smaakt de koffie?quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Ik heb trek in koffie maar mn mond is nog half verdoofd van de tandarts
Dan maar door een rietje?
Gave opmerking van je kids.... je woont in 'zuid nederland' nietwaar? Aangezien je kids nog naar school moeten? Nog 1 dagje werken morgen of ja werken, afscheid nemen, en dan heeft deze juf ook zes weekjes vrij. Heeeeeeeeeeerlijk!
Ymme bofkont, straks weer een echo! Geniet ervan!
Mijsje, ik wil het een keer gezegd hebben maar ik vnid het zo dapper van je dat je hier zo vaakt komt posten en kijkenik hoop dat je snel mag komen met een baby in de buik. Dat zal het dubbel leuk voor je maken.
Hoe gaat het nu met je? En met je mama?
Wie had het nou gisteren over een borstvoedingsketting? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen? Hoe weet je dan of je linker of je rechter borst aan de beurt is? Met zo;n armband (die ik zelf overigens ook maak Ik spam geen websites) snap ik het wel maar zo'n ketting niet.
Heeft er iemand ene linkje voor me? Wellicht is dat ook leuk om zelf te gaan maken!
Oh sorry, gecondoleerd. Dat heb ik dus gemistquote:foto Op donderdag 23 juli 2009 16:03 schreef mijsje het volgende:
[..]
smaakt de koffie?(nog belangrijker, hoe was het bij de tandarts?)
dank je voor je lieve woorden. mede daardoor vind ik het zo fijn om in dit topic te kijken, en af en toe kan ik me niet bedwingen en wil ik gewoon wat zeggen...
(hopelijk ook gauw met baby, maar goed, dat wachten we nog maar even af... )
Mijn moeder is ondertussen overleden. op 4 juli.
wat voor armbanden zijn dat trouwens, die bv-armbanden? heb je linkje? en de ketting kwam van DuchessX daar was ik ook al nieuwsgierig naar...
Jeps hier het zelfde..... Puk kan nu al heel goed typenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef Linda2205 het volgende:
Even een vraag aan de andere zwangeren met laptop...hebben jullie ook met voorover bukken dat jullie buik met de computer aan de gang gaat? Als ik weer terug kom naar normale zit-positie is er altijd heel wat gebeurd op mn scherm
psst... zoontjequote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef martine1984 het volgende:
DavinaProbeer een beetje van die extra vrije tijd te genieten met je dochtertje... Pas wel op je zelf hoor.
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef Linda2205 het volgende:
Even een vraag aan de andere zwangeren met laptop...hebben jullie ook met voorover bukken dat jullie buik met de computer aan de gang gaat? Als ik weer terug kom naar normale zit-positie is er altijd heel wat gebeurd op mn scherm
Bluh, das ook flauw van je beebje... ik kan me zo voorstellen dat je juist nu lekker wilt hangen!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik zit aan de eettafel met laptop. Lekker rechtop want ik heb geen ruimte meer om te hangen![]()
elke keer als ik half in een comfortabele houding schiet krijg k een schop tegen mn ribben en een por in mn bekken of ik als-je-blieft weer even rechtop wil gaan zitten. Ik gok op ruimtetekort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop