Sjeissuh....quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
Chan chan chan chan!!!! morgen mag je ook meld roepen enzo! *hypert*![]()
Oooh jawel hoor. Zo ver is het al wel. En over een niet al te lange tijd, heb je je baby in je handenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
[..]
shhhhttt!!!! Daar wil ik nog helemaal niet aan herinnerd worden! Ik ben nog lang niet zover hoor!
![]()
Innepin balen dat t niet doorgezet heeft
komt goedquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
[..]
shhhhttt!!!! Daar wil ik nog helemaal niet aan herinnerd worden! Ik ben nog lang niet zover hoor!
![]()
Pas maar opquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:21 schreef Chan het volgende:
[..]
![]()
Hi dearquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
why so sad? vandaag toch pas uitgetelde datum?
(ik hou dit topic wel speciaal voor jou in de gaten)
hahah ocharme.. dat ken ikquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Hi dear![]()
Ik ben idd vandaag uitgerekend. En wat dat betreft is het ook niet erg dat er nog niets gebeurt, helemaal niet, ik heb nooit de illusie gehad dat ik vroeg zou bevallen. Maar ik verwacht steeds dat het eeuwige voorwerk een keertje door gaat zetten, dat alle krampjes en pijntjes een keer wat gaan doen, en dan word ik wakker en voel ik weer helemaal niksDat is irritant en test mijn geduld
En gisteravond was het gerommel best wel overtuigend dus ik ging echt even denken dat ik op de uitgerekende datum ging bevallen.
![]()
Ohhh deze week nieuwe aanwas bij de 37w+ club![]()
Aoraki, irritant hè. Ik moet ook al vanaf het begin van de zwangerschap belachelijk vaak naar de wc, en dat moet ik zonder zwangerschap ook al, ik weet hoe je je voeltWel goed dat je het laat checken!
Ja maar jij speelt vals! Want jij had helemaal geen 20 weken na de 20 wekenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:19 schreef freecell het volgende:
Amaranta: ik vond de eerste 20 weken langer duren dan de tweede helft
Klopt, maar van de eerste 20 weken waren er ook maar 16 bewust, dus dan was de tweede helft nog net weer wat langerquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar jij speelt vals! Want jij had helemaal geen 20 weken na de 20 weken![]()
Ik had er maarliefst 21 na de 20.
wat een leuk vooruitzicht!!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:18 schreef amaranta het volgende:
Komende dinsdag staat de echo gepland BJ.
Wat gaaf trouwens dat je je kleine beeb al zo goed voelt. Ik voel Sjors ook vnl in bed of in rust.
En nu ik vakantie heb zal ik Sjors steeds beter gaan voelen natuurlijk.
chips, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Klopt, maar van de eerste 20 weken waren er ook maar 16 bewust, dus dan was de tweede helft nog net weer wat langer
We roepen de hele dag al Joep, wanneer Joep de poes weer eens iets doet dat ie niet magquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:07 schreef amaranta het volgende:
Zal ik nog eens heel hard Joep roepen Innepin? Wellicht dat het effect heeft![]()
ja superliefquote:
heel veel jankenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja superlief![]()
maar ik voelde me al vollopen toen ze het verteldenecht hoor, al dat vocht wat k verzameld heb... ik weet wel hoe k er vanaf moet komen dan
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef innepin het volgende:
Awww huup zijn je buren stiekempjes toch liefEn verder is buren voor de gek houden altijd leuk tijdverdrijf
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef _Bar_ het volgende:
Is jou buuv de schrik alweer te boven Innepin
en het rommelen hoe gaat het daar nu mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |