abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71344658
Urla en man. Gefeliciteerd.

Hier waarschijnlijk voorlopig niet meer online.
Morgen lekker op vakantie en vooral genieten met ons 2-en
  zondag 26 juli 2009 @ 18:44:21 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71344887
quote:
Op zondag 26 juli 2009 12:37 schreef Incantrix het volgende:
Asy, wat gaaf dat jullie de trouwringen binnen hebben, dat vond ik echt zo'n bijzonder iets Alvast oefenen met omschuiven he? Hoe voel je je verder?

Moe, maar ik heb wel zin in de bruiloft en in vakantie...

Fijn dat je alweer een stapje verder met je babykamer.

mefke, dat is ook schrikken!

En ik zie hier allemaal lektieten voorbij komen ik voorspel bij mij ook vroege lektieten. Ik heb namelijk nu al vaak van dat witte spul in mijn tepels en het is geen stof

Cara, je kan bij mij op de koffie komen. Of op de thee...
ik woon 8 km bij je vandaan

Tan, gewoon even bellen naar de VK. Die zijn er ook om je gerust te stellen
pi_71344962
Ymme, fijne vakantie!!!

Tan, ik zou even bellen gewoon voor je eigen gemoedsrust.
Fake it till you make it...
pi_71345224
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Haha jaaaa beziogheidstherapie. Nee maar ik verheug me er wat dat betreft wel erg op hoor. De eerste tijd natuurlijk nog rustig aan thuis, maar het idee dat ik daarna weer lekker in mijn eentje naar buiten kan, even naar de winkel kan lopen met de kinderwagen.... daar kijk ik echt naar uit. Voel me wel een beetje opgelsoten nu thuis

En ik woon in Sittard, maar pas sinds December dus buiten mijn buren en mijn schoonfamilie ken ik hier nog niet veel mensen. Dat is een beetje jammer in het kader van gezellig-koffiedrinken enzo. Ik heb ook niks kunnen ondernemen om mensen te leren kennen omdat ik natuurlijk thuis moet blijven. Maarja, dat komt wel weer later.

Asy woont tussen Sittard en Heerlen... *hint*
Spuit Elf-opmerking

#geen
pi_71345336
Mefke brr wat eng van vannacht zeg. Wat een aso! Was het mss die vent van de Ikea van gister?
Sterkte verder met alle pijnklachten

Tan! Brr ik vind het voor 17 weken toch wel eng klinken hoor!!! Even bellen mss?

Ymme have fun!

Asy heb je vanaf morgen vakantie?

Vandaag mijn ouders hier om de kinderwagen te bewonderen. Ze vonden 'm helemaal super (ik zelf ook ). Leuk dat enthousiasme van de ouders hoor
#geen
  zondag 26 juli 2009 @ 19:21:02 #231
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71345674
Jaaa Asy, dan doen we ook eens een mini-meet in het zuiden hihihi. Waar woon je dan precies?

En Tan, ik zou het iig wel even melden richting verloskundige hoor, in ieder geval morgen. Voor mij was het wel een reden om het verplicht rustiger aan te moeten doen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71345852
Mefke, wat een mafkees zeg, kan me goed voorstellen dat je dan effe van slag bent!
tan, wel bellen hoor als het zo blijft. Ik zou ook niet weten wat het kan zijn, maar in elk geval voor je eigen gemoedsrust even bellen?!
Alle LLM-'s hou vol meiden, jullie kunnen het, ook al lijkt het misschien zo lang te duren!
Hoer weer luie dag, sinds ik vanmiddag weer thuis ben alleen mog op de bank gehangen en geslapen hihi... Lang leven de zondag...!
  zondag 26 juli 2009 @ 19:46:02 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71346359
Tan, ik heb die pijn ook gehad en bij mij bleek het een paar keer blaasontsteking te zijn. Gewoon laten checken joh , better safe than sorry!

Urla, wat klinkt dat allemaal fijn! Geniet van elkaar

Ca.ra, lastig als je in zo'n isolement komt te zitten. Gelukkig weet je dat het niet uitzichtloos is, over een x aantal weken kun je fijn weer gaan en staan waar en wanneer je wil. Met je baby uiteraard

Ymme, fijne vakantie!

Duchess, het enthousiasme bij opa en oma nu al zo groot, kun je nagaan als hun kleindochter straks in de wagen ligt

Mefke, wat een eikel

De vrouw van mijn man's directe collega is vannacht een weekje te vroeg bevallen van hun 2e spruit. Hij heeft nu 2 weken vrij en manlief neemt zijn nooddienst over waardoor hij nu 2 weken achter elkaar 's avonds en 's nachts gebeld kan worden om uit te rukken. Ik heb de kleine al toegsproken nog even minimaal 2 weken te wachten dus, komt nu even zo slecht uit

Enne, klagen, zeuren, miepen en wat al niet meer....
We maken ons er allemaal weleens schuldig aan en daar is niks mis mee! Zolang het maar niet gaat overheersen (zowel hier als in irl), anders wordt het idd wel een beetje vervelend.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 26 juli 2009 @ 20:14:53 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71347210
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:06 schreef DuchessX het volgende:
Asy heb je vanaf morgen vakantie?

Nee, pas vanaf de bruiloft (26 augustus)
  zondag 26 juli 2009 @ 20:17:00 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71347276
quote:
Op zondag 26 juli 2009 19:21 schreef Ca.ra het volgende:
Jaaa Asy, dan doen we ook eens een mini-meet in het zuiden hihihi. Waar woon je dan precies?

zie PM

Rocka, hoe is het eigenlijk met je knie? Doe je wel een beetje zuinig op jezelf?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 26 juli 2009 @ 20:37:07 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71347830
quote:
Op zondag 26 juli 2009 17:34 schreef Ca.ra het volgende:

En ik woon in Sittard, maar pas sinds December dus buiten mijn buren en mijn schoonfamilie ken ik hier nog niet veel mensen. Dat is een beetje jammer in het kader van gezellig-koffiedrinken enzo. Ik heb ook niks kunnen ondernemen om mensen te leren kennen omdat ik natuurlijk thuis moet blijven. Maarja, dat komt wel weer later.
nu hier in Heerlen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 26 juli 2009 @ 20:57:44 #237
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71348444
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

nu hier in Heerlen
Hoiiiii!
Ik mag nog even geen auto rijden ivm het flauwvallen, maar stel wel mijn huis beschikbaar voor een zuidelijke minimeet hoor
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:01:27 #238
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71348543
quote:
Op zondag 26 juli 2009 20:17 schreef Asyniur het volgende:

[..]

zie PM

Rocka, hoe is het eigenlijk met je knie? Doe je wel een beetje zuinig op jezelf?
ja dom hè? Hopelijk morgen wat beter.
ach ik liep toch al slecht... Ofzo... Ik kwam zojuist bijna de trap niet op!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 26 juli 2009 @ 21:07:42 #239
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71348712
Mefke, ieks, da's naar zeg Wat een leip, gelukkig is hij afgetaaid, brrr.. Zucht, sommige mensen

Asy, ik had eerst ook van dat spul, maar bij mij is het weer opgehouden en vervolgens heb ik nooit meer een lek gehad Al moet ik dit nu dringend afkloppen, schat ik

DuchessX, wat leuk dat je zulke enthousiaste reacties krijgt dan he? Geweldig toch, en dan nog oventjes en je loopt er gewoon hardstikke stoer mee rond!

Nou, van een dagje 'wat opruimen' werd het hiero uiteindelijk een dagje 'het hele huis overhoop halen om spullen uit te zoeken, naar de Ikea rijden en onze eigen nieuwe kledingkast kopen, de vitrinekast die in de slaapkamer stond leegmaken en uit elkaar halen en een héle bulk oude/niet meer in gebruik zijnde kleding weggooien'.. Nu ziet het huis er dus uit alsof er een Incantrix-bom is ontploft (hetgeen waar is) en is de babykamer dus nagenoeg even vol als 'ie was..

Gelukkig is lief morgen vrij en als die kledingkasten in elkaar zitten kunnen we kleding uit de grote kast in de babykamer weghalen en kunnen we álle overgebleven spullen daarin kwijt (het i een dubbele kast, dus naast een deel voor de babyspullen blijft er nog een boel ruimte over voor andere zut) Dat betekent dus dat we deze week nog wel een avondje of twee in de zooi zitten waarschijnlijk, maar als dat weg is zijn we ook meteen een stuk meer opgeschoten als gepland en zijn de vloer en de muren van de babykamer al meteen de volgende dingen op ons lijstje, i.p.v. nog een paar stappen ertussen
3!
  zondag 26 juli 2009 @ 21:23:30 #240
100412 mefke79
komt goed!
pi_71349135
Incantrix, lekker joh zo opruimen! Wij dachten er wel vanaf te zijn nu, maar ik kreeg het op mijn heupen dit weekend dus paxkast nummero 9 is hier vandaag in elkaar gezet. En nou kan ik echt alles, maar dan ook alles kwijt. En wij doen er ook veeeeel meer in dan alleen kleding, zelfs Driekus heeft een minivariant op zijn kamer.

Ymme, fijne vakantie!
Rocka, traplopen is sowieso niet handig kwam ik vandaag achter. De trap op dan, af gaat nog wel. Misschien toch maar eens naar de fysio. Doe ik dan wel als ik verlof heb.
Tan, gaat ie al wat beter?
Asy het begon met wit spul ja. Tegenwoordig is het ietsje meer en gelukkig alleen als mijn borsten 'klem' liggen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 26 juli 2009 @ 21:25:57 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71349202
Mef, traplopen is idd 1 van de dingen die je het best vermijden kunt. Doe's fysio
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 26 juli 2009 @ 21:29:58 #242
95408 Incantrix
pi_71349306
Ja, heerlijk he? Het kost wel even wat energie en denkwerk, maar als je dan uiteindelijk bezig bent valt het wel mee en voelt het zó fijn om je huis weer even helemaal te her-ordenen. Ik heb strakjes een uitgedunde versie van mijn garderobe en dat moest dus echt al eeuwen gebeuren, maar normaalgesproken heb ik het hart niet om al die spullen weg te doen. En inderdaad, een grote kast met deuren schept veel mogelijkheden, je kan er alles achterstoppen dat je kwijtmoet De kast in de babykamer was eerst onze kledingkast (en onze tent enzo liggen er ook in) en die is zo groot dat er echt zeeën van ruimte overblijven als alle kinderspullen er straks inliggen. De gehele kast is bijna 4 meter breed en dik 2,5 meter hoog, dus dat schept mogelijkheden

Ow, oeps, over iemand heengelezen! Ymme, fijne vakantie nog!
3!
pi_71350088
Ik ga lekker mn dagelijkse badsessie houden en dan mn bedje in. Welterusten dames!
Fake it till you make it...
  zondag 26 juli 2009 @ 22:00:21 #244
95408 Incantrix
pi_71350236
Truste Nijna En ik doe met je mee, sweet dreams all!
3!
  zondag 26 juli 2009 @ 22:06:58 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71350466
*zwaait ff vanaf werk*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71351069
Dag BJ! * DuchessX zwaait enthousiast terug, nog even volhouden

Welterusten Nijna en Incantrix en alle andere ladies. Goed slapen vannacht!
Ik ga er ook op tijd in
#geen
pi_71352234
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:28 schreef DuchessX het volgende:
McLaura, hoe is het met jou en Thijs, hebben jullie tussen de buien door nog kunnen wandelen?
Ja, gewoon goed timen met de radar Sorry, zie het nu pas!

Alles gaat goed hier, ik rol aardig in het ritme van Thijs en het valt me allemaal niks tegen. Maar... ik moet er wel bij zeggen dat wij volgens mij een heel makkelijk baby'tje hebben. Hij slaapt en eet en is af en toe een uurtje wakker en kijkt om zich heen.

Ymme, fijne vakantie!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71354556
Ieh Mefke, wat een nare kerel was dat zeg!

Ymme, fijne vakantie gewenst!

Tan, wat de anderen zeggen...ik zou ook even bellen. Al is het alleen maar voor je eigen gemoedsrust

Pfff mijn buik is net beton. Knettershard.
Ik heb dat gewoon iedere avond, voelt niet echt naar ofzo, tis alleen een beetje lastig met zitten enzo.
Sochtends word ik wakker en is het weg.
Moet morgen naar de gyn (of eigenlijk...vandaag) die wou me een keertje zien omdat zij de eindverantwoordelijkheid hebben over de bevalling ivm het gedonder met die placenta de vorige keer.
Ben erg benieuwd naar mijn hb, dus ik hoop dat ze dat nog even willen prikken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71355346
Mefke, wat naar... en twee van die rare ervaringen achter elkaar ook nog...
Doe je wel voorzichtig met je lijf? je moet er nog even mee...

Ymme, fijne vakantie! Lekker nog even genieten met z'n tweetjes!

Duch, hoe is het nu met je gerommel? Is het nog steeds aan de gang? Is het nog onregelmatig? Wel even bellen hoor, als het blijft... 't is nog een beetje vroeg...

Karin, ik hoop dat de gyn morgen wel wat weet voor die harde buiken steeds... vervelend hoor...

Rocka, jij ook nog even voorzichtig met je lijf hoor! Ik hoop dat de fysio voor jou ook weer z'n vruchten afwerpt...
pi_71356203
Goeiedag Ik kan niet slapen. En ik wil dat zo graag. Maar ik lig maar te woelen en te draaien. Dus ben er maar uitgegaan..

Asy, dat witte spul is het begin van de ellende! Kijk maar uit!

Tan, gaat het al beter?

Ymme, fijne vakantie!

Karin, succes met die harde buiken. Ik kan er niet over meepraten, maar het zal flink vervelend zijn

En voor de meiden die fysio nodig hebben even een flinke portie sterkte gewenst

Ik ga es kijken of ik al slapen kan.. Welterusten!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')