abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:40:41 #1
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71253041
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 529

25 juli 2009: Innepin
30 juli 2009: Urla (meisje)
31 juli 2009: Nijna
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: octopussy
15 februari 2010: Ymme
15 februari 2010: sindell
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

Ik feliciteerde Miss Sly en Schaap met Senna.

En ook Twinkly met haar as huwelijk.

Heb al gevraagd aan een modje om het lijstje hier te krijgen want het lukt me niet .

[ Bericht 40% gewijzigd door BE op 24-07-2009 13:55:57 ]
pi_71253228
En...... hói
pi_71253686
mag mijn ticker onder mijn naam? Ik zal het linkje even posten.
Dankje.

http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=Amaranta&year=2009&month=12&day=12&babycount=1
pi_71253715
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb trek in koffie maar mn mond is nog half verdoofd van de tandarts
Dan maar door een rietje?

Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!

Ymme bofkont, straks weer een echo! Geniet ervan!

Mijsje, ik wil het een keer gezegd hebben maar ik vnid het zo dapper van je dat je hier zo vaakt komt posten en kijken ik hoop dat je snel mag komen met een baby in de buik. Dat zal het dubbel leuk voor je maken.
Hoe gaat het nu met je? En met je mama?

Wie had het nou gisteren over een borstvoedingsketting? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen? Hoe weet je dan of je linker of je rechter borst aan de beurt is? Met zo;n armband (die ik zelf overigens ook maak Ik spam geen websites) snap ik het wel maar zo'n ketting niet.
Heeft er iemand ene linkje voor me? Wellicht is dat ook leuk om zelf te gaan maken!
smaakt de koffie? (nog belangrijker, hoe was het bij de tandarts?)

dank je voor je lieve woorden. mede daardoor vind ik het zo fijn om in dit topic te kijken, en af en toe kan ik me niet bedwingen en wil ik gewoon wat zeggen... (hopelijk ook gauw met baby, maar goed, dat wachten we nog maar even af... )
Mijn moeder is ondertussen overleden. op 4 juli.

wat voor armbanden zijn dat trouwens, die bv-armbanden? heb je linkje? en de ketting kwam van DuchessX daar was ik ook al nieuwsgierig naar...
pi_71253732
Hey, innepin is niet bevallen in haar eigen topic... Nu moeten we deze heel snel volposten zodat ze een nieuwe kan openen

En Twinkly gaat trouwen? *terug lezen gaat*

Mefke, ik keek net jouw teller (jij hebt tenminste een leuke baby erin ) Maar man...nog 56 dagen...en toen kneep mn keel even dicht
Lotte!
Noah!
pi_71253792
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:03 schreef mijsje het volgende:

[..]

smaakt de koffie? (nog belangrijker, hoe was het bij de tandarts?)

dank je voor je lieve woorden. mede daardoor vind ik het zo fijn om in dit topic te kijken, en af en toe kan ik me niet bedwingen en wil ik gewoon wat zeggen... (hopelijk ook gauw met baby, maar goed, dat wachten we nog maar even af... )
Mijn moeder is ondertussen overleden. op 4 juli.

wat voor armbanden zijn dat trouwens, die bv-armbanden? heb je linkje? en de ketting kwam van DuchessX daar was ik ook al nieuwsgierig naar...
Oh sorry, gecondoleerd. Dat heb ik dus gemist Het spijjt me dat ik het dan ter sprake breng.
Voel me nu echt schuldig (precies het weekend dat ik in Duitsland zat en dus niks heb gelezen)

Maargoed, bij de tandarts was het goed. Met verdoving is alles goed te doen.
pi_71253812
goedenmiddag meiden! een vers topic zie ik
zal ff gaan teruglezen,
mijn werkdag zit er weer op en ik heb net even bij de behangwinkel behang voor onze babykamer besteld

en nu zo lekker ff weer op de bank (of misschien zelf wel eventje op bed) een klein middagdutje doen...

de komende dagen weer late dienst, dus kan ik elk geval wat langere slapen de komende nachten!

*gaat bijlezen*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:07:33 #8
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71253844
Chan, fijn dat de echo goed was!

asy, ik heb bij eli in het begin ook redelijk wat gas teruggegeven. herrie dat t maakte best genant. hield vanzelf op

lekkende sssserpente

lily, wat een nacht heb je gehad, zeg!
maar wel fijn van je eerste mijlpaal!

kersjes, smakelijk

freecell, fijn he, die bloeddrukwaardes naja, regelmatig eten, dan is het te doen, merk ik (mijn onderdruk dwarrelt ook rond de 50)

ook hier even een voor stiemie

innepin, dvd'tje kijken tijdens de bevalling is leuk! wij hebben look who's talking gekeken. vonden we wel toepasselijk

twinkly, gefeli met je as huwelijk!

ymme, veel plezier bij de echo!

xenia, weer goedgekeurd!

mijsje, gecondoleerd!

Ik ben gister naar de bedrijfsarts geweest. Conclusie: ik moet halve dagen gaan werken.
Rugklachten is 1 ding, maar harde buiken met 16 (!!) weken zw.schap is een tweede. Ik heb het hele weekend harde buiken gehad en maandag ook. Op basis van enkel de rugklachten had hij me nog 6 uur per dag laten werken, maar toen ik zei dat ik ook al harde buiken had (“Weet je het zeker dat het harde buiken zijn?” “Ja, ik heb bij de vorige zwschap ook vanaf 28 wk moeten minderen met werk ivm harde buiken, ik geloof dat ik dat wel herken…”) viel hij van zijn stoel en zei meteen dat ik teru moest naar 4 uur per dag. “Dit is iets waar je geen risico’s mee moet nemen.... Groot gelijk, op zich, maar ik vind het echt heel erg

Waarom moet het nu al zo heftig zijn?
Waarom word ik nu al gedegradeerd tot buik op benen en moet ik alles uit mijn handen laten vallen omdat ik anders allerlei risico’s loop?
Waarom is het me nou niet gegeven om gewoon door te gaan met mijn leven en intussen een baby bakken? Waarom moet alles nu al on hold?
Dat het zou gebeuren stond voor mij buiten kijf, maar zo vroeg al ...

Ik heb op mijn werk een half jaar moeten wachten op een kans om me te kunnen bewijzen en dan val ik al zo snel uit! Ik vind het echt heel erg vervelend.
Als mijn lichaam op de rem trapt, luister ik, ik ben niet achterlijk. Je lichaam is alles wat je hebt. Maar ik heb er toch heel erg moeite mee dat het nodig is dat ik nu al zo hard moet luisteren naar mijn lichaam, op deze manier...
En dan nog te bedenken wat ik moet met mijn tijd!

En dan voel ik me weer schuldig, want ik kan tenminste zwanger worden, en het is een gezond kind, wat loop ik te zeiken!

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71253902
Davinia, je lichaam geeft die signalen niet voor niks af meid. Ookal willen je hoofd en hart misschien wat anders. Luister goed naar je lichaam. Uiteindelijk zul je je zelf en je arts dankbaar zijn.
En als je echt niks te doen hebt..... koop een treinkaartje naar Eindhoven en dan mag je hier wel wat komen doen
pi_71253963
Och Davinia

Aan de ene kant snap ik je frustratie heeel erg goed. Aan de andere kant, je bouwt wel weer zo'n prachtig babietje en daar heeft je lichaam gewoon veel energie voor nodig. Ookal is 4u per dag weinig met wat je gewend bent, probeer er van te genieten dat je in ieder geval die 4 uurtjes nog hebt en niet hele dagen thuis hoeft te zitten. En een beetje extra tijd met Eli

Ik weet het, is allemaal makkelijk praten, doen is iets heel anders. Maar hopelijk voel je je er over een paar dagen wat minder negatief onder
Lotte!
Noah!
pi_71253997
Goeiemiddag!

Twinkly van harte met je voorgenomen huwelijk

Xenia wat klinkt dat toch fijn, hoe het nu gaat tussen jou en je vriend

Davinia wat moeilijk en wat heftig. Wel fijn inderdaad dat er geen risico's genomen worden, maar leuk is anders zeg.

Lily die opmerking van je zoontje hahaha wat schattig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71254046
Even een vraag aan de andere zwangeren met laptop...hebben jullie ook met voorover bukken dat jullie buik met de computer aan de gang gaat? Als ik weer terug kom naar normale zit-positie is er altijd heel wat gebeurd op mn scherm
Lotte!
Noah!
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:17:57 #13
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71254175
Daar is mn buik nog te klein voor Linda. Maar ik kan me er iets bij voorstellen..
pi_71254229
Twinkly, gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk

Davina Probeer een beetje van die extra vrije tijd te genieten met je dochtertje... Pas wel op je zelf hoor.

Innepin ga eens bevallen, je hebt al weer een topic overgeslagen
pi_71254259
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef Linda2205 het volgende:
Even een vraag aan de andere zwangeren met laptop...hebben jullie ook met voorover bukken dat jullie buik met de computer aan de gang gaat? Als ik weer terug kom naar normale zit-positie is er altijd heel wat gebeurd op mn scherm
Jeps hier het zelfde..... Puk kan nu al heel goed typen
pi_71254267
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef martine1984 het volgende:
Davina Probeer een beetje van die extra vrije tijd te genieten met je dochtertje... Pas wel op je zelf hoor.
psst... zoontje
Lotte!
Noah!
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:20:51 #17
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71254279
Twinkly, wat gaaf dat je gaat trouwen. EN gisteren al in ondertrouw. Leuk. Nu kun je dus echt niet meer terug he
hahahaha
Heb je een mooie jurk?
Mogen wij ook komen
pi_71254308
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:20 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

psst... zoontje
Oeps sorry Ik schaam me heel diep. Met je zoontje dus
pi_71254380
Ah, davina... Ik heb met je te doen meid! Ik snap het gevoel best hoor, je wilt je (nog) niet laten kennen en laten binden alleen omdat je zwanger bent. Moeilijk hoor maar succes in elk geval!

Hihi Linda, jouw beeb komt straks met typediploma naar buiten
pi_71254384
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef Linda2205 het volgende:

ik zit aan de eettafel met laptop. Lekker rechtop want ik heb geen ruimte meer om te hangen
elke keer als ik half in een comfortabele houding schiet krijg k een schop tegen mn ribben en een por in mn bekken of ik als-je-blieft weer even rechtop wil gaan zitten. Ik gok op ruimtetekort
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71254438
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik zit aan de eettafel met laptop. Lekker rechtop want ik heb geen ruimte meer om te hangen
elke keer als ik half in een comfortabele houding schiet krijg k een schop tegen mn ribben en een por in mn bekken of ik als-je-blieft weer even rechtop wil gaan zitten. Ik gok op ruimtetekort
Bluh, das ook flauw van je beebje... ik kan me zo voorstellen dat je juist nu lekker wilt hangen!

En typ-diploma zit er wel involgens mij ja
Lotte!
Noah!
pi_71254561
Davinia.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71254566
Mijsje, bedankt voor de tip. Als ik het blad nog een beetje ongeschonden uit kan vouwen en een telefoonnummer kan vinden zal ik het wel even melden...

Davinia, balen zeg . Het is voor een goed doel natuurlijk, maar het is al wel vlot en ik kan me indenken dat je eigenlijk nog niet wilt horen dat je nu al zo wordt teruggefloten door je lijf... .

Huup, herkenbaar, aan tafel computeren gaat het beste en anders volgt er protest.
Fake it till you make it...
pi_71254647
Davinia Lastig dat het allemaal al zo snel zo zwaar is. Probeer in ieder geval de rust te nemen die je blijkbaar echt nodig hebt. En probeer het anders van de positieve kant te zien, zo heb je nog wel lekker veel tijd om van Eli te genieten voordat Freddie straks al je tijd gaat opslokken
  donderdag 23 juli 2009 @ 16:36:33 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71254781
Davinia, helemaal herkenbaar. Ik lag met 18 wk ook harde buiken weg te zuchten, zowel 's nachts als overdag. Ik heb met mijn werk afgesproken dat ik wat meer pauzes neem en tussen de middag 1 vol uur. Dusver vond ik het best goed te doen. Misschien kun je eerst zoiets afspreken? 't Viel mij nl. op dat arbo-artsen wel heel erg snel roepen dat je maar minder moet gaan werken. Daar wordt de stress en drukte op het werk alleen maar groter van (in mijn geval dan...)
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')