Ik bedoel ermee,omdat jij t had over ,typeert zijn fans, dat de ergste fans zijn onderbroek ook willen hebben ,en alles wat hij uitbrengt,maar dat er ook gewoon mensen zijn die t leuk vinden om hem en zijn huis eens te zien ,en misschien een paar liedjes wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:38 schreef Duderella het volgende:
[..]! Wat doen de ongewone fans dan wel niet?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:25 schreef roosje77 het volgende:
nu snap ik een aantal reacties..
jantje scoort een hitje en ze zijn helemaal om..
voor mij blijft het een mamaaskindje .
once a cheater....
Ik begrijp het begrip "fan zijn van *vul willekeurig artiest in* sws niet als je boven de 14 bent.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee,omdat jij t had over ,typeert zijn fans, dat de ergste fans zijn onderbroek ook willen hebben ,en alles wat hij uitbrengt,maar dat er ook gewoon mensen zijn die t leuk vinden om hem en zijn huis eens te zien ,en misschien een paar liedjes wel leuk vinden.
is dat waar jij aan denkt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
'Tralalalla op je buik', is dat een zojuist door een nichtje onthulde sexuele voorkeur van ons Jantje?
.......In een olifant op Thailand bedoel je?? Yuk!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch ook iets met een timmerman in NL die ze later ook toevallig nog eens tegenkwam op een olifant in Thailand.
Kan ook andersom zijn geweest.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 07:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Het is 'een tuintje in mijn hart"
Niet 'Op je buik"(hoewel ik dat ook wel meteen dacht hoor)
Van de Suri versie van Jan Smit![]()
(waar in de NL versie Jan ook een riedeltje meezingt )
nee niks is zeker hoor tot dat de personen zich uitspreken .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 00:57 schreef roosje77 het volgende:
volgens mij was het net andersom hoor!
jan ging vreemd en yo is nu met wesley.
waar heb jij gezeten? mars?
Ja die is zeker knap , veel knapper als Yo die kan daar niet aan tippen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:04 schreef Demophon het volgende:
[..]
Die Wesley Sneijder heeft wel smaak zeg, z'n ex Ramona is wel een knappe meid
precies................quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 08:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was toch ook iets met een timmerman in NL die ze later ook toevallig nog eens tegenkwam op een olifant in Thailand.
Kan ook andersom zijn geweest.
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes? (Zou btw zo een zusje van Monique kunnen zijn).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja die is zeker knap , veel knapper als Yo die kan daar niet aan tippen.
Hoe je fan, (al is het dan geen doorgewinterdequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:29 schreef silence_s het volgende:
Ik ben geen doorwinterde fan van Jan, maar vind hem al jaren een leuk ding om te zien, zingt goed, en als ik een dagje in Volendam zou zijn zou ik misschien wel willen kijken waar "bekend" Volendam woont.
Me string over de poort gooien? neuh...blaasontsteking is lastig...
En het wellus-nietus spelletje wie nu van de dames het mooiste is...tja, als ik mee mocht doen zou ik zeggen IK!
dat vind ik toch zo'n zwaktebod, waarom moet iemand dat nadoen? Om dan pas commentaar te mogen geven op een ander? Dacht het niet. Ook een nummer dat op nummer 1 staat kan door iemand een flutnummer worden gevonden. Oók als diegene nooit zelf een hit heeft gescoord.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
jj moet hem eerst nog maar nadoen,
Echnie! Monique is veul knapper minder lelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes? (Zou btw zo een zusje van Moniqu.e kunnen zijn)
[ afbeelding ]
Ik ben dan geen man, maar ik zou het wel weten hoor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes? (Zou btw zo een zusje van Monique kunnen zijn).
[ afbeelding ]
Ik ben dan geen man, maar ik zou het wel weten hoor.
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Mensen die alles op zichzelf betrekken.....
![]()
Nou dan heb ik zeker geen smaak, Ramona is volgens mij verreweg de minst knappe in deze hele gate.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja die is zeker knap , veel knapper als Yo die kan daar niet aan tippen.
Ze bedoelt misschien dat hij nu onderhand evengoed al 10 nr 1 hits heeft gehad, en ja dat doen niet veel hem na, maar daarom hoef JIJ hem nog niet goed te vinden ....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik toch zo'n zwaktebod, waarom moet iemand dat nadoen? Om dan pas commentaar te mogen geven op een ander? Dacht het niet. Ook een nummer dat op nummer 1 staat kan door iemand een flutnummer worden gevonden. Oók als diegene nooit zelf een hit heeft gescoord.
En Gerda de enige betrouwbare brunette dan maar.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Co is het enigste leuke blondje hier.
En ze kan beter begrijpend lezen dan menigeen kan typen.
En nu ga ik homo's kijken, doei. En ms even langs de Leidschestraat.
Als je er vanavond nog bent als ik thuiskom, fiets ik even langs!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
En kijk even of je van die gouden broekies spot!!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Vivi het volgende:
Nr 150 is utquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er vanavond nog bent als ik thuiskom, fiets ik even langs!!!![]()
![]()
Bij het woord "Brunette" denk ik niet aan een peper-en-zoutkleurige stoffige plumeaukop hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En Gerda de enige betrouwbare brunette dan maar.....
Jij streeft ook wel erg naar perfectie, ze is geen 20 meer nee, en vind t allemaal nog wel mee vallen ze gaat in ieder geval niet eerst onder t mes voordat ze wordt geintervieuwd, das nou dat gewone he, en daar hou ik nou zo van, dat lekkere nuchtere gewone van lieve gerda.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bij het woord "Brunette" denk ik niet aan een peper-en-zoutkleurige stoffige plumeaukop hoor.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nr 150 is utHave fun en een kus aan Miran!
Ik niet, ik vind het een nare chagrijn en een lelijkerd die overduidelijk lijdt aan kutnijd.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij streeft ook wel erg naar perfectie, ze is geen 20 meer nee, en vind t allemaal nog wel mee vallen ze gaat in ieder geval niet eerst onder t mes voordat ze wordt geintervieuwd, das nou dat gewone he, en daar hou ik nou zo van, dat lekkere nuchtere gewone van lieve gerda.....
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je er vanavond nog bent als ik thuiskom, fiets ik even langs!!!![]()
![]()
Neem een kind! Dan ben je ook om half 7 wakkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:30 schreef Ole het volgende:
Jullie zijn er ook altijd vroeg bij he..
Ik word net mijn nest uit gebeld...
Ach ja, maar even naar die overdreven homo'skijken dan maar
Ik wel ,want ik ken haar beter dan die 5 min. kwaad op tv, .....straks is die hele gayparade voorbij, zo kunnen we nog wel ff doorgaan...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het een nare chagrijn en een lelijkerd die overduidelijk lijdt aan kutnijd.
Eeehhhhh Ik wacht nog ff als je het niet erg vindt..quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neem een kind! Dan ben je ook om half 7 wakker.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:39 schreef conleche het volgende:
Ik ben, hoe verrassend, het eens met Viev. Gerda is een bekrompen vrouw. Die niet verder denkt dan Geroofde Gastendoekjes. De uitdrukking: Get a fucking life is op haar van toepassing. Big Time.
En Ole: Ik bij blontt ja!!Als ik naar viev fiets kom ik langs jou, ik zal naar iedereen met brunette-achtige krulletjes even zwaaien!!
![]()
Ik hoor ook nooit anders!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb trouwens gister uit zeer betrouwbare bron vernomen dan don Jaap een heel geschikte kerel is IRL.
Kan me niet vóórstellen gewoon
Ik zit jullie ook echt niets voor te liegen ,zo zie je maar weer..Japio is lief!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:45 schreef Ole het volgende:
Ik heb trouwens gister uit zeer betrouwbare bron vernomen dan don Jaap een heel geschikte kerel is IRL.
Kan me niet vóórstellen gewoon
Niet omdat tMonique is ,maar die vind ik dan wel stuk knapper dan Fleur, maar smaken verschillen....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:43 schreef Kapara het volgende:
Die Ramona is gewoon een asociale tokkie.
Fleur Minjon en Monique Smit lijken wel 2ling zusjes!
dat was gekust voor de nieuwelingen onder onsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:00 schreef silence_s het volgende:
Mja, Liza heeft zich "omhoog gepijpt" van sloper naar bekende zanger.......
tnx annie je begreep mijn post, idd al 10 x een nr 1 hit ,doe dat maar ff iemand na , en dan pas mag je iets zeggen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 11:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze bedoelt misschien dat hij nu onderhand evengoed al 10 nr 1 hits heeft gehad, en ja dat doen niet veel hem na, maar daarom hoef JIJ hem nog niet goed te vinden ....
Pijpen maakt t allemaal ranziger,en das de bedoeling geloof ik, alleen dat Yo eerst 5 weken celibatair met Wes om is gegaan ,omdat t een 'goede' vriend was ,slikt men voor zoete koek, maar Yo heeft dan ook zon sereen auraatje boven der mooie hoofd....blijkbaar.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat was gekust voor de nieuwelingen onder ons
wie dat geloofd is nu heillig verklaardquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pijpen maakt t allemaal ranziger,en das de bedoeling geloof ik, alleen dat Yo eerst 5 weken celibatair met Wes om is gegaan ,omdat t een 'goede' vriend was ,slikt men voor zoete koek, maar Yo heeft dan ook zon sereen auraatje boven der mooie hoofd....blijkbaar.![]()
Ik weet niet wat het is met die ogen van Ramona, maar ergens klopt er iets niet. . .quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
in vind ramona mooier , yo is te koel en te nep
bovendien zal ramona altijd een rol in het leven delen van wes ivm hun kindje
niet op elke foto staat iedereen charmant , plaats dan ook de mooie en niet alleen de minder mooiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:20 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
veel mooier dan Yolanthe inderdaad
Dankje, ja wij hebben toffe vakantie gehad in Duitsland heel mooi weer..Ik heb niet bijgelezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef Eef999 het volgende:
[..]
WBHeb je een fijne vakantie gehad??
En al bijgelezen?
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje, ja wij hebben toffe vakantie gehad in Duitsland heel mooi weer..Ik heb niet bijgelezen.Veel gebeurt met Jan Smit en Yolanthe..?
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet op elke foto staat iedereen charmant , plaats dan ook de mooie en niet alleen de minder mooie
Miinder mooie? Ik heb opzettelijk gezocht naar een foto waar ze er voor haar doen nog goed uitziet. Maar goed , smaken verschillen ( thank God )quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
niet op elke foto staat iedereen charmant , plaats dan ook de mooie en niet alleen de minder mooie
quote:Op zondag 2 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Ramona vind ik het type blondje van 13 in een dozijn? (maar als vrouw heb ik mischien een verkeerde kijk?).
Liza vind ik een stuk leuker om te zien.
Yolanthe vind ik een mooie meid,maar zoals gezegt ook erg overtuigd van haar eigen uiterlijk,en dus koel,kil en dat maakt haar minder mooi.
In ogenschouw genomen,dat yolanthe eventueel bedrogen is,kan ik me wel weer een wat hardere en koelere uitstraling voorstellen.
Jantje vind ik een slappe panty,die zijn moeder niet eens de bek kan snoeren,en daardoor glad voor lul staat omdat ma lief dr bek niet kan houden.
Kan me niet voorstellen dat een jonge knul die bezig is met zn carriere,blij kan zijn met een moeder die zn reet nog wil afvegen.
Eens moet een moeder haar kind loslaten......en blijkbaar heeft mama jan.. dat moment gemist...
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ach, kom op, meen je dat nu écht serieus? Dat is toch gewoon een standaardblondje met een bolle kop en biggenoogjes?
[ afbeelding ]
Ik ben ook geen man, maar ik weet het ook wel!!quote:
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:20 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
veel mooier dan Yolanthe inderdaad
Moet ik daaruit concluderen dat je ook een harde koele uitstraling hebtquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.
Lijk je ook qua karakter op Yolanthe? ivm voorkeur voor gastendoekjes na gesop of whateverquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat Yolanthe in ONM speelde hoorde ik vaak dat ze op mij leek. Vond ik altijd wel een leuk compliment, maar de hemel verhoede dat ze gaan zeggen dat ik op Ramona lijk.
laat me raden.. dan ben je vast emma uit den haag.quote:Op zondag 2 augustus 2009 15:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Njah Eddem twittert dat ie ready is in 5 min,maar kan ook betekenen dat ie opgehaald wordt of zoquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:22 schreef roosje77 het volgende:
ligt het aan mij? of is het zo rustig hier?
we wachten op spannende ontwikkelingen.! hihi
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Njah Eddem twittert dat ie ready is in 5 min,maar kan ook betekenen dat ie opgehaald wordt of zo
ben BLONT, wie is eddem?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou ja,of ach ja,of maar ja,of tja
Aaah jammer, ik dacht nog dat er ontwikkelingen waren..quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:50 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jeetje.ik zit in de verkeerde topic ha ha ha ha![]()
![]()
Nou PB, dit moet natuurlijk gepareerd worden met een foto waaruit blijkt dat je heus op Yolanthe lijkt ...quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:15 schreef roosje77 het volgende:
laat me raden.. dan ben je vast emma uit den haag.
sorry hoor, was iemand die op een ander forum riep dat ze op yo leek, maar bleek meer een turkse ofzo te zijn die voor geen druppel op haar leek, hiihi
Milaan, stad van de Mode zal Yo niet erg vindenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:53 schreef Ceehaa het volgende:
Yolanthe kan de keukenrollen en gastendoekjes weer inpakken, Wes verhuist naar Milaan.
http://www.nu.nl/sport/20(...)d-over-sneijder.html
Bij Studio Voetbal werd gisteravond gezegd dat dit niet op waarheid berust.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Milaan, stad van de Mode zal Yo niet erg vinden
maar dan is het wel gedaan met foto's van het gouden broekje van Wes, want dat kan daar echt niet
Bron: nusport.nlquote:Lerby spreekt vertrek Sneijder tegen
Uitgegeven: 3 augustus 2009 10:58
Laatst gewijzigd: 3 augustus 2009 10:58
AMSTERDAM - Wesley Sneijder weet niets van een transfer naar Internazionale. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Søren Lerby maandag in AD Sportwereld.
De Italiaanse sportkrant Gazzetta dello Sport schreef zondag over een akkoord tussen Real Madrid en Inter.
"Wij hebben van Real Madrid altijd begrepen dat Wesley niet weg mag", aldus Lerby. "Sneijder is een heel goede speler voor Real Madrid", zei trainer Manuel Pellegrini vorige maand.
"We proberen hem hier te houden." Al sinds het einde van vorig seizoen doen geruchten de ronde over het gedwongen vertrek van de Nederlanders bij Real. Rafael van der Vaart gaf onlangs aan de club graag te willen verlaten.
Er is met een bepaalde RLS nogal wat volk komen FOK!ken wat eerst geen leven had op een andere site...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:42 schreef Vivi het volgende:
De sjeu is er wel een beetje van af hier.
Wat en wie bedoel je precies????quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is met een bepaalde RLS nogal wat volk komen FOK!ken wat eerst geen leven had op een andere site...
Beetje triest verhaal allemaal, net als dat volk
vind hem stiekem wel leuk...(er)!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Ole het volgende:
Zeg, die boulevard muts heeft een nep-Yolanthe jurkje aan
ik zal het niet doorvertellen....quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef roosje77 het volgende:
[..]
vind hem stiekem wel leuk...(er)!
Nou jij het zegt Ole, klopt ja..quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:48 schreef Ole het volgende:
Zeg, die boulevard muts heeft een nep-Yolanthe jurkje aan
Deze was alleen getailleerd. Kon niet zien hoe lang het ding was. Ms was het wel een shirt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou jij het zegt Ole, klopt ja..
Ja je zag het van boven alleen natuurlijk ..maar de mouwtjes lijken wel op de jurk van Yoquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Deze was alleen getailleerd. Kon niet zien hoe lang het ding was. Ms was het wel een shirt.
he bah, waar moet ik nu al mijn tijd in gaan steken ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_Volendam__.html
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
dan is alle hoop gevestigd op onze bron Anniebabquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
RIP Palinggatequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef yvonne het volgende:
Vrede?
VREDE?!
Zijn ze gek geworden?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |