Ik ookquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin me er juist aan te ergeren merkte ik de laatste aflevering op
Jaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:30 schreef Empathologica het volgende:
Ik vind Bill z'n Sookie eerder klinken als Suckeh dus in het begin ook flink om lopen gniffelen
Dat is een heeele boel wat er nog gaat gebeuren!quote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Nieuwe preview voor de rest van het seizoen![]()
Nou je het zegtquote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is dat trouwens Eric met Sookie op 1:23? Lijkt er wel op
Inderdaad ja!!quote:Op zondag 26 juli 2009 16:50 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Is dat trouwens Eric met Sookie op 1:23? Lijkt er wel op
Whoooooow, daar staat idd nog een hoop actie aan te komen!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:55 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Dat is een heeele boel wat er nog gaat gebeuren!
Ik heb nog nooit zo'n chaotische trailer gezien
Nou volgens mij niet exact volgens de boeken..quote:Op zondag 26 juli 2009 19:47 schreef Empathologica het volgende:
Oeeh vette trailer! Wel heel druk hehe.
@ Duizendpootje; Moet je de boeken lezen! Ik neem aan dat het wel op dezelfde manier verfilmd wordt.
Of juist niet want dan weet je wat er allemaal gaat gebeuren met Bill, Sookie, Eric etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: oeps sorry!!![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Duizendpootje op 26-07-2009 21:53:20 ]
Ja dat blijkt in de traile rhierboven best duidelijk.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:00 schreef Sorella het volgende:
Ik heb zo,n vermoeden dat die vrouw die in deel 5 op het laatst door de hotelgang liep, bill zijn maakster is.
En hoe snel heb je hem dan binnen? Ik ben geen expert met dat soort dingenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:05 schreef Schenkstroop het volgende:
muhaha ik haal meestal 1.2MB p/s met goed geseede ehh.. plantjes.
Ik download makkelijk @ 3.5 mb/s altijd met torrents en episodes van 350 mb zijn binnen anderhalve minuut binnen.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:05 schreef Empathologica het volgende:
Lang leve nieuwsgroepenContinu 1,5mbs
dus die had ik in 10 minuutjes ofzo.
Heb alleen nog geen zin om te kijken (de schande!) vanwege privé shit dat ik m'n kop er toch niet bij kan houden.
Hmm.. orgie? Dan moet je deze nieuwste aflevering maar niet gaan kijkenquote:Op maandag 27 juli 2009 13:40 schreef Jnk18 het volgende:
Orgy bitch moet oprotten.. voegt niet veel toe op het moment.. totaal geen spanning.
Uhm daar ging mijn post juist over, had de ep vanmorgen al gezienquote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef DJKoster het volgende:
private tracker![]()
De 720p versie (1,5GB) binnen 10 minuutjes
Vanochtend al
[..]
Hmm.. orgie? Dan moet je deze nieuwste aflevering maar niet gaan kijken
Spoilerplaatje:
http://nl.tinypic.com/r/spg6xt/3
![]()
quote:Ik hoorde gister van een vriendin dat de acteurs die Bill en Sookeeeh spelen in het echt een relatie met elkaar hebben.. Lijkt me toch raar hoor
Zooo is er 1 ongesteld ofzoquote:Op maandag 27 juli 2009 14:07 schreef DJKoster het volgende:
Spoilerplaatje:
http://nl.tinypic.com/r/spg6xt/3
![]()
Dat leek mij ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk dacht ik dat die maker van Bill onze Soooooooookie heeft verraden aan de kerk...
Ik denk dat hij zelf zwaar de lul is als die Steve achter z'n matennaaierij (quote:Op maandag 27 juli 2009 23:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu is de vraag of het Stackhouse is die zijn zusje gaat redden ala Commando
Die mogelijkheid kun je imo al afstrepen. Bills maker wist/weet namelijk nog niet wat Sookeh precies is. Terwijl de dominee al wel weet dat ze gedachten kan lezen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk dacht ik dat die maker van Bill onze Soooooooookie heeft verraden aan de kerk...
Dat had ik al gepost in het vorige topic heurquote:Op zondag 26 juli 2009 21:49 schreef Duizendpootje het volgende:
oh mensen!
Ik kom net tot de ontdekking dat er een bekend True Blood lekkertje in deze clip speelt!
Had hem nog niet herkend hahaha :$
dude toen keek ik toch nog geen True Bloodquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat had ik al gepost in het vorige topic heur.
slechte tvp
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Verhip het is maandag. ik kan weer een nieuwe aflevering dow.. uhh.. zien
hij is echt leukquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Empathologica het volgende:
Oooh ik hou van Lafayette!
Tara: "Excuse you. It says "ladies" on that door."
Lafayette: "So what you skank ho's doin' in here?"
Tara: "Watch yourself, bitch."
Lafette: "I am. And I's is gorgeous."
Waarom zou het niet serieus zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:01 schreef Siral het volgende:
Heb ep 1 en 2 gekeken van Season 1. Ik vind het een vaaaaaaage serie.. gewoon raar. Raar geacteerd ook.
Is het uberhaupt wel serieus bedoeld.Of moet je gewoon liefhebber zijn van zulk soort series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op zn surinaams zouden ze zeggen: kiessiemoi! (eigen schuld, goed voor je)quote:
Volgens mij is dit ook in de trailer van het hele seizoen te zien!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:18 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Jason is neergeschoten met een paintball pistool
Oh, ik kijk de trailers nooit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:13 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook in de trailer van het hele seizoen te zien!
(die een paar pagina's terug is gepost)
Eerlijk gezegd wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha nouja dat zal inderdaad wel. Maar kwam het op jullie niet weird over de eerste episodes?
Lafayettequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:48 schreef Empathologica het volgende:
Oooh ik hou van Lafayette!
Tara: "Excuse you. It says "ladies" on that door."
Lafayette: "So what you skank ho's doin' in here?"
Tara: "Watch yourself, bitch."
Lafette: "I am. And I's is gorgeous."
Ik vind 'm sexyquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:41 schreef D3ft0n3 het volgende:
Godric \o/ Ik vind m lijp.
(tevens tvp)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serie begint steeds leuker te worden
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Godric is echt een tof nieuw personagequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:36 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Geweldige aflevering!Jason
En Godric is cute
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
Erg gezellig, zo'n diner bij Maryannquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Killjoy het volgende:
Mensen met een zwakke maag moeten niet eten deze aflevering
*pasta wegzet*quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:05 schreef Killjoy het volgende:
Mensen met een zwakke maag moeten niet eten deze aflevering
Ik kon der wel hartelijk om lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:11 schreef rena het volgende:
[..]
Erg gezellig, zo'n diner bij Maryann![]()
Kijken en etenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
*pasta wegzet*
eerst eten of kijken, eerst klijken of eten.. levensvragen
quote:Stephen Moyer and Anna Paquin are about to become vampire man and wife. The True Blood couple is engaged to be married, Moyer's rep confirmed to TVGuide.com. No details on a wedding date or how the proposal happened were available.
Paquin, 27, plays the telepathic waitress Sookie Stackhouse who is head-over-heels for her bloodsucking boyfriend, Bill Compton (played by Moyer). The couple announced in February that they have been dating since the beginning of the HBO series.
Moyer, 39, has two kids from a previous relationship — son Billy, who was born in 2000, and daughter Lilac, born in 2002.
Source: TVGuide
me eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:57 schreef Richardfun het volgende:
Jezus, deze serie wordt echt met de week toffer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:51 schreef StinsonB het volgende:
Ik ben nu ook helemaal bij!! Geweldige serie. Was wel even inkomen, de eerste paar afleveringen, maar het wordt steeds beter.Ik vind die Godric juist een een raar figuur en niet echt passen tussen de cast van Trueblood. Hij is als acteur uuteraard jonger dan de rest en dat valt ook op tijdens het acteren. Een vampier dat ouder dan de rest moet zijn komt zo niet geloofwaardig over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waaorm vinden mensen de meest emo-slappe-figuren altijd zo geweldig?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Misschien omdat ie meer diepgang hebben dan het soort figuren zoals die met de baard en de cowboyhoed.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waaorm vinden mensen de meest emo-slappe-figuren altijd zo geweldig?
Maar hoe de hel moeten ze iemand casten die niet ouder wordt?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind die Godric juist een een raar figuur en niet echt passen tussen de cast van Trueblood. Hij is als acteur uuteraard jonger dan de rest en dat valt ook op tijdens het acteren. Een vampier dat ouder dan de rest moet zijn komt zo niet geloofwaardig over.
Die link tussen de 2 verhaallijnen is er natuurlijk al, Sookie werd immers aangevallen door Mary Ann, waardoor ze bijna overleed. Ik ga er maar vanuit dat er later nog een confrontatie komt omdat de vampiers willen weten wie dit heeft gedaan en wraak willen nemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:01 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de "climax" in de kerk wat tegenvallen. Al wordt dat wellicht met de bom weer goedgemaakt![]()
Ik blijf erbij dat de Maryanne verhaallijn slecht is uitgewerkt. Het voelt nu alsof je twee series door elkaar heen aan het kijken bent; had dan tenminste een link tussen de twee verhalen gelegd, dan was het nog logisch geweest om ze beiden te volgen. Misschien dat die link nog komt, maar ik betwijfel dat: volgens mij gaan ze alles in Detroit netjes afhandelen en komen ze daarna terug naar Bon Temps om daar chaos aan te treffen, wat Sookie en Bill dan ook nog even mooi kunnen oplossen.
Iets zegt mij dat de series finale een tegenvaller gaat worden...
Dat is wel een hele suffe linkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Die link tussen de 2 verhaallijnen is er natuurlijk al, Sookie werd immers aangevallen door Mary Ann, waardoor ze bijna overleed. Ik ga er maar vanuit dat er later nog een confrontatie komt omdat de vampiers willen weten wie dit heeft gedaan en wraak willen nemen.
Weet niet hoe ik het uit moet leggen maar ik probeer het..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:44 schreef monsterd. het volgende:
Ik vroeg me af in welke engels (mate van moeilijkheid) de engelse boeken zijn. Kan de serie prima volgen, maar ik vind lezen in een andere taal af en toe zo irritant.
Zo een emo figuur is die Godric toch helemaal niet? Vind hem trouwens wel erg goed gecast. Heeft wel een goede uitstraling rond zich heen hangen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik vind die Godric juist een een raar figuur en niet echt passen tussen de cast van Trueblood. Hij is als acteur uuteraard jonger dan de rest en dat valt ook op tijdens het acteren. Een vampier dat ouder dan de rest moet zijn komt zo niet geloofwaardig over.
Waaorm vinden mensen de meest emo-slappe-figuren altijd zo geweldig?
Eindelijk! Net episode 9 gezien.....ben nu zoo nieuwsgierig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Adelante het volgende:
volgende week komen de verhaallijnen samen
Dat legt Bill vlak daarna uitquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:19 schreef Empathologica het volgende:
Die Eric genoot er alleen maar van dat ze aan z'n lijf zat te zuigen
Zou ie echt dood aan het gaan zijn of zei die dat alleen maar? (Ik ben mezelf er van bewust dat het allemaal fictief is ja)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is ook een aangename verrassing in deze aflevering
And you know I might
Hij is wel erg mooi jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:04 schreef Empathologica het volgende:
Haha toen ik het typte was ik nog niet zover dat Bill dat zei
Maar inderdaad, aangename verrassing!Begin beetje heel erg obsessed te worden met die vent, hij is veels te heerlijk. En die gezichtsuitdrukkingen van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Ik neem aan dat Sam's hart geofferd moet worden, net zoals bij Daphne en waarschijnlijk ook die exorcisme heks is gebeurd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef Purky het volgende:
Dat god-mens.. Ik vind haar irritant maar dat shot in de bar vond ik wel kicken hoe ze daar zo stond.
Is het al bekend wat ze met Sam moet want dat ontgaat mij een beetje eigenlijk
Waarom dan die van hem?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sam's hart geofferd moet worden, net zoals bij Daphne en waarschijnlijk ook die exorcisme heks is gebeurd.
Omdat hij ooit is weggelopen van die heks.quote:
Mmmm nou ben erg nieuwsgierig naar volgende week! Ben trouwens ook begonnen in het eerste boek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Omdat hij ooit is weggelopen van die heks.
Zou ik niet weten, Maryann riep een aantal keren dat een of andere god (Dionysus?) dat wilde. Misschien heeft het ermee te maken met dat hij een shapeshifter is, net zoals Daphne.quote:
Ja maar die voodoo-vrouw was het niet. Trouwens in het boek zou het Lafayette moeten zijn die vermoord was door haar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zou ik niet weten, Maryann riep een aantal keren dat een of andere god (Dionysus?) dat wilde. Misschien heeft het ermee te maken met dat hij een shapeshifter is, net zoals Daphne.
Gelukkig, ik ben niet de enige die er geen fuck meer van snaptquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zou ik niet weten, Maryann riep een aantal keren dat een of andere god (Dionysus?) dat wilde. Misschien heeft het ermee te maken met dat hij een shapeshifter is, net zoals Daphne.
Ik ben nog maar net begonnen met het eerste deel maar las op wiki dat er in de serie wel wat dingen zijn die niet volgens de verhaallijn van de boeken gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Loopt het verhaal in de boeken niet gelijk aan de tv-serie?
Ik weet wel wat ik zou moetenquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:16 schreef SilkSpectre het volgende:
Ja en wat moet die Maryann nou toch met Tara?
Ah ja zoiets dacht ik zelf ook wel. Maar is dat niet een beetje flauwtjes? Die Maryann heeft namelijk wel erg veel macht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik geloof dat Daphne een keer had verteld dat omdat Maryann geen controle over Sam heeft, ze hem juist extra graag wil? Als een soort machtsspelletje. Ze kan wel gewoon achter een willekeurige Bon Temps inwoner aan gaan, maar dat is lang niet zo uitdagend als met Sam. Denk ik.
Ik geef toe, ik ben hopeloos verdwaald in de verhaallijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:11 schreef rena het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige die er geen fuck meer van snapt
Lafayette gaat dood in het boek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef SilkSpectre het volgende:
[..]
Ja maar die voodoo-vrouw was het niet. Trouwens in het boek zou het Lafayette moeten zijn die vermoord was door haar.
Ja dat las ik ook ergens. En dat hij zich daarom had aangesloten bij the fellowship.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Empathologica het volgende:
In het boek speelt ie geen rol, niet meer als de kok dus dan is het niet zo erg.
Merk wel dat het in een serie anders over komt waarom iets gedaan wordt, maar die hebben maar een uur de tijd. Godric is een vampier die van kleine jongetjes houdt, iets waar ie zich heel schuldig over voelde ofzoiets begreep ik er van.
Maryanne en Lafayette zijn beide geen vampiers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik was zo bang dat Tara die vlieg dood zou slaan![]()
Lafayette zou in principe onkwetsbaar moeten zijn voor Maryanne als vampier toch?
jaja de oude neger-stereotypen zijn nogsteeds leuk. blablabla...ik heb het toch echt allemaal al gezien maar witten krijgen er maar geen genoeg van. Nog een keer aapje doe gek, rap, zing, dans! HAHAHA jij bent echt de man jij bent zo grappig HAHAHA!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Oh, ik dacht dat ze hem geturned hadden nadat ze hem gevangen genomen hadden
Leuk interview ook
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 04:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
jaja de oude neger-stereotypen zijn nogsteeds leuk. blablabla...ik heb het toch echt allemaal al gezien maar witten krijgen er maar geen genoeg van. Nog een keer aapje doe gek, rap, zing, dans! HAHAHA jij bent echt de man jij bent zo grappig HAHAHA!![]()
waarom quoten watte watte.. mee eens of wat?quote:
Ben het roerend met je eens, denk ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 07:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
waarom quoten watte watte.. mee eens of wat?
In het boek is het heel anders en zit er een motivatie achter. Godrick is in het boek ook een "oude" en dus machtige vampier. Maar ... hij heeft dingen uitgehaald waar men niet zo blij mee is (zelfs in de vampierenscene). Hij kan daar blijkbaar niet meer mee overweg en had zich daarom zelf "aangegeven" bij de religieuze freaks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:00 schreef planethugo het volgende:
weer genoten gisteren. Het verhaal met Maryann gaat eindelijk eens flink los. Vond die Godric verhaallijn maar matig, had gedacht dat ie nog heel wat van plan was maar hij gaat op een dak staan en weg is ie
Dank voor de toelichtingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:07 schreef drexciya het volgende:
[..]
In het boek is het heel anders en zit er een motivatie achter. Godrick is in het boek ook een "oude" en dus machtige vampier. Maar ... hij heeft dingen uitgehaald waar men niet zo blij mee is (zelfs in de vampierenscene). Hij kan daar blijkbaar niet meer mee overweg en had zich daarom zelf "aangegeven" bij de religieuze freaks.
Ik kan me voorstellen dat men hier wat aanpassingen voor heeft gemaakt in de serie. Dit maakt het alleen wat lastig om bepaalde acties logisch te maken in de context van de serie. Sowieso wijkt men her en der nogal af van het boek, maar dat zie ik eerder als positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens het boek het verhaal van Mayann.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef rena het volgende:
Het is weer maandagIk ben heel benieuwd, volgens mij wordt dit echt een spannende aflevering
Via EZTV was hij om 6 uur vanochtend binnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef rena het volgende:
Hij komt echt héél langzaam binnen vandaag, meer mensen die problemen hebben met eztv?Zit nu op 65% sinds vanmorgen 10 uur, normaal heb ik hem in een uurtje binnen
Heb je x264 of xvid?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef rena het volgende:
Hij komt echt héél langzaam binnen vandaag, meer mensen die problemen hebben met eztv?Zit nu op 65% sinds vanmorgen 10 uur, normaal heb ik hem in een uurtje binnen
xvid, maar verder ben ik een amateur op dat gebiedquote:
Denk eerder dat ze aan het "eten" isquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:43 schreef Richardfun het volgende:
Of heeft MaryAnn die queen al gepakt of zo, pre-emptive strike?
Ja dat dacht ik ook, ik verwachtte dat er ineens iemand halfdood op de grond zou vallen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze aan het "eten" is
Dexter is nog altijd me favo, maar True Blood heeft Lost van de 2e plek geschoven!quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik vond het juist een vette aflevering.Het wordt steeds beter.Ik kan niet meer wachten.True Blood is echt mijn nummer één serie geworden.Juist omdat het zo gek en vaak af en toe is.
Bij mij is het juist andersom.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:01 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dexter is nog altijd me favo, maar True Blood heeft Lost van de 2e plek geschoven!![]()
Ook de ratings voor deze show is ongekend voor cable tv.
Dude...quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:55 schreef Merkie het volgende:
S04 van Angel. Het enige wat ik me herinner is dat ik steeds in slaap viel tijdens dat seizoen
.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:53 schreef Zhenar het volgende:
Topaflevering, deed me denken aan seizoen 4 van Angel (dat ik wél goed vond)
Ik zou trouwens best een boner krijgen als de queen opeens Sarah Michelle Gellar blijkt te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede actrice vind ik.![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]Ken haar alleen van Pretty Persuasion...the evil bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede actrice vind ik.
. Oh en van Thirteen natuurlijk.
Ik dacht even dat het Bill's ex zou zijn, maar dat zou eigenlijk net zo lame zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:22 schreef wonderer het volgende:
Vind die queen wel een deus ex machina dingetje hoor... Of heb ik iets gemist en hebben ze het al eerder over haar gehad?
Die sheriffs zijn per staat meen ik dus een soort gouverneur.... en daarboven staat dan een queen en dat zal dan wel de queen der vampieren van Noord-Amerika zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de vampier-hiërarchie wordt er niet duidelijker op: eerst al die sherrifs, maar nu ook opeens een koningin. Wat krijgen we volgend seizoen, hogepriesters en kapiteins?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Hier een foto van de vampire queen. Uiteraard in spoiler:TietuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk dat ze de natuurlijke tegenpool van Marianne is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:51 schreef Zhenar het volgende:
Wat zou eigenlijk Sookies nieuwe power zijn? En over haar powers gesproken... hoe zit het eigenlijk met de telekinese waar ze in de pilot over leek te beschikken?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Hier een foto van de vampire queen. Uiteraard in spoiler:Hier wordt ie niet geladen in spoiler.. maar direct zichtbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:True Blood Meets True Life in the Finale: Watch out for a special cameo from the author of the original book series, Charlaine Harris. According to Anna, now that it is no longer true to the plot of the books, Charlaine loves the suspense when she watches the show.
Anne Rice crossoverquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:45 schreef Salamander het volgende: Wel apart dat Bill als redelijk jonge vampier zo bekend is met de Queen. Al die tegels binnen in haar huis deden me een beetje aan Egypte denken. Of ligt dat aan mij?
Nou ja, in combinatie met Bacchus wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:57 schreef Salamander het volgende:
Dat zou dan weer niet zo logisch zijn geloof ik. Misschien vergis ik me wel, ik roep ook maar wat.
Oh, dat was ook maar een grapje, vanwege die Egyptische vampierkoningin uit Rice's boeken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:50 schreef Salamander het volgende:
Ik bedoelde de crossover. Ik geloof dat de schrijfster van True Blood ,de boeken dan, de stijl van Anne Rice niet zo geslaagd vond.
De stijl zou ook Romeins kunnen zijn. Ik ben verder geen kenner maar daar moest ik aan denken.
Als ik dan de plaatjes niet had gezien van de Queen zou ik denken aan een Egyptische Koningin uit de oudheid.
Maandag zullen we het weten.
er is er wel een ep geweest!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
De gewone stond ook nog niet klaar vanochtend
Er is er toch wel 1 geweest he?!STRESSS111!!11!!111Eine eine einz !!!
Een heel stuk minder dan in Prisonbreak en Heroes imho.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef keesjeislief het volgende:
Ik ben ook nogal 'hooked'. Ik vind seizoen 2 tot dusver wel wat minder dan seizoen 1. Er zitten wel erg veel gaten en toevallige oplossingen in het verhaal vind ik, en het broeierige en geile wat het eerste seizoen zo geniaal maakte is er een beetje af imho. Bijv. dat nieuwe roodharige vampiermeisje, dat had toch allemaal véél meedogenlozer en intenser gekund?. Ze is nu zo braafjes...
Idd, das wel cool.quote:
Uhm? True Blood is echt wel beter dan die 2 combined.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een heel stuk minder dan in Prisonbreak en Heroes imho.
Ik heb ook enkele jaren digitale tv gehad bij UPC. Jaar terug afgeschaft. Inmiddels toch wel weer in de verleiding door goede programmering van 13th Street (seizoen 3 Dexter o.a.) en Fox Life van 7 september beide in basis starter pakket. Eindelijk iets boeiend erbij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:17 schreef planethugo het volgende:
http://www.foxlifetv.nl
Zijn zo langzamerhand toch wel veel zenders met goede series op de digitale tv. 13th street, Sci-Fi en nu dit
true true.. ik vind dat ze bij deze laatste paar afleveringen het verhaal weer aan het rekken zijn om 13 afleveringen vol te krijgen. bijvoorbeeld:quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:46 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Uhm? True Blood is echt wel beter dan die 2 combined.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er gebeurt maar bar weinig dus..
Maar Trueblood is briljant omdat ze deze shit minimaal houden das bij PrisonBreak en Heroes dus heel anders. Dat bedoelde ik.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Ja die vonnik ook goed. wel inspirerendquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:05 schreef StinsonB het volgende:
Haha mooie quotes in deze aflevering:
'I work out like a motherfucker, and I watch a lot of porn to learn stuff'
Wat ik van de "vampire-queen' heb begrepen:quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:54 schreef Kinga het volgende:
Hmmm, informatie overload bij die Queen... Maar Maryanne heeft dus een half supernatural wezen nodig ofzo iets? Weten we gelijk waarom ze achter Sam aan zit, maar ik heb het gevoel dat ze Sookie te pakken krijgt als die persoon....
[ Bericht 2% gewijzigd door Schenkstroop op 31-08-2009 22:17:26 ]heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
Echtquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:22 schreef bob1234 het volgende:
Goede aflevering, alleen jammer dat we nu 2 weken moeten wachten op de finale.
Geen idee maar ook entourage en hung komt pas over weer 2 weken.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:20 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Geen idee maar ook entourage en hung komt pas over weer 2 weken.
The Queen was echt superEn Eric in vrouwenkleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |