abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71335184
Urla, Urlaman en Urlazoon gefeliciteerd met Dewi! Wat een dotje!
  zondag 26 juli 2009 @ 12:00:29 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71335343
spuit elf: urla, van harte met de geboorte van je dochter!

ik ga vanmiddag wel (ff) bijlezen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:04:41 #178
143848 huuphuup
Dorksided
pi_71335429
quote:
Op zondag 26 juli 2009 11:44 schreef innepin het volgende:
Chan meldplicht!

Huup, je eet dan wel geen augurken, maar ik ben getuige geweest van een keer dat je sla met clotted cream opgegeten hebt. Dus.

Hier weer niks Maar ook geen gerommel, dus ik vind het allemaal prima
das waar ook! hahaha dat was ik alweer bijna vergeten

maar het sneue is dat ik niet zwanger hoef te zijn voor dat soort smerige eetgewoontes alleen die augurken hoef k gewoon niet

Hmm wij gaan naar de verjaardag van lief's neef. T is anderhalf uur rijden, ik heb vannacht 3 en half uur geslapen... ik zet in op na 3 bochten genadeloos in slaap kuukelen in de auto. Inclusief enorm kwijlen
wie biedt meer?

Veel plezier vandaag aan iedereen die iets leuks gaat doen!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 26 juli 2009 @ 12:37:20 #179
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71336093
Urla! Wauw!! Wat een práchtig meisje dat jij daar zomaar op de wereld hebt gezet Van harte gefeliciteerd, geniet maar fijn Blij voor je dat je alweer wat in beweging kunt zijn..

Asy, wat gaaf dat jullie de trouwringen binnen hebben, dat vond ik echt zo'n bijzonder iets Alvast oefenen met omschuiven he? Hoe voel je je verder?

Rocka, veel plezier met kamperen

Huup, ik heb nog niet te maken gehad met zulke vooroordelen, maar ik zou er denk ik niet heel erg goed tegen kunnen. Laat jij je vent maar gewoon lekker augurken eten en doe lekker je eigen ding Veel plezier met de verjaardag!

Nog wel een Innepin en een Nijna hier, en Bar dus ook nog.. Nouja, jullie mogen vast ook heel snel, whoehoe!

Euhm, ik ben het volledig kwijt, had echt een heel verhaal in mijn hoofd zitten, maar toen ging ik dus ontbijten.. Nouja :S

Wij gaan vandaag verder opruimen zodat de babykamer definitief leeg is (op het bureau van mijn liefje na dan, tot we een laptop hebben blijft die nog even staan daro).. Heel fijn, dan hopelijk volgende week of de week erna extra boekenkasten kopen voor in de woonkamer zodat we onze eigen zut weer goed kwijtkunnen en dan hoeven we 'alleen nog' vloer en muren te doen om de babykamer af te maken Ohja, en de ingebouwde kledingkast afwerken, dat zal ook nog wel een weekend kosten. Denk trouwens dat mijn buik weer een groeispurt heeft (groeit dat bij jullie ook zo bij vlagen? Of is dat raar? ), want ik heb de hele ochtend al scherpe steken. Misschien ga ik dan nu van bescheiden buikje naar formaatje bierbuik van Ome Jan.. Beeb beweegt nog wel flink, dus da's fijn Oh! Oh! En ik moest ook nog zeggen dat lief de beweging van onze kleine man gisteren aan de buitenkant kon zien! Hoe bizar

Fijne dag allemaal!
3!
pi_71336310
Urla, gefeliciteerd met je prachtige dochtertje
pi_71336377
waardeloos geslapen weer dankzij pijn in heupen en bekken

Heb weer last van mijn buik, behoorlijk harde buiken en pijnlijk ook, maar ben ook al meerdere malen wezen toiletteren, dus mss is het daar wel van. Juup© is bang dat mijn lijf zich aan het legen is ter voorbereiding óp...
Maardazaltognie?

Fijne dag dames

Oh ja mijlpaal vandaag: nog maar 30 dagen
#geen
pi_71336437
Oeh, Duch, who knows! Wel balen dat je zo slecht geslapen hebt. Huup ook al, zag ik.

Ik niet beter. Ben vannacht langer wakker geweest dan dat ik heb geslapen. Ga straks de hele dag aan de Oosterschelde liggen hopen dat ze me niet terugrollen. Als het weer een beetje meezit tenminste. Want het zonnetje wil nog niet echt doorbreken.

O ja, 32 weken precies vandaag!

FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 26 juli 2009 @ 12:54:58 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71336533
Welkom, kleine
gefeliciteerd Urla!!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 26 juli 2009 @ 12:55:20 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71336547
Koud is het niet hoor Sserpente, maar idd het zonnetje is maar waterig vandaag.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 26 juli 2009 @ 12:59:07 #185
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71336646
Zo, ik voeg me weer bij de levenden. Ben net een kwartiertje wakker nadat ik om half 10 echt even MOEST gaan liggen omdat ik zo enorm moe was. En als ik niet had hoeven plassen dan lag ik nu waarschijnlijk nog steeds te piiten. Ben alleen allesbehalve uitgerust helaas

Poppedein, succes met je nesteldrang!

Bar, ik hoop voor je vriend dat je niet zometeen gaat ploffen dan Kan hij mooi direct weer terug naar huis.
M. zei quasi-serieus laatst ook al: "Als het maar niet zondag de 23e wordt, dan is er Formule 1"
ik:

Amaranta, 3 autostoelen
je baby is toch niet spontaan een 2ling geworden he??

Nijna, koffertje dus al gepakt, baby is zo goed als klaar voor de reis

Augurken
Toevallig gisteren tijdens het eten 'n stuk of wat van die dingen gegeten, maar dat doe ik ook als ik niet zwanger ben. Maar zonder slagroom hoor

Wat een leuke dingen gaan jullie doen vandaag, veel plezier allemaal!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 26 juli 2009 @ 13:06:12 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71336820
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef Kersjes het volgende:

Bar, ik hoop voor je vriend dat je niet zometeen gaat ploffen dan Kan hij mooi direct weer terug naar huis.
M. zei quasi-serieus laatst ook al: "Als het maar niet zondag de 23e wordt, dan is er Formule 1"
ik:
Tja dat is dan het risicoo hoor
het is 1,5 uurtje rijden ongeveer en de wedstrijd begint om 14.30 uur, al zijn ze vanmorgen om 11 uur al vertrokken dit ivm de parkeerplekken en nog even rustig aan doen, en wat drinken en eten.

Maar het is aardig kalm, op de bewegingen van beebje na dan, buik hobbeld alle kanten op.

En over het wel en niet bevallen, vriend heeft vanaf a.s vrijdag vakantie, hij had geen problemen ermee mocht ik a.s. woensdag spontaan gaan bevallen.
ik gelijk ja is prima maar dan krijg je het nog erg druk, want dan moet je er ook gelijk voor zorgen dat a.s woensdag de trapleuning hangt, en dat er nog wat plankjes op de kinderkamer hangen
pi_71337073
Urla, van harte met jullie prachtige dochter Dewi!!

Asy, wat fijn dat jullie geslaagd zijn voor de ringen

Mefke, ik zou er ook pissig om worden, stom aso volk

En nu weet ik de rest niet meer

Succes iig allemaal!

(Vakantie vieren gaat prima hier! )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71337587
Vlindur, geniet nog even van je vakantie!

Sssserpente 32 weken mijlpaal! Echt al hah? Enne..ik zal voor je duimen dat ze je op de kant laten liggen

Kersjes nog niet uitgerust na een voormiddag-dutje...balen! Straks samen met Devin nog een slaapje doen?

Nijna en Innepin nog geen beebjes

Chan meldplicht

En Mefke met aso's bij de IKEA Tis ook altijd hetzelfde bij die winkel... ze moeten gewoon die stomme stenen palen eens weghalen, zodat je met je karretje naar je auto toe kan, ipv andersom. Ook beter voor het milieu

Asy met slakkengang trouwringen ophalen! Maar wat fijn dat ze zo naar jullie zin zijn!

En nu weet ik het niet meer Maar voor de rest!

Ik heb hier ook de halve nacht wakker gelegen, met dank aan een brullende kat. Iedere keer als ik insliep begonnie weer. Ben er wel 10x uitgeweest en mn lief geloof ik net zo vaak, maar het hielp voor geen meter En ik heb een mijlpaal! Ik had gisteravond een opgedroogde druppel aan m'n rechter tepel hangen Het zegt dan wel niks, maar was er toch blij mee! stiekem was ik best jaloers op de lekkende boobies hier
Lotte!
Noah!
  zondag 26 juli 2009 @ 13:45:43 #189
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71337706
Hoe gaat het met de kat en de bank Linda?
Oh en feli met je lek-boobies.... waar een mens al niet blij van kan worden he?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71337872
quote:
Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Ca.ra het volgende:
Hoe gaat het met de kat en de bank Linda?
Oh en feli met je lek-boobies.... waar een mens al niet blij van kan worden he?
De kat is kerngezond volgens de DA. Tip was om voer op de bank te leggen (heel fijn, ruikt zo heeeerlijk je bank ). Dat hebben we dus 1 dag geprobeert. Enige voordeel: Hij plast niet meer in de gleuf, maar midden op de bank. Dat was 'm dus ook niet. Nu maggie niet meer alleen in de huiskamer. Tot nu toe ging dat goed, maar vannacht plaste hij dus op een keukenhanddoek. Had laten liggen (beetje eigen schuld dikke bult dus...). Hij brult wel de godganse dag, je krijgt er echt de zenuwen van...We laten 'm nu naar buiten, maar dan komtie onder het raam zitten brullen alsie naar binnen wil, laat je 'm naar binnen, gaatie daar vrolijk verder omdattie naar buiten wil. Niks is goed. dat was wel een heel lang offtopic verhaal hah?

En idd, waar een mens al niet blij van wordt! Lektieten
Lotte!
Noah!
pi_71338056
Linda Gefeliciteerd met je lekkende tepel!
Het wordt pas echt leuk als je ergens anders bent en je hebt ineens een natte plek op je shirt
Ik heb dus altijd een vest mee
pi_71338125
quote:
Op zondag 26 juli 2009 14:00 schreef Vlindur het volgende:
Linda Gefeliciteerd met je lekkende tepel!
Het wordt pas echt leuk als je ergens anders bent en je hebt ineens een natte plek op je shirt
Ik heb dus altijd een vest mee
Ik moet van de vk een soort cupjes tegen ingetrokken tepels in mn bh dragen, dus daar zal ik gelukkig geen last van krijgen Ik denk dattie daarom ook zo mooi hing, er was niks om het weg te smeren zeg maar

Maar irritant zeg! En zo vroeg ook al voor jou Ik ga ff kijken hoe ver je ook al weer was 17 weken dus..tof

[ Bericht 1% gewijzigd door Linda2205 op 26-07-2009 14:17:13 ]
Lotte!
Noah!
pi_71338431
Ik begon al heel vroeg met lekken, maar het is te weinig voor die zoogcompressen, want meestal komt er niks uit. Maar als ik dan een beetje klem lig/zit met mn borsten gaan ze wel lekken. Dus eigenlijk moet ik die dingen ook wel in, maar ik vind ze te groot en te dik en te lomp voor wat er lekt..
Oh en mn slaapshirt zit ook onder de vlekken
pi_71338911
Urla! Gefeliciteerd met je mooie Dewi!

Hoe gaat het vandaag? Hoe voel jij je? en hoe gaat het met Dewi?
pi_71339022
Ik geef nog BV en lek al sinds L. 5 weken is niet meer.
Tot ik 6 weken zwanger was, toen had ik ineens een kletsnatte plek in bed bij m'n borsten
Daarna ook niet meer, dus ik ga niet met pads sjouwen
pi_71339117
O Linda, ik dacht dat dat niet meer van deze tijd was, die tepelvormers.
Maar, werkt het?

Urla, wat een mooi meisje!!! Dewi....lieve naam!
En wat heb je dat stiekempjes gedaan....gewoon er even tussenuit gepiept en terugkomen met een mooi meisje. Wees maar lekker trots en Geniet!

Poppedein, bbq ze vandaag!
En als je klaar bent met je huis te poetsen heb ik hier ook nog wel wat voor je hoor, als je nog niet uitgenestel-drangt bent.

Ssserpente, feli met je mijlpaal! En bak ze vanmiddag.

En Chan vandaag eindelijk meldplicht! gefeliciteerd met je 37weken mijlpaal.

Foto's kersjes? Ben wel benieuwd naar je buik die op 3 plekken uitsteekt!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71339310
Urla, gefeliciteerd !! Wat een lieverdje en ook al met zoveel haar... *smelt
  zondag 26 juli 2009 @ 14:53:07 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71339353
Ik heb tot nu toe nog maar 1x gelekt, toen werd ik wakker met mijn tepel aan mijn arm vastgekleefd. Daarna heb ik het gelukkig droog gehouden, alleen zo nu en dan wat opgedroogde korstjes 's ochtends.

Balen dat de kat zo dwars doet.... Soms dan zou je wel eens willen dat je in dat koppie zou kunnen kijken he, om uit te vogelen wat er nou aan de hand is.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71339423
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:48 schreef DuchessX het volgende:
waardeloos geslapen weer dankzij pijn in heupen en bekken

Heb weer last van mijn buik, behoorlijk harde buiken en pijnlijk ook, maar ben ook al meerdere malen wezen toiletteren, dus mss is het daar wel van. Juup© is bang dat mijn lijf zich aan het legen is ter voorbereiding óp...
Maardazaltognie?

Fijne dag dames

Oh ja mijlpaal vandaag: nog maar 30 dagen
ik droomde vannacht dat ik steeds op F5 duwde om te zien of je al ging bevallen, en het kwam steeds dichterbij... ik zei ook tegen Joene: kijk dan, Duch gaat het kindje krijgen...
  zondag 26 juli 2009 @ 14:58:41 #200
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71339459
wacht maar Linda er komt een moment dat je eigenlijk helemaal niet blij bent met lekkende tieten

Duchess heb je ondertussen al eens gebeld naar de gyn of de vlos?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')