smaakt de koffie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb trek in koffie maar mn mond is nog half verdoofd van de tandarts
Dan maar door een rietje?
Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!
Ymme bofkont, straks weer een echo! Geniet ervan!
Mijsje, ik wil het een keer gezegd hebben maar ik vnid het zo dapper van je dat je hier zo vaakt komt posten en kijkenik hoop dat je snel mag komen met een baby in de buik. Dat zal het dubbel leuk voor je maken.
Hoe gaat het nu met je? En met je mama?
Wie had het nou gisteren over een borstvoedingsketting? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen? Hoe weet je dan of je linker of je rechter borst aan de beurt is? Met zo;n armband (die ik zelf overigens ook maak Ik spam geen websites) snap ik het wel maar zo'n ketting niet.
Heeft er iemand ene linkje voor me? Wellicht is dat ook leuk om zelf te gaan maken!
Oh sorry, gecondoleerd. Dat heb ik dus gemistquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:03 schreef mijsje het volgende:
[..]
smaakt de koffie?(nog belangrijker, hoe was het bij de tandarts?)
dank je voor je lieve woorden. mede daardoor vind ik het zo fijn om in dit topic te kijken, en af en toe kan ik me niet bedwingen en wil ik gewoon wat zeggen...
(hopelijk ook gauw met baby, maar goed, dat wachten we nog maar even af... )
Mijn moeder is ondertussen overleden. op 4 juli.
wat voor armbanden zijn dat trouwens, die bv-armbanden? heb je linkje? en de ketting kwam van DuchessX daar was ik ook al nieuwsgierig naar...
Jeps hier het zelfde..... Puk kan nu al heel goed typenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef Linda2205 het volgende:
Even een vraag aan de andere zwangeren met laptop...hebben jullie ook met voorover bukken dat jullie buik met de computer aan de gang gaat? Als ik weer terug kom naar normale zit-positie is er altijd heel wat gebeurd op mn scherm
psst... zoontjequote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef martine1984 het volgende:
DavinaProbeer een beetje van die extra vrije tijd te genieten met je dochtertje... Pas wel op je zelf hoor.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef Linda2205 het volgende:
Even een vraag aan de andere zwangeren met laptop...hebben jullie ook met voorover bukken dat jullie buik met de computer aan de gang gaat? Als ik weer terug kom naar normale zit-positie is er altijd heel wat gebeurd op mn scherm
Bluh, das ook flauw van je beebje... ik kan me zo voorstellen dat je juist nu lekker wilt hangen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zit aan de eettafel met laptop. Lekker rechtop want ik heb geen ruimte meer om te hangen![]()
elke keer als ik half in een comfortabele houding schiet krijg k een schop tegen mn ribben en een por in mn bekken of ik als-je-blieft weer even rechtop wil gaan zitten. Ik gok op ruimtetekort
Nou ja, dit heb ik dus ook een beetje. Ik heb nog geen harde buiken (te weinig buik/baby) maar wel dus buikpijn als ik teveel doe. Dan nog die rug en die allesverlammende vermoeidheid. (misselijkheid tel ik niet mee, die werkt op mij verder niet invaliderend).quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik ben gister naar de bedrijfsarts geweest. Conclusie: ik moet halve dagen gaan werken.
Rugklachten is 1 ding, maar harde buiken met 16 (!!) weken zw.schap is een tweede. Ik heb het hele weekend harde buiken gehad en maandag ook. Op basis van enkel de rugklachten had hij me nog 6 uur per dag laten werken, maar toen ik zei dat ik ook al harde buiken had (“Weet je het zeker dat het harde buiken zijn?” “Ja, ik heb bij de vorige zwschap ook vanaf 28 wk moeten minderen met werk ivm harde buiken, ik geloof dat ik dat wel herken…”) viel hij van zijn stoel en zei meteen dat ik teru moest naar 4 uur per dag. “Dit is iets waar je geen risico’s mee moet nemen.... Groot gelijk, op zich, maar ik vind het echt heel erg
Waarom moet het nu al zo heftig zijn?
Waarom word ik nu al gedegradeerd tot buik op benen en moet ik alles uit mijn handen laten vallen omdat ik anders allerlei risico’s loop?
Waarom is het me nou niet gegeven om gewoon door te gaan met mijn leven en intussen een baby bakken? Waarom moet alles nu al on hold?
Dat het zou gebeuren stond voor mij buiten kijf, maar zo vroeg al ...
Ik heb op mijn werk een half jaar moeten wachten op een kans om me te kunnen bewijzen en dan val ik al zo snel uit! Ik vind het echt heel erg vervelend.
Als mijn lichaam op de rem trapt, luister ik, ik ben niet achterlijk. Je lichaam is alles wat je hebt. Maar ik heb er toch heel erg moeite mee dat het nodig is dat ik nu al zo hard moet luisteren naar mijn lichaam, op deze manier...
En dan nog te bedenken wat ik moet met mijn tijd!
En dan voel ik me weer schuldig, want ik kan tenminste zwanger worden, en het is een gezond kind, wat loop ik te zeiken!
Ow, dat wist ik niet. Hoe komt dat eigenlijk?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyniur, bij de meeste vrouwen met bekkenklachten verergeren de klachten zo gauw ze echt thuis gaan blijven zitten. Alleen al daarom wil ik dat niet.
Ja, bluh! En zelfs met 2 weken uitloop is het nog maar 70 dagenquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:01 schreef mefke79 het volgende:
Linda, eng he die 56 dagen! Ik schrok me gisteren echt helemaal rot toen ik het zag...
Davina, pff, ik kan me voorstellen dat je het absoluut zo niet wilt. Wel knap dat je je erbij neer kunt leggen.
Ikzelf heb rond die termijn (geloof ik) ook te horen gekregen van de arbo arts dat ik het zo echt niet lang meer ging redden en dus is mijn pakket taken vermindert. Maar na een aantal weken was ik dat zo beu dat ik gewoon zelf weer meer ben gaan doen en dat gaat tot nu toe goed.
Over harde buiken he...soms als ik aan mijn buik voel is ie keihard, maar daar voel ik verder niets van. Ik bedoel dus dat ik het wel voel doordat ik mijn hand erop leg, maar aan mijn buik voel ik niks. Is dat dan een harde buik?
Pff, merk nou toch wel dat ik deze extra vrije dag echt nodig heb. Heb en uitgeslapen en net nog een uur getukt en nog ben ik redelijk moe. Ach, nog twee weken van 4 dagen en dan zit het erop...
Hier gaat trouwens laptoppen in bed nog redelijk goed, Driekus is sowieso wel actief 's avonds, dus die laptop maakt het niet echt erger. Ook gezellig trouwens: twee voetjes (oid) die net niet onder je ribben passen en een handje dat constant tegen je bekkenkam aandrukt. Hoezo ruimte te kort?
Als wij navel aan navel gaan staan, zou ze dan niet even bij dr schoonmama-2-be kunnen kruipen? Ik wil best een avondje normaal slapen namelijkquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:14 schreef MamsX het volgende:
Ooh wat mis ik de schopjes als ik dit zo lees.![]()
![]()
Hou nou toch op met dat eng doenquote:
Je zeikt of zeurt toch ook heel niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef DaviniaHR het volgende:
dames, jullie zijn lief!
ik wil ook niet teveel zeiken, danwel zeuren, maar het valt me gewoon erg zwaar en dan is het fijn om even te kunnen luchten.
Zullen we gewoon afspreken dat niemand zich meer hoeft te veronschuldigen of rot hoeft te voelen omdat ie denkt dat ie zeurt? Iedereen heeft wel eens een rot gevoel of moet even stoom afblazen of heeft even een hart onder riem of hoofd op schouder nodig!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef DaviniaHR het volgende:
dames, jullie zijn lief!
ik wil ook niet teveel zeiken, danwel zeuren, maar het valt me gewoon erg zwaar en dan is het fijn om even te kunnen luchten.
ik kan niet wachten tot freddie ook groot genoeg is om te gaan buikdansen, dat was echt heel leuk bij eli
enneh rocka, dik worden we sowieso, he?
Jahaaquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:20 schreef amaranta het volgende:
Twinkly, wat gaaf dat je gaat trouwen. EN gisteren al in ondertrouw. Leuk. Nu kun je dus echt niet meer terug he
hahahaha
Heb je een mooie jurk?
Mogen wij ook komen
Leuk! Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:59 schreef Asyniur het volgende:
Twinkly ook al trouwen!Leuk!
![]()
wij trouwen precies 3 weken later, ook niet in het wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |