Yo ging niet vreemd want het was al uit
in mijn ogen is er maar 1 hoer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:59 schreef silence_s het volgende:
Yo flirt en feest graag (mooie jonge dame), Jan zingt graag en woont in Volendam.
Yo doet graag olifantje rijden en is gek op keukenrollen, Jan heeft wel een tuintje in zijn hart, maar geen keukenrollen.
Fale!![]()
(m.a.w. Yo is een hoerrrrr en Jan zingt over tuintjes)
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:52 schreef roosje77 het volgende:
[..]
in mijn ogen is er maar 1 hoer.
liza, die werkt kerels een kerel, die ook nog eens een vriend van je man is af in de plee als getrouwde mama..
kan ze wel mooi zijn(in mijn ogen is ze trouwens niet mooi, maar smaken verschillen, gelukkig!)
, maar met een mooie buitenkant wordt het innerlijk niet opeens een supermeid..
Ik bedoel ermee,omdat jij t had over ,typeert zijn fans, dat de ergste fans zijn onderbroek ook willen hebben ,en alles wat hij uitbrengt,maar dat er ook gewoon mensen zijn die t leuk vinden om hem en zijn huis eens te zien ,en misschien een paar liedjes wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
[..]! Wat doen de ongewone fans dan wel niet?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:25 schreef roosje77 het volgende:
nu snap ik een aantal reacties..
jantje scoort een hitje en ze zijn helemaal om..
voor mij blijft het een mamaaskindje .
once a cheater....
Ik begrijp het begrip "fan zijn van *vul willekeurig artiest in* sws niet als je boven de 14 bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee,omdat jij t had over ,typeert zijn fans, dat de ergste fans zijn onderbroek ook willen hebben ,en alles wat hij uitbrengt,maar dat er ook gewoon mensen zijn die t leuk vinden om hem en zijn huis eens te zien ,en misschien een paar liedjes wel leuk vinden.
is dat waar jij aan denkt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
.......In een olifant op Thailand bedoel je?? Yuk!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch ook iets met een timmerman in NL die ze later ook toevallig nog eens tegenkwam op een olifant in Thailand.
Kan ook andersom zijn geweest.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is 'een tuintje in mijn hart"
Niet 'Op je buik"(hoewel ik dat ook wel meteen dacht hoor)
Van de Suri versie van Jan Smit![]()
(waar in de NL versie Jan ook een riedeltje meezingt )
nee niks is zeker hoor tot dat de personen zich uitspreken .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef roosje77 het volgende:
volgens mij was het net andersom hoor!
jan ging vreemd en yo is nu met wesley.
waar heb jij gezeten? mars?
Ja die is zeker knap , veel knapper als Yo die kan daar niet aan tippen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:04 schreef Demophon het volgende:
[..]
Die Wesley Sneijder heeft wel smaak zeg, z'n ex Ramona is wel een knappe meid
precies................quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch ook iets met een timmerman in NL die ze later ook toevallig nog eens tegenkwam op een olifant in Thailand.
Kan ook andersom zijn geweest.
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes? (Zou btw zo een zusje van Monique kunnen zijn).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja die is zeker knap , veel knapper als Yo die kan daar niet aan tippen.
Hoe je fan, (al is het dan geen doorgewinterdequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:29 schreef silence_s het volgende:
Ik ben geen doorwinterde fan van Jan, maar vind hem al jaren een leuk ding om te zien, zingt goed, en als ik een dagje in Volendam zou zijn zou ik misschien wel willen kijken waar "bekend" Volendam woont.
Me string over de poort gooien? neuh...blaasontsteking is lastig...
En het wellus-nietus spelletje wie nu van de dames het mooiste is...tja, als ik mee mocht doen zou ik zeggen IK!
dat vind ik toch zo'n zwaktebod, waarom moet iemand dat nadoen? Om dan pas commentaar te mogen geven op een ander? Dacht het niet. Ook een nummer dat op nummer 1 staat kan door iemand een flutnummer worden gevonden. Oók als diegene nooit zelf een hit heeft gescoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
jj moet hem eerst nog maar nadoen,
Echnie! Monique is veul knapper minder lelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes? (Zou btw zo een zusje van Moniqu.e kunnen zijn)
[ afbeelding ]
Ik ben dan geen man, maar ik zou het wel weten hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes? (Zou btw zo een zusje van Monique kunnen zijn).
[ afbeelding ]
Ik ben dan geen man, maar ik zou het wel weten hoor.
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen die alles op zichzelf betrekken.....
![]()
Nou dan heb ik zeker geen smaak, Ramona is volgens mij verreweg de minst knappe in deze hele gate.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja die is zeker knap , veel knapper als Yo die kan daar niet aan tippen.
Ze bedoelt misschien dat hij nu onderhand evengoed al 10 nr 1 hits heeft gehad, en ja dat doen niet veel hem na, maar daarom hoef JIJ hem nog niet goed te vinden ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo'n zwaktebod, waarom moet iemand dat nadoen? Om dan pas commentaar te mogen geven op een ander? Dacht het niet. Ook een nummer dat op nummer 1 staat kan door iemand een flutnummer worden gevonden. Oók als diegene nooit zelf een hit heeft gescoord.
En Gerda de enige betrouwbare brunette dan maar.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Co is het enigste leuke blondje hier.
En ze kan beter begrijpend lezen dan menigeen kan typen.
En nu ga ik homo's kijken, doei. En ms even langs de Leidschestraat.
Als je er vanavond nog bent als ik thuiskom, fiets ik even langs!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
En kijk even of je van die gouden broekies spot!!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Nr 150 is utquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er vanavond nog bent als ik thuiskom, fiets ik even langs!!!![]()
![]()
Bij het woord "Brunette" denk ik niet aan een peper-en-zoutkleurige stoffige plumeaukop hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En Gerda de enige betrouwbare brunette dan maar.....
Jij streeft ook wel erg naar perfectie, ze is geen 20 meer nee, en vind t allemaal nog wel mee vallen ze gaat in ieder geval niet eerst onder t mes voordat ze wordt geintervieuwd, das nou dat gewone he, en daar hou ik nou zo van, dat lekkere nuchtere gewone van lieve gerda.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bij het woord "Brunette" denk ik niet aan een peper-en-zoutkleurige stoffige plumeaukop hoor.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nr 150 is utHave fun en een kus aan Miran!
Ik niet, ik vind het een nare chagrijn en een lelijkerd die overduidelijk lijdt aan kutnijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij streeft ook wel erg naar perfectie, ze is geen 20 meer nee, en vind t allemaal nog wel mee vallen ze gaat in ieder geval niet eerst onder t mes voordat ze wordt geintervieuwd, das nou dat gewone he, en daar hou ik nou zo van, dat lekkere nuchtere gewone van lieve gerda.....
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er vanavond nog bent als ik thuiskom, fiets ik even langs!!!![]()
![]()
Neem een kind! Dan ben je ook om half 7 wakkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef Ole het volgende:
Jullie zijn er ook altijd vroeg bij he..
Ik word net mijn nest uit gebeld...
Ach ja, maar even naar die overdreven homo'skijken dan maar
Ik wel ,want ik ken haar beter dan die 5 min. kwaad op tv, .....straks is die hele gayparade voorbij, zo kunnen we nog wel ff doorgaan...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het een nare chagrijn en een lelijkerd die overduidelijk lijdt aan kutnijd.
Eeehhhhh Ik wacht nog ff als je het niet erg vindt..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neem een kind! Dan ben je ook om half 7 wakker.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben, hoe verrassend, het eens met Viev. Gerda is een bekrompen vrouw. Die niet verder denkt dan Geroofde Gastendoekjes. De uitdrukking: Get a fucking life is op haar van toepassing. Big Time.
En Ole: Ik bij blontt ja!!Als ik naar viev fiets kom ik langs jou, ik zal naar iedereen met brunette-achtige krulletjes even zwaaien!!
![]()
Ik hoor ook nooit anders!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb trouwens gister uit zeer betrouwbare bron vernomen dan don Jaap een heel geschikte kerel is IRL.
Kan me niet vóórstellen gewoon
Ik zit jullie ook echt niets voor te liegen ,zo zie je maar weer..Japio is lief!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb trouwens gister uit zeer betrouwbare bron vernomen dan don Jaap een heel geschikte kerel is IRL.
Kan me niet vóórstellen gewoon
Niet omdat tMonique is ,maar die vind ik dan wel stuk knapper dan Fleur, maar smaken verschillen....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:43 schreef Kapara het volgende:
Die Ramona is gewoon een asociale tokkie.
Fleur Minjon en Monique Smit lijken wel 2ling zusjes!
dat was gekust voor de nieuwelingen onder onsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:00 schreef silence_s het volgende:
Mja, Liza heeft zich "omhoog gepijpt" van sloper naar bekende zanger.......
tnx annie je begreep mijn post, idd al 10 x een nr 1 hit ,doe dat maar ff iemand na , en dan pas mag je iets zeggen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze bedoelt misschien dat hij nu onderhand evengoed al 10 nr 1 hits heeft gehad, en ja dat doen niet veel hem na, maar daarom hoef JIJ hem nog niet goed te vinden ....
Pijpen maakt t allemaal ranziger,en das de bedoeling geloof ik, alleen dat Yo eerst 5 weken celibatair met Wes om is gegaan ,omdat t een 'goede' vriend was ,slikt men voor zoete koek, maar Yo heeft dan ook zon sereen auraatje boven der mooie hoofd....blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat was gekust voor de nieuwelingen onder ons
wie dat geloofd is nu heillig verklaardquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pijpen maakt t allemaal ranziger,en das de bedoeling geloof ik, alleen dat Yo eerst 5 weken celibatair met Wes om is gegaan ,omdat t een 'goede' vriend was ,slikt men voor zoete koek, maar Yo heeft dan ook zon sereen auraatje boven der mooie hoofd....blijkbaar.![]()
Ik weet niet wat het is met die ogen van Ramona, maar ergens klopt er iets niet. . .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
in vind ramona mooier , yo is te koel en te nep
bovendien zal ramona altijd een rol in het leven delen van wes ivm hun kindje
niet op elke foto staat iedereen charmant , plaats dan ook de mooie en niet alleen de minder mooiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:20 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
veel mooier dan Yolanthe inderdaad
Dankje, ja wij hebben toffe vakantie gehad in Duitsland heel mooi weer..Ik heb niet bijgelezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef Eef999 het volgende:
[..]
WBHeb je een fijne vakantie gehad??
En al bijgelezen?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje, ja wij hebben toffe vakantie gehad in Duitsland heel mooi weer..Ik heb niet bijgelezen.Veel gebeurt met Jan Smit en Yolanthe..?
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet op elke foto staat iedereen charmant , plaats dan ook de mooie en niet alleen de minder mooie
Miinder mooie? Ik heb opzettelijk gezocht naar een foto waar ze er voor haar doen nog goed uitziet. Maar goed , smaken verschillen ( thank God )quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet op elke foto staat iedereen charmant , plaats dan ook de mooie en niet alleen de minder mooie
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Ramona vind ik het type blondje van 13 in een dozijn? (maar als vrouw heb ik mischien een verkeerde kijk?).
Liza vind ik een stuk leuker om te zien.
Yolanthe vind ik een mooie meid,maar zoals gezegt ook erg overtuigd van haar eigen uiterlijk,en dus koel,kil en dat maakt haar minder mooi.
In ogenschouw genomen,dat yolanthe eventueel bedrogen is,kan ik me wel weer een wat hardere en koelere uitstraling voorstellen.
Jantje vind ik een slappe panty,die zijn moeder niet eens de bek kan snoeren,en daardoor glad voor lul staat omdat ma lief dr bek niet kan houden.
Kan me niet voorstellen dat een jonge knul die bezig is met zn carriere,blij kan zijn met een moeder die zn reet nog wil afvegen.
Eens moet een moeder haar kind loslaten......en blijkbaar heeft mama jan.. dat moment gemist...
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes?
[ afbeelding ]
Ik ben ook geen man, maar ik weet het ook wel!!quote:
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:20 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
veel mooier dan Yolanthe inderdaad
Moet ik daaruit concluderen dat je ook een harde koele uitstraling hebtquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.
Lijk je ook qua karakter op Yolanthe? ivm voorkeur voor gastendoekjes na gesop of whateverquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.
laat me raden.. dan ben je vast emma uit den haag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Njah Eddem twittert dat ie ready is in 5 min,maar kan ook betekenen dat ie opgehaald wordt of zoquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:22 schreef roosje77 het volgende:
ligt het aan mij? of is het zo rustig hier?
we wachten op spannende ontwikkelingen.! hihi
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Njah Eddem twittert dat ie ready is in 5 min,maar kan ook betekenen dat ie opgehaald wordt of zo
ben BLONT, wie is eddem?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou ja,of ach ja,of maar ja,of tja
Aaah jammer, ik dacht nog dat er ontwikkelingen waren..quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje.ik zit in de verkeerde topic ha ha ha ha![]()
![]()
Nou PB, dit moet natuurlijk gepareerd worden met een foto waaruit blijkt dat je heus op Yolanthe lijkt ...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef roosje77 het volgende:
laat me raden.. dan ben je vast emma uit den haag.
sorry hoor, was iemand die op een ander forum riep dat ze op yo leek, maar bleek meer een turkse ofzo te zijn die voor geen druppel op haar leek, hiihi
Milaan, stad van de Mode zal Yo niet erg vindenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef Ceehaa het volgende:
Yolanthe kan de keukenrollen en gastendoekjes weer inpakken, Wes verhuist naar Milaan.
http://www.nu.nl/sport/20(...)d-over-sneijder.html
Bij Studio Voetbal werd gisteravond gezegd dat dit niet op waarheid berust.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Milaan, stad van de Mode zal Yo niet erg vinden
maar dan is het wel gedaan met foto's van het gouden broekje van Wes, want dat kan daar echt niet
Bron: nusport.nlquote:Lerby spreekt vertrek Sneijder tegen
Uitgegeven: 3 augustus 2009 10:58
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2009 10:58
AMSTERDAM - Wesley Sneijder weet niets van een transfer naar Internazionale. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Søren Lerby maandag in AD Sportwereld.
De Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport schreef zondag over een akkoord tussen Real Madrid en Inter.
"Wij hebben van Real Madrid altijd begrepen dat Wesley niet weg mag", aldus Lerby. "Sneijder is een heel goede speler voor Real Madrid", zei trainer Manuel Pellegrini vorige maand.
"We proberen hem hier te houden." Al sinds het einde van vorig seizoen doen geruchten de ronde over het gedwongen vertrek van de Nederlanders bij Real. Rafael van der Vaart gaf onlangs aan de club graag te willen verlaten.
Er is met een bepaalde RLS nogal wat volk komen FOK!ken wat eerst geen leven had op een andere site...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
De sjeu is er wel een beetje van af hier.
Wat en wie bedoel je precies????quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is met een bepaalde RLS nogal wat volk komen FOK!ken wat eerst geen leven had op een andere site...
Beetje triest verhaal allemaal, net als dat volk
vind hem stiekem wel leuk...(er)!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Ole het volgende:
Zeg, die boulevard muts heeft een nep-Yolanthe jurkje aan
ik zal het niet doorvertellen....quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef roosje77 het volgende:
[..]
vind hem stiekem wel leuk...(er)!
Nou jij het zegt Ole, klopt ja..quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Ole het volgende:
Zeg, die boulevard muts heeft een nep-Yolanthe jurkje aan
Deze was alleen getailleerd. Kon niet zien hoe lang het ding was. Ms was het wel een shirt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou jij het zegt Ole, klopt ja..
Ja je zag het van boven alleen natuurlijk ..maar de mouwtjes lijken wel op de jurk van Yoquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Deze was alleen getailleerd. Kon niet zien hoe lang het ding was. Ms was het wel een shirt.
he bah, waar moet ik nu al mijn tijd in gaan steken ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_Volendam__.html
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
dan is alle hoop gevestigd op onze bron Anniebabquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
RIP Palinggatequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
Wat een vreemde uitspraak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is met een bepaalde RLS nogal wat volk komen FOK!ken wat eerst geen leven had op een andere site...
Beetje triest verhaal allemaal, net als dat volk
Ik kan jou van VOL ,maar om nou te zeggen je lijkt op Yolanthe.................................quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou ik ga dit weekeinde uit op de dijk ,dus daarna misschien meer nieuws,wie weet,,vandaag ben ik in ieder geval op t strand te vinden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is alle hoop gevestigd op onze bron Anniebab
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
Dat zou alleen gepast zijn als Palinggate ook idd begonnen was met de vechtpartij, zoals de Televaag claimt.quote:
quote:De romance mondde twee weken geleden uit in een vechtpartij. Palinggate werd geboren, maar het boek lijkt nu gesloten.
Het was natuurlijk sowieso te flauw voor woorden om in eerste instantie aangifte te doen tegen Wim... het was IMHO niet meer dan een vrij onschuldig beetje rollebollen tussen 2 mannen die vrienden waren maar waarvan de één de ander bedrogen heeft door er met zijn vrouw vandoor te gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
Nou de cliffhanger was toch ook dat wellicht Wim z'n aanklacht richting Jaap nog wel doorgang zou vinden?
Jan heeft ook geen aangifte gedaan maar Liza en dit op aanraden van de pulizie zelf ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was natuurlijk sowieso te flauw voor woorden om in eerste instantie aangifte te doen tegen Wim... het was IMHO niet meer dan een vrij onschuldig beetje rollebollen tussen 2 mannen die vrienden waren maar waarvan de één de ander bedrogen heeft door er met zijn vrouw vandoor te gaan.
Van zoiets doe je geen aangifte, dat accepteer je als een verdiende tik op de vingers, zeker als je er geen schade van opgelopen hebt.
Als Annie nou gewoon even d'r bevallige lippen op die van Jan drukt voor het oog van een camera, dan kunnen we weer vrolijk verderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:27 schreef Ole het volgende:
Dat kan niet hoor!![]()
![]()
Annie doe je best komend weekend
Mja, de moeder van Liza heeft een tik op d'r porum gehad van allerliefste Wim, dus vandaar die aangifte.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was natuurlijk sowieso te flauw voor woorden om in eerste instantie aangifte te doen tegen Wim... het was IMHO niet meer dan een vrij onschuldig beetje rollebollen tussen 2 mannen die vrienden waren maar waarvan de één de ander bedrogen heeft door er met zijn vrouw vandoor te gaan.
Van zoiets doe je geen aangifte, dat accepteer je als een verdiende tik op de vingers, zeker als je er geen schade van opgelopen hebt.
Of even naar het toilet gaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Annie nou gewoon even d'r bevallige lippen op die van Jan drukt voor het oog van een camera, dan kunnen we weer vrolijk verder
Volgens mij had Liza nogal bescheiden borstjes (quote:
kewlquote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:39 schreef Ole het volgende:
Ohw ladiessss
heb vanaag Vik the Slick gespot met een ontzetten niet blonde dame.
Ik was helaas iets te laat met camera, maar op naar de volgende gate!
Brunette, sexy...
wordt vervolgd
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Annie nou gewoon even d'r bevallige lippen op die van Jan drukt voor het oog van een camera, dan kunnen we weer vrolijk verder
Srry ,wie was ook alweer Vic the Slick??quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:39 schreef Ole het volgende:
Ohw ladiessss
heb vanaag Vik the Slick gespot met een ontzetten niet blonde dame.
Ik was helaas iets te laat met camera, maar op naar de volgende gate!
Brunette, sexy...
wordt vervolgd
vledder het knechtje van de cock met cee oo cee kaaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:36 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Srry ,wie was ook alweer Vic the Slick??
aaaah, thanksquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vledder het knechtje van de cock met cee oo cee kaa
Ma Smit is vast van mening dat Jantje's carrière eronder lijdt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zijn carrière er al onder lijdt dan komt dat meer door het gebrek aan normen en waarden wat zij met de opvoeding meegegeven heeft dan met de opvoedkundige tik die hij van Wim gehad heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ma Smit is vast van mening dat Jantje's carrière eronder lijdt.
Bronquote:Yolanthe en Wesley Sneijder officieel een stel
van onze redactie
AMSTERDAM - Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen willen helemaal voor elkaar gaan en dat mag iedereen weten. "Dat ik haar binnen een jaar een huwelijksaanzoek zal doen, sluit ik niet uit", laat de verliefde voetballer weten.
De beslissing om samen verder te gaan nam het stel tijdens hun vakantie op Ibiza. "Yolanthe en ik zijn erg gelukkig. We stralen de hele dag", vertelt Wesley aan Story. "We zijn echt voor elkaar gemaakt (...) We wilden er allebei zeker van zijn dat het goed zat." Het verliefde stel wilde het rustig aan doen. "Yolanthe had last van bindingsangst. Ik heb nooit enige druk op haar uitgeoefend. We zijn heel langzaam naar elkaar toegegroeid."
Dat Wesley in Madrid woont vormt absoluut geen obstakel voor de toekomst. "Zodra mijn werk het toelaat, vlieg ik naar Wesley toe", vertelt Yolanthe. De presentatrice zou zelfs willen emigreren. "Ik besef dat ik nu een relatie met een voetballer heb. Dus als het nodig is volg ik hem waar hij zal wonen en werken."
Wesley lijkt in Yolanthe zijn droomvrouw te hebben gevonden: "We hebben veel gemeen met elkaar (..) Yolanthe is vanbinnen nog veel mooier dan vanbuiten. Zij is de vrouw met wie ik verder wil!"
Blijft natuurlijk wel Storyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom Wes dan meteen met een huwlijksaanzoek dreigt
Waarom zo'n haast om te trouwen, laat ze eerst van elkaar genieten en trouwen kan altijd nog .... of niet.
Dat wel natuurlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:13 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk wel Story, maar we zullen zien
Die vrouwen willen natuurlijk hun toekomst zo snel mogelijk veilig stellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Maar ik van dat voetballers vaak zo snel gaan trouwen en kindjes maken en als je dan ziet hoeveel er ook weer gaan scheiden. Maar ja, dat schijnt allemaal part of the game te zijn.
Omdat Yo er na de breuk wel met de helft vandoor wil, dus die heeft nu al zitten aandringen op een huwelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed waarom Wes dan meteen met een huwlijksaanzoek dreigt
Waarom zo'n haast om te trouwen, laat ze eerst van elkaar genieten en trouwen kan altijd nog .... of niet.
,die"vaak jonge" voetbalvrouwen zijn vaak veel te onervaren wat betreft goede voeding geven aan hun voetballende mannetjes.:Proteine enzo..Veel pasta's neem ik aan enz..Of zouden ze allemaal een persoonlijke kok in huis hebben die al hun eten klaarmaakt?Weet dat eigenlijk niet..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk![]()
Maar ik van dat voetballers vaak zo snel gaan trouwen en kindjes maken en als je dan ziet hoeveel er ook weer gaan scheiden. Maar ja, dat schijnt allemaal part of the game te zijn.
Is niet ergggquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:18 schreef SalvadorSati het volgende:
Ik vind dat liedje met 'die vreselijk genante titel' best leuk eigenlijk.
bronquote:Jan Smit: 'Mijn moeder lacht weer'
AMSTERDAM - Jan Smit heeft onthuld dat zijn moeder na zijn breuk met Yolanthe weer kan lachen "En dat vind ik het belangrijkst."
De zanger liet in Shownieuws weten dat het hem niet zo veel kon schelen dat zijn moeder haar ongenoegen over zijn ex Yolanthe Cabau van Kasbergen op tv uitte.
Jan: "Natuurlijk heb ik het met mijn moeder besproken. Ze wilde haar verhaal kwijt en zei 'het maakte me niet uit wat de rest ervan vindt, ik wil het kwijt'. Nu ze het kwijt is, kan ze weer lachen. Dat vind ik het belangrijkst."
Ook bekende Jan dat hij verliefd is op Liza. "Maar ik weet niet of serieus is. Dat moet blijken. Ik heb geleerd dat je niet in de toekomst kunt kijken."
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:29 schreef Eef999 het volgende:
En we hebben een nieuwe verhaallijn, Yo en Fleur schoonzusjes![]()
![]()
Maar die Rodney, da's toch alles behalve een vent![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zooo liev toch.quote:
wat is dat toch met die 2 meiden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Om je te bescheuren dit.T is een complot.!!!
quote:Commotie rond Volendam-scheiding
van onze redactie
AMSTERDAM - Het gonst in Volendam van de geruchten over de scheiding van Jan Smits nieuwe liefde Liza Plat en haar ex Wim Visscher. De 23-jarige zanger zou de kosten daarvan voor zijn rekening willen nemen.
„Niets van waar”, reageert zijn manager Aloys Buys. „Waarom zou Jan dat doen? De scheiding is iets tussen Liza en Wim. Bovendien weet ik uit eigen ervaring dat er nauwelijks kosten aan een scheiding zijn verbonden. Je stapt naar een advocaat, die maakt een brief op en klaar is Kees. Dat loopt echt niet in de papieren.”
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
wat is dat toch met die 2 meiden?
ipv een goede studie te volgen hebben ze beiden maar besloten van och! wij slaan wel een rijke vent aan de haaken dan kijken wie de vetste vangt?
en het is toch raar dat waar Yo gaat Fleur volgt!
en een Yo die nog doodleuk met Fleur kan omgaan terwijl deze beweerd te hebben gewipt met Jan terwijl hij nog met Yo ging? neh neh nehdit zaakje stinkt! sterker nog deze 2 meiden stinken en de verliefde heren stinken er allemaal in
![]()
ik zou wel eens willen weten wat Yo en Fleur allemaal met elkaar bespreken als ze denken alleen te zijn![]()
quote:
hahaha dat hij maar uitkijkt , Waar ramona weg ging met 6 miljoen zal Yo wel het dubbele willen hebben , let maar op die is heeeeeeeeeeeeeeeel snel zwanger dan kan ze meer geld vragen straks.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij loopt die Fleur lekker achter Yo aan en pakt ze de leftovers, of regelt Yo ff een scharreltje voor haar vriendinnetje. Bij Jan lukte het echter niet of iets dus besprong Fleur 'm zelf maar...
Vond het eerst nog ergens wel sneu voor Yo, toen bleek dat Jan nou ook niet echt netjes was, maar moet zeggen dat hoe meer er over dat wijf naar boven komt hoe meer ze echt op een golddigger begint te lijken... Samen met haar vriendinnetje lekker rijke kerels af gaan en zo ff een toekomst veiligstellen waarin ze zelf niet hoeven te werken
Yo is goed in 1 ding en das geld uitgeven.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
,die"vaak jonge" voetbalvrouwen zijn vaak veel te onervaren wat betreft goede voeding geven aan hun voetballende mannetjes.:Proteine enzo..Veel pasta's neem ik aan enz..Of zouden ze allemaal een persoonlijke kok in huis hebben die al hun eten klaarmaakt?Weet dat eigenlijk niet..![]()
Precies, al is natuurlijk de vraag wat er bij Wesley te halen valt na z'n scheiding, maar dit soort wijven vergeet ineens 'per ongeluk' de pilquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Goedemorgen........en je hebt helemaal gelijk
![]()
We hoeven alleen nog maar te wachten en we zullen het allemaal zien, die is binnen notime zwanger.
Allicht als 'broertje van' boert hij niet slecht, en denk meer dat Fleur gewoon dichtbij 't vuur (Yo en Wes) wil zitten. Als wesley zoveel miljoenen heeft zal z'n broertje allicht niet in armoe levenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef bloodymary het volgende:
Maar die Rodney Sneijder is toch helemaal niet rijk? Die staat net aan het begin van zijn eventuele voetbalcarriere en voorzover ik weet zijn ze opgegroeid in heel arme omstandigheden. Dus daar hoeft die Fleur het niet voor te doen hoor.
Tsja als je dat zo noemt als niet iedereen op een lijn zit, trouwens topics zat zou ik zeggen.......quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:08 schreef Vivi het volgende:
Deze topic kan beter omgedoopt worden tot "Het doucheputje van Fok!" zo langzamerhand.
Tuurlijk, omdat Yolanthe de golddigger is, is het een type dat "per ongeluk" de pil vergeet zodra ze verkering heeft met een voetballer die de helft van z'n vermogen al aan z'n ex kwijt is... en dat allemaal terwijl ze zeer gewenst zwanger had kunnen worden van een zanger die over 30 jaar nog steeds z'n geld kan verdienen en nog nooit eerder getrouwd is geweest.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, al is natuurlijk de vraag wat er bij Wesley te halen valt na z'n scheiding, maar dit soort wijven vergeet ineens 'per ongeluk' de pil
Het blijft hetzelfde, het maakt haar alleen maar sluwer dat ze zó gecalculeerd te werk gaat dat ze nu al eentje aan de haak slaat die later wellicht rijk word. Feit blijft in beide gevallen dat het puur om geld gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk, omdat Yolanthe de golddigger is, is het een type dat "per ongeluk" de pil vergeet zodra ze verkering heeft met een voetballer die de helft van z'n vermogen al aan z'n ex kwijt is... en dat allemaal terwijl ze zeer gewenst zwanger had kunnen worden van een zanger die over 30 jaar nog steeds z'n geld kan verdienen en nog nooit eerder getrouwd is geweest.![]()
En over Fleur en Rodney; Rodney heeft natuurlijk nog geen cent maar is wel een potentiele grootverdiener.... en tsja, als Fleur die aan de haak weet te slaan dan is ze iig een stuk slimmer dan die simpele zielen die in dit topic alleen maar "Golddigger" kunnen roepen, want het getuigt van een stuk meer inzicht als je al bij een man hoort terwijl hij nog rijk moet worden dan wanneer je er alleen maar achteraan huppelt als ze al een vette bankrekening hebben.
Het is SHO, voor feiten moet je in NWS zijn...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo grappig dat alle eventuele slechte vrouweneigenschappen hier zonder enige grond worden toegedicht aan Yolanthe. Met nonsens die als feiten worden gepresenteerd.
Zo presenteerd Yolanthe zich .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zo grappig dat alle eventuele slechte vrouweneigenschappen hier zonder enige grond worden toegedicht aan Yolanthe. Met nonsens die als feiten worden gepresenteerd.
dat is voor het geval hij ooit rijk zal worden, het valt minder op nuquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef bloodymary het volgende:
Maar die Rodney Sneijder is toch helemaal niet rijk? Die staat net aan het begin van zijn eventuele voetbalcarriere en voorzover ik weet zijn ze opgegroeid in heel arme omstandigheden. Dus daar hoeft die Fleur het niet voor te doen hoor.
Hoi Haaibaaike, ook weer terug zie ik ,en hopelijk heb je t leuk gehad.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Onze Annie is terug.. Yvonne, wat een moeilijke naam heb jij in je tag
Hoi Annie, ik was zaterdagavond al thuis..Wij hebben leuke vakantie gehad in Duitsland mooi weerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hoi Haaibaaike, ook weer terug zie ik ,en hopelijk heb je t leuk gehad.
Ja hoor erg leuk ,en ben nu 2 dagen naar strand geweest ,lekker nog ff genieten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoi Annie, ik was zaterdagavond al thuis..Wij hebben leuke vakantie gehad in Duitsland mooi weerJij ook leuke vakantie gehad Annie ?
Als we het bij feiten hadden gehouden zaten we nu nog in Deeltje 1 van Palinggate ipv Deeltje 33 denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
Is ook. En het is ook erg vermakelijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
Als we het bij feiten hadden gehouden zaten we nu nog in Deeltje 1 van Palinggate ipv Deeltje 33 denk ik
Precies, zo moet je het maar zien. Ze weten niet beter!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. En het is ook erg vermakelijk.
Ware het niet dat ik er sommigen hier van verdenk serieus te denken dat iemand met voorbedachte rade een vriendje neemt dat eventueel in de verre toekomst wel eens rijk kan worden.
Maar ook dat is op zijn eigen manier wel weer een bron van vermaeck.
MET DIE CAPS ISSIE BIJNA NIET TE MISSENquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:26 schreef Vivi het volgende:
Oeh, dat topic kende ik nog niet *zoekt* :.
Geweldig inderdaad. Of Duchess die meldt dat ze vanwege dit soort non-nieuws nooit in SHO kijktquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
Ik vond het meest vermakelijk aan dat 'Marco Borsato had bijna Mex. griep' topic het feit dat sommigen het sarcasme, de grap, niet zien. En dan gewoon serieus daar posten 'dat het hele land heus niet in rep en roer zou zijn als Marco B. zou bezwijken hoor!'![]()
en telkens maar op de personen zelf spelen, zoals bovenstaande en op spellingfouten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:Leandra.
En @ Greys, ik detecteer toch wel een verschil tussen een Cc en een Duderinnetje bijvoorbeeld die lustig medefantaseren over de ins & outs van SHOW, en de eenzame huisvrouwen met spinazieacademie oftewel hun intellectueel uitgedaagde verre offspring die elkaar hier gevonden hebben, niet grappig zijn maar slechts "GOLDDIGGER" kunnen blaten, 18829 posts achter elkaar, en het echt allemaal veel te serieus menen. En dat gelardeerd met een hoop spelfouten. Sadness.
Toevallig ben ik hoger afgestudeerd dan de SPINAZIEACADEMIE maar kijk er niet op neer ,t zou mij toch benieuwen hoe jij had gereageerd als t een situatie was als bijv. de broer van Liza die nu op stel en sprong met Monique had aangepapt,dat zou meer koren op jouw molen zijn ,maar t is nu ff andersom ,jammer he.?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:Leandra.
En @ Greys, ik detecteer toch wel een verschil tussen een Cc en een Duderinnetje bijvoorbeeld die lustig medefantaseren over de ins & outs van SHOW, en de eenzame huisvrouwen met spinazieacademie oftewel hun intellectueel uitgedaagde verre offspring die elkaar hier gevonden hebben, niet grappig zijn maar slechts "GOLDDIGGER" kunnen blaten, 18829 posts achter elkaar, en het echt allemaal veel te serieus menen. En dat gelardeerd met een hoop spelfouten. Sadness.
Wat zoek jij hier dan nog ,meid, ga lekker op intelligenter niveau je conversaties aan.Hoef je je ook niet aan t gepeupel te ergeren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:Leandra.
Ja ik zal Jan vragen de cd te signeren, stuur ik m op naar Vivi, zal ze blij mee zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Groot gelijk geniet er lekker van op het strandJan staat op nummer 1 met die Surinaamse zanger.
Nee niet in het geheel voel ik mij aangesproken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:50 schreef bloodymary het volgende:
Jij voelt je denk ik wel aangesproken. En hup, in de tegenaanval.
Spellingfouten is dan weer een erg grappig woord.
(was dus een reactie op Jeetjuh).
Ja dat vond ik andersom ook ,zoooo voorspelbaar, heerlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:07 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zo lekker voorspelbaar die reacties.
Op zo een manier andere/mede forummers neerzetten is pas Sad!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:14 schreef Vivi het volgende:Leandra.
Ja en als er iemand als een kat op een muis springt als t om off-topic geneuzel gaat is t Vi.. wel.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:26 schreef silence_s het volgende:
[..]
Op zo een manier andere/mede forummers neerzetten is pas Sad!
En ook niet OT op dit Golddiggers topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |