Alloow

Daar ben ik dan, op de ochtend waar ik dágen naar heb uitgekeken omdat dan eindelijk geen enkele vorm van wekker whatso-ever mijn briljante ronk-sessie ging verstoren..

Zou zo hip zijn als mijn lijf dan nu ook zo slaperig deed als wanneer ik er doordeweeks uit moet, bluh.. Ah well, ik ben wel in goede bui hoor, we hebben gisteren een supermoiie, extreem complete Urban Jungle op de kop getikt voor nog geen ¤ 200,=

Superblij mee en wil er nu eigenlijk even mee naar de winkel ofzo, maar dat staat zo raar

Huuphuup en Ssserpente, ik heb me gisteravond de laatste minuutjes voor ik in slaap keilde helemaal gek gelachen om jullie

Mijn lief dacht geloof ik even dat ik niet goed geworden was en kwam kijken vanuit de badkamer, haha! Jullie roelen

DutchessX, Jemig zeg, jij bent echt al flink aan het rommelen!

Ik hoop voor jou dat het nu wegblijft, anders echt bellen joh! Is belangrijk hoor..
Nou, Innepin, daar ga je dan.. Eigen topic eerst, zeg maar he? Ik hoop echt heel erg voor je dat het nu heeft doorgezet en dat je al een heel mooi, nieuw, vers kindje in je armen hebt of anders bijna! Je maakt het wel spannend hoor, we zitten allemaal op het puntje van ons stoel

Nijna, hoop dat je dit leest na lekker te hebben uitgeslapen! Óhof.... (Crap, ik weet niet meer hoe ik die pufsmiley moet doen vanaf mijn telefoon

Nouja, je snapt me wel

)

dames, ik ga een zo saai mogelijk spelletje doen zodat ik hopelijk nog ff in slaap kachel.
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 25-07-2009 12:28:03 (verkeerde smiley..) ]