... of het ezeltje van Belin?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Wie zal er het eerst zwanger zijn? Yolanthe, Liza of Fleur? Of Gerda?
Nietus!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Oh en er missen een aantal vorige deeltjes in het lijstje in de OP!
Ik gok met je mee. Past wel in mijn Volendamse plaatje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
Maar als ik zou moeten gokken, zeg ik Liza.
Gezien het feit dat Jan donders graag kinderen wil en zij hem dondersgraag wil houden
Het ezeltje is doodquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
... of het ezeltje van Belin?
Maar als ik zou moeten gokken, zeg ik Liza.
Gezien het feit dat Jan donders graag kinderen wil en zij hem dondersgraag wil houden
Belin kennende heeft ze zo weer een nieuw ezeltje!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:06 schreef Ole het volgende:
[..]
Het ezeltje is doodonthoud dat nou eens
![]()
Ik gok op Liza ook. Wat kunnen we winnen?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Belin kennende heeft ze zo weer een nieuw ezeltje!
(Ik wist het niet)
Wel grappig dat we allemaal gokken op Liza!
Telegraafquote:Yolanthe valt in herhaling van onze redactie
AMSTERDAM - Yolanthe heeft uitgebreid uit de doeken gedaan wat ze voelt voor Wesley Sneijder. Het lijkt alleen opvallend veel op wat ze in het begin over Jan Smit zei...
Voor Yolanthe Cabau van Kasbergen is het duidelijk: Wesley is de man waarmee ze verder wil. Hun liefde is speciaal en bijzonder, ze kunnen met elkaar lachen en bij hem voelt ze zich op haar gemak, zegt ze in Story.
Heel mooi, maar ze lijken wel heel letterlijk op de woorden die de presentatrice/actrice nog geen twee jaar geleden gebruikte om haar liefde voor Jan Smit te beschrijven. En ook de situaties waaruit beide relaties ontstonden lijken bijna hetzelfde.
Zo hebben Yolanthe en haar nieuwe liefde Wesley lange tijd geprobeerd hun relatie geheim te houden. Er werd veel over de eventuele romance gepraat en uiteindelijk kon het stel het niet meer ontkennen.
Nu vertellen Yo en Wesley dat ze 'er allebei zeker van wilden zijn dat het goed zat.' Van Yolanthe mag nu 'iedereen weten dat ze verliefd is op de voetballer'.
Ook met Jan had Yolanthe even wat tijd nodig om eerlijk te zijn over de relatie. Toendertijd zei ze in De Telegraaf: 'We wilden eerst heel erg zeker zijn van elkaar, voordat we het aan de grote klok hingen. Nu is het duidelijk. We zijn verliefd, en iedereen mag het weten!'
Ook lijkt Wesley over dezelfde eigenschappen te beschikken als de Volendamse zanger. Zo prees Yo Jan Smit in deze krant om zijn humor en nuchterheid, maar vond ze het heerlijk dat hij ook een gevoelsmens is. Wesley krijgt nu precies dezelfde complimentjes. 'Ik heb met Wesley heel wat diepgaande gesprekken gevoerd. Hij is zo sterk en nuchter. (...) Hij heeft ook veel gevoel voor humor. We lachen heel wat af samen.'
Yolanthe zegt ook een verhuizing naar Madrid niet uit te sluiten. 'Ik besef dat ik nu een relatie heb met een voetballer en dat dit bepaalde consequenties kan hebben. Dus als het nodig is, volg ik hem waar hij zal wonen en werken. (...) Met Wesley wil ik de toekomst tegemoet gaan. Alleen die gedachte al maakt mij gelukkig.'
Eigenlijk ging het met Jan net zo, al was hij geen voetballer maar een zanger (die ooit eigenlijk voetballer wilde worden). Yolanthe vertrok naar Volendam en zei zich aan te willen passen aan het schema van haar geliefde.
Jan hield zo erg van familie en bij Wesley raakt de donkere schone vertederd als ze ziet hoe ook híj van familie houdt...
Nu maar hopen dat het sprookje niet ook nét zo eindigt...
Yolanthequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg Yolanthequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:28 schreef Copycat het volgende:
Oeps dan heeft Yolanthe een probleem, Sylvie en Ramona Sneijder zijn hartsvriendinnen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef FP128 het volgende:
Ik ben ervoor dat iedereen dat krijgt wat hem toekomt.In dit geval vind ik Wesley en Yolanthe beter bij elkaar passen dan die Jan en Yolanthe. Wesley is een beetje type jetset voetballer en vraagt dus om ditto vrouw. Smit is gewoon een boerenpummel die gewoon het slag vrouw moet hebben die gewoon thuis
de koters verzorgt,huishouden doet en verder het eten op 18:00 uur op tafel zet. Kortom je hebt nu 2 jetset types vd Vaart & Sneijder.
preciesquote:
Helemaal mee eens..........en daarom is het des te vervelender als er elke x iets over wordt gezegd, en dan speculeren over niveau spinazieacademie .............beetje lullig .quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Waarom zo'n aanval op Vivi nou ineens?
Het wórdt er hier toch ook niet leuker op als mensen niet gewoon mee-speculeren, maar doodgewoon 12 keer 'Yo is een hoer' roepen zonder enige onderbouwing of wat dan ook?
Overigens vind ik de spelfouten nou weer helemaal niet zo belangrijk of interessant, want wie weet of iemand dyslectisch is of iets dergelijks. Als je op een groot forum als dit op spelfouten gaat letten word je knettergek, dus dat kan je beter gewoon niet doen![]()
Tevens TerugVindRotteVis!
@Annie, voel je toch niet zo enorm persoonlijk aangesproken. Wie zegt dat Vivi het überhaupt over jou had?
Helemaal geen aanval!Vivi ergert zich hier duidelijk groen en geel , en ik zeg netjes zoek dan iets aanders op, zij beledigt eerder ons ,door laaghartig over Huishoudschool- types te beginnen, waar trouwens niks aan mankeert. Ik dien haar enkel van repliek ,zoals zij ook doet, is toch vrij normaal hier??quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:55 schreef Greys het volgende:
Waarom zo'n aanval op Vivi nou ineens?
Het wórdt er hier toch ook niet leuker op als mensen niet gewoon mee-speculeren, maar doodgewoon 12 keer 'Yo is een hoer' roepen zonder enige onderbouwing of wat dan ook?
Overigens vind ik de spelfouten nou weer helemaal niet zo belangrijk of interessant, want wie weet of iemand dyslectisch is of iets dergelijks. Als je op een groot forum als dit op spelfouten gaat letten word je knettergek, dus dat kan je beter gewoon niet doen![]()
Tevens TerugVindRotteVis!
@Annie, voel je toch niet zo enorm persoonlijk aangesproken. Wie zegt dat Vivi het überhaupt over jou had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |