abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:31:24 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71221475
Tips gezocht!
Er zijn nog wel eens zaakjes waar je met je lijf tegenaan loopt als je net bevallen bent. Ik doel dan bijv. op borstvoedingstopjes, buikbanden, ondergoed w.o. voedingsbeha's maar ook andere tips en koopjes (:D ) zijn welkom!

Ikzelf ben nu al enige tijd op zoek naar een beetje pijama/nachthemd die ik kan dragen in het ziekenhuis/kraambed. Ik wil met knoopjes aan de voorkant ivm het geven van borstvoeding en het liefst ook in een wat langere lengte zodat je niet gelijk in je blote niksie ligt als je nachthemd een beetje omhoog kruipt.

Nu kan ik voor bovenstaande bij de C&A best slagen zag ik vandaag maar dat zijn echt wangedrochten van dingen waar je je overgrootmoeder nog niet eens in wilt zien!

Wat draag jij de eerste tijd nadat je bevallen bent?
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2009 @ 17:34:30 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71221566
ik droeg een lang t-shirt met een krte broek van johan, een trainingsbroek / huisbroek. of gewoon mijn zwangerschapsspijkerbroek die ik met een riem droeg zodat ie niet van me kont afzakte oh en voor in huis had ik een kort ochtendjasje van de hans textiel, schattig wit met een beertje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:36:44 #3
190853 RockabeIIa
pi_71221615
Ja, en dat soort tips zijn dus net helemaal compleet niet wat ik bedoel maar bedankt voor je bijdrage.
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:55:22 #4
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71222164
Ik ben ook al op zoek geweest naar iets pyjama-achtigs-met-knoopjes voor de borstvoeding in het kraambed, maar nog niks gevonden. Het is of een dicht topje, ofwel een oma-model inderdaad.
Iemand had in een ander topic wel een tip van een internetwinkel met zwangerschaps-pyjamas. Die had een topje met 'borstgaten' en een soort bolero'tje eroverheen als ik het zo een beetje duidelijk uitleg. Dan kun je dus het topje losknopen en zo een borst vrijmaken. Alleen ik ben een beetje dik en degene die ik leuk vond was er niet in mijn maat... Ik heb nog even dus ik zoek nog even verder.

*edit* deze was het

En als je maatje S of M hebt is dit een leuke aanbieding.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ca.ra op 22-07-2009 18:10:32 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 22 juli 2009 @ 17:56:34 #5
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71222205
Oh en voor 's winters heb ik wel een paar van die foute flanellen pyjama's-met-beertjes-opdruk, alleen zijn die nog te warm voor vlak na de bevalling denk ik.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71222354
Ik heb van de week bij de Hema voor 9 euro een dergelijk nachthemd gevonden met knoopjes voor. Geen idee of het er een is waarin jij je overgrootmoeder niet zou willen zien, maar ik vond m best aardig . Enige probleem is, het was een die in de opruiming is, maar misschien heeft de Hema bij jou in de buurt ze ook nog wel hangen? Ik heb even op de site gekeken, maar daar staat hij niet tussen.
Ik heb m in elk geval speciaal voor na de bevalling gekocht, nu nog hopen dat het ook écht handig is.
pi_71222774
Oh ja wat was ik blij met mijn eigen kamertje in het ziekenhuis tijdens de borstvoedingsmomenten Ik had dus neit zo'n handig nachthemd. Deze keer maar eens op zoek naar wat handigs.
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:19:10 #8
190853 RockabeIIa
pi_71222869
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:15 schreef Stiemie het volgende:
Oh ja wat was ik blij met mijn eigen kamertje in het ziekenhuis tijdens de borstvoedingsmomenten Ik had dus neit zo'n handig nachthemd. Deze keer maar eens op zoek naar wat handigs.
Nou, ik had mijn tas dus helemaal niet gepakt (ook al zo genant ) want ik ging er vanuit thuis te bevallen maar anyways... ik ben dus echt letterlijk bevallen in mijn oma's nachthemd en daarna droeg ik eenzelfde (want ik had er 2 van haar en ze was net overleden en ze waren nieuw dus aan mij gegeven en gepakt door mijn vriend toen we haastig weg moesten etc etc..) Dat gebeurt me dus echt niet weer! Alhoewel ze handig waren bij het voeden en ook niet zo ontzetten ouderwets. Dit keer denk ik ietsje beter na over hoe en wat er allemaal kan gebeuren, wat ik nodig kan hebben en hoe ik erbij ga liggen en dus een pijama/nachthemd hoort daar ook bij.

Misschien is het ook nog wel een idee mijn zwangerschapsjurkjes in bed te dragen tzt met een legging eronder ofzo...?
pi_71222989
hihi DJMO ik wil juist vermijden dat ik na de zwangerschap grijp naar wijd en comfi
niet dat het niet comfi mag zijn (graag!) maar ik wil er graag een beetje mooi bijliggen enzo. *ijdel is

Ik heb deze gekocht bij Hema, zit wel geen knoopjes in maar een soort kleine mini v-hals en dan een touwtje. K heb het even uitgeprobeerd en ik krijg er prima mn borsten uitgehesen was 13,- maar was ook in de aanbieding toen.

Verder ben ik erg fan van deze hemdjes. Het is even diep ademhalen om hem aan te krijgen Maar ideaal tegen uitstekende rolletjes enzo waar je je aan stoort. Niet dat ik van plan ben om zoiets dagelijks te gaan dragen maar ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld een feestje ofzoiets hebt en je bent nog niet terug op je oude gewicht dat zoiets dan wel fijn is. ik vind ze nu al fijn kun je nagaan

Ik hou me aanbevolen voor tips van voorgevormde voedingsbh's die geen vermogen kosten.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71223098
huuphuup, voorgevormde voedingsbh's heb ik nog nooit gezien, maar waarom zou je die willen?
De boel wordt als het goed is door de bv de eerste tijd al ruimschoots groter en voller dan je voorheen had.
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:29:41 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71223184
Ik vond bij Livera een pyama met korte broek en voorknoopjes. Ideaal voor BV, tegen oncharmant verbandloeren en goed qua temperatuur. Want mijn hemel, wat was het heet in het zkh.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_71223217
Voor na mijn eerste bevalling had ik zoiets besteld

Was wel handig, ik ben niet zo'n pyama mens, maar het zit best comfortabel. Na mijn tweede heb ik gewoon in een tricotbroek met t-shirt rondgelopen. Toen gaf ik ook geen borstvoeding, dus maakte dat so wie so niet uit.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:34:48 #13
156412 hestria
erg gastvrij
pi_71223323
ik heb destijds bij michelle van ons mam een overslag pyama gekregen, die vond ik eigenlijk wel lekker, met een leuk wit motiefje erop. en ook helemaal niet zo oudbollig.
Heb hem bij dennis de eerste dagen ook aangehad.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:41:38 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71223497
Voor zo'n flanel had ik het echt veeeeels te heet. Komt misschien ook wel doordat ik zomerkinderen heb. Mijn jongste is van maart en ook toen lag ik te zweten als een otter. Echt, die hormoonomslag...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:42:08 #15
156412 hestria
erg gastvrij
pi_71223508
it is mischien ook wel handig, alleen dan waarschijjnlijk aan de korte kant.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_71223714
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:26 schreef p_iglet het volgende:
huuphuup, voorgevormde voedingsbh's heb ik nog nooit gezien, maar waarom zou je die willen?
De boel wordt als het goed is door de bv de eerste tijd al ruimschoots groter en voller dan je voorheen had.
voorgevormd is wat anders dan push-up he

ik draag voorgevormde bh's omdat ik dat lekkerder vind zitten en vooral omdat ik een bloedhekel heb aan tepels die overal doorheen te zien zijn. Ik hoef helemaal geen ruimere cupmaat ik heb genoeg van mezelf en nu nog wat extra's ook dankzij zwangerschap en borstvoeding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71223770
Ik heb geen borstvoeding gegeven, dus ik hoefde geen rekening te houden met knoopjes enzo, maar in het ziekenhuis toen ik een nachtje moest blijven had ik gewoon een nachthemd aan (kon toch niet uit bed komen), en daarna thuis heb ik gewoon mijn positiekleding gedragen. Je hoeft toch niet je kraamtijd in bed en in pyama door te brengen? Je kan misschien gewoon wat comfy normale kleding kopen, en dan topjes met knoopjes enzo...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:54:03 #18
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71223808
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:22 schreef huuphuup het volgende:
Ik hou me aanbevolen voor tips van voorgevormde voedingsbh's die geen vermogen kosten.
Bij de V&D heb ik voedingsbh's gekocht die waren niet echt voorgevormd maar hadden wel wat vulling, bedoel je dat? Maar dat is al wel weer ruim een jaar geleden.
pi_71223905
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:54 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Bij de V&D heb ik voedingsbh's gekocht die waren niet echt voorgevormd maar hadden wel wat vulling, bedoel je dat? Maar dat is al wel weer ruim een jaar geleden.
nja als ik maar niet van die tepels door mn shirt heen heb de hele dag vulling hoeft van mij niet, als in, ik heb voldoende hoef echt niet de boel omhoog te drukken. Maar iets wat gewoon wat dikker is dan zo'n niet-voorgevormd stofje vind ik altijd heel fijn.

Thnx though ik ga es bij V&D kijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 18:59:04 #20
190853 RockabeIIa
pi_71223974
Ach huup, je gaat dan toch waarschijnlijk van die senseo-pads gebruiken
pi_71224000
Huup, dan doe je toch van die zoogcompressen in je bh, dan zie je je tepels ook niet meer
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:01:38 #22
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71224068
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nja als ik maar niet van die tepels door mn shirt heen heb de hele dag vulling hoeft van mij niet, als in, ik heb voldoende hoef echt niet de boel omhoog te drukken. Maar iets wat gewoon wat dikker is dan zo'n niet-voorgevormd stofje vind ik altijd heel fijn.

Thnx though ik ga es bij V&D kijken.
Om die reden had ik ze ook gekocht
Er zat ook niet extreem veel vulling in deze bh's hoor.
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:02:40 #23
190853 RockabeIIa
pi_71224108
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:52 schreef tessie het volgende:
Ik heb geen borstvoeding gegeven, dus ik hoefde geen rekening te houden met knoopjes enzo, maar in het ziekenhuis toen ik een nachtje moest blijven had ik gewoon een nachthemd aan (kon toch niet uit bed komen), en daarna thuis heb ik gewoon mijn positiekleding gedragen. Je hoeft toch niet je kraamtijd in bed en in pyama door te brengen? Je kan misschien gewoon wat comfy normale kleding kopen, en dan topjes met knoopjes enzo...
niet iedereen hoeft wat langer in bed te liggen. Maar je weet maar nooit! Ik hou er iig weer rekening mee dat ik 4-5 dagen plat moet ivm yaknow komtieweer... BI
pi_71224115
jamaar jamaar, ik vind die bh's echt niet lekker zitten

en die senseo's zitten dr nu ook al in hoor
het lekgehalte tiert welig uit die zwabbertetten van mij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 22 juli 2009 @ 19:03:07 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71224124
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 18:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien is het ook nog wel een idee mijn zwangerschapsjurkjes in bed te dragen tzt met een legging eronder ofzo...?
Dit wilde ik dus net gaan zeggen. Ik bedacht me dat een aantal van mijn jurkjes prima zouden kunnen. Lekker dun tricot stofje... Waarom niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')