Urla! Wauw!!

Wat een práchtig meisje dat jij daar zomaar op de wereld hebt gezet

Van harte gefeliciteerd, geniet maar fijn

Blij voor je dat je alweer wat in beweging kunt zijn..
Asy, wat gaaf dat jullie de trouwringen binnen hebben, dat vond ik echt zo'n bijzonder iets

Alvast oefenen met omschuiven he?

Hoe voel je je verder?
Rocka, veel plezier met kamperen

Huup, ik heb nog niet te maken gehad met zulke vooroordelen, maar ik zou er denk ik niet heel erg goed tegen kunnen. Laat jij je vent maar gewoon lekker augurken eten en doe lekker je eigen ding

Veel plezier met de verjaardag!
Nog wel een Innepin en een Nijna hier, en Bar dus ook nog.. Nouja, jullie mogen vast ook heel snel, whoehoe!
Euhm, ik ben het volledig kwijt, had echt een heel verhaal in mijn hoofd zitten, maar toen ging ik dus ontbijten.. Nouja :S
Wij gaan vandaag verder opruimen zodat de babykamer definitief leeg is (op het bureau van mijn liefje na dan, tot we een laptop hebben blijft die nog even staan daro).. Heel fijn, dan hopelijk volgende week of de week erna extra boekenkasten kopen voor in de woonkamer zodat we onze eigen zut weer goed kwijtkunnen en dan hoeven we 'alleen nog' vloer en muren te doen om de babykamer af te maken

Ohja, en de ingebouwde kledingkast afwerken, dat zal ook nog wel een weekend kosten. Denk trouwens dat mijn buik weer een groeispurt heeft (groeit dat bij jullie ook zo bij vlagen? Of is dat raar?

), want ik heb de hele ochtend al scherpe steken. Misschien ga ik dan nu van bescheiden buikje naar formaatje bierbuik van Ome Jan.. Beeb beweegt nog wel flink, dus da's fijn

Oh! Oh! En ik moest ook nog zeggen dat lief de beweging van onze kleine man gisteren aan de buitenkant kon
zien! Hoe bizar

Fijne dag allemaal!