abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71309911
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:42 schreef innepin het volgende:

*meldt*.
Sjeissuh....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71310039
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
Chan chan chan chan!!!! morgen mag je ook meld roepen enzo! *hypert*
shhhhttt!!!! Daar wil ik nog helemaal niet aan herinnerd worden! Ik ben nog lang niet zover hoor!

Innepin balen dat t niet doorgezet heeft
pi_71310071
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Chan het volgende:

[..]

shhhhttt!!!! Daar wil ik nog helemaal niet aan herinnerd worden! Ik ben nog lang niet zover hoor!

Oooh jawel hoor. Zo ver is het al wel. En over een niet al te lange tijd, heb je je baby in je handen
pi_71310211
quote:

[..]

komt goed

ik dacht net van oooh dan mag jij al morgen! en toen van ohw... dan ik dinsdag

zo gek. Natuurlijk is het al zo ver, en dat weet je zelf ook wel, maar het voelt helemaal niet als zo ver. Althans, het voelt voor mij helemaal niet alsof mn beebje ieder moment zou kunnen komen. Misschien ook wel daarom dat ik er nog helemaal niet vanuit ga dat ze ook wel es eerder dan de 40 weken zou kunnen komen

Straks naar babydump matrasje halen voor campingbedje, en een luieremmer... en ik wil even kijken of ik van die flesjes van medela kan vinden om borstvoeding in te vriezen. Kan mn lief ook af en toe een flesje geven
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71310249
quote:

[..]

Pas maar op Ik riep ipv de eerste keer *meld* *hoi, baby!*
Je weet maar nooit
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:40:25 #56
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71310360
innepin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71310471
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:55 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

why so sad? vandaag toch pas uitgetelde datum?

(ik hou dit topic wel speciaal voor jou in de gaten )
Hi dear
Ik ben idd vandaag uitgerekend. En wat dat betreft is het ook niet erg dat er nog niets gebeurt, helemaal niet, ik heb nooit de illusie gehad dat ik vroeg zou bevallen. Maar ik verwacht steeds dat het eeuwige voorwerk een keertje door gaat zetten, dat alle krampjes en pijntjes een keer wat gaan doen, en dan word ik wakker en voel ik weer helemaal niks Dat is irritant en test mijn geduld En gisteravond was het gerommel best wel overtuigend dus ik ging echt even denken dat ik op de uitgerekende datum ging bevallen.

Ohhh deze week nieuwe aanwas bij de 37w+ club

Aoraki, irritant hè. Ik moet ook al vanaf het begin van de zwangerschap belachelijk vaak naar de wc, en dat moet ik zonder zwangerschap ook al, ik weet hoe je je voelt Wel goed dat je het laat checken!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71310790
jammer innepin, dat het nog niet zo doorzet, maar je hebt nog een paar daagjes waarin het mag... zo'n twee weekjes nog...

Hoe is het met Duchess deze dag? niet al te vroeg gaan rommelen hoor! nog even je meisje bij je houden...
pi_71310825
Lijkt me heel vervelend, die laatste weken. Elk moment kan het beginnen... En het lijkt me ook zo dat je dan op elk pijntje/gevoel gaat letten alsof het wel kan beginnen.

Het is goed om te horen dat meerdere mensen last hebben van die aandrang. Ik dacht dat het te vroeg zou zijn bij 21 weken om daar al last van te hebben. Het is ook helemaal niet zo erg, maar ik was gewoon bang voor een blaasontsteking, omdat ik daar zowieso wel makkelijk vatbaar voor ben...
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:07:59 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71310834
Zal ik nog eens heel hard Joep roepen Innepin? Wellicht dat het effect heeft

Oh, en rommels bij Duch, spannend meid. Het komt nu echt heel dichtbij voor je!

Veel plezier bij de babydump Huup. Avent heeft die flesjes wel maar daar heb je wss niks aan. Medela zal ook wel zoiets hebben neem ik aan.

Chan, veel plezier bij de 37+ club.

Aoraki, dat is niet zo gezellig, dat je zoveel naar de plee moet. En volgens mij is er niks aan te doen. Het vervelende vind ik dat het steeds maar van die kleine niks plasjes zijn, maar ze zijn plas' genoeg om ze niet op te kunnen houden.

Kersjes, inderdaad lekker positief bekijken, je kleine nachtbrakertje houdt je straks gewoon gezelschap midden in de nacht

Ehm... en verder kusjes voor de rest

Vandaag 20 weken. 20 weken. Op de helft (+ een week die ik overtijd ga natuurlijk)!
De komende 20 weken zullen vast niet zo snel gaan als deze afgelopen 20 weken.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:13:57 #61
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71310967
ooowwww 2 LLM met rommels!!!
succes alvast Duchess en Innepin mocht het wel gaan doorzetten!

@Amaranta, gefeliciteerd met je 20 weken mijlpaal! dat lijkt me psych. een echte echte echte mijlpaal.
Hadden jullie de 20 weken echo nou ook al gehad???

@Chan, morgen ook een LLM time flies he??

Ik heb eigenlijk zelf weinig te melden.. straks weer aan het werk. Deze week wel een emotioneel zware week op het werk, dus ben wel nogal moe..
Maar er zijn zoveel dingen die dat gevoel weer een beetje beter maken;
echo in het vooruitzicht, vakantie geboekt
en en en
gisteravond in bed weer een lekker wakker kriebelend beebje
(die wist ook precies wat ik even nodig had op dat moment...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:18:13 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71311051
Komende dinsdag staat de echo gepland BJ.
Wat gaaf trouwens dat je je kleine beeb al zo goed voelt. Ik voel Sjors ook vnl in bed of in rust.
En nu ik vakantie heb zal ik Sjors steeds beter gaan voelen natuurlijk.
pi_71311061
Joehoe, Mijlpaal voor Amaranta

en kriebelende beeb voor BJ
pi_71311065
Amaranta gefeli met je mijlpaal
heb je nu ook ergens deze week de echo enzo? Of heb ik daar al overheen gelezen? dus net te laat gepost haha, dinsdag, spannend!

Die flesjes, mja, ik heb even gezocht maar ze staan niet online bij babydump. Ik neem die kolf wel mee ofzo kan ik passen wat k er allemaal op kan schroeven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71311069
Amaranta: ik vond de eerste 20 weken langer duren dan de tweede helft
pi_71311071
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:47 schreef innepin het volgende:

[..]

Hi dear
Ik ben idd vandaag uitgerekend. En wat dat betreft is het ook niet erg dat er nog niets gebeurt, helemaal niet, ik heb nooit de illusie gehad dat ik vroeg zou bevallen. Maar ik verwacht steeds dat het eeuwige voorwerk een keertje door gaat zetten, dat alle krampjes en pijntjes een keer wat gaan doen, en dan word ik wakker en voel ik weer helemaal niks Dat is irritant en test mijn geduld En gisteravond was het gerommel best wel overtuigend dus ik ging echt even denken dat ik op de uitgerekende datum ging bevallen.

Ohhh deze week nieuwe aanwas bij de 37w+ club

Aoraki, irritant hè. Ik moet ook al vanaf het begin van de zwangerschap belachelijk vaak naar de wc, en dat moet ik zonder zwangerschap ook al, ik weet hoe je je voelt Wel goed dat je het laat checken!
hahah ocharme.. dat ken ik (+10 dagen) en vanaf wk 34 opgenomen met weeen en dan nog zo overtijd gaan
Maar als ik jou was zou ik gewoon nog even genieten van al het geweld dat straks op je afkomt.. lekker lang douchen, filmpjes kijken etc. Als ik die dagen die ik overtijd ging over had mogen doen dan had ik heeeeeeeeeeel veel dingen voor mijzelf gedaan. De eerste 6 maanden kom je nergens meer aan toe (zelfs douchen moet je inplannen omdat je niets wil missen van je kind )
(maar ik zal voor je duimen op een vandaag,morgen,overmorgen bevalling hoor )
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:22:31 #67
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71311140
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:19 schreef freecell het volgende:
Amaranta: ik vond de eerste 20 weken langer duren dan de tweede helft
Ja maar jij speelt vals! Want jij had helemaal geen 20 weken na de 20 weken
Ik had er maarliefst 21 na de 20.
pi_71311204
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:22 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja maar jij speelt vals! Want jij had helemaal geen 20 weken na de 20 weken
Ik had er maarliefst 21 na de 20.
Klopt, maar van de eerste 20 weken waren er ook maar 16 bewust, dus dan was de tweede helft nog net weer wat langer
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:25:44 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71311216
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
Komende dinsdag staat de echo gepland BJ.
Wat gaaf trouwens dat je je kleine beeb al zo goed voelt. Ik voel Sjors ook vnl in bed of in rust.
En nu ik vakantie heb zal ik Sjors steeds beter gaan voelen natuurlijk.
wat een leuk vooruitzicht!!
ik verheug me nu al op de plaatjes.. zo leuk om te zien!

en het is idd best heel bijzonder dat ik mijn beebje zo goed voel al... vind het een heerlijk gevoel.
niet elke dag even aanwezig hoor... maar dat zal vanzelf wel komen, als het beebje sterker en groter wordt..
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:27:08 #70
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71311246
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Klopt, maar van de eerste 20 weken waren er ook maar 16 bewust, dus dan was de tweede helft nog net weer wat langer
chips, je hebt gelijk
1-0 voor Freecell!
pi_71312074
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:07 schreef amaranta het volgende:
Zal ik nog eens heel hard Joep roepen Innepin? Wellicht dat het effect heeft
We roepen de hele dag al Joep, wanneer Joep de poes weer eens iets doet dat ie niet mag Baby heet nog steeds geen Joep

Maar jeuj, 20 weken, je bent op de helft!

Kleurdoos, ik moest idd ook aan jou denken toen ik het schreef... Wat is jouw geduld op de proef gesteld zeg Ik doe gewoon lekker rustig aan verder, idd lekker lang douchen enzo En uitslapen! Het hoeft ook niet per se vandaag of morgen te beginnen, ik ben de zwangerschap niet zo zat, maar het gerommel wel.

Overigens vind ik het nog altijd een bizar idee dat ik zomaar kan bevallen en dan zomaar een kind zal hebben So much voor 9 maanden wennen aan het idee
pi_71312119
hmm jammer Innepin!

En ook geen spannende acties bij Ssserpente dus blijkbaar....hmm had wat meer actie verwacht hier hoor
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71312178
Mja volgens mij heeft Urla zich nog niet gemeld, die had voorspeld dat ze vandaag zou bevallen toch... Wie weet
pi_71312211
Ah oke, dan wachten we dat nog even af, en Bar al gesignaleerd hier?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71312270
Aaah, innepin, jammer dat het (nog) niet is begonnen vannacht maar het komt goed, echt!
Amarante dinsdag echo!!!
BJ en beebje in bed! Tof hoor dat ie dan op het juiste mimet effe komt melden dat ie er is!

Zit nu in de trein richting verre oosten, weekendje met vriendin met als klapstuk vanavond Harry Potter! Kheb der zinin!
pi_71312339
Freecell, ik ging eens even kijken in een oud topic hoe je dat destijds dan gedaan had, "Meld. Oh trouwens, ik ben voorgekropen " Hihi
Maar dat topic duurde gewoon van vrijdag tot dinsdag We gaan echt veel te snel nu

Lijnloos, veel plezier!
pi_71312461
Urla, hoessie?

Innepin Dat gerommel is idd heel vervelend, telkens als het lijkt door te zetten stopt het weer bij je

Amaranta 20 weken mijlpaal en binnenkort echo!!!

Incantrix, balen dat je niet kon doorslapen. Hopelijk heb je toch nog een saai spelletje gedaan en ben je nog in slaap gesukkeld En natuurlijk helemaal super dat jullie zo'n mooie kinderwagen op de kop hebben kunnen tikken! Ik kan me zo goed voorstellen wat je voelt, dat je lekker wilt wandelen en pronken ermee Ik had zelf ook al beelden van een van onze katten in de kinderwagen zodat-ie voorlopig buiten gevuld is en ik ermee kan gaan wandelen

Fijn hé BJ, dat gevoel van leven in je?

Hupie goes shopping Hoop dat je vindt wat je zoekt!

Jeetje Chan, vanaf morgen meldplicht! Dan is het alweer een stukkie echter hé? oh jee als jij meldplicht krijgt, heb ik het zo'n 10 dagen later ook

Ymme, wat heerlijk dat je lekker een paar dagen weg gaat, klinkt goed! Geniet er maar lekker van!

McLaura, hoe is het met jou en Thijs, hebben jullie tussen de buien door nog kunnen wandelen?

Hier gaat het weer een stuk 'beter' dan gister. Ik heb wel nog harde buiken gehad, maar na een douche en liggen in bed is 'het extreme' gerommel opgehouden. Nu zijn gewoon de onregelmatige krampjes en harde buiken terug, maar dit is toch echt heel anders dan gister. Gelukkig maar, want 35+4 is echt nog net te vroeg.

Wat erg opvallend was, was dat onze honden super-alert waren en ook super-aanhankelijk, terwijl ze toch helemaal niet konden weten wat er aan de hand was.

Ik wens jullie allemaal een goede dag en hoop dat ik niemand heb overgeslagen. If so: Mea Culpa, Mea Culpa...

_Bar_ (dat wilde ik nog even doen)

Oh en Lijnloos wat gezellig, naar je vriendin! Enjoy!
#geen
pi_71312591
PS Merk dat ik erg jankerig ben en dat ik me onwijs verheug op de komst van mijn dochter Zo'n lief, klein frummeltje, helemaal afhankelijk van mij en Juup©, dat wij met bergen en bergen liefde zullen verzorgen, vertroetelen, troosten, van zullen houden, genieten... En het is gewoon voor de rest van ons leven!

*happy snotter*
#geen
pi_71313007
Dutchess
pi_71313512
Goedemorgen (ja, zo voelt het nog!)

Innepin en duchess, even dacht ik dat ik een heleboel zou zien, maar Duch, jij moet gewoon nog heel even wachten en Innepin 't komt echt wel goed!

BJ, lekker he die kriebels in je buik?!

En verder ben ik alweer compleet vergeten wat ik net allemaal gelezen heb. Sorry voor iedereen!

Ik heb gewoon van half 1 tot half 12 geslapen! Als een roosje! Zó lekker! Voel me als nieuw!

Oh, enne, VAKANTIE!!!! lekker drie weken vrij. Ein-de-lijk eens met de babykamer aan de gang. Can't wait!

Doeg plofbuikjes!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:25:31 #81
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71313796
ooooo sorbootje, geniet lekker van je vakantie!!!
stiekem ben ik wel een beetje jaloers op je, maar over 3 weken zijn wij ook eindelijk aan de beurt

en die kriebels zijn inderdaad heeeeerlijk
pi_71314379
Inniepinnie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71314651
Goeiemiddag even spieken of Urla zich al gemeld heeft... joehoe
Nijna ook lekker rustig aan aan het doen? Enneh Bar hoest bij jou verder?

Volgens mij ben k dan weer op de hoogte enzo

Net bij babydump geweest, jemig wat een drukte daar zeg matrasje voor het campingbedje gekocht, parasolletje voor de kinderwagen en die babydoos opgehaald. Die doos is wel leuk, handige dingskes
Luieremmer was uitverkocht, blijkbaar was ie in de aanbieding en is ie de winkel uitgevlogen wist ik veel. Maar goed, hij is besteld en we mogen hem tegen die tijd voor de aanbieding prijs hebben dus jeuh! Alleen wel jammer dat het 1 tot 3 weken duurt voor ie dr is maar dat zien we dan wel weer...

Oh en we hebben de buurman de stuipen op t lijf gejaagd haha, we gingen even de maxi-cosi in de auto proberen, even uitvogelen hoe dat nou precies werkt enzo. Maar hij viel bijna om toen ie ons met cosi richting auto zag lopen ghehe oooh is het zover ja????
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:01:06 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71314796
lol@Huup en de buurman.
zo hadden wij afgelopen maandag even de oppas op ons neefje van 6 maandjes oud,en wij daarmee naar de supermarkt, al die gezichten...
ik met eenbolle buik en dan zo'n klein hummeltje bij ons in de maxi-cosi.
maar idd toen wij met de maxi-cosi naar buiten liepen gelijk de buren wijzend naar buik.
En hier prima hoor, lekker rustig weer.
zat net wel vriendje te pesten.
hij gaat morgen met z'n pa naar een wedstrijd van feijenoord, ik heel droog, stel nou dat het straks gewoon begint ofzo, dan kun je niet naar feijenoord

Vriendje; je houd het nog maar even binnen hoor

@Duch
dieren voelen dat enorm aan hoor als er iets te gebeuren staat.
pi_71314937
Hahah das ook een mooie en dan zie je ze natellen in hun hoofd van heuh hoekandanou

Nja we hebben de cosi maar gewoon gelijk achterin de auto laten staan. Kunnen we die niet vergeten in elk geval. De bekleding is gewassen enzo dus er is eigk geen reden waarom het ding hier beneden bij ons zou moeten blijven staan.

Ik moet geloof ik nog wel een dramatische zonnebril gaan kopen ofzo voor als we thuiskomen uit het ziekenhuis de buren zaten te vertellen dat ze hier het hele pleintje versieren als er een kindje geboren is (k woon in een soort hofje) alleen dat ze nu dan roze slingers enzo moesten gaan halen want de afgelopen paar jaar zijn er enkel jongens geboren
Ik geloof dat ik dan gelijk uit het ziekenhuis maar aan die kraamtranen begin
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71315034
lief van de buren!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:13:19 #87
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71315145
dat is weer het "leuke" van hofjes en dorpjes iedereen die zo meeleeft.
pi_71315230
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:09 schreef Vicky het volgende:
lief van de buren!!
ja superlief

maar ik voelde me al vollopen toen ze het vertelden echt hoor, al dat vocht wat k verzameld heb... ik weet wel hoe k er vanaf moet komen dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71315287
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja superlief

maar ik voelde me al vollopen toen ze het vertelden echt hoor, al dat vocht wat k verzameld heb... ik weet wel hoe k er vanaf moet komen dan
heel veel janken

Bar, mijn ouders wonen ook in zo'n leuk hofje waar ze van alles doen. 1x pr jaar een plein bbq, als er voetbal is wordt het plein versierd en ze zitten eigelijk altijd buiten als het mooi weer is. Heel gezellig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:20:54 #90
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71315341
dat vond ik toen ook zo fijn, toen Thijs overleden was, nu woon ik in een "stad"en daar is dat helemaal niet, soms best wel beetje jammer, en vicky ben toch al bij je ouders geweest
pi_71315376
oh ja das waar ... ik ben zo vergeetachtig als de pest
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71315403
Awww huup zijn je buren stiekempjes toch lief En verder is buren voor de gek houden altijd leuk tijdverdrijf
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:23:58 #93
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71315436
Is jou buuv de schrik alweer te boven Innepin
en het rommelen hoe gaat het daar nu mee?
pi_71315504
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef innepin het volgende:
Awww huup zijn je buren stiekempjes toch lief En verder is buren voor de gek houden altijd leuk tijdverdrijf
ze waren al lief hoor! Alleen t is soms net een camping hier voor de deur maar gelukkig is t hier erg leven en laten leven, ieder zn ding, daar hou k wel van.

Ik ben echt heel benieuwd hoe jouw buuf reageert als het wel echt echt begonnen is haha, is ze nog nie aan de deur geweest om te vragen vandaag ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71315540
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef _Bar_ het volgende:
Is jou buuv de schrik alweer te boven Innepin
en het rommelen hoe gaat het daar nu mee?
Jawel, ze is nog steeds not amused volgens mij
Het rommelt nog steeds af en toe, steekt af en toe. Het werd de afgelopen dagen 's avonds erger, terwijl er 's ochtends weinig van te merken is. En bij jou?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:30:07 #96
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71315594
kalm en rustig hier, althans het rommelen.
daarvoor heb ik een baby in de buik die voor het nodige gefriemel zorgt
  zaterdag 25 juli 2009 @ 16:21:14 #97
100412 mefke79
komt goed!
pi_71317119
Ook goedemiddag allemaal!
Innepin, jammer dat het niet doorzet, kan me je gevoel zo goed voorstellen, laat het dan ook maar echt beginnen. En huup naar de babydump vandaag, wij ook maar dan die in eindhoven. Daar inderdaad een luieremmer gescoord (was ie in de aanbieding ja? had ik niet eens in de gaten, vond em wel lekker goedkoop) en nog een babyfoon. Alle noodzakelijke dingen zijn in huis nu geloof ik.
En daarna een enorme boze hormonsterbui bij de ikea. We hadden een paxkast + inhoud gekocht en waar ze eerst zo'n kast voor je verzamelden moest je dat nu zelf doen. Vond ik al niet aardig voor mijn maar goed. Vervolgens is er gewoon geen plek bij het laden en lossen omdat er mensen geparkeerd staan. Is er eindelijk plek schiet er iemand in die daar doodleuk zijn auto neerzet. De vader stapt uit en oma, mama en kinderen blijven zitten. Komt vader na 10 minuten terug, is ie ijsjes wezen halen . Nou echt, mijn klomp brak, hoe a-sociaal kun je zijn zeg. En wij maar sjouwen met zware kasten. Tis dat ik niet weg kon bij ons karretje, want anders had ik er iets van gezegd.
En nou ga ik effe mijn bedje in, bbq vanavond en na het sjouwen doet alles pijn.
Hopelijk snel verse aanwas van onderaan het lijstje of schrappen aan de bovenkant door een verse beeb, lijstje wordt veel te lang zo!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:26:08 #98
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71319189
Ach Mefke... wat een aso's heb je soms he...
En niet te veel sjouwen zelf he! daar heb je behulpzame (schoon)familie en buren voor hoor. Hopelijk rust je lekker uit en kun je vanavond weer lekker fit bbq-en.

Ik had ineens een mega-citroenijs-craving dus de ijsmachine staat hier aan. Hebben we een lekker toetje vandaag!
Dit is mijn eerste zwangere craving sinds lange tijd. Ik heb wel een weekje lang ontzettend zin gehad in mosterd in het begin, maar verder eigenlijk niks. Ja regelmatig zin in 'iets hartigs' maar niet specifiek in 1 ding zoals nu.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 17:26:57 #99
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71319207
Ik heb vandaag 2 positiebroeken en 2 positiebloesjes gekocht.
En we zijn geslaagd voor overhemd met sjlieps voor voor ons
en ik heb als een zombie achter hem aan door Maastricht gesjouwd, maar dat mag de pret niet drukken
pi_71319291
Ahhhh, dat is rete-irritant daar bij de ikea in eindhoven... Je hebt zo'n weinig plek om te laden... en als dan ook nog iemand zijn auto daar neergooit voor ijsjes, zou ik ook niet echt blij mee zijn. Sommige mensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')