Ah, lief!! Wij hebben onze wagen inderdaad ook van mijn ouders gekregen, echt zóquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:45 schreef Aoraki het volgende:
ahhh, Innepin![]()
We worden heel erg verwend, we krijgen de wagen namelijk van mijn ouders. Echt super lief. We zitten nu met een scheef oog naar de maxi cosi mura3 te kijken, want die vind ik zo stoer! Maar we moeten eerst maar eens in de winkel kijken of ie ook fijn rijdt enzo...
Ja. Ik had bij deze datum altijd al een voorgevoel.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:24 schreef oeke het volgende:![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd met Dewi!
Wat een lief en mooi kuikentje![]()
Echt een verrassing zo snel!
Maar deze datum zat wel in je hoofd geloof ik, toch?
Ik woon tussen Heerlen en Sittardquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:56 schreef DuchessX het volgende:
Asy geslaagd in Maastricht!Kom je uit Limburg trouwens of was het een speciaal dagje Maastricht? * DuchessX heeft tot halverwege '96 altijd in heerlen gewoond
Yay!quote:Op zondag 26 juli 2009 09:02 schreef Chan het volgende:
*meld*
Ik ben nog niet voorgekropen hoor Innepin
Nee het was echt troebel, niet alleen geconcentreerd.quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:20 schreef Nijna het volgende:
Rock, ik probeer me altijd voor te stellen wat beeb allemaal aan het doen is daarbinnen... gister was het dus spulletjes inpakken.
Het is lekker weer voor de camping
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:44 schreef innepin het volgende:
Chan meldplicht!![]()
Huup, je eet dan wel geen augurken, maar ik ben getuige geweest van een keer dat je sla met clotted cream opgegeten hebt. Dus.
Hier weer niksMaar ook geen gerommel, dus ik vind het allemaal prima
Tja dat is dan het risicoo hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 12:59 schreef Kersjes het volgende:
Bar, ik hoop voor je vriend dat je niet zometeen gaat ploffen danKan hij mooi direct weer terug naar huis.
M. zei quasi-serieus laatst ook al: "Als het maar niet zondag de 23e wordt, dan is er Formule 1"
ik:![]()
De kat is kerngezond volgens de DA. Tip was om voer op de bank te leggen (heel fijn, ruikt zo heeeerlijk je bankquote:Op zondag 26 juli 2009 13:45 schreef Ca.ra het volgende:
Hoe gaat het met de kat en de bank Linda?
Oh en feli met je lek-boobies.... waar een mens al niet blij van kan worden he?
Ik moet van de vk een soort cupjes tegen ingetrokken tepels in mn bh dragen, dus daar zal ik gelukkig geen last van krijgenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:00 schreef Vlindur het volgende:
LindaGefeliciteerd met je lekkende tepel!
![]()
Het wordt pas echt leuk als je ergens anders bent en je hebt ineens een natte plek op je shirt![]()
Ik heb dus altijd een vest mee![]()
ik droomde vannacht dat ik steeds op F5 duwde om te zien of je al ging bevallen, en het kwam steeds dichterbij... ik zei ook tegen Joene: kijk dan, Duch gaat het kindje krijgen...quote:Op zondag 26 juli 2009 12:48 schreef DuchessX het volgende:waardeloos geslapen weer dankzij pijn in heupen en bekken
Heb weer last van mijn buik, behoorlijk harde buiken en pijnlijk ook, maar ben ook al meerdere malen wezen toiletteren, dus mss is het daar wel van. Juup© is bang dat mijn lijf zich aan het legen is ter voorbereiding óp...![]()
Maardazaltognie?
Fijne dag dames
Oh ja mijlpaal vandaag: nog maar 30 dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |