Mefke, ieks, da's naar zeg

Wat een leip, gelukkig is hij afgetaaid, brrr.. Zucht, sommige mensen

Asy, ik had eerst ook van dat spul, maar bij mij is het weer opgehouden en vervolgens heb ik nooit meer een lek gehad

Al moet ik dit nu dringend afkloppen, schat ik

DuchessX, wat leuk dat je zulke enthousiaste reacties krijgt dan he?

Geweldig toch, en dan nog oventjes en je loopt er gewoon hardstikke stoer mee rond!
Nou, van een dagje 'wat opruimen' werd het hiero uiteindelijk een dagje 'het hele huis overhoop halen om spullen uit te zoeken, naar de Ikea rijden en onze eigen nieuwe kledingkast kopen, de vitrinekast die in de slaapkamer stond leegmaken en uit elkaar halen en een héle bulk oude/niet meer in gebruik zijnde kleding weggooien'.. Nu ziet het huis er dus uit alsof er een Incantrix-bom is ontploft (hetgeen waar is) en is de babykamer dus nagenoeg even vol als 'ie was..
Gelukkig is lief morgen vrij en als die kledingkasten in elkaar zitten kunnen we kleding uit de grote kast in de babykamer weghalen en kunnen we álle overgebleven spullen daarin kwijt (het i een dubbele kast, dus naast een deel voor de babyspullen blijft er nog een boel ruimte over voor andere zut)

Dat betekent dus dat we deze week nog wel een avondje of twee in de zooi zitten waarschijnlijk, maar als dat weg is zijn we ook meteen een stuk meer opgeschoten als gepland en zijn de vloer en de muren van de babykamer al meteen de volgende dingen op ons lijstje, i.p.v. nog een paar stappen ertussen