Urla, hoessie?

Innepin

Dat gerommel is idd heel vervelend, telkens als het lijkt door te zetten stopt het weer bij je

Amaranta 20 weken mijlpaal en binnenkort echo!!!
Incantrix, balen dat je niet kon doorslapen. Hopelijk heb je toch nog een saai spelletje gedaan en ben je nog in slaap gesukkeld

En natuurlijk helemaal super dat jullie zo'n mooie kinderwagen op de kop hebben kunnen tikken! Ik kan me zo goed voorstellen wat je voelt, dat je lekker wilt wandelen en pronken ermee

Ik had zelf ook al beelden van een van onze katten in de kinderwagen zodat-ie voorlopig buiten gevuld is en ik ermee kan gaan wandelen
Fijn hé BJ, dat gevoel van leven in je?

Hupie goes shopping

Hoop dat je vindt wat je zoekt!
Jeetje Chan, vanaf morgen meldplicht!

Dan is het alweer een stukkie echter hé?
oh jee als jij meldplicht krijgt, heb ik het zo'n 10 dagen later ook

Ymme, wat heerlijk dat je lekker een paar dagen weg gaat, klinkt goed! Geniet er maar lekker van!

McLaura, hoe is het met jou en Thijs, hebben jullie tussen de buien door nog kunnen wandelen?
Hier gaat het weer een stuk 'beter' dan gister. Ik heb wel nog harde buiken gehad, maar na een douche en liggen in bed is 'het extreme' gerommel opgehouden. Nu zijn gewoon de onregelmatige krampjes en harde buiken terug, maar dit is toch echt heel anders dan gister. Gelukkig maar, want 35+4 is echt nog net te vroeg.
Wat erg opvallend was, was dat onze honden super-alert waren en ook super-aanhankelijk, terwijl ze toch helemaal niet konden weten wat er aan de hand was.

Ik wens jullie allemaal een goede dag en hoop dat ik niemand heb overgeslagen. If so: Mea Culpa, Mea Culpa...

_Bar_

(dat wilde ik nog even doen)
Oh en Lijnloos wat gezellig, naar je vriendin! Enjoy!