Nou, ik had mijn tas dus helemaal niet gepakt (ook al zo genantquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef Stiemie het volgende:
Oh ja wat was ik blij met mijn eigen kamertje in het ziekenhuis tijdens de borstvoedingsmomentenIk had dus neit zo'n handig nachthemd. Deze keer maar eens op zoek naar wat handigs.
voorgevormd is wat anders dan push-up hequote:Op woensdag 22 juli 2009 18:26 schreef p_iglet het volgende:
huuphuup, voorgevormde voedingsbh's heb ik nog nooit gezien, maar waarom zou je die willen?
De boel wordt als het goed is door de bv de eerste tijd al ruimschoots groter en voller dan je voorheen had.
Bij de V&D heb ik voedingsbh's gekocht die waren niet echt voorgevormd maar hadden wel wat vulling, bedoel je dat? Maar dat is al wel weer ruim een jaar geleden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef huuphuup het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor tips van voorgevormde voedingsbh's die geen vermogen kosten.
nja als ik maar niet van die tepels door mn shirt heen heb de hele dagquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:54 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Bij de V&D heb ik voedingsbh's gekocht die waren niet echt voorgevormd maar hadden wel wat vulling, bedoel je dat? Maar dat is al wel weer ruim een jaar geleden.
Om die reden had ik ze ook gekochtquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nja als ik maar niet van die tepels door mn shirt heen heb de hele dagvulling hoeft van mij niet, als in, ik heb voldoende hoef echt niet de boel omhoog te drukken. Maar iets wat gewoon wat dikker is dan zo'n niet-voorgevormd stofje vind ik altijd heel fijn.
Thnx though ik ga es bij V&D kijken.
niet iedereen hoeft wat langer in bed te liggen. Maar je weet maar nooit! Ik hou er iig weer rekening mee dat ik 4-5 dagen plat moet ivm yaknow komtieweer... BIquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:52 schreef tessie het volgende:
Ik heb geen borstvoeding gegeven, dus ik hoefde geen rekening te houden met knoopjes enzo, maar in het ziekenhuis toen ik een nachtje moest blijven had ik gewoon een nachthemd aan (kon toch niet uit bed komen), en daarna thuis heb ik gewoon mijn positiekleding gedragen. Je hoeft toch niet je kraamtijd in bed en in pyama door te brengen? Je kan misschien gewoon wat comfy normale kleding kopen, en dan topjes met knoopjes enzo...
Dit wilde ik dus net gaan zeggen. Ik bedacht me dat een aantal van mijn jurkjes prima zouden kunnen. Lekker dun tricot stofje... Waarom niet?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien is het ook nog wel een idee mijn zwangerschapsjurkjes in bed te dragen tzt met een legging eronder ofzo...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |