quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:27 schreef Co_OL het volgende:
Morgen![]()
Vandaag 12 wekenen dinsdag nog een echo
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 06:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
goeiemorgenslaap nog niet uit hè?
ik vind dat dit em wordt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:31 schreef innepin het volgende:
....want je weet maar nooit hoe effectief het kan zijn, zelf een z&g openen....
Gek he na 800km in de wagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:37 schreef Ca.ra het volgende:
En volgens mij is het er gedurende de dag niet beter op geworden, Cool....
quote:
Het is nog haast jammer dat Z&G bankjes alleen een nummer krijgen en geen titelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
* XXXKarinXXX f5't voor de baby van Innepin en de wraakactie van Ssserpente's hub
moest toch al f5-en voor Ssserpente, dus dan kan jij er zo bij hoor!quote:
haha nou blijkbaar was ik na het nachtbraken nog steeds wakker genoegquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:34 schreef Co_OL het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow wat erg zeg![]()
Moest er wel erg vroeg uit hoor vanmorgen omdat ik heel nederland door moest rijden.
Was dus niet echt wakker blijkt
Roepen dat je in 525 gaat bevallen werkte bij mij erg goed.... volgens mij werd het 522quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:31 schreef innepin het volgende:
....want je weet maar nooit hoe effectief het kan zijn, zelf een z&g openen....
hihi, leuke naam voor je vluchtkoffer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef DuchessX het volgende:
Wel samen met Juup© eindelijk die vluchtkoffer klaargemaakt, just in case.
Ik was wel wakker rond die tijd!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Even checken wie er nachtdienst heeft hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Innepin en Duchess, jullie maken het spannend!
En Urla, wat een snelle was jij de vorige keer![]()
Duch, ben geen kok hoor, ging gister na het werk uiteten in een wok-restaurant met 3 meiden van het werk om te vieren dat ik verlof heb! Heb 4 keer royaal opgeschept, daarna 1x vers fruit, 1x een bordje met ijs.... en toen we de rekening al gevraagd hadden pakte ik nog snel een schaaltje watermeloenHeb het vooroordeel dat zwangere vrouwen goed kunnen eten wel weer bevestigd zeg maar
Had ook echt honger, ik eet sowieso weer een stuk meer de afgelopen dagen. Laatste groeispurt van de kleine?
Toen ik om 21:45 uur thuiskwam had ik constante harde buiken. Niet pijnlijk verder, maar wel duidelijk aanwezig. Maar ja, hier wordt dus ook al geoefend![]()
En BE, tuurlijk had ik ook zo'n opzetbrilletjeStond vet cool op mijn knalroze jaren 80 - bril !
.... met gevoel voor drama....
why so sad? vandaag toch pas uitgetelde datum?quote:
Sjeissuh....quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
Chan chan chan chan!!!! morgen mag je ook meld roepen enzo! *hypert*![]()
Oooh jawel hoor. Zo ver is het al wel. En over een niet al te lange tijd, heb je je baby in je handenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
[..]
shhhhttt!!!! Daar wil ik nog helemaal niet aan herinnerd worden! Ik ben nog lang niet zover hoor!
![]()
Innepin balen dat t niet doorgezet heeft
komt goedquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
[..]
shhhhttt!!!! Daar wil ik nog helemaal niet aan herinnerd worden! Ik ben nog lang niet zover hoor!
![]()
Pas maar opquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
[..]
![]()
Hi dearquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
why so sad? vandaag toch pas uitgetelde datum?
(ik hou dit topic wel speciaal voor jou in de gaten)
hahah ocharme.. dat ken ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Hi dear![]()
Ik ben idd vandaag uitgerekend. En wat dat betreft is het ook niet erg dat er nog niets gebeurt, helemaal niet, ik heb nooit de illusie gehad dat ik vroeg zou bevallen. Maar ik verwacht steeds dat het eeuwige voorwerk een keertje door gaat zetten, dat alle krampjes en pijntjes een keer wat gaan doen, en dan word ik wakker en voel ik weer helemaal niksDat is irritant en test mijn geduld
En gisteravond was het gerommel best wel overtuigend dus ik ging echt even denken dat ik op de uitgerekende datum ging bevallen.
![]()
Ohhh deze week nieuwe aanwas bij de 37w+ club![]()
Aoraki, irritant hè. Ik moet ook al vanaf het begin van de zwangerschap belachelijk vaak naar de wc, en dat moet ik zonder zwangerschap ook al, ik weet hoe je je voeltWel goed dat je het laat checken!
Ja maar jij speelt vals! Want jij had helemaal geen 20 weken na de 20 wekenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:19 schreef freecell het volgende:
Amaranta: ik vond de eerste 20 weken langer duren dan de tweede helft
Klopt, maar van de eerste 20 weken waren er ook maar 16 bewust, dus dan was de tweede helft nog net weer wat langerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar jij speelt vals! Want jij had helemaal geen 20 weken na de 20 weken![]()
Ik had er maarliefst 21 na de 20.
wat een leuk vooruitzicht!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
Komende dinsdag staat de echo gepland BJ.
Wat gaaf trouwens dat je je kleine beeb al zo goed voelt. Ik voel Sjors ook vnl in bed of in rust.
En nu ik vakantie heb zal ik Sjors steeds beter gaan voelen natuurlijk.
chips, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Klopt, maar van de eerste 20 weken waren er ook maar 16 bewust, dus dan was de tweede helft nog net weer wat langer
We roepen de hele dag al Joep, wanneer Joep de poes weer eens iets doet dat ie niet magquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:07 schreef amaranta het volgende:
Zal ik nog eens heel hard Joep roepen Innepin? Wellicht dat het effect heeft![]()
ja superliefquote:
heel veel jankenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja superlief![]()
maar ik voelde me al vollopen toen ze het verteldenecht hoor, al dat vocht wat k verzameld heb... ik weet wel hoe k er vanaf moet komen dan
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef innepin het volgende:
Awww huup zijn je buren stiekempjes toch liefEn verder is buren voor de gek houden altijd leuk tijdverdrijf
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef _Bar_ het volgende:
Is jou buuv de schrik alweer te boven Innepin
en het rommelen hoe gaat het daar nu mee?
Ah, lief!! Wij hebben onze wagen inderdaad ook van mijn ouders gekregen, echt zóquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:45 schreef Aoraki het volgende:
ahhh, Innepin![]()
We worden heel erg verwend, we krijgen de wagen namelijk van mijn ouders. Echt super lief. We zitten nu met een scheef oog naar de maxi cosi mura3 te kijken, want die vind ik zo stoer! Maar we moeten eerst maar eens in de winkel kijken of ie ook fijn rijdt enzo...
Ja. Ik had bij deze datum altijd al een voorgevoel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef oeke het volgende:![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met Dewi!
Wat een lief en mooi kuikentje![]()
Echt een verrassing zo snel!
Maar deze datum zat wel in je hoofd geloof ik, toch?
Ik woon tussen Heerlen en Sittardquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef DuchessX het volgende:
Asy geslaagd in Maastricht!Kom je uit Limburg trouwens of was het een speciaal dagje Maastricht? * DuchessX heeft tot halverwege '96 altijd in heerlen gewoond
Yay!quote:Op zondag 26 juli 2009 09:02 schreef Chan het volgende:
*meld*
Ik ben nog niet voorgekropen hoor Innepin
Nee het was echt troebel, niet alleen geconcentreerd.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:20 schreef Nijna het volgende:
Rock, ik probeer me altijd voor te stellen wat beeb allemaal aan het doen is daarbinnen... gister was het dus spulletjes inpakken.
Het is lekker weer voor de camping
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:44 schreef innepin het volgende:
Chan meldplicht!![]()
Huup, je eet dan wel geen augurken, maar ik ben getuige geweest van een keer dat je sla met clotted cream opgegeten hebt. Dus.
Hier weer niksMaar ook geen gerommel, dus ik vind het allemaal prima
Tja dat is dan het risicoo hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef Kersjes het volgende:
Bar, ik hoop voor je vriend dat je niet zometeen gaat ploffen danKan hij mooi direct weer terug naar huis.
M. zei quasi-serieus laatst ook al: "Als het maar niet zondag de 23e wordt, dan is er Formule 1"
ik:![]()
De kat is kerngezond volgens de DA. Tip was om voer op de bank te leggen (heel fijn, ruikt zo heeeerlijk je bankquote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Ca.ra het volgende:
Hoe gaat het met de kat en de bank Linda?
Oh en feli met je lek-boobies.... waar een mens al niet blij van kan worden he?
Ik moet van de vk een soort cupjes tegen ingetrokken tepels in mn bh dragen, dus daar zal ik gelukkig geen last van krijgenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:00 schreef Vlindur het volgende:
LindaGefeliciteerd met je lekkende tepel!
![]()
Het wordt pas echt leuk als je ergens anders bent en je hebt ineens een natte plek op je shirt![]()
Ik heb dus altijd een vest mee![]()
ik droomde vannacht dat ik steeds op F5 duwde om te zien of je al ging bevallen, en het kwam steeds dichterbij... ik zei ook tegen Joene: kijk dan, Duch gaat het kindje krijgen...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:48 schreef DuchessX het volgende:waardeloos geslapen weer dankzij pijn in heupen en bekken
Heb weer last van mijn buik, behoorlijk harde buiken en pijnlijk ook, maar ben ook al meerdere malen wezen toiletteren, dus mss is het daar wel van. Juup© is bang dat mijn lijf zich aan het legen is ter voorbereiding óp...![]()
Maardazaltognie?
Fijne dag dames
Oh ja mijlpaal vandaag: nog maar 30 dagen
Ik woon in Duitsland hah, daar lopen ze nog achterquote:Op zondag 26 juli 2009 14:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O Linda, ik dacht dat dat niet meer van deze tijd was, die tepelvormers.
Maar, werkt het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen rommelende dames meer, dus...stilte voor de storm?* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Van de LLM'ers kan ik het me wel voorstellen, maar Ca.ra, jij als mede 17-9-mama...heb jij nou ook dat als je zulke verhalen leest, je zo ongeduldig wordt? Ik las gisteravond voor het slapen het bevallingsverhaal van MissSly en ik droomde vannacht gelijk de hele nacht over mijn eigen meisje en de geboorte en alles erom heen. Ik word steeds nieuwsgieriger! Als er in het begin van de zwangerschap een beebje geboren werd, was het: Oh lief een beebjequote:Op zondag 26 juli 2009 16:47 schreef Ca.ra het volgende:
Ah Urla dat klinkt echt fijn!
Geniet van de roze wolk samen, en ik ga je stiekem natuurlijk wel in de gaten houden bij de kleine baby'tjes en de nieuwe moeders. Tot over een maandje of twee!
Ja, ik snap het nogquote:Op zondag 26 juli 2009 17:08 schreef mefke79 het volgende:
Linda, ik ben ook echt ongeduldig aan het worden hoor. AL heeft het bij mij meer te maken met het zwanger zijn beu zijn. Als mijn rug, bekken en voetjes weer normaal zouden doen en ik weer in mijn gewone schoenen zou passen zou het volgens mij al stukken minder erg zijn. Ik ben wel nieuwsgierig naar mijn buikbewoner, maar dat overheerst nog niet. (tjemig, krijg het niet fijner uitgelegd, hopelijk volg je me)
Nouja, niet klagen... tuurlijk wel! Ookal hebben anderen het erger! Wat voor Kersjes het spugen is, is voor jou je eczeem, bij wijze van spreken. En wat voor jou je eczeem is, zijn voor mij m'n hormonale schommelingen. Snappez-vous?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:15 schreef mefke79 het volgende:
Linda: precies dat bedoel ik. En ik weet wel dat ik helemaal niet mag klagen, want dit is eigenlijk alles wat ik aan kwaaltjes heb en wat ik gehad heb (op eczeem na, maar ja, dat telt niet, heb ik zo vaak) en anderen hebben veel meer kwaaltjes...
Over die man: geen idee dat is juist het rare. Hij zat ook ineens achter me, heb em daarvoor helemaal niet gezien. Leek me nogal een opgewonden standje, dat was vast het probleem.
Dat thuiszitten maakt het niet beter inderdaad. Je zit al 4 maanden te wachten op dat er eindelijk eens schot in komt. Ik zei laatst tegen Lief, ik wilde dat ze er was, dan had ik wat te doen. Is toch erg, dat ik mn kind straks als bezigheidstherapie hebquote:Op zondag 26 juli 2009 17:18 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb een beetje een combo van beide, Linda en Mefke.
Aan de ene kant ben ik nieuwsgierig naar hoe ons mannetje zal zijn, maar aan de andere kant ben ik het zwanger zijn soms ook heel erg zat. Laatst zei ik al: als ik m eens eeeeeen nachtje aan iemand anders kon geven... gewoon weer een keer normaal slapen. En wat bij mij ook wel meespeelt is dat ik al vrij lang thuis zit (dat zul jij wel herkennen Linda) en dat mijn niet-baby-gerelateerde dingen in het leven een beetje op zijn. Lichtkoepel in de keuken is inmiddels klaar, voorgevel is afgelopen week gevoegd, meer grote plannen hebben we niet. Dus het eerstvolgende 'grote ding' dat hier op de agenda staat is bevallen....
En mijn ouders gaan morgen op vakantie, dus de komende drie weekjes geen bezoekjes van mijn mam. Ik hoop dat er nog wat mensen aan me denken, samen koffiedrinken is toch leuker.
Tan, ik weet niet, maar ik heb nog steeds op dagen dat ik eigenlijk ongesteld had moeten zijn of mn eisprong zou moeten hebben, dat ik daaraan gerelateerde kwaaltjes heb. Ook inderdaad dus voelen als ongesteldheid en als ik dan terugreken, had ik dat dan ook moeten zijn. Misschien zoiets? En anders: Bellenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:21 schreef Tan het volgende:
Even snel een ongerust vraagje
Ik heb de hele dag al last van buikpijn en lage rugpijn, alsof ik ongesteld moet worden. Het wordt minder als ik niks doe en erger als ik me inspan. Maar ook als ik me heel licht inspan. Ook duurt het te lang voor een harde buik en is het zeker geen bandenpijn. Ik herken het ook niet van de andere zwangerschappen??Morgen ben ik 17 weken, en ik vraag me af of het normaal is? Iemand ervaring mee?
En LLM sterkte!!Of je nu een lastige zwangerschap hebt of niet, op het einde ben je gewoon nieuwsgierig en moet je kleintje er uit en wel zo snel mogelijk.
Haha jaaaa beziogheidstherapie. Nee maar ik verheug me er wat dat betreft wel erg op hoor. De eerste tijd natuurlijk nog rustig aan thuis, maar het idee dat ik daarna weer lekker in mijn eentje naar buiten kan, even naar de winkel kan lopen met de kinderwagen.... daar kijk ik echt naar uit. Voel me wel een beetje opgelsoten nu thuisquote:Op zondag 26 juli 2009 17:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat thuiszitten maakt het niet beter inderdaad. Je zit al 4 maanden te wachten op dat er eindelijk eens schot in komt. Ik zei laatst tegen Lief, ik wilde dat ze er was, dan had ik wat te doen. Is toch erg, dat ik mn kind straks als bezigheidstherapie heb![]()
Ca.ra, waar woon jij?
Ow, jammer! Ik ga woensdag naar NL voor 2 weekjes...maar Sittard is wel errug ver weg voor mij. En als je echt binnen moet blijven is het inderdaad nog erger. Kan je niet naar een pufclub? Dat je man je haalt en brengt?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Haha jaaaa beziogheidstherapie. Nee maar ik verheug me er wat dat betreft wel erg op hoor. De eerste tijd natuurlijk nog rustig aan thuis, maar het idee dat ik daarna weer lekker in mijn eentje naar buiten kan, even naar de winkel kan lopen met de kinderwagen.... daar kijk ik echt naar uit. Voel me wel een beetje opgelsoten nu thuis
En ik woon in Sittard, maar pas sinds December dus buiten mijn buren en mijn schoonfamilie ken ik hier nog niet veel mensen. Dat is een beetje jammer in het kader van gezellig-koffiedrinken enzo. Ik heb ook niks kunnen ondernemen om mensen te leren kennen omdat ik natuurlijk thuis moet blijven. Maarja, dat komt wel weer later.
Dat stelt me weer een beetje gerust, ach... ws. maak ik me ook weer zorgen om niks, maar ik hou er niet van als ik onverwachte dingetjes voel enzo, als het om de zwangerschap gaatquote:Op zondag 26 juli 2009 17:28 schreef Ca.ra het volgende:
Harde buiken kunnen ook lang duren hoor Tan. Bij mij begonnen ze ook rond de 17 weken, en sommige duurden wel een kwartier. Soms alleen maar hard, maar vaak ook hard+pijnlijk. Volgens mijn verloskundige konden ze geen kwaad, en is juist het feit dat ze zo lang duren was een teken dat ik me GEEN zorgen hoefde te maken. Maar als ze regelmatig kort en hevig werden moest ik wel meteen bellen.
Bij twijfel gewoon even met je verloskundige bellen, ook al is het zondag.
Gewoon even bellen joh! Dat vinden ze heel normaal en ze kunnen het zich van jou waarschijnlijk helemáál goed voorstellenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:10 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat stelt me weer een beetje gerust, ach... ws. maak ik me ook weer zorgen om niks, maar ik hou er niet van als ik onverwachte dingetjes voel enzo, als het om de zwangerschap gaat
Moe, maar ik heb wel zin in de bruiloft en in vakantie...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:37 schreef Incantrix het volgende:
Asy, wat gaaf dat jullie de trouwringen binnen hebben, dat vond ik echt zo'n bijzonder ietsAlvast oefenen met omschuiven he?
Hoe voel je je verder?
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Haha jaaaa beziogheidstherapie. Nee maar ik verheug me er wat dat betreft wel erg op hoor. De eerste tijd natuurlijk nog rustig aan thuis, maar het idee dat ik daarna weer lekker in mijn eentje naar buiten kan, even naar de winkel kan lopen met de kinderwagen.... daar kijk ik echt naar uit. Voel me wel een beetje opgelsoten nu thuis
En ik woon in Sittard, maar pas sinds December dus buiten mijn buren en mijn schoonfamilie ken ik hier nog niet veel mensen. Dat is een beetje jammer in het kader van gezellig-koffiedrinken enzo. Ik heb ook niks kunnen ondernemen om mensen te leren kennen omdat ik natuurlijk thuis moet blijven. Maarja, dat komt wel weer later.
zie PMquote:Op zondag 26 juli 2009 19:21 schreef Ca.ra het volgende:
Jaaa Asy, dan doen we ook eens een mini-meet in het zuidenhihihi. Waar woon je dan precies?
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef Ca.ra het volgende:
Hoiiiii!quote:
ja dom hè? Hopelijk morgen wat beter.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
zie PM
Rocka, hoe is het eigenlijk met je knie? Doe je wel een beetje zuinig op jezelf?![]()
Ja, gewoon goed timen met de radarquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:28 schreef DuchessX het volgende:
McLaura, hoe is het met jou en Thijs, hebben jullie tussen de buien door nog kunnen wandelen?
Beetje dom is het wel jaquote:Op zondag 26 juli 2009 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ja dom hè? Hopelijk morgen wat beter.ach ik liep toch al slecht... Ofzo... Ik kwam zojuist bijna de trap niet op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow en de MvM mevrouw komt vandaag... einde normaal plassen![]()
Inpakken is goed planquote:Op maandag 27 juli 2009 10:25 schreef Kersjes het volgende:
Goh, ik kan wel weer gaan douchen, de zweetvlekken springen spontaan in mijn shirtje![]()
Vind het echt heel spannend allemaal ineens, ben helemaal opgewonden en trillerig!
En ik ga maar eens mijn ziekenhuistas inpakken, moet immers ook gebeuren een dezer dagen.
Bij warmte en ontspanning worden de weeen sterker, dacht ikquote:Op maandag 27 juli 2009 10:42 schreef Pyttpytt het volgende:
Even een vraag van een noob... wat maakt douchen voor verschil om uit te vinden of het weeen zijn of 'gewone' kramp? Is het de ontspanning van onder de douche staan (en dus bij verdwijnen van de kramp waren het dus geen weeen), of doet dat water echt iets? (dat laatste lijkt me sterk nml..)
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:36 schreef innepin het volgende:
En verder heb ik even geen fut om ergens anders op te reageren.Ik geloof niet dat ik vandaag erg vrolijk ga zijn
En ik word ook strontchagrijnig van m'n ticker, met z'n betweterige "ik zou er nou toch wel moeten zijn!" Grmbl.
Mijn gerommel is ook ver te zoeken, sterker nog nergens last van.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:43 schreef innepin het volgende:
Bar, alles rustig hier hoor. Niets van een naderende bevalling te merken in elk geval. Heb ook het gevoel dat ik nu helemaal geen energie heb voor een bevallingHeb niet eens energie voor een prostaglandineboost
Meh.
Hoe is het met jouw gerommel?
gerommel is niet pijnlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 10:38 schreef Kersjes het volgende:
M. en Devin zijn ook thuis.
Ooooh, voor hetzelfde geld is het helemaal niks, ben bang dat ik mezelf gewoon gek loopt e maken.
Hoe onderscheid je loos gerommel van het echte werk??
Ja dan natuurlijk niet hequote:Op maandag 27 juli 2009 10:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Huup bijna meldplicht, scheelt dat je je nog niet iedere dag meldt hier haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |