Chan, fijn dat de echo goed was!

asy, ik heb bij eli in het begin ook redelijk wat gas teruggegeven. herrie dat t maakte

best genant. hield vanzelf op

lekkende sssserpente

lily, wat een nacht heb je gehad, zeg!

maar wel fijn van je eerste mijlpaal!

kersjes, smakelijk

freecell, fijn he, die bloeddrukwaardes

naja, regelmatig eten, dan is het te doen, merk ik (mijn onderdruk dwarrelt ook rond de 50)
ook hier even een

voor stiemie
innepin, dvd'tje kijken tijdens de bevalling is leuk!

wij hebben look who's talking gekeken. vonden we wel toepasselijk

twinkly, gefeli met je as huwelijk!
ymme, veel plezier bij de echo!

xenia, weer goedgekeurd!

mijsje, gecondoleerd!

Ik ben gister naar de bedrijfsarts geweest. Conclusie: ik moet halve dagen gaan werken.

Rugklachten is 1 ding, maar harde buiken met 16 (!!) weken zw.schap is een tweede. Ik heb het hele weekend harde buiken gehad en maandag ook. Op basis van enkel de rugklachten had hij me nog 6 uur per dag laten werken, maar toen ik zei dat ik ook al harde buiken had (“Weet je het zeker dat het harde buiken zijn?” “Ja, ik heb bij de vorige zwschap ook vanaf 28 wk moeten minderen met werk ivm harde buiken, ik geloof dat ik dat wel herken…”) viel hij van zijn stoel en zei meteen dat ik teru moest naar 4 uur per dag. “Dit is iets waar je geen risico’s mee moet nemen.... Groot gelijk, op zich, maar ik vind het echt heel erg

Waarom moet het nu al zo heftig zijn?
Waarom word ik nu al gedegradeerd tot buik op benen en moet ik alles uit mijn handen laten vallen omdat ik anders allerlei risico’s loop?
Waarom is het me nou niet gegeven om gewoon door te gaan met mijn leven en intussen een baby bakken? Waarom moet alles nu al on hold?
Dat het zou gebeuren stond voor mij buiten kijf, maar zo vroeg al ...
Ik heb op mijn werk een half jaar moeten wachten op een kans om me te kunnen bewijzen en dan val ik al zo snel uit! Ik vind het echt heel erg vervelend.
Als mijn lichaam op de rem trapt, luister ik, ik ben niet achterlijk. Je lichaam is alles wat je hebt. Maar ik heb er toch heel erg moeite mee dat het nodig is dat ik nu al zo hard moet luisteren naar mijn lichaam, op deze manier...
En dan nog te bedenken wat ik moet met mijn tijd!
En dan voel ik me weer schuldig, want ik kan tenminste zwanger worden, en het is een gezond kind, wat loop ik te zeiken!